پژو

پژو لندترِک ۲۰۲۱، به دنبال عرض‌اندام در آفریقا و خاورمیانه

پژو با عرضه لندتراک در بازارهای آفریقا و خاورمیانه وارد بازار بسیار رقابتی پیکاپ های یک تن شده است.

این خودرو که سال پیش معرفی شد سرانجام به‌صورت رسمی عرضه شده و مراسم عرضه آن نیز از راه دور توسط لیندا جکسون و سمیر چرفان که جزو مقامات پژو و استلانتیس هستند صورت گرفته است.

این پیکاپ در بیش از ۱۸۰ نمایندگی پژو قابل‌خرید بوده و با سه بدنه تک کابین، دو کابین و شاسی در دسترس می‌باشد. برای لندترک ۲۰۲۱ می‌توان وسایل جانبی زیادی از جمله رول بار کرومی، محافظ بدنه، کف‌پوش‌های کاراتر و… را سفارش داد.

این خودرو که طبق گفته پژو فضای کابین زیادی دارد به نمایشگر ۱۰ اینچی الهام گرفته از پژو ۵۰۸، بلوتوث، اپل کارپلی و اندروید اتو، چهار دوربین خارجی، کنترل حرکت در سرپایینی، کنترل تریلر، هشدار خروج از مسیر و… مجهز شده است.

مشتریان می‌توانند از بین پیشرانه‌های ۱.۹ لیتری دیزلی با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتون متر و ۲.۴ لیتری توربوی بنزینی با خروجی ۲۰۷ اسب و ۳۲۰ نیوتون متر یکی را انتخاب کنند. هر دو پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته دستی ساخت گترگ همکاری می‌کنند. البته یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با سه حالت رانندگی نیز در دسترس مشتریان مدل بنزینی می‌باشد. مدل‌های پایه به‌صورت دیفرانسیل عقب عرضه خواهند شد اما می‌توان سیستم چهار چرخ محرک با حالت‌های ۴L و ۴H را نیز انتخاب کرد.

بسته به نسخه انتخابی، پیکاپ پژو حداکثر ارتفاع ۲۳۵ میلی‌متری از سطح زمین خواهد داشت و زوایای حمله و فرار و عمق غوطه‌وری آن در آب نیز به ترتیب ۲۹/۳۰، ۲۷/۲۶ درجه و ۶۰۰ میلی‌متر خواهد بود. حداکثر ظرفیت حمل بار لندترک بیشتر از ۱ تن بوده و ظرفیت یدک کشی آن نیز ۳.۵ تن اعلام شده است.

نهایتاً باید گفت پژو لندتراک ۲۰۲۱ با گارانتی ۳ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شود.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه

  1. حسین

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (343 ديدگاه)

    بلاخره بالای ۱/۶لیتری.۲/۴لیتری انداختن.عشقه

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۲
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (5374 ديدگاه)

      حسین جان
      این خودرو فقط ظاهرش عوض شده به همراه مارکش ، و در اصل نیسان پیکاپ ناوارا هستش که بنز هم قبلاً روی پلت‌فرمش مدل X را میزد اما این پژو دقیقاً خود خودشه و البته شرکت رنو هم بر روی این پلت‌فرم و شاسی یه پیکاپ جدا میزند که روزگاری میخواستند به ایران بیاورندش که خورد به مکافات ترامپ و… !

      البته فکر نمیکنم این خودرو موفق باشه ، چون جایی که هایلوکس ، رنجر و ناوارا باشه ، کسی به این خودرو نگاه هم نمی‌اندازد و فقط بازار را رقابتی‌تر میکند و البته این هم بگیم که جهان در امروز بیشتر از گذشته عاشق پیکاپ شده و هروز داره به علاقه‌مندانش در جهان اضافه‌تر و پُرطرفدارتر میشه !

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۱۸
      1. زیزیگولو

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1814 ديدگاه)

        منم فکر نکنم بتونه موفق بشه تا زمانی که پیکاپای آمریکایی و ژاپنی هستن

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۲
      2. حسین

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (343 ديدگاه)

        چرا کسی نگاه نمی‌کنه با توانایی هاش.قابلیت اعتماد پژو هم افزایش یافت که خبرش تو‌ی همین پدال هست.من خودم ماشین فرانسوی را با هر موتوری دوست دارم.اگه یه روزی بخوام یه جایی باز بشم می‌خواهم فرانسوی بازبشم.یه علاقه‌ی خاصی به ماشین های فرانسوی دارم.مثلا اسمارت فورتو رو ببین انگار یه ماشین بی روحه ولی سیتروءن امی به برای من خیلی با‌روحه.

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۱۴
        1. مهدی

          ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1287 ديدگاه)

          فابلیت اطمینان پژو از اول هم خوب بوده اینایی که تو ایران تولید میشن هیچکدوم پژو نیستن اینا چینی ایرانیزه هستن موتورای ۱۸۰۰ قدیمی پژو مرگ نداره مثل پراید سگ جون هستن چیزی که نمیدونیم نظر ندیم

          موافقم ۱۴
          مخالفم ۱۲
      3. 🇮🇹Amin_sto🇮🇹

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (294 ديدگاه)

        تا وقتی تویوتا هایلوکس هست هیچکس سوار پژو نمیشه 🤣🤣🤣

        موافقم ۳۲
        مخالفم ۱۵
      4. امیر

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (216 ديدگاه)

        این پیکاپ چینی در اصل با شراکت چانگان زده این مدل در مورد پیکاپ ریچ هم که پلتفرم نیسان با دانگ فنگ همکاری کرده

        موافقم ۱۵
        مخالفم ۶
  2. MMD

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحیش عالیه اما در کل به بهترین های این کلاس مثل هایلوکس و فورد رنجر و اینا نمیرسه
    اگه قیمتش مناسب باشه خوبه

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۵
    1. ehsan fa

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1232 ديدگاه)

      حیف عالی که تو برا این لگن استفاده کردی وقتی هایلوکس هست. اگه این عالی ه هایلوکس چیه پس؟

      موافقم ۹
      مخالفم ۸
      1. HamidReza

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1172 ديدگاه)

        گفت طراحی! یکم توجه کن!

        موافقم ۷
        مخالفم ۱
  3. S

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (351 ديدگاه)

    فرانسه بلکه با استعمار کشور های آفریقایی و خاور میانه بتونه گاری هاشو تحمیل کنه
    لعنت به فرانسه و کل صنعتش

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۲۵
    1. پدر خودرو سازی جهان

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (153 ديدگاه)

      همه را جمع نبند، حالا اگه رنو آشغال می‌سازه، قراره نیست پژو هم همینطور باشه
      از نظر من بهترین فرانسوی ها:
      بوگاتی
      آلپاین
      پژو
      دی اس
      و…..

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۲۵
      1. احمدرضا

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (415 ديدگاه)

        حس میکنم زیر ۱۵ سالت باشه 😊😑
        توی عمرت از نزدیک تالیسمان یا کلئوس دیدی 😐 رنو اشغال می‌سازه؟
        اتفاقن از نظر من پژو به قدری از فرانسوی هایی مثلن دی اس و سیتروئن و رنو فاصله بسیار زیادی داره 🤫 طراحی افتضاح داره 😉 به نظرم فقط rcz میتونه خوشگل باشه 🤤 گرچه که ۲۰۸ رو میگن خیلی خوبه 😁

        شبیه تو خیلی زیاد هست 🙂 مخصوصن توی تلگرام 😉

        موافقم ۹
        مخالفم ۹
        1. پدر خودرو سازی جهان

          ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (153 ديدگاه)

          اینا بدون، رنو هر چیز خوبی که داشته باشه، همش صدقه سر نیسان
          پژو بازم یه ظاهر و یه کابین دلنشین داره
          رنو اکثر ماشینش هم زشت هستند هم کابین های کسل کننده داره

          موافقم ۴
          مخالفم ۴
      2. HamidReza

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1172 ديدگاه)

        حالا کاری با شما و آقای احمدرضا و … ندارم …
        اما این رو بگم …
        رنو آشغال ساز نیست … اگه یکم زحمتی به خودتون بدید لیست بلند بالایی از قهرمانی های اون توی موتوراسپورت و رالی و … مشاهده میکنید … بین خودروهای اقتصادی هم خیلی پر طرفداره … همین رنو لوگان (L90) که همه دیدیم واقعا از کم مصرف ترین ها و کم خرابی ترین های کشوره … امنیتش هم از محصولات خانواده پژو بالاتره …
        آلپاین که اصلا حرفی نمیمونه …
        دی اس هم یک زمانی پرچمدار تکنولوژی بوده و بقیه ازش الگو میگرفتن!!!!!! نمونه اش Citroën SM! یه دوستی یه مطلبی ازش برام تهیه کرد واقعا خوندم لذت بردم …
        بوگاتی هم که دیگه معرف حضورتون هست …
        در مورد پژو هم بگم والا این ۲۰۶ که اینجا میبینید هنوز هم اونور آب با حضور رقبا رفت آمد میکنه و از پرطرفدار ترین های اروپاست … این مونتاژی های ایران مفت گرونن …
        پژو درسته انجین کوچیکی استفاده میکنه اما واقعا ماشین های ارزون خوبی میسازه … این ۲۰۸ جدید هم که مثل چی میفروشه … یه ماشین کوچیک خوب و جذاب! در ضمن پژو تو مسابقات از با سابقه هاست … بخاطر ۴۰۵ و … توهین نکنید عزیزان

        موافقم ۷
        مخالفم ۰
        1. احمدرضا

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (415 ديدگاه)

          ببین حمیدرضا عزیز دل
          کاملن مطلع هستم به چیزایی که گفتی اما نمی دونم چرا از پژو خوشم نمیاد
          میدونم ۲۰۸ فوق العاده هستش میدونم ۲۰۶ فوق العاده بوده میدونم همچی رو
          اما خب بیشتر بحث سلیقه هستس
          راستش با طراحی های پژو حال نمیکنم فقط یکی ۲۰۷ ایران خوردو قشنگه یکی rcz الان ۲۰۸ و ۲۰۰۸ و ۵۰۸ اصلن قشنگ نیستن😐
          بیشتر خوردو های ایتالیایی رو می‌پسندم 😉

          پ. ن( دوستان خودم میدونم پرایدم رو سوار شم از پژو ایراد نگیرم 😄 نمیخاد بگید 🙂 گرچه ۴۰۵ دارم 😂)

          موافقم ۳
          مخالفم ۴
  4. حسین

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (343 ديدگاه)

    خراب اون چرخ ها و کابینشم‌.عشقه عشق

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۷
    1. احمدرضا

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (415 ديدگاه)

      من زیبایی خاصی توش نمیبینم 🙂 به سلیقتون احترام میزارم اما خب اگه بحث پیکاپ باشه به شخصه آمریکایی یا ژاپنی انتخاب می‌کنم 😉 فک کنم آدمای زیادی با سلیقه من موافق هستن😁

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۹
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (5374 ديدگاه)

    کسی یادش میاد یه زمانی پژو ۵۰۴ وانت در ایران داشتیم و امروزه حکم کلاسیک پیدا کرده !
    اما خیلی تعریفش را شنیده‌اَم و همیشه مثبت نگاهش میکردند و ایرانی‌ها از این خودرو راضی بودند و به سگ‌جانی معروف بود !
    جداً پژو اگر ادامه میداد وانت سازی و پیکاپ‌سازی را ، شاید امروز برای رقبا حرف‌های زیادی داشت و رقابت جذاب‌تر میشد !

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۰
    1. حسین

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (343 ديدگاه)

      وانت هوگار را می‌ساخت ها.برای برزیل.

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۲
    2. یوسف

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (409 ديدگاه)

      کلا پژو ۵۰۴ خودروی بسیار بادوام و با سواری عالی بود. طراحیش هم در زمان خودش جذاب و متفاوت بود.
      در مورد ۵۰۴ وانت هم درسته بسیار سخت جون بودن، هنوز هم تو کشورهای آفریقایی تو برهوت دارن ازشون کار میکشن. من تو فیلم ها و عکس ها دیدم که ۵۰۴ وانت بدنش کامل ترکیده ولی هنوز داره تو گرمای وحشتناک و راه های سنگلاخ آفریقا کار میکنه.

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۰
  6. (Saeed(peugeot

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (366 ديدگاه)

    بسیار عالی …….چقدر جای همچین پیکاپی تو ایران خالیه ….

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۹
  7. برقیه جارو برقی

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (93 ديدگاه)

    تا وقتی سلطان تراک ها تویوتا هست
    حتی اون افریقایی ها نمیخرن این چیه اخه

    نظر دادن در باره تویوتا اسونه چون امتحانش رو پس داده
    ولی در مورد این پژو نظر دادن……….. نمی دونم

    ببینیم نظر جناب اینده چیست

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۱
  8. mahan

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    جایی که هایلوکس (اسطوره مقاومت و سگ جونی)باشه این چی میگه دیگه چرا شبیه ۲۰۰۸ هست منگله

    موافقم ۵
    مخالفم ۲۱
  9. Ramin

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1397 ديدگاه)

    دوستان میگید تا زمانی که هایکلوس باشه کسی اینو نمیخره…
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    استادان حداقل تحقیق کنید. قیمت هایکلوس از ۳۵ هزار دلار شروع میشه تا ۵۰ هزار دلار میره.
    همه آفریقایی ها که اینقدر اوضاشون خوب نیست که هایکلوس بخرن. ( همه )

    اما این خودرو…. 😐😐 از هر زاویه ای نگاه میکنم یاد هانتر می افتدم. (changan hunter )
    البته عجیبم هم نیست اخه این ۲ تا برادر ناتنی هستن! کپی هم. عین هم قدرت ها هم عین هم داخل هم عین هم کلا کپی هم دیگن

    فقط فرقشون اینه هانتر قیمت نسخه فولش ۱۳ هزار و ۴۵۰ دلاره .

    موافقم ۹
    مخالفم ۷
    1. mahan

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      به حال قیمت هایی که سر پست های قبل گفتی بخر.نمی دونم چندبار سفر به افریقا رفتی ولی من زامبیا و مصر و تونس و مالی رفتم همه جا تویوتا بود جونه دل

      موافقم ۲
      مخالفم ۷
  10. Ali

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    کار بشدت سختی داره مگر اینکه از نظر قیمت و شرایط خرید سنگ تموم بذاره!
    هایلوکس بدجور برای مردم جا افتاده تو این کلاس اونم تقریبا تو تموم دنیا

    موافقم ۸
    مخالفم ۴
  11. Benz

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (695 ديدگاه)

    برای بازار ایران هم خوب بود

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  12. Ahmedreza2002

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    هع کور خوندی پژو جان اینجا خیلی وقته ایران خودرو وانت ماشبنات رو تولید میکنه

    #سلطان_آریسان🤣

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
    1. mahan

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      باور کن کیفیتش از پیکان وانت پایینتره.نجاری که باهاش کار میکنم برای کارکنانش ۷تا اریسان گرفت و پیکان وانتاشو فروخت.این دفعه دیدم دوباره پیکان وانت اورده برای شرکتش گفتم مهندس موضوع چیه گفت ۳تاشون بخاطر تخته چوب کمرش شکست در صورتی که نصف پیکان وانت بچه ها بار میزدند!

      موافقم ۵
      مخالفم ۲
  13. Twin H Power

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (94 ديدگاه)

    تو موتورترند خوندم که بر اساس چانگان ساخته شده. دقیقا مثل اون وانت بنز که بر اساس نیسان بود

    موافقم ۲
    مخالفم ۳
  14. یوسف

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (409 ديدگاه)

    این خودرو به طور مشترک توسط پژو-سیتروئن و چانگان توسعه داده شده. دلیل شباهت زیاد داشبورد با ساخته های پژو هم همینه. این خودرو در شیلی با نام چانگان هانتر و در سایر بازارها با نام چانگان F70 بازاریابی میشه. پژو تنها جلوپنجره و سپر جلو رو تغییر داده و نشان خودشو جایگزین کرده.
    حالا که پژو عضوی از گروه استلانتیس شده احتمالا در آینده برای توسعه پیکاپ هاش از جیپ و رم کمک بگیره.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا