پژو

تریم جدید GT Line پریمیوم برای پژو 3008 و 5008

پژو می‌خواهد جذابیت مدل‌های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ در بریتانیا را با ارائه تریم جدیدی افزایش دهد. این تریم جدید که GT لاین پریمیوم نام دارد برای هر دو خودرو در دسترس می‌باشد. بهای تریم جدید یاد شده از مدل ۳۰۰۸ از ۲۸۵۹۰ آغاز و قیمت برادر بزرگ‌تر یعنی ۵۰۰۸ از ۳۰۵۶۵ پوند آغاز می‌شود.


بدین ترتیب بهای این دو خودرو به ترتیب ۲۱۲۵ و ۱۸۵۰ پوند بیشتر از نسخه‌های GT لاین پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ بوده اما تجهیزات جدید نصب شده توسط پژو ارزش ۲۷۲۰ پوندی دارند.

تریم جدید این خودروها تجهیزات استاندارد بیشتری را در بر می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، درب پشتی برقی، صندلی راننده ماساژوردار، صندلی‌های جلوی گرم شونده، نورپردازی آبی‌رنگ، سقف پانورامیک و رینگ‌های ۱۹ اینچی دو رنگ اشاره کرد.

اما جدای از این تجهیزات باید به ویژگی‌های استاندارد موجود نیز اشاره کنیم. این تجهیزات استاندارد عبارت‌اند از کاکپیت دیجیتال با پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی، صفحه لمسی ۸ اینچی و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای.


هر دو شاسی‌بلند مجهزتر پژو را می‌توان با ۵ پیشرانه سفارش داد. اولین نمونه از نوع پیورتک ۱.۲ لیتری با قدرت ۱۳۰ اسبی بوده و نمونه آخری نیز ۱ لیتری دیزلی است که قدرت ۱۵۰ اسب بخاری دارد.

مدیر بازاریابی پژو در بریتانیا می‌گوید: “با اضافه شدن یک تریم جدید که دارای محبوب ترین تجهیزات با قیمتی رقابتی می‌باشد ما مطمئن هستیم که تریم GT لاین پریمیوم استقبال بالایی را در سال جاری خواهد داشت.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (522 ديدگاه)

    3008 بسیار زیباست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. حميد

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    دو تا مشکل دارند اول موتورهاشون خیلی ضعیفه و دوم سیستم چهار چرخ متحرک ندا رند ول باید گفت طراحی خوبی دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (3047 ديدگاه)

      فکر کنم موتور بهینه شده 1.6 توربو 180 اسبی هم روش میاد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (522 ديدگاه)

        موتور ضعیف را قبول ندارم!چون درسته که حجم موتورها کمه ولی گشتاور قابل قبولی داره و قدرتش برای یک کراس اور شهری مناسبه ولی اینکه دیف عقب یا چهار چرخ متحرک نداره رو مخه!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Ali

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (31 ديدگاه)

    ۱ لیتری دیزلی با۱۵۰ اسب بخار!!!!!!
    خداییش دم پژو گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali a

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    3008 . 5008 گزینه های خیلی خوبی هستن برای وارد شدن به ایران ..طراحی بیرونی و داخلی شیک و متفاوت…فنی هم خوبن…فقط ویران خودرو احتمالا بیشترین سود ممکن رو میخواد رو فروششون ببره !!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. امیرحسین

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (70 ديدگاه)

      فرمایش شما کاملا درسته ولی انصافا در حال حاضر پژو ۵۰۸ نسبت به سوناتا اپتیما و تلیسمان قیمت معقول تری داره…نمی گم ۵۰۸ از تلیسمان برتره ولی نسبت قیمت به کیفیتش از رقباش در ایران فعلا بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا