پژو

اعلام قیمت و جزئیات پژو ۵۰۰۸ با ظاهری جدید

خودروی پژو ۵۰۰۸ پس از فیس لیفت بسیار جذاب‌تر از همیشه شده است، و در حالی که پس از این موضوع مشکل ظاهری بدی به اندازه‌ی پژو ۳۰۰۸ کوچک‌تر ندارد، ما از آن استقبال می‌کنیم.
اکنون این خودرو را می توان در انگلستان سفارش داد، جایی که قرار است با همان هفت صندلی و قابلیت‌های تنظیم بالا برای هر صندلی عرضه شود، ولی در این مدل تجهیزات و امکانات بیشتری ارائه خواهد شد، به علاوه‌ی امکان انتخاب ۹ رنگ جدید، و تمامی این‌ها با قیمت پایه‌ی ۱۸,۸۰۰ پوندی برای تزئینات استاندارد با یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی و ۱۲۰ اسب بخار نیرو ارائه می‌شود.

Peugeot 5008 2014 UK
Peugeot 5008 2014 UK
اگر می‌خواهید خودروی شما دیزلی باشد، موتور HDi 1.6 لیتری با ۱۱۵ اسب بخار نیرو و قیمت پایه‌ی ۲۰,۵۰۰ پوند به شما پیشنهاد خواهد شد. همراه با این مدل یک گیربکس دستی شش دنده به عنوان گیربکس استاندارد عرضه می‌شود، ولی اگر بخواهید که یک روبات کار تعویض دنده‌ها را برای شما انجام دهد، امکان آن نیز در مدل ۲۱,۴۰۰ پوندی HDi FAP وجود خواهد داشت. این مدل مصرفی معادل ۴.۳ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد داشت و ۱۱۳ گرم کربن دی اکسید در هر کیلومتر منتشر خواهد کرد؛ مدلِ دارای گیربکس دستی ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف کرده و کمی آلایندگی بیشتری خواهد داشت، ولی قطعاً رانندگی با آن لذت بیشتری خواهد داشت.

Peugeot 5008 2014 UK
Peugeot 5008 2014
همچنین یک مدل بنزینی توربوشارژردار نیز ارائه می‌شود، که نیروی خود را از یک موتور THP 1.6 لیتری با ۱۵۶ اسب بخار نیرو به‌دست می‌آورد. این مدل نیز از یک گیربکس شش دنده‌ دستی استفاده می‌کند و به صورت میانگین در جاده و شهر مصرفی معادل ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.

Peugeot 5008 2014 Interior
Peugeot 5008 2014 Interior
سایر تجهیزات جدید شامل چراغ‌های LED روشن در طول روز، همراه با دوربین عقب می‌باشد؛ هنگام خرید یکی از این مدل‌ها به یاد داشته باشید که صفحه‌ی نمایش روی شیشه‌ی PSA ارزش چند صد پوند اضافه خرج کردن را دارد، ممکن است تمامی آپشن های ضروری را سفارش دهید و هنوز مقداری از پولتان باقی بماند.

Peugeot 5008 2014
Peugeot 5008 2014
برچسب ها

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه

  1. حمزه

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    با طراحیش اصلا حال نکردم. کلا مدلهای نچسبی داره پژو ( به صورت کلی گفتما. مدلهای خوش چهره هم داره )

    1. Zonda R

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1807 ديدگاه)

      F.A
      به درد همون اروپایی ها می خوره
      این چیه

    2. pejman

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      باهال نیست

    3. علی

      ۱۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عرض ادب و احترام .. طراحیش zero همین ۵۰۰۸ رو با طراحی ۳۰۰۸ میزد خیلی بهتر بود یا اصلا اگر پژو بیاد ۵۰۰۸ رو با یه طراحی کاملا اسپرت جالب بزنه بهتر از این طراحی ون گونه هست… این طراحی ون گونه با عرض معذرت از همه دوستان حال آدم رو بهم میزنه …. من به شخصه طرفدار شرکت پژو هستم اما این طراحیش حالم رو بهم زده نمیدونم مسولین شرکت پژونگاه برندهای دیگه نمیکنن که چه ماشینهای اسپرت شیکی زدن … طراحی ۳۰۰۸خیلی بهتر از این ۵۰۰۸ هست

  2. زیگما

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3084 ديدگاه)

    آرش نهندیان فرد
    از نوشته هایی که میذارید معلومه علاقه ی خاصی نسبت به پژو دارید!
    “خودروی پژو ۵۰۰۸ پس از فیس لیفت بسیار جذاب‌تر از همیشه شده است”

    1. PEUGEOT

      ۲۶ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      از پدال و آقای نهندیان بسیار ممنونم
      اگه ممکنه باز هم از پژو مطلب بزارید
      عشق من فقط پژو.
      P E U G E O T

  3. mory

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (419 ديدگاه)

    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ای کاش ایران هم یک کشوری می شد که این کمپانی ها یه ماشین مخصوص بازارش می زدن
    هرچند باید درباره قیافه ماشین بگم خیلی مال نیس اما مصرف سوختش عالیه جون میده بری شمال باش

  4. یارو

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    اصلا از پزو خوشم نمی یاد

    اینم نه داخلش قشنگه نه بیرونش قشنگه . قیمت شم مناسب نیست
    حدودا با تویوتا کمری . کیا اسپورتیج و تویوتا کرللا و کیا اپتیما یکیه من یکی از اینا رو انتخاب می کنم درسته که توی یک کلاس نیستن اما به نظر من دوتا ماشین که قیمت یکسانی دارن می شه باهم مقایسه کرد

  5. محسن.د

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    بهتربود موتورش یکم قوی تر باشه.
    قیمتش بد نیست.
    نمای عقب، افتضاح!

  6. حمزه

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    کلا مدلهای نچسبی داره پژو. خیلی باش حال نمیکنم. هرچند مرلهای خوب هم داشته و داره. اما به صورت کلی خوشم نمیاد ازش!!

  7. masoud17

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    طراحیش نسبتا افتضاح
    موتور نسبتا خوب
    قیمت نسبتا مناسب

  8. Kurosh

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    پژو هم برا ما شاخ شده واسه بازار بریتانیا مدل می زنه…!!

    1. PEUGEOT

      ۲۶ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      کوروش جان این که برای بریتانیا ماشین می زنه این که شاخ شدن نداره.
      بعدشم پژو واسه کل اروپا ماشین می زنه و مردم بریتانیا حق انتخاب دارن و مثل ما نیستن که مجبورمون کننن ماشین های ساخت داخل رو سوار بشیم.

  9. مصطفی

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (174 ديدگاه)

    نه زیاد مالی نیست

  10. محمد

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    فرمونش بلوتوث نداره؟؟؟هههههه

  11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    درود.

    من که اصلا از خود فرانسه هم خوشم نمیاد.چه برسه به ماشیناش.

    رنو باز یک چیزی.من بیشتر از پژو و سیتروئن قبولش دارم.

    ولی کلا ماشین فرانسوی برای دراز مدت تبدیل میشه به سرطان.

    اونم چی پژو .

    باز رنو بود یک چیزی.چون حداقل شریک ژاپنی داره و ازون یکچیزایی یاد

    گرفته.

    ((( ایران و المان )))

    1. PEUGEOT

      ۲۶ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      میلاد جان من با نظر شخصی شما کار ندارم ولی این که میگی ماشین فرانسوی در دراز مدت سرطان میشه کاملا با نظرت مخالفم
      من مطمئن هستم شما از مدل های فرانسوی پژو استفاده نکردی که اینجوری میگی
      والا من الان یه پرشیا مدل ۷۹ دارم خدا شاهد به جز وسایل مصرفی واسه این یه کمک فنر عوض کردم الان هم مثل ساعت کار میکنه.
      من قبول دارم قطعات فرانسوی گرونه ولی خراب شدن نمیفهمه.
      P E U G E O T

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۶ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود.

        چطوری پژو جان؟؟؟ نیستی؟؟؟

        ببین ماشینهای فرانسوی در دنیا به پیچیدگیه فنی و الکی و خرج

        بسیار بالا معروفند.من هم این اطلاعتم را از توی مجلات دارم.نه

        یک بار و نه دوبار.چندین بار من این مساله را خوندم.یکبار

        توی هفته نامه ی خودرو امروز یا دنیای خودرو بود که نوشته

        بود استهلاک سیتروئن C5 یکذره کمتر از ینز اس ۵۰۰ است.بعد

        استهلاک و خرجشون و قیمتهای لوازم یدکیه سیتروئن را با بنز اس

        ۵۰۰ در یک جدول اورده بود.باورم نمیشد.اختلافشون خیلی کم

        بود.اصلا هم قابل مقایه با اشکودا و گلف و … نیستند.

        به استناد معتبرترین امارهای جهانی ، فرانسوی ها هیچگاه از

        نظر کیفیت و ارزش مالی صنعت اتومبیل ، جایگاه چشمگیری در

        دنیا نداشته اند.گروه پژو سیتروئن خودروساز درجه دوم یا حتی

        سوم اروپاست که با شمارگان فروش بیش از ۲ میلیون و پانصد

        هزار دستگاه در سال ۲۰۱۲ جایی بهتر از رتبه هشتم دنیا کسب

        نکرد.

        پرشیای شما هم چون جزو اولی ها بوده مطمئنا قابل مقایسه با

        تولیدی ها جدیدترش نیست.پرشیای شما از کامپیوتر مگنت مارللی

        بهره میبرد.خیلی تفاوت داره با کامپیوتر های الان.

        در مجله ماشین دی ماه یک مطلبی بود که به قدری اعصاب منو به

        ریخت که نمیدونی.از کارهای پژو و فرانسه بر علیه ایران و

        ایرانخودرو.حتما بخون.شک ندارم که نظرت عوض میشه.

        ((( ایران و المان )))

        1. PEUGEOT

          ۲۶ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1000 ديدگاه)

          قربونت میلاد جان به خاطر امتحانات دانشگاه یه مدت نبودم.
          میلاد جان با همه نظرت موافقم. و کاملا درسته. من اینو میدونم که خودروسازهای فرانسوی پایین تر از آلمانی ها هستند حتی پایین تر از آمریکایی ها.
          ولی اینو میشه گفت که در اروپا بعد ماشین های آلمانی ماشین های فرانسوی بهترین کیفیت رو دارن و اینکه از ماشین های پژو به عنوان اسباب بازی و بی کیفیت نام بردن و با ماشین های کره ای و چینی مقایسه کردن رو اصلا قبول ندارم.
          به نظر من کیفیت ماشین های فرانسوی با ماشین های ژاپنی برابری می کنه ولی برگ برنده ماشین های ژاپنی در اینه که نسبت به کیفیتشون قیمتشون خیلی مناسبه. البته ماشین های ژاپنی به جز لکسس و نیسان واقعا طراحی قشنگی ندارن.
          میلاد جان بلاخره من منظورت رو از این که شما کیفیت ماشین های پژو در ایران رو بررسی می کنی یا کیفیت ماشین های پژو در اروپا رو نفهمیدم.
          بعدشم من اصلا طرفدار فرانسه نیستم(نه خوشم میاد نه بدم میاد)و تمام وسایل آلمانی رو به فرانسوی ترجیح میدم.
          پژو هم هرچی بلا سر ایران خودرو بیاره کمه چون حقشه.
          راستی میلاد جان لطفا اسم این مجله رو بگو اگه تونستم حتما می خرم.

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۷ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        پژو جان درسته که پژو هم کیفیت خوبی داره!!!

        ولی ایا پژو و رنو و سیتروئن محصولی دارند که بتواند با سوناتا

        و اپتیما و … رقابت کند؟؟؟لااقل پیچیدگی و خرج بالای فرانسوی

        هارو ندارند.فرانسوی ها هنوز از تولید یک ماشین لوکس عاجز

        هستند.ایا ماشینی در حد سنتنیال و کیا K9 دارند؟؟ماشینهای

        کره ای به این معروفند که در قبال پول دریافتی بیشترین

        امکانات و در مقایسه با همتایان خود ارایه میدهند.فرانسوی ها

        هنوز نمیتونند به بازار امریکا راه پیدا کنند.اگر محصولات کره

        بد بود هیچ وقت بازار های امریکا و ژاپن رو بر رقبا تنگ

        نمیکردند.تو مجله ی ماشین برند های ژاپنی و فولکس واگن را

        بدترین ماشین از نظر تعمیرکاران گفته بود.چون خیلی خیلی کم

        خراب میشوند و تعمیر گاه میروند.تازه اون مقاله ترجمه شده

        بود و اماری که گرفته بودند در دنیا بود.در حالی که اسمی از

        پژو در انجا نبود.پس فرانسوی ها اصلا قابل رقابت با ژاپنی ها

        هم نیستند.ببخشیدا.

        ولی من قبول دارم که صاحب سبک هستند و یکسری از محصولتشون

        قابل رقابت با فولکس گلف و فورد فیستا و .. در اروپارا

        دارند.نمونش ۳۰۸.

        اون مقاله هم برای مجله ماشین بود که برای دی ماه بود . فکر

        هم نکنم که بتونی مجله ماشین دی ماه رو الان گیر بیاری البته

        به جز دفتر خود مجله ماشین.اگرم خواستی سر فرصت برات ایمیل

        میکنم.

        ((( ایران و المان )))

        1. PEUGEOT

          ۲۷ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1000 ديدگاه)

          میلاد جان درسته که کره ای ها به پولی که میگیرن آپشن و امکانات میدن ولی آیا به پولی که میگیرن کیفیت میدن؟
          بعدشم اصلا بحث این نیست که پژو نمی تونه ماشین لوکس بسازه. پژو کلا ماشین لوکس خیلی کم میسازه چون هدفش کشور های در حال توسعه و افراد متوسط جامعست. شما اگه دقت کنی اکثر موتور های پژو ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ سی سی هستش که همشون هم کم مصرف هستن. اینا همش به این معنیه که کلا پژو ماشین لوکس نمیسازه.

  12. اسی جون

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    این کارهای پژو فرار به جلو است به نظر من حتی بعد از فیس لیفتشم زشته این غرور فرانسویه که مارک شده ی ماشیناشه نه جذابیت های خودروسازیش فقط المان حتی امریکا هم این صنعت رو یه جورایی از المان به ارث برده پژو شاید برای ما یه برند رویایی باشه نه برای بیشتر ادمای اروپا وامریکا

    1. PEUGEOT

      ۲۶ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      طراحی جلوش متوسطه
      طراحی عقبش زشته
      مصرف خوبی داره
      قیمتشم مناسبه

      1. محمد

        ۲۷ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1684 ديدگاه)

        سیتروءن به نظر من از پژو بهتره ….کلا باهاش حال نمیکنم چند روز دیگه که تحریم های خودرو برداشته شه دوباره باید اسیر این خودرو های مسخرش بشیم

  13. 50

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (487 ديدگاه)

    ای بابا اینم کشت خودشو با موتور ۱.۶ بابا یه موتور جدید بزار —-

  14. محمد

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    توجه کنید که قیمت به پونده

  15. پژو rcz

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    پژو جان مرسی از نظراتت من در مورده پژو تحقیق کاردم و حرفتو میفهمم
    پژو واقعا برند موفقیه من عاشق خودروهاشم
    ولی متاسفانه ویران خودرو ذهن مردم مارو در مورد پژو خراب کرده
    قابل توجه دوستانی که اطلاع ندارن میتونن برن تحقیق کنن پژو بعد از فولکس واگن بزرگتزین خودرو ساز اروپاست
    پیشنهاد میکنم پژوrcz,508,208,308r,508rxh,hx1 مورد مطالعه قرار بدید ممنون از شما دوستان

    1. PEUGEOT

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      دوست عزیز(پژو RCZ) خیلی خوشحالم هم عقیده هستیم و پژو رو دوست داری.
      ممنونم ازت.
      P E U G E O T

  16. پژو rcz

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اقا پژو یدونست اخرشه

  17. احسان(احسان سابق)

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2739 ديدگاه)

    خوبه که ماشین کم مصرف باشه و پژو بخوبی در این زمینه عمل میکنه اما با این کار باید دور قدرت و سرعت و شتاب بالا رو خط کشید(البته ماشینای ما نه قدرت داره نه شتاب نه سرعت بالا و مصرفشون از تانک T72 هم بیبشتره)

  18. طوفان

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (154 ديدگاه)

    آخه کی میاد اینو بخره ؟

  19. امیر

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (59 ديدگاه)

    به نظرم نباید کره ای ها رو با پژو مقاسیه کنیم،پیشرفت کره ای ها باعث شده که دیگه الان با ژاپنی ها رقابت می کنه به نظرم تا چند سال بعد باید اینارو با چینی ها مقایسه کرد!!!

  20. مهدی

    ۱۶ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین ۷ نفره با حداکـثر ۱۲۰ اسب بخار؟!!!!!!
    مگر اینکه فقط آقای ساتورمن فرانسوی “اردک معروف” با خانواده اش سوار بشوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X