پژو

پژو نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 را نادیده می‌گیرد!

ازآنجایی‌که صنعت خودرو در ورود به عصری دیجیتال است، خودروسازان دیگر به نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو به چشم رویدادی جذاب برای معرفی خودروها و تکنولوژی‌های جدید نگاه نمی‌کنند.
این موضوع در چند سال اخیر به وضوح ثابت شده چراکه شرکت‌های مختلفی بوده‌اند که از شرکت در رویدادهای مختلف جهانی انصراف داده‌اند.

Peugeot 3008 2016
همین چند وقت پیش استون مارتین، بنتلی، فورد، لامبورگینی، رولزرویس و ولوو اعلام کردند که در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ شرکت نمی‌کنند و البته شرکت هم نکردند. پورشه نیز اعلام کرده که با دست پر در نمایشگاه دیترویت حاضر نخواهد شد اما به جای آن تمرکز خود را رویدادهای نیویورک و لس‌آنجلس خواهد گذاشت.

Peugeot 3008 2017 GT
حدود ۹ ماه به آغاز بکار نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ مانده اما پژو روشی مشابه را در پیش گرفته و مدیر بازاریابی شرکت Guillaume Couzy اعلام کرده که در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد.

New Peugeot 208 Rendering
پژو می‌گوید که بجای حضور در فرانکفورت پول بیشتری را روی پلتفرم‌های دیجیتال و به منظور معرفی مدل‌های جدید سرمایه‌گذاری خواهد کرد. البته این تصمیم سهم ۱.۷ درصدی پژو از بازار خودروی آلمان را نیز توجیه می‌کند.

Peugeot Factal Concept
Couzy گفته است:

ما روی رویدادهایی تمرکز خواهیم کرد که توانایی آزمایش خودروها را افزایش دهد. این امر منجر به انتخاب‌هایی (گهگاه) رادیکال می‌شود؛ مثلاً تصمیم به عدم حضور در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ یکی از آن‌هاست.

Peugeot Fractal Concept
جدای از عدم حضور در فرانکفورت ۲۰۱۷، مقامات پژو هنوز حضور یا عدم حضور خود در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ را نیز اعلام نکرده‌اند.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (203 ديدگاه)

    مگه هزینه حضور تو همچین نمایشگاهایی چنده؟
    کسی می دونه دقیقا؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. nima

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (150 ديدگاه)

    تو نمایشگاه پاریس که آخه نیازی نیست شرکت کنه وقتی تو خیابون شانزالیزه پاریس شوروم به اون بزرگی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شایان

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    الان اگه بگم از طراحی های پژو خوشم میاد کلی دیس لایک میگیرم…ولی خب واقعا طراحی هاش جذاب شده فنیشون هم به اندازه خودشون هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. madjid911 gt2

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      اتفاقا طراحی های پژو-سیتروئن همیشه زیبا بودن. مخصوصا سیتروئن خیلی طراحی های خاص و چشم نوازی داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. amin

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    طراحی های سیتروین که همیشه عالی بوده و طراحی های پژو هم یه دوره کوتاه 3-4 ساله به نظرم یکم ضعیفتر شد ولی الان عالی شده.واقعا فوق العاده هستند طراحی های پژو. خیلی زیبا شیک و پخته و به دور از برخی اغراق های برخی خودروسازان دیگر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sunmartin

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    پژو در طراحی بهتر از سه شرکت دیگه عمل کرده کلا خودروهای پژو کیفیت بهتری نسبت به سایر فرانسوی ها دارد من مدل 308 و 208 خیلی میپسندم حتی مدل 206 پلاس جدید ایرانخودرو که با نام 207 وارد بازار شده هم خودروی زیبا و نسبت به قیمتش ارزش خرید دارد چیزی که متاسفانه در رنو شاهد آن نیستیم و به ندرت مدل های رنو زیبایی بصری و ارزش در مقابل قیمت را حداقل در ایران دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. یاسین

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    اره اینو یه جا خونده بودم که هم هزینه هم وقت زیادی میبره برای شرکت تو نمایشگاهها و شرکتها حساب کتاب اینو باید داشته باشن واسه همین بعضی وقتها بعضی شرکتها تو یه برنامه ریزی بهتره در فلان نمایشگاه نریم یا مثلا برای فلان نمایشگاه زیاد خرج نکنیم تا به کارهای دیگمون برسیم و وقت رو برای چیزهای دیگه بزاریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. milad

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    پژو که همیشه ماشین هاش خودروی سال میشن..پژو508باکیفیت ترین خودروی وارداتی به المان شده..پس ماشین بدی نیست..ایرانخودرو اعتبار پژو توی ایران رو اورده پاییین البته تقصیر خود پژو هم بوده که اجازه داد ارم پژو بیاد روی اردی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سیاوش

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (221 ديدگاه)

    من نمی دونم چرا یه عده به خودرو های فرانسوی با تعصب بیجا هی میگن آشغال ساز فرغون ساز حالا چرا؟ از سال 90 بخش فروش شرکت پژو اعلام کرد دیگر هیچ قطعه در خودرو های تولید ایران (پژو ) فرانسوی نیست و موتور و خیلی از بخش دیگر توسط دانگ فنگ چین داره تولید میشه خوب از کیفیت موتور و گیربکس ناراضی هستید هیچ ربطی به فرانسه ندارن مثل اینه که بگیم کیا فرغون سازه چون پراید تولیدی سایپا مال کره و کیا است ؟؟؟؟؟؟درسته این منطق به نظر شما ؟؟ خودرو های فرانسه اتفاقا بسیار با کیفیت و زیبا اند و نسبت به رقبا ی دیگر از لحاظ قیمتی سیار پایین تره وفرانسوی ها مهد خودرو زیبا و فانتزی اصلا فرانسه و پاریس مهد مد و هنر در جهانه به زمانی که 206 تولید شد نگاه کنین کدام خودرو ساز مطرح دنیا خودرویی به زیبایی اون در ان دوره ساخته بود پژو 504 و 404 را یادتان هست پدرم می گفت واقعا ماشین های محشری بودند تورو خدا این آشغال های چینی رو به حساب فرانسه ننویسین خداییش فرانسه و پژو خودرو های ماندگاری در صنعت خودرو سازی عرضه کردند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sunmartin

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    با پژو کاملا موافقم بخصوص مدل زیبای 208 و 308 این دو خودرو از پژو واقعا شاهکار هستند در طراحی حتی 206 های rc و 207 های موجود هم طراحی خوبی دارند اما پژو و رنو با اجازه دادن به خودروسازان داخلی برای استفاده از پایین ترین قطعات وجه خود را از دست دادند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا