کادیلاک

بررسی کادیلاک ATS کوپه توربو

اگر موفقیت یک خودروساز تنها به خودروهایش بستگی داشت، شاید کادیلاک الان در رده‌های بالای صنعت خودروسازی قرار می‌گرفت. کادیلاک ATS کوپه مدل ۲۰۱۵ از هر لحاظ خود را به عنوان یک کوپه اسپورت سطح نخست لوکس ثابت می‌کند. این خودرو یکی از متعادل‌ترین کادیلاک‌هایی است که می‌توان آن را خرید؛ یک موتور توربوی ۲ لیتری همراه با یک گیربکس دستی ۶ دنده در یک بدنه کامپکت ۲ در. ATS کوپه با رانندگی لذت‌بخش، طراحی گیرا و ساخت متناسب، همراه CTS سدان به یک رقابت در سطح جهانی پیوسته است.

2015 Cadillac ATS Coupe
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe
در همین حال،اخیراً کادیلاک مدام در حال «کلنجار» رفتن با کاهش آمار فروش محصولات این کمپانی بوده است. رؤسای کادیلاک در هر اعلام نظر رسمی خود، بحث‌های متفاوتی را در مورد چگونگی حل این مشکل به میان کشیده‌اند؛ از جمله انتقال تیم بازاریابی به نیویورک، برداشتن تاج‌گل در نشان کادیلاک، تغییر سیستم نامگذاری مدل‌ها، دنبال‌کردن یک استرا‌تژی قیمت‌گذاری بلندپروازانه و سرمایه‌گذاری‌های سنگین برای گسترش دامه محصولات کمپانی. امّا اگر رمز موفقیت داشتن خودروهای خوب است، پس این همه سر و صدا برای چیست؟

2015 Cadillac ATS Coupe
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe
و امّا در مورد ATS. همان‌طور که در این خودرو نیز پیداست، کادیلاک واقعاً محصولات خوبی تولید می‌کند و برخی از آنها حتی بی‌نظیر هستند. خودروی تست شده، از تریم پرمیوم ATS بوده که باعث شده مبلغ مدل پایه ۳۸۹۹۰ دلار به ۴۸۰۹۰ دلار افزایش پیدا کند. مواردی مانند راحتی نسبتاً کم و تکنولوژی‌های خودنمایی را که طراحی مخصوص به خود ارائه شده‌اند، کنار بگذاریم، ATS پرمیوم با سیستم تعلیق متغیر کنترل رانندگی مغناطیسی جنرال‌موتورز و یک دیفرانسیل با لغزش محدود همراه است که هر دوی آنها باعث کیفیت خارق‌العاده هندلینگ در ATS و عملکرد بسیار خوب آن در جاده شده‌اند.

2015 Cadillac ATS Coupe
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe
در پیست، موتور توربوی چهار سیلندر به همراه گیربکس دستی ATS را در مدت ۵/۷ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ثانیه می‌رسانند. این زمان تنها ۰/۳ ثانیه نسبت به ATS کوپه با موتور V6 و گیربکس اتوماتیک بیشتر است. این خودرو همچنین مسیر یک‌چهارم مایل را در مدت ۱۴/۱ ثانیه با سرعت نهایی ۱۶۲/۵۴ کیلومتر بر ساعت می‌پیماید. یکی از اصلی‌ترین رقبا ب‌ام‌و ۴۲۸i است که در تست شتاب تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت حدود ۰/۵ ثانیه از کادیلاک جلوتر است. ولی در تست یک‌چهارم مایل، ATS با ۴۲۸i رقابتی تنگاتنگ دارد و هر دو در یک زمان به خط پایان می‌رسند. در همین حال، کادیلاک در تست‌های توقف و لغزش در پیچ کاملاً خودروی مونیخی را پشت‌سر می‌گذارد و از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت در مسافت ۴۷/۵۵ متری متوقف می‌شود و چسبندگی آن در پیچ نیز ۰.۹۲g است.

2015 cadillac ats coupe
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe
در مقایسه با ATS سدان، مدل کوپه «لذت و هیجان» رانندگی بیشتری ایجاد کرده است. وزن آن به خوبی تقسیم شده و در عین حال، یک خودروی سبک و با شخصیتی سرزنده است که واکنش خوبی در پیچ‌ها دارد. همچنین دسته دنده دقیق آن، بسیار جالب‌توجه است. ترمز‌های خودرو نه تنها قدرت مناسبی دارند، بلکه به راحتی می‌توان عملکرد آنها را کنترل کرد؛ در مجموع یک رانندگی آرام، کنترل‌شده و بدون دغدغه.

2015 Cadillac ATS Coupe
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe
البته باید اذعان کرد که هیچ خودرویی کامل نیست. یکی از اشکالاتی که به ATS کوپه وارد است این است که فرم «۲ در» آن بسیار شبیه به سدان است. در مقایسه با یک سری ۴ یا یک آئودی A5 باید گفت که وقتی کسی این مدل‌ها را می‌بیند، هرگز با خود نمی‌گوید که مثلاً این A5 کوپه شبیه به مدل سدانی است که درهای عقب آن حذف شده‌اند. ولی ممکن است چنین چیزی در مورد ATS کوپه گفته شود. در نظر بگیرید که نسل قبلی CTS کوپه چقدر از این لحاظ متفاوت بوده است. با این حال، شاید این یک رویکرد محافظه‌کارانه برای ایجاد یک طراحی نمادین در مدل‌های ATS از طرف کادیلاک باشد.

2015 Cadillac ATS Coupe Interior
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe Interior
برای نمونه تست شده، تنها یک آپشن اضافی استفاده شده است (استفاده از گیربکس دستی به جای سیستم اتوماتیک ۶ سرعته، هزینه‌ای برای مشتری نخواهد داشت)؛ این آپشن، چرم قهوه‌ای «کونا» با طرح‌های مشکی «جت-‌بلک» برای داخل کابین بوده که به ارزش ۱۲۹۵ دلار تهیه شده است. در همین حال، طراحی استاندارد کابین نیز از مصالح و طراحی با کیفیت بالایی استفاده می‌کند. قیمت‌گذاری زیر ۵۰ هزار دلار این مدل نشان می‌دهد که کادیلاک بر این اعتقاد است که خودروهای رده پرمیوم حتماً باید برچسب‌های قیمتی در رده پرمیوم داشته باشند. این در حالی است که یک ب‌ام‌و ۴۲۸i را با همین تجهیزات ۵۳ هزار دلار قیمت می‌خورد و در مورد قیمت‌گذاری کادیلاک جای حرفی باقی نمی‌ماند.

2015 Cadillac ATS Coupe Interior
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe Interior
2015 Cadillac ATS Coupe Interior
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe Interior
2015 Cadillac ATS Coupe Interior
۲۰۱۵ Cadillac ATS Coupe Interior
کادیلاک در حال حاضر خودرو‌هایی به خوبی برندهای لوکس ژاپنی و آلمانی (و شاید بهتر از آنها) تولید می‌کند. سال‌های گذشته نشان داده‌اند که مدل‌های خط تولید، آینده بسیار خوبی خواهند داشت. با این حال، موفقیت تنها مربوط به خودروهای یک کمپانی نمی‌شود. اگر کادیلاک توجه بیشتری به نمایندگی‌ها، بازاریاب و تبلیغات برند خود نشان دهد، می‌تواند برای سال‌های سال به ساختن خودروهای خوبی مانند ATS ادامه دهد. ساخت خودروهای عالی، آغاز کار در صنعت خودروسازی است و کادیلاک در این زمینه، شروع بسیار خوبی داشته است.
مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۴ سرنشین، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۴۹۳۸۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۴۸۰۹۰ دلار).
  • نوع موتور: DOHC ۱۶ سوپاپ با چهار سیلندر در یک ردیف و همراه با توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۱۹۹۸ سی‌سی.
  • قدرت: ۲۷۲ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۴۰۰ نیوتن‌متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ سرعته دستی.
ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۷۷۶ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۶۳ متر.
  • عرض: ۱/۸۴۲ متر.
  • ارتفاع: ۱/۳۹۲ متر.
  • وزن کلی: ۱۵۷۸ کیلوگرم.
تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۷ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۳/۷ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۵/۴ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۶ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۴/۱ ثانیه با سرعت نهایی ۱۶۲/۵۴ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۷/۵۴۹ متر.
مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۲/۴ لیتر در شهر و ۷/۸۴ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۱/۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه‌ها

  1. ويكي

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (145 ديدگاه)

    LIKeeeeee

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (195 ديدگاه)

      یادتونه تو فیلم ماتریکس چند تا کادیلاک بودند؟
      اونجا بود که از کادیلاک خوشم اومد

      ؛)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NCR

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (135 ديدگاه)

        راست می گی منم از همون موقع خیلی طرفدارشم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. MAFIA

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (435 ديدگاه)

        بهترین برند آمریکایی هست ولی حالا حالا ها باید راه زیادی رو طی کنه که به دنگ پای بنز و بی امو و پورش و بنتلی و رولزرویس برسه

        یه جورایی فقط با لکسوس برابری میکنه

        کادیلاک برده بنز و لکسوس بنده پورشه هست.

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. شروین

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          تو هم لابد بت بزرگ زمان صدر اسلام هستی!!!!
          والا من دیگه حوصله ندارم واسه تو و امثالت هندلینگ و ارزش ماشینای امریکایی رو توضیح بدم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          ببخشید دوستان دیگه کاسه ی صبرم لبریز شده و طرف صحبتم الان فقط با مافیا است.
          کادیلاک بنده و برده ی بنز و لکسس و پورشه است و این سه برند که شما میگی سرورن عاشق چشم و ابروی شما اند و منتظر شما با کادیلاک مقایسشون کنی!
          آخه برادر تعصب تا چه حد؟مگه بنز و پورشه چه لطفی در حق ما کردن که اینطوری سنگشونو به سینه میزنی؟
          من کامنتای شما رو هر موقع دیدم فقط بر اساس نظر شخصی خودت و از روی تعصب بوده و به سلیقه ی دیگر افراد ذره ای اهمیت ندادی.این برندهایی که ازشون نام بردی همگی محشرن ولی شما رو چه حسابی این حرف ها رو میزنی خدا میدونه!!!!
          داج چلنجر رو کمتر کسی پیدا میشه که دوست نداشته باشه بعد شما میگی قوطی کبریت؟
          خدایا صبر بده!!!!

          موافقم 3
          مخالفم 0
        3. علی

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (210 ديدگاه)

          مافیا تو از خودرو نمیدونی فقط اسم میدونی وگرنه صنعت اول امریکاست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ASTON MARTin

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          چه گند زده!!
          اون کادیلاکی که چند ماه قل گذاشتین کو؟ صندلیاش خیلی فرق میکرد
          یکی بگه به من

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. MAFIA

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          باربد کاسه صبرت لبریز نشه من روز جمعه منطقه آزاد ارس بودم اونجا کامارو SS و دوج چلنجر و وایپر که دیگه سلطان ماشینای آمریکاییه بود ولی اصلا هیچ یک از مردم و حتی اونایی که زیاد خودروبازن طرفشون نمی رفتن.مردم به هایلوکس و اسپورتیج و نیسان روژ و راو 4 نگاه می کردن به اونا نه بعد 4 تا بنز سی کلاس 2015 و GLA 4matic و ماکان آوردن همه حتی من این ماشینها رو دوست داشتنی تر میدونم و باکیفیت تر

          یه جورایی ماشین آمریکایی از نزدیک خیلی ضایع ان مخصوصا کامارو و چلنجر بازم ماستانگ یکم بهتر دیده میشه.

          برای اینکه بدونی دروغ نمیگم ایمیلتو بفرست تا عکس های ضایع ماشین آمریکایی رو برات برستم.

          از دزفول تا جلفا پدرم دراومد رفتم.

          موافقم 0
          مخالفم 2
        6. فریا

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          شروین جان و باربد جان . ول کنید اینو . عقده س بزارین

          خالی بــشه ;-)

          نیاز به جواب دادن نــداره دیگه همه میــدونن کـه …

          آستون جان اون ATS-V بود ، این ATS ســاده ست .

          مثل تفاوت C-class AMG و C-class ســاده .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. P.G

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          مافیا گل پسر،در مورد افاضاتى هم که در مورد کادیلاک و اینکه برده ى بنز و بى ام هست و این …،اگه به منطق تو باشه بنز و بى ام بیشتر مدیون کادیلاک هستن چون سیستم هاى حیاتى مثل اولین گیربکس،اولین گیربکس اتومات،اولین سیستم استارت و احتراق الکتریکى به جاى هندل دستى،اولین سیستم الکتریکى چراغ هاى خودرو و خیلى موارد دیگه رو کادیلاک معرفى کرد.زیاد نمیبرمت عقب،تا همین دهه ى هشتاد میلادى امکانات و راحتى و لوکس بودن کادیلاک قابل مقایسه با بنز و بى ام نبود و حرفى جلوى کادیلاک نداشتن،زمانى که تو دهه ى هفتاد کادیلاک رو ماشین هاش امکاناتى مثل صندلى برقى،یخچال،کروز کنترل،ایربگ و… میذاشت بنز و بى ام هیچ کدوم اینا رو نداشتن!
          تکنولوژى هایى مثل ایربگ،سانروف،کروز کنترل و خیلى هاى دیگه رو آمریکایى ها معرفى کردن پس خواهشاً ندونسته نگو”اونى که برا آلمانى ها خاطره است براى آمریکایى ها آرزوئه”
          یکم فکر بابا!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. فرید

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          بعد این آقای مافیا به من میاد میگه متعصب!!!!!!!!!!!!!!!:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. amirali

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (185 ديدگاه)

      با وجود اینکه تنها کدیلاکی که از نزدیک دیدم مدلش 1963 یا 64 بود (فکر کنم الدورادو بود) ولی تعصب خاصی روی این برند دارم . کارهاش اصلا کپی نیست و یه هارمونی خاصی توی کل اجزا وجود داه مثلا پنجره جلو رادیاتور با جلو داشبورد و سر اسپید همه با ارم کادیلاک ست شده ( از نظر شکلی ) حتی در طرح دوخت صندلی ها هم این موضوع رعایت شده . به من حس خوبی میده . چه کمپانی های دیگه ای این را رعایت کردند ؟ اگه به این موضوع توجه کردید بگید ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. شروین

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (515 ديدگاه)

    برگرفته از متن:
    “کادیلاک در حال حاضر خودرو‌هایی به خوبی برندهای لوکس ژاپنی و آلمانی (و شاید بهتر از آنها) تولید می‌کند.
    کادیلاک در تست‌های توقف و لغزش در پیچ کاملاً خودروی مونیخی را پشت‌سر می‌گذارد.”

    حالا هی بگید BMW بهترین دینامیک رو داره!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام
      داداش جوری میگی انگار کادیلاک تو 20 متر متوقف میشه و BMW اصلا ترمز نمیگیره! یا اینکه شتاب جانبی و این حرفای کادیلاک خیلی سرتره!
      همین که شما ناخوداگاه BMW میاد به ذهنت و کادیلاک رو با اون مقایسه میکنی،به خوبی نشون دهنده ی قدرت BMW هستش.
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        سلام داش شاهین. خوبی؟ اولین باره که با هم کامنت رد و بدل می کنیم. راستش من جسارت نکردم به BMW. میدونمم شما بهش علاقه داری.
        تو متن اینجور نوشته اگه نه من خودم یاد BMW نمی افتم.
        من طرفدار ماشین امریکایی ام و بس.
        ضمناً طرف صحبتم با اوناییه که میگن ماشین امریکایی به درد نمیخوره و هندلینگ نداره و این صحبتا نه با شما.
        مخلص.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد زاهدیان

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (22 ديدگاه)

          نظرم رو اینجا میزارم چون با آقای شروین هم جهتم … و در جواب به آقای شاهین :

          من حودم از بی ام دابلیو و بنز خوشم میاد …. اما وقتی پای یه امریکایی وسط باشه … مغزم از کار می افته …. فقط آمریکایی رو می بینم … حالا هر چی هم آلمانی ها خوب و درجه یک باشند …. درباره آلمانی ها دوست داشتنه … درباره آمریکایی ها عشق …. فرقش از زمین تا آسمونه

          من فورد مک وان رو به یه 320i 2014 ترجیح می دم ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. MAFIA

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          کوروت بدترین تعادل رو سر پیچ ها داره و پشت ماشین همش می لغزه در حالی که هیچ کدوم از این مشکل ها نه تو 911 هست نه جی تی ار و نه فراری.الکی طرفداری آمریکا رو نکنین

          آمریکا فقط بلده یه موتور 8 یا 10 سیلندر گنده و پرمصرف درست کنه فوق فوقش دو تا هم توربو یا سوپر شارژر بزاره روش که مصرفشو دو چندان کنه.بعد یه اگزوز با صدای گوش خراش هم بزاره پشت ماشین بعد بیاد به طراحی اصولی خودروهای آلمانی ایراد بگیره.

          یه جورایی خودروسازهای آمریکا گوره نشده میخوان مویز بشن.

          شما برسید به تکنولوژی و اصول طراحی 10 سال پیش آلمان بعد بیایین شاخ و شونه بکشید.

          جالبه هر تکنولوژی که هر خودرویی به عنوان آپشن جدید میزاره بنز و بی ام و و پورش و آئودی اون تکنولوژی رو کهنه کردن.

          موافقم 0
          مخالفم 2
        3. شاهین

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          سلام به همه ی دوستان،شروین جان،مهمد زاهدیان عزیز و مصطفی جان
          باعث افتخار من هستش که با همه ی شما عزیزان هم صحبت میشم.من خودم خیلی به ماشین های آمریکایی علاقه دارم،کلا طرفدار همه ی ماشین های خوب هستم ولی درست مثل شما که به برند آمریکایی علاقه ی زیادی دارین منم به BMW علاقه ی خیلی زیادی دارم.
          راستش کادیلاک هم دوباره به روزهای اوج خودش برگشته و از اینکه میتونه با رقبای آلمانی خودش رقابت کنه خیلی خوشحالم.ولی باید اذعان کرد که رقابت بین آلمانی ها و آمریکایی ها خیلی فشرده و سخت شده.
          امیدوارم هر ماشینی که سزاوارتر هستش برنده ی این رقابت سخت باشه.
          مصطفی جان مرسی از اینکه حالمو پرسیدی،راستش با درس ها خیلی مشغولم! ان شاالله که تموم بشم هر چه زودتر
          ارادتمندم

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. شلبى

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          مافیا جان خودت میفهمى چى میگى؟؟ شما اصلا چیزى از ماشین میدونى یا نه؟؟
          کى به شما گفته ته کوروت میلغزه و تعادل نداره؟والا ما که هر چى از کوروت جدید اینور و اونور خوندیم و شنیدیم از هندلینگ بسیار خوبش میگفتن و سریه معمولى کوروت بهترین اسپرت سال 2014 شد و سریه z06 بهترین سوپر اسپرت 2015!!! حتما کسایى که این انتخابا رو میکنن اندازه شما از ماشین اطلاعات ندارن یا شایدم نمیتونن برن منطقه ازاد ارس!!!
          شما کسى هستى که گفتى کوروت حالا حالاها مونده تا بتونه به رولز رویس و بنتلى برسه!!!! کوروتو با بنتلى مقایسه کردى، اطلاعاتت از ماشین در این حد و اندازست!!!
          صنعت خودروسازى امریکا غوره نشده میخاد مویز بشه؟؟؟ حتما از نظر شما صنعت خودروسازى کره از اول مویز بوده!!!
          پایه خودروسازیه دنیا رو بنز المان و فورد امریکا گذاشتن بعد حالا صنعت خودروسازى امریکا غوره نشده مویز شده!!!
          بد نیست برى نو اورى هاى همین کادیلاک رو تو ویکى پدیا یه سرچ کنى ببینى.
          در ضمن من خودم به تبریز و منطقه ازاد ارس رفت و امد دارم و محض اطلاع به شما میگم که بیشترین استقبال اونجا از ماشیناى امریکایى شده، تازه اونجا اصلا ماشین به شکل درستى عرضه نمیشه،من خودم اونجا دیدم که موستانگ کار کرده رو داشتن به اسم صفر میفروختن
          جدیدا یه خرده فروش ماشیناى امریکایى اونجا کم شده و دلیلش هم اینه که میخاستن یه طرحى تصویب کنن که بعد از پنج سال بتونى ماشین رو پلاک ملیش بکنى که این طرح شامل ماشیناى امریکایى نمیشه
          مگرنه اونجا استقبال از ماشیناى امریکایى بیشتره با توجه به اینکه این ماشینا خدمات پس از فروش ندارن!!!
          شما این موضوع رو به وضوح میتونى تو خود شهر تبریز هم ببینى و ماشینا با پلاک منطقه ازاد رو اونجا مقایسه کنى و بعد میبینى که امریکاییا خیلى بیشترن.
          بعد نیست برى یه تحقیق بکنى ببینى موتور به قول شما بى مصرف و گنده همین کوروت چقدر مصرف میکنه.
          همین طورى رو هوا که ادم نباید حرف بزنه
          در ضمن اینم بگم که گوره غلط اونى که شما منظورته غوره است

          موافقم 2
          مخالفم 0
        5. P.G

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          استاد مافیا!کارشناس بزرگ خودرو!میشه بفرمایید شما کوروت رو کجا تست فرمودید که با این دقت و جزئیات میدونید هندلینگ و تعادل خوبى نداره و مزخرفه؟!!!
          والا هرچى سایت و مجله معتبر سراسر جهان حتى اروپا این ماشینو تست کردن همشون گفتن این ماشین فوق العاده است و این ماشین رو به عنوان بهترین یا یکى از بهترین خودروهاى چند سال اخیر معرفى کردن و اتفاقاً بر خلاف نظرات شما یکى از نقاط قوتشو هندلینگ و چسبندگى عالیش عنوان کردن!کوروت به عنوان بهترین طراحى سال ٢٠١۴ انتخاب شد و جایزه بهترین طراحى داخلى رو گرفت.همین قدر بس که جرمى کلارکسون که دائماً تو تاپ گیر ماشیناى آمریکایى رو مسخره میکرد و بهشون گیر میداد کوروت رو به عنوان انتخابش براى بهترین ماشین٢٠١۴ انتخاب کرد.
          در هر حال ببخشید اگه اون همه کارشناس اندازه ى شما هم حالیشون نبود که کوروت ماشین خوبیه یا نه!
          حتى اگه میخاى احساسى و بدون منطق تز بدى و […] یکم تحقیق و فکر کن…

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. مصطفی

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (450 ديدگاه)

        به به داش شاهین!چه خبر با درسا چطوری؟

        موافقم 0
        مخالفم 1
      3. جی تی ار

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        شروین خان,اول اینکه توقف کامل تاحدودزیادی به توانایی های دینا میکی بی ربط است,دوماتوانایب دینامیکی خیلی گسترده تر از شتاب g هست.مثلا یکی از اشکالاتی که به تعلیق بادی سری هفت می گرفتند,این بود که علی رغم کنترل خارق العاده اش سر یک پیچ,وقتی از بک پیچ وارد پیچ دیگر می شویم جابجایی وزن خودرو از یک سمت به سمت دیگر,هرچند خودرو را از کنترل خارج نمی کند,اما به خوبی انجام نشده و محسوس بوده وحس خوبی به راننده نمی دهد.
        وقتی می گویند BMW به ترین دینامیک هارا دارد,این یک نظر کارشناسانه است که با توجه به همه ی پارامتر ها توسط کارشناسان گفته می شود.ضمنا هرکه ماشین های آمریکایی را به درد نخور می داند,یا از دنیای خودرو کم اطلاع است,یا متعصبانه حرف می زند…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جی تی ار

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (459 ديدگاه)

          به شخصه عاشق مدل اسکالید این خودروسازم وبه همه ی رقبایش ترجیحش مدم.
          فوق العاده است…

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. فریا

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          GTR جان : ” هرکه ماشین های آمریکایی را به درد نخور می

          داند,یا از دنیای خودرو کم اطلاع است,یا متعصبانه حرف می

          زند…”

          موافقم . کسی که خوابــ هست رو میشه بیــدار کرد ولی کسی

          که خودشــو به خواب زده ؛ هرگز !

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. مجتبی

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (209 ديدگاه)

      جالبه از آلمانی هندلینگش بهتره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. MAFIA

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      شروین جون به جونت کنن متعصب آمریکا هستی.چیزی هم از اونا به تو نمی ماسه نمیدونم چرا اینقدر طرفدارشون هستی.

      روز جمعه یه دوج چلنجر دیدم باید بگم مزخرفترین و زشت ترین طراحی در بین خودروهای مال این ماشینه حتی من طراحی تخم مرغی مینی مایمر رو بیشتر از اون قوطی کبریت که اسمشو گذاشتن چلنجر دوست دارم.

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. hamid reza

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (381 ديدگاه)

        اگه شما از چلنجر خوشت نمیاد مشکل از چلنجر نیست دوست عزیز ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مک میسل

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        از تعداد لایک و دیسلایکات معلومه چقدر حرفت درسته.
        دیگه من المانی هم صدام در اومده،درسته فعلا المان یه ذره جلوتر از خودروسازی های دیگس ولی نمیشه ژاپنی ها و امریکایی هارو اونجا هویج فرض کرد!
        دوج چلنجر با اون چهره خشنش و ابهتی که داره به نظر ایشون قوطی کبریته!
        به شخصه از دیگر خودرو های امریکایی بیشتر دوسش دارم!
        امریکا و ژاپن هر دو دارن تلاس میکنن و هر دوشونم برای المانی ها دارن شاخ شونه میکشن!
        دیگه زیادی حرف زدن هم حدی داره مافیا!

        موافقم 1
        مخالفم 0
      3. فرید

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        ببین چقدر متعصب هستی که مک میسل هم به حرف اومد…حالا دیدی متعصب کیه؟؟؟؟؟:-D :-D :-D :-D
        دلم واست سوخت خدایی…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. فریا

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      دوستان خودتونو خــسته نکنـید ، وبلاگ رسمی BMW که ATS رو با سری 3 مقایسه رو-در-رو کرده نتیجه مقایسه رو اینطوری گفـــته :

      The Cadillac ATS is the better sport sedan. When it comes down to driving, the Cadillac inspires more confidence. After driving both cars back-to-back over the same section of road, I wanted to get back into the Cadillac. It feels like you can drive the ATS harder and faster than the 3 Series, even if you actually can’t. The BMW put up one tough fight. Its free-revving engine feels livelier and more eager whereas the ATS’s powerplant felt flat because of its longer gears. Unfortunately, the steering and brakes let the 3 Series down. The Cadillac ATS is simply the more rewarding car to drive despite its gearbox, and that’s why it won. Fair and square.

      منبع : bmwblog. C o M

      ضمنا شاهین جان توی پســت کادی با بی ام مقایسه شــده . نیازی به

      یادآوری شــروین نبــود :-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        Like dear faria

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. danial

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    من واقعا کادیلاک رو دوست دارم هم طراحی هاش هم اسمش کلاً به نظرم ماشین با کلاسیه هنوزم هم که هنوزه اگر یدونه کادیلاک ادرادو یا حتی از این “کادیلاک ایران” های سال 1980 رو آدم تو خیابون میبینه واقعاض لذت میبره طراحی آمریکایی باب دله منه :)
    ای کاش به جای واردات محصولات درپیتی کره ای و چینی از این دست وارد کشور بشه چون قیمت هاشون هم زیاد فرقی با هم نمیکنه البته در سطح خودشون

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. parseh net30

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    چه ابوهتی داره این کادیلاک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. M Power///

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    اینکه کادیلاک داره قوقا می کنه انکار ناپذیره. ولی هنوز زمان لازم داره به رده ای BMW, Marsedes, Audi برسه‌.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      اولا غوغا درسته نه قوقا!! بعدم شما هم شروع نکن لطفا Mpower جان!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. شلبى

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    ماشیناى جدید کادیلاک واقعا عالین و جاى حرفى باقى نمیذارن، ولى باز هم به نظر من کادیلاک باید بیشتر از این حرفا کار کنه و دامنه محصىولاتش رو گسترش بده و وارد کلاس هایى بشه که الان در اون کلاسا نماینده اى نداره که البته استارت این کار هم توسط کمپانى زده شده و اگر درست جلو برن به نظرم میتونن ظرف سه چهار سال اینده یه رقابت همه جانبه با رقباى المانى و ژاپنى داشته باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. car designer

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    بوی ATS-V میاد………..
    به…به…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      من میمیرم برای کادیلاک الدرادو 1965!!!!!!!
      وای وای وای که نگو ها!!!!!!!!
      خیلی خوشگله مخصوصا رنگ مشکیش
      اگر فیلم کادیلاک سیاه رو دیده باشید میفهمید من چی میگم!
      تو اون فیلم ساب500 کنارش عین نسبت فیل و مورچه میموند!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. سپهر

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    به نظرمن خودروسازی آمریکا خیلی ازخودروسازی آلمان کم نداره چون اینو به وضوح میشه دید نمونش همین کادیلاک شاید یه کم طراحیش تکراری باشه که به نظرمن طراحی های زیبایی هم داره ولی همین که دارن با بی ام و مقایسش میکنن نشون میده که کادیلاک به پیشرفت های عظیمی دست پیداکرده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. saman

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    طراحیش خیلی عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. good car

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (316 ديدگاه)

    به نظرم همین که از دنده دستی استفاده کرده باعث افت فروشش شده برای همچین ماشینی دنده دستی معنی نداره به نظرم کادیلاک مثل بنز و بی ام و با سیاست عمل نمیکنه من که فکر نمیکنم در حال لاضر بنز و بی ام و از دنده دستی تو ماشیناش استفاده کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      جناب good car دنده ی اتومات دلیل برتری و فروش بیشتر نیست.کادیلاک درسته به رقابت با مرسدس و ب ام و میپردازه اما آمریکا به طور کل سیاست خاص خودشو داره و لازم به ذکره که کادیلاک اتفاقا” هم دستی و اتومات میزنه مثلاً اگر شما سری V کادیلاک رو دیده باشی تو اونا جنرال موتورز دنده ی اتومات 8L90 استفاده میکنه که تو کوروت هم استفاده شده و از لحاظ عملکرد تو جهان شناخته شده است حتی شش سرعته ی اتومات هم برای کادیلاک وجود داره.
      با این حال گفتم که دنده ی اتومات نشان از برتری نیست حتی دنده ی دستی بیشتر مواقع شتاب بهتری رو برای خودرو به ارمغان میاره.اگر هم بنز و ب ام و فروش بالایی دارن به خاطر کیفیت ساخت و زیبایی و عملکرد فوق العاده شونه و به دنده ی اتوماتیک مربوط نمیشه.آمریکایی ها به دنده ی دستی علاقه ی بیشتری نشون میدن.
      ارادتمندم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. مجتبی

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (209 ديدگاه)

        ماشین های امریکایی از خیلی قدیم بیشترشون اتومات بودن اتفاقا تو بازار ماشین های کلاسیک دنده دستی ارمیکایی خیلی کمه
        ولی ماشین های اروپایی و چینی قدیمی اکثرا دستی هستن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مجتبی

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (209 ديدگاه)

      اتفاقا ماشین کوپه و اسپرت دنده دستی باشه باحالتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. فریا

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      همونطور که تو متن گفته ، دنده ی دستی توی محصولات کادیـــلاک آپشــن هست .

      اولین گیرباکس اتومات سال 1937 توسط کادیلاک اختراع شـــد و تقریبا 40 سال

      هست که مدل پایه ی همه ی کادیلاک ها اتومات هست و تقــریباً از 10 سال پیش

      گیرباکس دستی به عنوان “آپشـن” وارد محصولات کادیلاک شــده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. mehdi

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ازشون خوشم نمیاد منظورم کادیلاک نبود منظورم مدل های ضعیف ماشین های پر قدرته نمیدونم چرا کمپانی های مختلف این مدل ماشینارو تولید میکنن میدونم برا بدست اوردن بازار وسوده اما انگار یه جورایی ابهت مدل های قوی رو زیر سوال میبرن یه فرصت خوب برا افرادیه که پول کمتر میدن اما یه ماشین به ظاهر قدرتمند سوار میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علی

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کادیلاک حتی اگر از bmw ضغیفتر باشد باز من به ماشین یک نازی ترجیحش میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سپهر

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    دوست عزیز آخه چه ربطی داشت حالا نه این که آمریکا دوست ورفیق ایرانه هرچی بدبختی میکشیم اززورگویی و تحریمای مزخرف آمریکا ست که بعدم اصلاطراحی ماشین وصنعت خودروسازی چه ربطی به سیاست وجنگ ونازی بودن داره یعنی شما باتوجه به سیاست نسبت به ماشینا نظرمیدی؟ بعدم مگه خودروسازای آلمان همه نازین؟من نمیدونم چرا فقط بعضیا میخوان یه چیزی بنویسن کاش هوش همین نازیا تووجوددوتا ازمهندسین مابود. همین نازیا که توفوتبال و خودروسازی وقدرت و صنعتی بودن وپزشکی وپیشرفت یکن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احسان(احسان سابق)

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    هر وقت میام تو پدال قبل از اینکه برم سراغ متن اصلی میام تو کامنت ها.کل کل بچه ها خیلی جذابتر از متن اصلی هست و یه عده هم هستن که همیشه میگن پراید از این ماشین بهتره و عده ای دیگه صنعت خودروسازی ایران رو با المان و امریکا مقایسه میکنن و یه عده دیگه هم هستن که مثلن روشنفکرن و با عقل و منطق می خوان نظرشونو به خورد دیگران بدن.اگر اینا نباشه دیگه پدال بی پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (208 ديدگاه)

      احسان لابد شما هم مثلا روشنفکر نیستی روشنفکر واقعی هستی یا شاید هم خودتو تافته جدا بافته میدونی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. سپهر

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    احسان جون اونوقت من جزو کدوم دسته بودم ؟اگه منظورت به من بود برو یه کم بالاتر نظرمو درموردکادیلاک ببین من حرفم سراینه که آخه نظردرمورد کادیلاک چه ربطی به نازی بودن یانبودن آلمانای بدبخت داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان(احسان سابق)

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2872 ديدگاه)

      تو دسته مثلن روشنفکر هستی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سپهر

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (174 ديدگاه)

        آهان پس یه دسته دیگرم اضافه کن کسایی که خودشونو توبحث دیگران دخالت میدن چون خودت جزو این دسته ای.فکرمیکنم شماهم باهمین دوستمون موافقی وباآلمانا لجی ولی من اصلا جزو این دسته نیستم که نظراتمو بخوام به خورددیگران بدم هرچند من طرف صحبتم اصلا شما نبودی اون علی آقا بود شماخودت اومدی نظردادی وشروع به کل کل کردی. درضمن مثلن رواینجوری نمینویسن اینجوری مینویسن. (((مثلا)))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          سپهر جان لطفا به احسان احترام بذار،ایشون یکی از بچه های خوب پدال هستند.
          در ضمن برین تو خود المان یه ن و یه ا و یه ز بگی کلا حرف اخرو نشنیده میگیرنت میبرنت تو هلفدونی!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          پدال جان یکی از کامنت های بالایی رو لطفا پاک کن دوبار تکرار شده.راستی سپهر جان از کرولات چه خبر؟
          ازش راضی هستی؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  16. alireza

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    چقد خوبه این ماشین!
    قیمتشم خوبه آخه
    دارم به کادیلاک علاقه مند میشم یواش یواش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Camaro 1978

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    دوستان گفتنی ها رو گفتن
    باید اضافه کنم که:
    ماشین های آمریکایی همیشه خوب بودن و الآنم خیلی خوبن
    اینو همه میتونن متوجه بشن فقط کافیه تعصب رو بذارن کنار و منطقی باشن
    ممنون…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مک میسل

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    جای میلاد و زیگما تو این پست خالی بود!
    چه دعوایی میشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. فرید

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    کادیلاک عشقه…واقعا دوسش دارم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. احسان

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (254 ديدگاه)

    در این که ماشین خوبیه شکی نیست ولی مقایسه اش با m4 آخه…؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. h.s.7

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    خخخخخخ این مافیا چرا همچینه؟؟؟
    من ک فقط میخندم از کامنتاش…بابا تو دیگه کی هستی!!؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. محمد

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    آقا سلام من جدیدم. فقط یه خواهشی دارم ازتون همین اول. توروخدا اینقدر سر کادیلاک و بنز و ب ام و و فورد با هم دعوا نکنید. آخه من بدبخت چی کار کنم که عاشق همه ی اینا هستم با هم و به یه اندازه؟ به هر کدومشون توهین میشه من قلبم تیر میکشه. من هم عاشق ب ام و هستم هم کادیلاک ولی از ماشینهای ژاپنی و کره ای چه تویوتا و لکسس و چه هیوندای و کیا از دم متنفرم. چی کار کنم سلیقه ی شخصیمه. حالم از این ریخت مزخرف ماشینهای ژاپنی که اصلا هیچ معنی ندارن به هم میخوره همیشه. بهترین سلیقشون اینه که برن چهره ی وزق رو تو ماشینشون کپی کنن و اسمشم بذارن زیبایی شناسی به سبک شرقی!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. kiarash

    ۱۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان .عرض کنم که کادیلاک رو خوب توصیف کردید و واقعا خودروی خوبی هستش .اون دسته از دوستانی که بی مورد تعصب خودرو های المانی رو میکشن بیا از نزدیک کادیلاک رو ببینن واون وقت نظر بدن .من هم بنز سری c و هم سری e داشتم والانم یه کادیلاک ats 2015 فول چهار در با موتور 3.6 دارم .از نظر راحتی وخیلی کادیلاک سر تره شتاب برتر هست وزیبایی طراحی داخلش خیلی برتره .بنز تنها از نظر برندش عامه پسند تره ومردم عادی بیشتر میشناسنش .همین وبس .البته سری s بنز متفاوت هست که باز هم باید از نظر قیمت وهزینه مقایسه کنید نه از روی تعصب بی جا .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا