پژو

معرفی پژو 508 استیشن در نمایشگاه پاریس؟!

۴۸۷ و ۱۵۳۷ لیتر. این دو عدد نشان دهنده ظرفیت محفظه بار پژو ۵۰۸ جدید در زمان استفاده و خواباندن صندلی‌های عقب هستند. آیا نیازمند فضای بیشتری هستید؟ خب گفته می‌شود نسخه کاربردی‌تر استیشن از این خودرو اواخر سال جاری به دیگر برادر خود ملحق خواهد شد. اتوبیلد گفته نسخه SW این خودروی شیک در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد. این رویداد مهم خودرویی ماه اکتبر آغاز بکار می‌کرد اما احتمال رونمایی آنلاین آن نیز در سپتامبر وجود دارد.


نیازی به گفتن نیست که استایل نسخه استیشن ۵۰۸ تفاوت زیادی با نسخه استاندارد نخواهد داشت اما سقف طویل‌تر و محفظه بار بیشتر باعث کاربرد بهتر آن خواهند شد. انتظار نداریم پژو ۵۰۸ استیشن محفظه باری در حد اشکودا ساپرب داشته باشد و حدس می‌زنیم تأکید بیشتر آن بجای حجم بالای صندوق روی طراحی و شیک بودن باشد.


با این وجود حجم محفظه بار این خودرو افزایش قابل‌توجهی نسبت به نسخه استاندارد خواهد داشت. خود مدل استاندارد نیز کاربردی‌تر از نسل قبلی می‌باشد. ۵۰۸ جدید همچنین با محفظه بار ۴۸۷ لیتری جادارتر از نسل قبلی با محفظه ۴۷۳ لیتری است.


منابع مطلع می‌گویند پیشرانه‌های عرضه شده در این خودرو با مدل لیفت بک تفاوتی نخواهند داشت بنابراین انتظار داریم پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی با قدرت‌های ۱۷۷ و ۲۱۷ اسب بخاری و نسخه‌های دیزلی ۱.۵ و ۲ لیتری با قدرت‌های ۱۲۸، ۱۵۸ و ۱۷۷ اسبی در این خودرو عرضه شوند. باور بر این است پژو برنامه‌هایی برای عرضه نسخه قوی‌تر ۵۰۸ با استفاده از پیشرانه ۲۷۰ اسب بخاری ۳۰۸ GTi دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. سید علیرضا

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (218 ديدگاه)

    .
    طراحی داخلیش منو کشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    کلا ساخته های پژو رو پس ندارن
    شیک و کاربردی
    این 508 منو کشته!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. ahmad

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    عالیه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. amir

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (522 ديدگاه)

    یحتمل استیشن واگنش هم خوشگل باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. اکرامی

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داخلش تقلید از ۲۰۰۸ و۳۰۰۸ بیرونش حرف نداره ولی داخلش بنظرم قبلی خیلی بهتر بود بهش نمیاد این داشبورد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا