پژو

پژو 208 در جشنواره گوود وود

به مناسبت سی سالگی نشان GTi در شرکت پژو، این کمپانی فرانسوی از یک نسخه ویژه از ۲۰۸ خود در جشنواره گوود وود رونمایی می‌کند. پژو ۲۰۸ جی تی آی نسخه سالگرد یک خودروی اسپرتی با ظاهری رادیکال و با بهینه‌سازی قوای حرکتی می‌باشد.

Peugeot 208 GTi 30th Anniversary
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary
موتور ۱.۶ لیتری THP این خودرو برای به دست آوردن قدرت ۲۰۸ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر، بهینه و تقویت گردیده است. این در حالی است که نمونه استاندارد GTi تنها ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس ۶ سرعته دستی با کمک دیفرانسیل با لغزش محدود بر گرفته از مدل RCZ R نیرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. سیستم تعلیق خاص و فرمان با تنظیمات اسپرتی جدید، رانندگی با این مدل را لذت‌بخش تر و هیجان‌انگیز تر خواهد کرد.

Peugeot 208 GTi 30th Anniversary
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary
عملکرد این خودرو نشان از تأثیر این تغییرات دارد. شتاب صفر تا صد ۶.۵ ثانیه‌ای و طی یک کیلومتر اول در ۲۶.۵ ثانیه و میزان CO2 تولیدی ۱۲۵ گرم در هر کیلومتر، نشان از برازندگی پسوند GTi برای این ۲۰۸ دارد.

Peugeot 208 GTi Interior
Peugeot 208 GTi Interior
طراحی ظاهری نسخه سی امین سالگرد تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد. کاهش ارتفاع ۱۰ میلی‌متری با استفاده از تعلیق اسپرت، رینگ‌های بزرگ ۱۸ اینچی مشکی رنگ مات، اگزوزهای دوقلوی کرومی و رنگ‌آمیزی خاص سیاه و قرمز بدنه در این دیدگاه تأثیر قابل‌توجهی دارند. البته ترکیب رنگ‌های سفید مرواریدی و یاقوت سرخ نیز قابل انتخاب می‌باشند.
فروش ۲۰۸ GTi سی امین سالگرد، از ماه نوامبر ۲۰۱۴ آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. un4given

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    هنوز خیلی مونده کوچولو تا به HONDA CIVIC TypeR برسی. فعلا فقط بوق بزن …

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. PEUGEOT

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      وقت یه یادآوری می کنم همیشه پسوند R با R مقایسه کن نه با gti

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. PEUGEOT

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      لطفا میشه شتاب و سرعت هوندا رو ذکر کنی؟!!!!!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. مهدی ف

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (173 ديدگاه)

      چرا اینقد منفی خوردی اقا un4givenنظرت کاملا صحیح

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        خب مثل اینکه وقتش رسید تا یه رفتار شناسی از لایک ها و دیس ها داشته باشیم:
        اصول کلی اینه مهدی جان
        اگه نظرت بر خلاف پست باشه دیس میگیری،اونم زیاد! مثلا اگه پست درباره ی ماشین X باشه و تو بگی من از این خوشم نیومد،دیس میگیری.استثناهایی هم وجود داره مثل ماشین های چینی و داخلی و تا حدی خودروهای کره ای.
        مورد بعدی اینکه،اگه کامنتت لحن تند و گزنده ای داشته باشه دیس میگیری!
        دیگه اینکه،اگه در گذشته یه نظری داده باشی و بعدا نظرت عوض بشه،دیس میگیری!
        البته یه سری هم هستن که کلا بی خیال این بحث ها هستن و فقط دیس میدن! اگه دقت کنی توی هر کامنتی یک الی سه دیس وجود داره!
        و خیلی نکات دیگه…
        این بود تحلیل من از لایک و دیس لایک ،تو این چند ماهی که تو پدال هستم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Sadjad97

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          پس این دیسلاک هم برای خنده تقدیم شما !!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          ممنونم! ولی من تا حالا به کسی دیس ندادم!
          باید تحمل خودمونو ببریم بالا.از دنیای مجازی شروع کنیم،خواه ناخواه توی زندگی واقعی هم تاثیر خودشو میزاره.الان من دیگه کمتر عصبانی میشم واقعا! ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Sadjad97

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          شاهین جان درسته که حضور من کمرنگه ولی اینو بدون که به ازای هر 50 لایک/دیسلایک یک نظر میدم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          مخلصم سجاد جان.من همه ی عزیزانی که اینجا هستن رو دوس دارم و بهشون احترام میذارم.امیدوارم که بیشتر نظر بذاری.ولی فکر کنم ایتالیا حذف شده به خاطر اون کمتر نظر میدیا!!! :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Sadjad97

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          من گفتم طرفدار آث میلانم به ایتالیا، ولی اصلاً ربطی به ایتالیا نداره و در حال حاضر در اروپا از هلند بیشتر خوشم میاد و به اندازه نیازش بازیکن داره و 20 ساله که 4-3-3 بازی میکنن.
          هنوز درگیر امتحانات آخر ترم هستم، تموم که شد اگه تونستم بیشتر نظر میدم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Sadjad97

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          “به” غلطه و “نه ایتالیا” درسته.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          شوخی کردم سجاد جان! ولی جالبه من توی سری A طرفدار یووه هستم!
          امتحانای من پس فردا تموم میشه و اگه مشکل خاصی پیش نیاد،24 ساعته در پدال خواهم بود! :D

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. مک میسل

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          شاهین جان یعنی قبلا اعصاب خوردی میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دست به زن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای وای وای!!!!!!!!!!(شوخی)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          راجع به اون دست بزن باید یه مطلبی رو میگفتم که متاسفانه نمیشه! :D علی ای حال باید بگم که خب آره گاهی وقتا عصبانی میشم.همه اینجورین دیگه! اما الان کمتر شده این عصبانیت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          اینجا مث اینکه عشقای منو صدا کردین؟؟! :)

          به خدا خیلی دلم برا ایتالیا سوخت، خیلی نامردی شد درحقش

          توی باشگاهی هم فقط 2 تیمو دوست دارم خلاص

          اول یووه، بعدشم میلان
          که الان مث دوتا شیرِ پیر شدن، ایشاا… که فوتبال ایتالیا دوباره زنده بشه، چه ملی و چه باشگاهی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. Ehsan

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          البته ما نباید هدف از گزینه دیسلایک رو رد کردن نظر یا رد کردن نظر دهنده بدونیم ، در بعضی جاها مثلا من با نظر یکنفر مخالفم دیگه نیاز نیست بیام زیر کامنتش بنویسم باهات مخالفم پس یک دیس میدم
          البته بعضی ها هم هستند که براساس شخص میان لایک یا دیسلایک میدن مثلا اگر کسی از من خوشش نیاد تا اسم من رو میبینه دیسلایک میده
          حالا اگر مثل فیسبوک بود و اسم لایک یا دیسلایک دهنده مشخص میشد اون موقع بود که سطح تحمل افراد معلوم میشد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. Ehsan

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          حالا که اینطور شد فقط رئال مادرید ، اون هم از نوع رئالِ ویسنته دلبوسکه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        13. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          احسان جون راست میگی،یادم رفت دیس کننده های واقعی رو بنویسم.این دسته از عزیزان واقعا عزیزن! نظرشون در کمال متانت خلاف نظر شخص هستش و کاملا هم امری طبیعی محسوب میشه.ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        14. ياكان

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (74 ديدگاه)

          سخت نگیر آقا شاهین! بحث بالا و پایین بودن تحمل نیست.هر نظری از دیدگاه یه شخص مورد تایین باشه لایک میگیره در غیر اینصورت دیس.قضیه انقد بزرگ کردن نداره که.هرکسی تو نظر دادن آزاده

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. PEUGEOT

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      دوست عزیز اگه قرار باشه هر مدل با هر مدلی که دوست داشتی مقایسه کنی اون موقع منم یه مدل پژو معرفی می کنم که نه تنها هوندا باید بره بوق بزنه بلکه بوگاتی ویرون هم در شتاب تکرار می کنم فقط در شتاب لوله می کنه
      اونم خودرویی نیست جز پژو 208 T16 که شتاب 1.8 ثانیه داره و با موتور 3.2 لیتریش 875 اسب بخار قدرت بیرون می کشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. PEUGEOT

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    واقعا خوشگل شده
    قدرت موتورشم عالیه
    ولی بازم 1600 هست
    البته مصرف پایین باعث شده تا حجم موتورش کمتر دیده بشه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. sorena scirocco

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      یکی از 5 ماشینی که دوست دارم داشته باشمم :-)

      البته اینو باید در نظر داشته باشیم اقتصادی بودن یکی از ویژگی های پژوهستش،حجم موتور کمتر هم قاعدتا دراین راستا هستش

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. شاهین

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    خیلی جالب شده! طراحیش واقعا جلب توجه میکنه.
    محمد اینم 1.6 هستش! :D
    راستی اون 205 رو میبینین،یادش بخیر یه زرشکیشو داشتیم.عجب ماشینی بود.رقیبش پراید هاچ بک بود! :)
    الانم یکیشو هر از گاهی میبینم که رنگش بنفشه! تو شهرمون همتا نداره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Ehsan

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      شاهین ماشاالله کلکسیونی از ماشین داشتید !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        احسان، کار ابوی گرامی ماشینه.البته یه شغل دیگه هم داره که اون اصلیه.این فرعیه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شاهین

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        به جی میلم پیام بده احسان.همه ی جی میل هایی که ذخیره کرده بودم با به فنا رفتن جی میل قبلی به فنا رفت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ehsan

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          شاهین جان جیمیل جدیدت چی بود در پست های قبلی نوشته بودی میگردم نمیبینم shahin.mpower بود ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          آره داداش خودشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. PEUGEOT

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    آره میبینی شاهین
    اینم 1600 هست انگار فرانسوی ها با موتور 1600 قرار داد بستن
    من اصلا 205 سوار نشدم ببینم چطوریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      خیلی بهتر از پراید اون زمون بود.شک نکن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. زیگما

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ببخشیدا!
    میدونم ایمپالا اصلا ربطی به یه هاچ بک ریزه میزه نداره
    ولی ایمپالا با انجین 3.6 معمولی با اون ابعاد بزرگ و گنده 0 تا صد رو توی 6.8 میره!
    فکر کردم این پسوند gti یعنی خیلی اسپرت و داغ ولی انگار اینجوری نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      زیگما جان من همیشه فکر می کردم پسوند gti و R برای ماشینایی میزارن که موتور تقویت شده داشته باشه یا از توربوشارژر استفاده کنه ولی از وقتی که هیوندای النترا gt رو دیدم دیگه همچین نظری ندارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        پسوند gti برای پژو چه حکمی داره؟ میشه توضیح بدی؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          حکم ماشین اسپرت و تقویت شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. PEUGEOT

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          وقتی از یک موتور بیش از توان طبیعی قدرت بیرون بکشن و فقط سرعت و شتاب ماشین مد نظرشون باشه لقب gti یا R بهش میدن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          فکر نمیکنی برای یه پژو با پسون gti این شتاب بده؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. PEUGEOT

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          آره اگه بخوای با رقبایی چون فولکس گلف gti مقایسه کنی آره ضعیفه
          ولی تو نگاه کن تویوتا gt86 شتاب 7.8 میگیره یا هیوندای النترا gt شتاب 7.9 می گیره
          به نظرم در حد موتور خودش خوبه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. امین

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    جدا از مقایسش طراحی های جدید پژو خیلی عجیب و خوشگلن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      خیلیییییییییییییی شیکه……….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. ali

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    خودرو شیک و بروزیه
    از نظر موتور و امکانات تقوی شده!
    ولی هنوز پژو راه درازی تا رسیدن به خودروهایی مثل پورشه لامبورگینی فراری…داره!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. فرهاد

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    تنها پژویی که دوست دارم همین 208 هستش.

    به نظرم ماشین خاصیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. صادق

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    طراحیِ جلوشو از عقبش بیشتر دوست دارم

    توی طراحی داخلیش هم از سادگیش خیلی خوشم اومد، هم ساده و هم زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه.
    با این قسمت متن حال نکردم
    “این در حالی است که نمونه استاندارد GTi تنها 197 اسب بخار قدرت و 275 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.”
    یه بار دیگه بخونید. این درحالی است که نمونه ی استاندارد تنها 197 اسب قدرت تولید میکند
    اخه عزیز جان مگه 197 اسب با 208 اسب چقدر اختلافشون چشمگیره که اینجوری نوشتی.
    کافیه کیت اگزوزش عوض شه تا این قدرت بدست بیاد.
    یا برنامه ی سیستم ای سی یو انژکتورش بازنویسی بشه.
    یا شاتون رو کوتاه کنن و میل لنگ فیبر کربن بزارن جاش.
    یا محفظه ی احتراقو 0.25 میل کم کنن و پیستون بزرگتر مثلا 0.75 بزنن
    برا شتابم میشه
    گیربکس 6 سرعته ی دستی رو بکنن تیپترونیک یا شیفترونیک
    یا یه بادی کیت مسخره بزارن روش
    یا لاستیکای پیرلو پیزو یا رادیکال فاق کوتاه بندازن زیرش
    یا………….
    ولمون کن بابا. اصن حالمو گرفتی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      چاپلو دوست عزیزم شما تا حدودی درست میگید ولی این علاوه بر قدرت، گشتاور موتورشم زیاد شده
      تازه آلایندگیشم کاهش یافته
      پس با یه تیر دو نشون زده هم قدرت و گشتاور و سرعتو و شتابش رو افزایش داده و هم مصرف و آلایندگیشو کم کرده

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        خواسته قدرت موتور با مدل جور در بیاد.مدل208 هست 208 تا هم قدرت داره..تو405 و504 هم همینطور بود…..البته اونا با واحدی به نام(خر بخار)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. Nissan GTR

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    اگه دورنگ نبود خیلی خوب میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Ehsan

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    چرا از این دو رنگی طراحی داخلیش خوشم نمیاد ؟ یه جوریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (735 ديدگاه)

    همچنان زیبا و در مسیر پیشرفت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Sadjad97

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (256 ديدگاه)

    دلیل این که این ماشین 1600 سی سی هست: چون قراره در مسابقات مخصوص ماشین های 1600 سی سی مسابقه بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. رامتین

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3038 ديدگاه)

    un4given جان، هوندا هم خیلی مونده به ford focus برسه. هوندا مگه چکار کرده تا حالا؟
    در همه مسابقات رالی، سپاستین لو یا سپاستین اژوه قهرمان رالی با فورد یا سیتروئن یا پژو بودند و نشون میده در این کلاس از اتومبیلها، اتومبیلهای فرانسوی چیز دیگر است. ضمن اینکه دوستان میدونند که بوگاتی برای فرانسه است و اصولا اتومبیلهای اروپایی فرانسوی برتر از نظر کیفی و فنی به نسبت ژاپنی هاست، جز صرفا لکسوس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (735 ديدگاه)

    یه جورایی این دو رنگ بودنش بهش خاص بودن رو می بخشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. F16ZG

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (522 ديدگاه)

    زنده باد پژو .
    یاداوری میکنم پارسال 208 t16 تو جشنواره گوود وود اول شد اونم در حضور مرسدس لامبورگینی مازراتی فراری و …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      دوست عزیز میشه بفرمایید
      چرا با اسم دیگری کامنت گذاشتید ؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. Saeed

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (477 ديدگاه)

    صفحه کیلومتر شمارش بالای فرمونه
    این به این معنی نیس که دید کمی نسبت به جلو داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      بله سعید جان منم موافقم باهات

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. ali-gtr

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    اه خیلی خوب شده کاش جای 206 میومد ایران ولی بیاد قیمتش خیلی میره بالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. un4given

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    مهم نیست که کی از حرفم خوشش اومده کی نیومده. مهم اینکه اصالت CIVIC به تنهایی خودش گویای همه چیزه.
    ضمنا حرفای شاهین در مورد لایک و دیسلایکو قبول دارم، مثلا من خودم کسی هستم که از ماشینهای فرانسوی متنفرم ولی بازم به طرفداراش دیس نمیدم .
    ماشین فقط آلمان و ژاپن و در قسمت سوپر اسپرت هم ایتالیا و بس .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امید

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    من که ازش بدم نیومد طراحی داخلیش زیاد برام جذاب نبود اما عقب و جلوش خوب بود
    ولی من فوکوس ST جدید رو خیلی دوست دارم با اون رنگ زردش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. امید

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    من خوشم اومد ازش اما فوکوس رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    هر ماشینی رنگ و بوی خودش رو داره .

    اما از رنگ امیزی پژو خوشم نیامد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. فرید

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    خیلی جالبه بعضیا جوری میگن ماشین فقط المان انگار تاکسیای شهرمون ساخت المانه بابا اینجا ایرانه 80درصد مردم توان خرید ماشین بالای100 میلیون رو ندارن پس الکی هیچ وقت سر ی چیز تعصب نداشته باشین وقتی شرکت نیسان مدل ورسای به قیمت12000دلار میده یعنی ی نگاه همبه قشر متوسط جامعه داره وقتی داری یه ماشینو نقد میکنی به قیمتشم نگاه کن عزیزم البته کاری ب پژو 208 ندارم کلی عرض کردم مثلا مقاله در مورد ی ماشیت 14000دلاریه اونوقت میان اونو با بنز35000دلاری مقایسه میکنن اینا رو راحت بزارین بت پرستان مکه هم همین حرفارو میزدند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. sunmartin

    ۱۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    طراحیش بی نظریه شتابش عالیه تریم داخلیش با کیفیت و بروز هست در عین سادگی صندلی هاش واقعا آرگونومیک ساخته شده نمای جلو و عقب همخوانی بسیاری باهم دارن از اون مدل هاست که مثل 206 حداقل تا مدت ها یزیادی در اذهان مردم میمونه و یرنگ کهنگی نمیگیره طراح این خودرو توسط تیم طراحی خود شرکت هست و یک اصلت خاص رو به بیننده بنظر من القا میکنه اگر مانند سایر کشورها مبادی ورودی خودرو انحصاری نبود شاهد ورود این خودرو در آینده در مملکت عزیزمون بودیم اما با دیدن هر خودوری جدید مخصوصا در کلاس های R و GtR همانند رغیب این خودور رنو کلیو اسپرت فقط باید آه کشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. پالار

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا ماشین خوشکلیه و آرزوی هر جوانیه داشتن این ماشین.ولی افسوس که اولا تو ایران نمیاد.دوما اگه بیاد حداقل 70-80 تومانه.سوما میفته دست ایران فرقون و سرنوشت دیگر ماشینارو از لحاظ کیفیت و آپشن دچار میشه.چهارما بعد چند وقت حتما پژو وانتش میاد بیرون. پنجما …..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا