پژو

کوچولوی پژو آمد: 108 مدل 2014 [ویدئو]

نخستین جزییات از کوچکترین عضو خانواده پژو منتشر شد؛ خودرویی که پلتفرم مشترکی با تویوتا آیگو دارد پس می توان پیش بینی کرد که این خودرو همان برادر دوقلوی سیتروئن C1 است . . . 

2014 Peugeot 108
۲۰۱۴ Peugeot 108

۱۰۸ را باید یکی از سبکترین خودروها درمیان همکلاسانش دانست چراکه وزن خالص آن تنها به ۸۴۰ کیلوگرم محدود شده است. یکی از تصمیمات جالبی که پژو برای آینده ۱۰۸ درنظر گرفته اینست که علاوه بر فروش نسخه های هاچبک ۲در و ۵در، مدل های کابریولت آنرا هم با نام ۱۰۸TOP و با سقف سافت تاپ عرضه می کند. البته باید این نکته را یادآوری کرد که پژو مجبور به ارائه ۱۰۸ کابریو بود چون قبل از او سیتروئن در مدل DS3 Cabrio و همچنین رنو در نسل سوم توئینگو چنین کاری را انجام داده اند.

2014 Peugeot 108
۲۰۱۴ Peugeot 108

۱۰۸ که قرارست به جانشینی مدل های ۱۰۷ (که تولیدشان از سال ۲۰۰۵ انجام شده) بیاید، با طول ۳.۴۷ متر و عرض ۱.۶۲ متر در واقع نسخه کنسرو شده پژو ۳۰۸ است. اما سایر امکاناتی که پژو برای این خودروی دیفرانسیل جلو تدارک دیده عبارتند از:

  • انجین ۳ سیلندر ۱ لیتری e-VTi با قدرت ۶۸ اسب بخار.
  • انجین ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری PureTech VTi  با قدرت ۸۲ اسب بخار.
  • گیربکس ۵ سرعته دستی استاندارد (اتومات سفارشی).
  • رینگ های ۱۴ اینچی با تایرهای ۱۶۵/۶۵ ؛ رینگ های ۱۵ اینچی با تایرهای ۱۶۵/۶۰.
  • دیسک ترمز ۲۴۷ میلیمتری جلو و ۲۰۰ میلیمتری عقب.
  • استاپ/استارت پیشرانه، کنترل پایداری، توزیع نیروی ترمز (EBD)، ترمزهای کمکی (BA).
  • تهویه اتومات؛ نمایشگر ۷ اینچی لمسی.
  • تنظیم ارتفاع صندلی راننده؛ ایربگ های ۶ تایی.

درحالیکه اولین رونمایی رسمی پژو ۱۰۸ یکماه دیگر در اتوشوی ژنو ۲۰۱۴ خواهد بود اما فروش نخستین مدل های تولیدی آن از اوایل تیرماه ۹۳ و ابتدا از بازار انگلستان آغاز می شود.

[jwplayer mediaid=”64970″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. khomeini

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    تا کی باید سوار اشغالای چینی و کره ای بشیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن . ک

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (42 ديدگاه)

      آشغالای فرانسوی که قبل از آشغالای چینی بودن و هنوز هم هستن!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. peugeot

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        واقعا برای شما متاسفم که هنوز نمی دونی این پژوهایی که در ایران هست تولید و ساخت ایرانخودروه نه پژو
        کیفیت خودروهای پژو عالیه
        دوست عزیز همین جوری نیا کامنت بذار . حداقل یه کم مطالعه کن بعد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن . ک

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (42 ديدگاه)

          شرکتی که هیچ نظارتی بر کیفیت برندش (تو هر جای دنیا ) نداره بهتره درش رو گل بگیرن.
          بنز چند سال پیش یه قرار داد نصفه نیمه با ایران خودرو بست دید میخواد گند بزنه بی خیالش شد. در حالی که حتی مدیر منطقه ای بنز هم صراحتا گفت بازار خودرو ایران بهترین بازار در سراسر دنیاست.

          در ضمن شرکتی که راحت پشت پا به مشتریاش میزنه (به هر بهانه ای، مثل تحریم) یه … بیشتر نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حسن

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (61 ديدگاه)

          یه پژو 208 مدل 2013 رو از نزدیک حدود 45 دقیقه با دوستان بررسی کردیم. قبول کنید کیفیت سابق رو ندارن. زوار درها و شیشه ها خنده دار بود. از بین ماشین هایی که از نزدیک بررسی کردم لندوور ایووک و مرسدس A کلاس 2014 واقعا از لحاظ کیفیت عالی بودن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. sorena330

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (745 ديدگاه)

          جواب به حسن:
          دوست عزیز آخه 208 چه ربطی به برند لوکس لندروور یا برند لوکس مرسدس داره؟
          پژو-سیتروئن تولید کننده خودرو های اقتصادی ان(اکثر مدل ها)پس باید کیفیت اونهارو با تویوتا ورنو و نیسان و سوزوکی مقایسه کرد من در منطقه آزاد هم آیگو هم سوئیفت وهم سلریو رو از نزدیک دیدم کیفیت آشغال دشبرد،نشانگر های مضحک و آینه دستی ویژگی مشترکشون بود که بااین اوصاف مسلما 208 از همشون سرتره…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. بهرام

          ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (14 ديدگاه)

          دوست عزیز شاید منظورش اینه هر چی که تو ایران حتی منتاژ (نه تولید) انجام بشه بهش میگند اشغال که مردم برای خریدنش سر همدیگر رو میشکنند در صورتی که کسی به خاطر یه سال نخریدن ماشین نمرده
          بله منم قبول دارم پیکان زمان شاه از پیکان خودمون خیلی بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. peugeot

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        آخه پسر خوب روی چی نظارت کنه پژوهایی که در ایران هست همشون رو ایران خودرو امتیازشون رو خریده. اینو من بارها گفتم بازم میگم : امتیاز خریدن با مونتاژ فرق می کنه . ماشینی که امتیازش خریده بشه کمپانی مادر هیچ حقی در نظارت بر اون نداره(مثل پیکان که برا انگلیسه و پراید که اول برا فورد بوده بعد دادش به کیا و اون هم دادش به سایپا) ولی مونتاژ یعنی اینکه کارخونه ایرانی تحت نظارت کمپانی مادر اون خودرو رو تولید می کنه و هیچ گونه تغییری در آپشن و کیفیت اون نمی تونه ایجاد کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          پژو جان پیکان برای فورد نبود . برای کرایسلر بود .

          هنوزم بعضی از جلوپنجره های قدیمی پیکان ، اون ارم ستاره

          که در پنج ضلعی قرار داره هست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. PEUGEOT

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (999 ديدگاه)

          میلاد جان اشتباه متوجه شدی من گفتم پراید برای فورد نه پیکان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. محسن . ک

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (42 ديدگاه)

          پژو جان درسته از پشت کوه اومدیم ولی با هلیکوپتر اومدیم!!
          شرکت پژو حتی اجازه نداد آرم ایران خودرو روی آر دی بمونه. (یادت باشه آردی اولیا آرم ایران خودرو روی فرمونش بود) حتی اجازه ی استفاده مجزا از اطاقش رو هم نداد.
          پیکان هم که میگی به خاطر اینه که شرکت کرایسلر زیر مجموعه تالبوت و برند arrow را کلا به ایران فروخت که تو ایران با اسم پیکان شناخته شد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. PEUGEOT

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        پسر خوب چه نظارتی بکنه
        پژوهایی که در ایران هست همشون امتیازشون توسط ایران خودرو خریداری شده من اینو بارها گفتم بازم میگم: امتیاز خریدن با مونتاژ کردن فرق داره. امتیاز خریدن: ماشینی که امتیازش خریداری شده کمپانی مادر هیچ حقی در نظارت بر اونها نداره و خودروسازی که امتیاز اون ماشین رو خریده میتونه اون ماشین رو با هر کیفیت و آپشنی تولید کنه(مثل پیکان که امتیازش رو از انگلیس خرید یا پراید که اول برا فورد بود بعدش دادش به کیا و اون هم دادش به سایپا و پژو های ایران به جز 407)
        مونتاژ کردن: ماشینی که مونتاژ میشه باید تحت نظارت کمپانی مادر باشه و خودروسازی که داره اون ماشین رو مونتاژ می کنه نمی تونه هیچ تغییری در کیفیت و آپشن اون ماشین بده.(مثل نیسان نیانا و نیسان قشقایی)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. علي اقا

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (81 ديدگاه)

        ماشین های فرانسوی در مقابل ماشین های المانی و ژاپنی و ایتالیایی و امریکایی حرفی واسه گفتن ندارن ولی انصافا از این چینی های بنجل خیلی بهترن!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (999 ديدگاه)

          دوست عزیز چه نظارتی بکنه وقتی این پژوهایی که در ایران هست امتیازشون توسط ایران خودرو خریداری شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          پژووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟

          چطور میتونه پول برندشو بگیره ؟؟؟؟؟

          ایرانخودرو بابت تولید هر محصول با برند پژو ، یک پولی

          به پژو میده . چون داره از برندش استفاده میکنه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. sorena330

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (745 ديدگاه)

          میلاد عزیز اینطور نیست…
          پس از خروج پژو و کارشناسانش ایران خودرو کاملا خودسرانه بدون نظارت ودر نتیجه بدون پرداخت سهم پژو اقدام به تولید آشغال میکنه…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. amin

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (77 ديدگاه)

          آلمان و آمریکا و ایتالیا بحثشون جداست ولی کاملا در مقابل ژاپنی ها و رده خودروهای اقتصادی حرف برای گفتن دارن چه از لحاظ طراحی داخلی و خارجی ، چه از لحاظ طراحی موتور و امکانات

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. رضا.ک

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اون زمانی که وارد ایران شدن جزء بهترین ها بودن ، ولی هرچه باشند از ماشینهای چینی بهترن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. sahand

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      اینطور که بوش میاد، حالا حالاها،باید سوار شیم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PEUGEOT

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        میلاد جان یه سوال می خواستم ازت بپرسم
        اگه داره پول برندشو میگیره پس باید الان که پژو دو ساله ایران خودرو رو تحریم کرده نباید یه پژو در ایران تولید بشه چون الان هیچ رابطه ای بین ایران خودرو و پژو نیست. اگه حرف شما درسته الان که این دو تا شرکت قطع رابطه کردن ایران خودرو پول برند ماشینای پژو رو به کی میده؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (999 ديدگاه)

          حسن آقا میشه بگی شما کجا 208 رو بررسی کردی در حالی که یه دونه 208 هم در کشور نیست!!!!
          از اینا گذشته شما 208 رو با لندکروز و بنز کلاس A مقایسه می کنی؟ ماشینا رو همیشه با هم رده خودش مقایسه کن!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          پژو حاضرم باهات شرط بندی کنم .

          ایرانخودرو اگر امتیاز پیکان و خرید ، ارم خودشو رو

          پیکان زد . سایپا اگه امتیاز پراید و خرید ، ارم خودشو

          رو پراید زد . پس چرا ایرانخودرو ارم خودشو روی 405

          نزده ؟؟؟؟

          همینطور 206 .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          پژو باید با تویوتا . نیسان . فولکس واگن . سئات .

          اشکودا . فیات . شورولت . رنو . هوندا . مقایسه بشه .

          که طبیعتا از همشون عقب تره . همینکه پژو و سیتروئن و

          رنو نمیتونند به امریکا راه پیدا کنند ، خیلی چیزهارو

          میشه فهمید . من رنو رو بیشتر قبول دارم ، اونم به

          خاطر همکاری با نیسان .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. PEUGEOT

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (999 ديدگاه)

          میلاد جان منم حاضرم باهات شرط ببندم
          میلاد جان اشتباه نکن همین الان هم ارم روی فرمون پیکان یه خطی که بغلش حلقه حلقس و عقب ماشین هم ارم ایران خودرو (اسبی که در حال دویدنه) خورده روش
          پراید هم دو سه ساله که ارم سایپا داره می خوره روش
          اگه به عقب 405 دقت کنی اون هم ارم ایران خودرو روش هست(اسبی که در حال دویدنه)
          یا مثلا اسم پرشیا رو به پارس تغییر داد
          میلاد جان از اینا گذشته ایران خودرو مگه دیوانه شده ارم اینا رو عوض کنه. وقتی می تونه با اسم برند پژو فروش بیشتری کنه و بی کیفیتی محصولاتش رو تقصیر پژو بندازه(آتیش گرفتن 405 ها ) چرا باید ارمشو عوض کنه؟
          تازه خودت می دونی اینا رو فقط ما سوار نمیشیم و به کشور های همسایه هم با برند پژو صادر می کنه پس این اصلا عقلانی نیست که بخواد ارمشو تغییر بده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. PEUGEOT

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (999 ديدگاه)

          به هیچ عنوان حرفتو قبول ندارم پژو کیفیت محصولاتش با تویوتا برابری می کنه و فقط قطعات تویوتا ارزون تر هستن
          فقط قبول دارم که از فولکس عقب تره
          آخه میلاد چرا اینقدر منو حرص میدی. آخه این چه دلیلی که میاری ( چون نتونست به بازار آمریکا راه پیدا کنه پس کمپانی ضعیفیه) یعنی از کره ها(کیا و هیوندای) و چینی ها(گریت وال) هم ضعیفتره که تونستن به بازار آمریکا راه پیدا کنن؟
          چون پژو ماشین لوکس نمی سازه و اکثر موتوراش با حجم کوچک و 1.6 لیتریه توی آمریکا طرفدار نداره همین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. رضا

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          سلام peugeot جان 0بنده خودم عشق پژو هستم مخصوصا rcz و 407 منطقه آزاد ارس زندگی میکنم و پژو 208 هم هست اینجا .در پاسخ به حسن بگم که درسته ایعاد 208 بخصوص قسمت عقب خودرو یکم نامتعارفه ولی این دلیلی بر بی کیفیتی پژو نمیشه 0 علاوه بر این قیمتش در حدود 24 هزار دلاره که حکایت از کیفیت ماشین داره 0 در مورد داخل خودرو بگم که خیلی زیبا چشم نواز طراحی شده و همه چیز جای خودشه .در ضمن به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات کم کیفیت کره ای وچینی نیست همچنین نمیشه با فولکس نیسان یا شورلت مقایسه کرد 0

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. PEUGEOT

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (999 ديدگاه)

          رضا جان خوشحال میشم دوباره در پدال ببینمت حتما در این سایت بیا و نظر بذار
          رضا جان راستی اونجا به جز 208 پژو دیگر ای هم هست؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. فرامرز

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      اینایی که بهش میگی آشغال داره برای ما آرزو میشه. بطوریکه بدترین ماشین کره ای ۶۰ میلیونه و ۹۵ درصد ما از خریدش عاجز. سرعت پیشرفت خودروهای کره ای و چینی رو ببین پیشرفت سمند ۱۳ ساله خودمون رو هم ببین. سمند قبل از تاسیس شرکت جیلی به بازار عرضه شد حالا ۵ سال بعد ببین جیلی چه ماشینی میده بیرون ایران خودرو چی میده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. اميرحسيندوستان سلام . من توي يک شرکتي در جاده قديم کرج کار ميکنم که خصوصيه . کار ما ساخت قطعات لاستيکي خودروست . از جمله با کارخانه هايي کار مي

        ۱۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوستان سلام . من توی یک شرکتی در جاده قدیم کرج کار میکنم که خصوصیه . کار ما ساخت قطعات لاستیکی خودروست . از جمله با کارخانه هایی کار میکنیم که قطعات خودرویی میسازند . خود بنده به شخصه قطعات لاستیکی رو برای دوستان قطعه ساز فرستادم که از نظر کیفی رد کردند و برگردوندند . یعنی خیلی هم سهل انگاری نمیکنند بلکه خیلی هم سخت میگیرند . ولی پیش اومده که در موارد بسیار نادری هم با اغماض از ما جنس قبول کردند . علیرغم اینکه مورد قبولشون نبوده . که البته یک در سال اون هم برای حدود چهار هزار قطعه ، کل سیستم کیفی رو نمیتونه زیر سوال ببره . من تیبا دارم و قبل از خرید ، خیلی از قطعاتش از زیر دست خودم رد شده بود . حتی میدونم بعضی قالبها رو به یکی از بزرگترین شرکتهای قالبسازی چین سفارش میدادند که شهرت جهانی داره . مدیران کنترل کیفی خودروساز ما ، مخصوصا سایپا خیلی سخت گیرند . شاید اینجور بشه گفت که تک تک قطعات خوبند ولی وقتی قراره توی یک مجموعه منظم بنام خودرو قرار بگیرند ، در کنار سایر قطعات درست عمل نمیکنند . و هزاران داستان دیگر….

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. رضا

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (71 ديدگاه)

      دوست عزیز شما ساکن ایران هستی خودتو با امریکایی ها و المانی ها مقایسه نکن! همین چینی ها هم از سر ما زیادن! مگه ما ایرانی ها چه گلی به صنعت خودرو سازی دنیا زدیم که اونا بزنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. arash1354

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    بد نیست . کاشکی طراحی داخلیش رو هم میدیدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین برای استفاده شهری و مسیرهای جاده ای کوتاه با موتور 1.2 لیتری بهترینه 0چون این موتور 1.2 لیتری برای وزن 840 کیلویی این پژو قدرت خوبی رو فراهم میکنه و با گیربکس دستی پیشرفته ای که داره شتاب خوبی رو به ارمغان میاره قطعا .درضمن خودروی چالاکی باید باشه 0اگه قیمتش بالای 12 هزار دلار نباشه بهترین گزینه برای کسی هست که دنبال یک ماشین کوچک و چالاک هست 0قطعا رقیب غالب هیوندای آی20 خواهد شد 0

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. alireza

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (93 ديدگاه)

    طاحی ظاهری محصولات پژو بهتر شده ولی مساله اینه که اولا تو ایران نمیاد. اگرم بیاد هر کسی نمیتونه بخره(چون قیمتش نجومی میشه). در ضمن من دیگه به پژو اعتماد ندارم از کجا معلوم دوباره بلای قبلو سرمون نیاره!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    چرا کره رو با چین مقایسه میکنی
    کره خیلی جلوتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peugeot

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      طراحی جلوش قشنگه
      طراحی پشتش متوسطه
      از داخلشم که عکس نزاشتی
      قدرت موتورشم نسبت به وزنش و به عنوان کوچکترین خانواده پژو خوبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Yashar

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    قشنگه
    احتمالا صاحباش هنگام رانندگی یا پشت چراغ قرمز این شعر رو زیر لب زمزمه میکنن :
    ” کوچولویم کوچولو صورتم مثل هولو …”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. زیگما

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    پدال عکس توش کو؟ :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    حتما خوش قیمت هست و خیلی هم کم مصرف. جالبه موتور 1 لیتری قدرتش از پراید بیشتره و مصرفش کمتر! اونوقت هنوز هم بعضیا معتقدند پراید کم مصرفه !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Kayhan

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (83 ديدگاه)

    از ماشینای فرانسوی خوشم میاد. طراحی های زیبا و شکیلی دارن و اصالتشون هم از کره ای ها و بعضا ژاپنی ها بیشتره. زیر کاپوت و داخل اتاقشون هم پر از تکنولوژیه. مثل موتور همین. تا ۵ سال هم فقط هزینه لنت و روغن دارن. البته بعدش سریعا میوفتن تو خرج. کلا به عنوان یه ماشین شهری (نه مثلا ماشین آفرود یا کورس) واقعا گزینه های مناسبین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي اقا

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (81 ديدگاه)

      چطوری اینو با ماشینای ژاپنی مقایسه میکینی؟!!!!
      اصالت پژو هه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PEUGEOT

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        اولا: علی آقا که داری اصالت پژو مسخره می کنی باید جهت اطلاعت بگم:
        تاسیس شرکت خودرو سازی پژو: 1882
        ” ” ” ” میتسوبیشی: 1917
        ” ” ” “مزدا : 1931
        ” ” ” ” نیسان: 1934
        ” ” ” “تویوتا: 1935
        ” ” ” ” سوزوکی: 1937
        اینجوری که معلومه شما باید اصالت این کمپانی ها رو مسخره کنی نه پژو رو
        دوما: کیفیت قطعات فرانسوی از کره ایها خیلی بهتره و با ژاپنی ها برابری می کنه تنها فرقی که با هم دارن اینه که قطعات ژاپنی نسبت به کیفیتشون ارزون تر از فرانسوی ها هستن.
        شما میتونی از لوازم یدکی ها و قطعه فروش ها اینو بپرسی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهرداد دریفت

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (70 ديدگاه)

          داداش خب اینو دیگه تمام عالم میدونن که از نظر کیفیت ژاپن بالاتره حتی من از المان بالاتر میدونم جنس ژاپنی رو از نظر کیفیت اما المان مهندسی و دانش خودرو سازیش از ژاپن بالاتره شما اصلا فرانسه رو توی این دسته بندی ها حساب نکن .. میتونی نهایتا نسبت به کره ای ها بگی که با کیفیت تره .. لطفا طرفداری احساسی رو کنار بزارید و علمی نقد کنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. sorena330

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (745 ديدگاه)

          کیفیت ژاپن به خصوص تویوتا رو تو تعداد فراخوان،تست ایمنی(کرولا)دیدیم شما یه نگا به آیگو بنداز،208 با این یه پلتفرم داره ولی واقعا برتره…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          سورنا فراخوانهای تویوتا را پای سوزوکی و نیسان و هوندا

          و سوبارو نذار .

          حاضرم باهات شرط ببندم که برق تویوتا کرولا از 206 و 207

          پیچیدگیش کمتره .

          فرانسوی ها در پیچیدگی فنی . استهلاک بالا . برق

          پیچیده معروفن . اینو از هرکی بپرسی میدونه .

          اون زمان مرد که پژو ماشینی مثل 504 ((( اخوندی )))

          بده بیرون . این مطلب و از هر نشری ای دوست داری

          بپرس .

          همین مگان ، باید کلی از داشبورد باز بشه تا یک

          فیلتر اتاق عوض کنی . برو لولزم یدکیشو قیمت کن .

          البته سواریش و ترمزاش حرف نداره. مخصوصا قبل تصادف .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      با این که کیهان دوستت دارم ، ولی ژاپنی هارو به فرانسوی ها ترجیح میدم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. محمد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    پژو داره پیشرفت می کنه ولی دلم براشون می سوزه که محصولاتشون فروش نمیره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مهرداد دریفت

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    طرح اینه اش و طرح روی کاپوتش مثه طرح کت پیرمردهای 20 سال پیشه فرانسویه از اونا که توی برنامه وروجک و اقای نجار بود .. اصلا زیبایی نداره و نمیدونم به چه علت این طرحو زدن رو اینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      داداش گلم اصلا من نمیگم شما لطفا کیفیت قطعات فرانسوی و ژاپنی رو برو حتما سوال کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. saied

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    ژاپنی هارو با فرانسویها مقایسه کردن توهین به ژاپنی هاست :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. فرهاد

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    هر چی باشه جنازش می ارزه به پیکانتو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ارمان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    با سلام ، من نمی فهمم این بحث های تعصبی روی برندها برای چیه ، حالا اگه چینو بذاریم کنار برند های اروپایی و آمریکایی و ژاپنی و کره ای همشون خوبن ، حالا یکی خیلی عالیه مثل بنز ، یکی قابل قبوله مثل هیوندای ، یکی هم مثل داچیا فقط ماشینای ارزون میزنه ، اونی که بهتره خب داره پولشو می گیره ، هرچقد پول بدی همون قد آش میخوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    درد و بلاش بخوره تو سر مورچه ی کره ای i10

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سارا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    به درد همون جاده ها و کوچه های باریک اروپا میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. اشكان

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (258 ديدگاه)

    خودرو های فرانسوی در مقابل خودرو های آلمانی و ژاپنی و آمریکایی حرفی واسه گفتن ندارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. پژو rcz

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    پژو هنوزم کارش درسته من کیفیته خودروها پژوی فرانسرو ذوست دارم
    با ایران خودرو هم هیچ کاری ندارم ولی پژو واقعا با بسیاری از کمپانیهای معتبر در حاله رقابته دوباره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ایران

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا ول کنین اینا رو اینایی که پژو دارن فک میکنن بهترین ماشین دنیا هست بحث با اینها بی فایده هست تو اروپا به اشغالهای خودرو سازی میگن فرانسوی حالا این اقایون خودشون بکشن بگن پژو خوبه بزار فک کنن خوبه بحث نکنین و جواب ندین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سید

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.
    پژو 405 در سال 1988 خودرو سال اروپا شده .این ماشین برنده جایزه فرمون طلایی شده .
    ایرودینامیک 0/29g داره .و تعلیق عقب این ماشین نسبت به زمان خودش شاهکاره.
    یک نگاهی به موتور xu9 /16v بندازید .یا نوعی از موتور xu8 که با حجم 1800cc بالای 400 اسب قدرت داره.صندلی پژوهای ایران و با نمونه های فرانسوی مقایسه کنید . خیلی ببخشید ولی پژو ایرانخودرو خر تو پوست شیر.
    کارخانه کیا پراید مونتاژ می کرد الان شده این.
    ایران خودرو از سال 69 یا اوایل 70 این ماشین و مونتاژ می کرد شد این .
    خواهشا انصاف داشته باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. AMIR

    ۲۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    کیفیت می خوای؟ پژو
    این پژو های ایران کیفیت نداره ولی پژو فرانسه فوق العاده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. عشق پژو

    ۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (75 ديدگاه)

    من یه پژو 208 رو تو نمایشگاه ایرانخودرو تو نمایشگاه گلستان شیراز دیدم خیلی جذاب و اسپورت بود چهره غیر قابل توصیف داشت وامکانات بالا و طراحی داخلی زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. عشق پژو

    ۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (75 ديدگاه)

    پژو من با تو موافقم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا