آئودیکادیلاک

دوئل آئودی A6 و کادیلاک XTS

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور آخر، قسمت نخست، چهارمین دوئل از گروه سدان‌های متوسط لوکس

نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک CTS و ولوو S90

مجموع آراء: ۱۷۳۱

آراء کادیلاک CTS: 771

آراء ولوو S90: 960

پیروز دوئل: ولوو S90 با کسب ۵۵ درصد از کل آراء

 

مرسدس بنز E کلاس

مازراتی گیبلی

مرسدس بنز E کلاس

ب‌ام‌و سری ۵

تسلا مدل S

ب‌ام‌و سری ۵

کادیلاک CTS

ولوو S90

ولوو S90

آئودی A6

کادیلاک XTS

؟

 

کادیلاک XTS

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۱

نسل کنونی: اول

پلت‌فرم: اپسیلون II جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۳ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۶,۲۷۵ دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸,۵۶۳ دستگاه

 

آئودی A6

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸

نسل کنونی: پنجم

پلت‌فرم: MLB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: – از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۶,۳۰۴ دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۵,۳۷۶ دستگاه

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

آئودی A6 ۵۵ TFSI

کادیلاک XTS V-Sport

پیشرانه ۳ لیتری V6 ۳.۶ لیتری V6
تنفس توربوشارژ توئین توربو
قدرت ۳۴۰ اسب بخار ۴۱۰ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر ۵۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۴ ثانیه ۵.۲ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۰ ثانیه ۱۳.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۹.۸ لیتر (ترکیبی) ۱۳.۰ لیتر (ترکیبی)
ظرفیت باک ۶۳ لیتر ۷۵ لیتر
وزن ۱۷۷۰ کیلوگرم ۲۰۳۵ کیلوگرم
طول ۴.۹۳ متر ۵.۱۰ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۹۲ متر ۲.۸۳ متر
حجم صندوق بار ۵۴۰ لیتر ۵۱۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۶۰,۰۰۰ دلار ۴۷,۳۹۰ دلار
قیمت موردبررسی ۶۰,۰۰۰ دلار ۷۳,۴۹۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه

  1. shirko

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (488 ديدگاه)

    به نظر بنده ائودی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Bayerische Motoren Werke

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (891 ديدگاه)

      مزیت های Audi
      گشتاور برابر با وجود انجین کوچکتر و اسب بخار کمتر
      گیربکس ۷ سزعته
      شتاب بهتر
      زمان ۴۰۰ متر بهتر
      مصرف سوخت بهتر
      وزن کمتر
      فاصله محوری بیشتر
      حجم بار بیشتر
      قیمت بهتر
      Audi
      تازه قیافه قشنگتر رو نگفتم چون ظاهر سلیقه ای هست… .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. saeed

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (332 ديدگاه)

      یکی از نقاط قوت ماشینهای آلمانی نسبت به آمریکایی تکنولوژی پیشرفتشون تو ساخت خودرو با وزن پایینتر در عین حفظ استانداردهای ایمنی هست.آلمانیها با پیشرفتی که دارن با کاهش وزن علاوه بر کاهش مصرف سوخت و کاهش آلاینده ها ، نیازشون به قدرت اضافیو هم منتفی کردن.اما ماشینهای آمریکایی (نه غالبا همشون) برای رسیدن به شتاب لازم نیازمندموتورهایی با حجم و قدرت و گشتاور بالا هستند که خودش باعث افزایش وزن موتور و در نهایت وزن خودرو و مصرف سوخت…میشه.وقتی به جدول نگاه میکنیم میبینیم کادیلاک که ماشین قابل و شکیلی هم هست انصافا ، علیرغم موتور قویتر و اسب بخار بیشتر و استفاده از ۲ توربو با گشتاور برابر هم تو ۰ تا ۱۰۰ هم درگ ۴۰۰ متر عقب تره در حالیکه مصرف سوختشم مقدار قابل توجهی بالاتره و حتی مجبوره باکش رو بزرگتر انتخاب کنه جهت رفع نیاز به سوخت مداوم که این خودش در بررسی تایم های درگ و شتاب نکته منفیه.ضمنا آئودی علیرغم داشتن طول کمتر ،فاصله محوری بیشتر داره که باز نوعی مزیت محسوب میشه.در واقع ماشینهای لوکس آلمان اگرچه گرونترهستند اما واقعا پیشرفته ترم هستن به لحاظ تکنولوژی.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. یانکی

        ۲۶ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1059 ديدگاه)

        داری اشتباه میری داش یکم مطالعه کن بعد نظر بده.این ماشین xts بسیار محبوبه هم هست بین مدیران لازمش یه اتاق ساکت و صندلیهایه جاداره نرمه به همین دلیل مواد عایق صدایه زیادی توش هست و اینکه این ماشین چند سال از رقیبش مسن تر هست.وگرنه برو ct6 رو ببین که تو سایز سری ۷ هستش ولی هم وزنه سری ۵ شاید هم کمتر.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. آاآاآرماآآان٤٤

          ۲۶ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (262 ديدگاه)

          از اینکه فروشش تو خود امریکا از آئودی کمتر بود در سال ٢٠١٧ معلومه خیلی محبوبه!!

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. saeed

          ۲۶ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (332 ديدگاه)

          دوست عزیز اولا جای چاله میدونی حرف زدن و الفاظی مثل داش و…اینا اول بخون با دقت و ببین من تو پرانتز نوشتم نه غالبن همشون .ثانیا اینجا بحث این ۲ تا ماشینه نه CT6.ثالثا چجور محبوبیه که تو خاک آمریکا کمتر فروخته سال ۲۰۱۷ اونم در شرایطی که آئودی هم سال قبل نسل قدیمیش بوده و تو سال ۲۰۱۸ نسل جدیدش معرفی شده .یعنی تو خاک خودشم نتونسته حریف نسل قبلیه آئودی شه.اونم در حالیکه واقعا کار آئودی با وجود این همه لوکس ساز غیر امریکایی مثل بنز ،بی ام و ،لکسوس، آکورا،ولوو…خیلی سخته تو خود آمریکا.رابعا شما که اهل مطالعه ای قطعا بهتر از من باید بدونی CT6 مابین کلاس مید سایز و فول سایز سدانهای لوکس هست و صرفا تو کلاس فول سایز نیست.ضمن اینکه همون CT6 علیرغم ارائه امکاناتی در حد بنز s و بی ام و سری ۷ و همچنین با ارائه قیمت در حد سری ۵ و بنز E دنبال جذب مشتری بود که موفق هم نبود تا جاییکه چند وقت پیش جز ۶ خورویی بود که شایعه و احتمال خاتمه تولیدش بود (مطالب در خود پدال ذکر شده) که در نهایت کادیلاک بعنوان سدان پرچم دار تصمیم گرفت علیرغم فروش نه چندان جالبش نگهش داره.یکم مطالب رو عمیق تر بخون تا بتونی مستند حرف بزنی .موفق باشی دوست عزیز.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    3. Reza

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1312 ديدگاه)

      صد در صد Audi 💪💪💪

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. مهدی

        ۲۶ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1117 ديدگاه)

        البته اینچیزا مطالعاتی نیست چپن پارامتر های زیادی در فروش دخالت دارند و تا در شرایط نباشی نمیتونی درک کنی حتی رضایت مشتری هم یک چیز نسبی هست مثلا کسی که از پراید سوار پارس بشه خیلی بیشتر از اونی که از تویوتا سوار بنز شده ذوق میزنه گرچه دو تاشون رضایت دارن ولس اینکجا و انکجا

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    4. Reza

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1312 ديدگاه)

      کابین آئودی دل هر کسی رو با هر سلیقه ای فریب میده و همچنین طراحیش که در نوع خودش بینظیره.
      مصرف سوخت معقولی هم داره 😚😚😚

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. محمد

      ۲۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1437 ديدگاه)

      گیربکس آئودی + راندمان پیشرانه + وزن کمتر داره بهش کمک میکنه واسه عملکرد بهتر
      قسمت جالب اما برای من فاصله محوری بیشتر با وجود طول کمتر آئودی هست
      از اون جذابتر حجم صندوق بیشتر آئودی هست
      یعنی کادیلاک طول بیشتر داره
      این مزیت رو برای فاصله محوری بیشتر و کابین جادارتر استفاده نکرده
      پس قاعدتا باید فضای صندوقش بزرگتر باشه، که اونم نیست!!!
      امتیاز کار اند درایو هم به هر دو جالبه!!!!
      کادیلاک ۳ از ۵
      آئودی ۵ از ۵
      از نظر طراحی هم کاملا قدیمیه کادیلاک! سال ۲۰۱۱
      توی نسل جدیدش قطعا خودرو جذابتریه چون پتانسیل طراحیش خوبه
      اما این بدنه توی بازار امروز جزو جذابترینها نیست قطعا!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. Behnam

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (115 ديدگاه)

    آئودی 👌

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. كامي

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (300 ديدگاه)

    آئودی ♥️♥️♥️♥️

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. amin

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    نمیتونم انتخاب کنم متاسفانه
    از یک طرف ابهت و شکوه کادیلاک در کنار قدرت بیشتر
    از یک طرف زیبایی و وقار آئودی و مشخصات فنی خوب و مصرف کمتر و قیمت پایینتر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. david

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (52 ديدگاه)

    خدایی به دور از تبعیض کادیلاک تو هیچ موردی برتری نداره ۱۰۰ درصد آئودی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Elmiraj

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1664 ديدگاه)

      می خواین کادیلاکی که ۷ سال قدیمی تر از آئودیه و ۲۶۵ کیلوگرم سنگین تره …. بازم پرفورمنسی بهتر از آئودی داشته باشه …..!!!!!!!!
      .
      .
      البته آمار فروش بخصوص تو شش ماه اول ۲۰۱۸ به خوبی داره نشون میده کادیلاک هفت سال پیش چی ساخته ……

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. مانی

        ۲۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (2032 ديدگاه)

        نه ولی‌ کادیلاک هم نسبت به آئودی ماشین خوبی‌ نساخته
        طولش ۱۷سانت بیشتره اما فاصله بین محوری ۵ سانت کمتره و حجم صندوقش هم ۳۰ لیتر کمتره
        این همه ابعاد بزرگتر کجا رفته؟معلومه که نسبت به رقیب فضا سازی ضعیف تری داره
        کیفیت ساخت و برندینگ بهتر آئودی بماند
        جی‌ام هرچی‌ با بیوک داره خوب پیش میره و پر قدرت ظاهر میشه
        با کدیلاک داره از رقبا جا میمونه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  6. (ali(chevy nova

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5263 ديدگاه)

    کادیلاک گشتاور و قدرت خوبی داره
    موتورش هم بخاطر حجم بیشتری که داره و قدرت بیشتر ارایه میده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. امین

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کادیلاک . تجربه ی سواری بهم نشون داده ک نرمی و راحتی خیلی زیادی اراعه میده . بعلاوه اینکه قیمت خیلی کمتر از رقیب داره !!!!! کسایی ک ب آعودی رای میدن فک کنم حکام کشور های عربی هستن ک قیمت براشون مهم نیست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Just bentley continental

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (538 ديدگاه)

      داداش قیمت مورد بررسی رو بخون بعد بیا بگو ا ین قیمت پایست که ارزونه و در اون حالت ماشینت هیچی نداره.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. Amin

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    قطعا آئودی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. امیر

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2404 ديدگاه)

    منطق میگه ائودی بهتره هم به روز تره هم به صرفه تره (مصرف سوخت و قیمت و امکانات و فنی و….)
    اما صداو ابهت کادیلاکو نمیشه نادیده گرفت از طرفی با اینکه نسل اوله و طراحیش خیلی قدیمیه ولی بازم واقعا لوکس بودن خودشو به خوبی میرسونه و چیزی کم نداره
    با احترام خیلی زیاد به ائودی ک قطعا برتری داره اما انتخابم کادیلاک!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. Elmiraj

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1664 ديدگاه)

    کادیلاک ۲۶۵ کیلوگرم سنگین تره ….درسته این وزن باعث کاهش پرفورمنس xts در مقابل رقیب شده ….
    اما این وزن زیاد به معنی قوی تر بودن شاسی کادیلاکه و امنیت و ثبات بیشتری xts داده .
    .
    .
    رای من این آقای کت و شلواری شیک پوش هست .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. F22RAPTOR

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2012 ديدگاه)

      دقیقا
      همچنین هر دو این ماشینها
      تو نسخه پایه دف جلو هستن
      ولی خب من کدیلاکو بیشتر می‌پسندم
      شیک پوش مخصوصا رنگ سیاهش
      هر چند میدونم بهترین این سگمنت در حال حاضر سری ۵ هست و لایق برد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. بلک

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مقاوم بودن شاسی؟ مگه قراره وزن کل از ۳.۵ تن بیشتر بشه؟
      حتی مینی وزن کل ۳.۵ تن داره.
      شما خیالت تخت حتی لوگان هشت هزار دلاری تو ترکیه هم تا ۳.۵ تن قابلیت بار گذاشتن داره.
      وزن یدک کشی هم تا فکر کنم ۱۴۵۰ کیلوگرم تضمین شده هست یعنی باید بتونه تحمل کنه
      پس حتی یک اپسیلونم ربطی به قوی بودن شاسی نداره. چون همشون قوی ان. مگه اینکه انتظار شما این باشه که بالای پنج تن بار بزنه

      ولی من به کادیلاک رای میدهم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. مانی

      ۲۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2032 ديدگاه)

      چه ربطی‌ داره؟از کجا میدونی‌ اون وزن اضافه صرف تقویت شاسی شده؟
      طول کادیلاک ۱۷ سانت بیشتره خوب این ۱۷سانت کلی‌ وزن داره
      موتور کادیلاک هم حجیمتر هست با تکنولوژی قدیمیتر که مطمئنم کلی‌ سنگین تره
      تو ساخت آئودی از ۲۰% آلومینیوم استفاده شده و درکل آئودی بدنه سبکتری داره
      و یه سرچی هم تو گوگل راجع به مقاومت پیچشی و خمشی شاسی دو ماشین بکن
      چرا اطلاعات غلط میدی؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. F22RAPTOR

        ۳۰ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (2012 ديدگاه)

        دادا حرفت کلا باد هواس اقا مانی چند تا موتور شیش سیلندر تنفس طبیعی سراغ داری که قدرتش ۳۱۰ اسب باشه
        خوهشا اطلاعات غلط نده

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. مانی

          ۱ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (2032 ديدگاه)

          جوابت رو دادم
          تو جواب حالا که چیزی واسه گفتن نداری
          خونسردی و ادب رو حفظ کن

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  11. H

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (228 ديدگاه)

    به نظر من باید آپشن هارو ذکر کنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. MAHDI

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (4615 ديدگاه)

    آئودی طراحی جذاب واسپرت تری داره وخیلی شیک تره.طراحی وکیفیت کابین هم آئودی خیلی بهتره.مشخصات بهتری هم داره وهمینطور قیمت کمتر.انتخاب من آئودی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. MAHDI

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (4615 ديدگاه)

    دردنیای واقعی حاکم بلامنازع این کلاس سری۵ هستش.هررقابتی که بارقیاش داره جایگاه اول رو تصاحب کرده. بیش از۵۰مقایسه.وبعدش کلاسe وبعدهم آیودی a6

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Amir Machine

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (721 ديدگاه)

      این رتبه‌بندی رو کی انجام داده؟
      تو این مقایسه، سری ۵ از نسل قبل A6 خورده، دیگه نسل جدید که جای خود دارد.
      https://www.pedal.ir/بی-ام-و/نبرد-بزرگ-سدان‌ها-لوکس-میان-سایز/

      نسل جدید A6 هم فعلاً فقط توسط اتواکسپرس با سری ۵ مقایسه شده، اونم نسخه دیزلی
      باید منتظر مقایسه‌های کارانددرایور و موتورترند باشیم.
      ضمناً، ‌A6 فینالیست خودروی سال ۲۰۱۹ موتورترند هم شده.
      سری ۵ عالی هست ولی بلامنازع نه، مطمئناً آئودی A6 مخصوصاً تو نسخه‌های S6 و RS6 خواب خوش رو از ب‌ام‌و خواهد گرفت.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. MAHDI

        ۲۶ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (4615 ديدگاه)

        بله که سری۵ بهترین در کلاسه. اون رقابت باید مدلm550انتخاب میشد.تمام خودروهای اون مقایسه نسخه قدرتمندترین بودن بعدمدل اسپرتشون. مثلا مرسدسe43بودکه رقیبش مدلm550باید میبود ولی مدل عادی ۵۴۰انتخاب شده بود. ازوقتی سری۵ اومده حدود۶۰مقایسه بارقبا داشته که در۹۵درصد رقابت ها اول شده. خوبه پدال هم نزدیک۱۰مقایسه ازش آورده.نسل جدیدa6در رقابت اولش ازسری۵ شکست خورد.رقابت دوم هم شکست خورد که پدال هم آوردش. میتونم تمام این۶۰مقایسه رو بفرستم.فقط دوسه بار بوده که اول نشده یکی همین که فرستادی که اونم عادلانه نیست اگه به قدرت ها نگاه کنی. یکی هم مدل استیشن بود.سری۵ ازدیدخیلی ها بهترین خودروی جهانه.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Amir Machine

          ۲۶ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (721 ديدگاه)

          هر مقایسه‌ای که سری ۵ توش اول نشه غیرعادلانه‌س؟
          یه نگاه به جدول بندازی میبینی همۀ ماشین‌ها شش سیلندرن، اون‌وقت بین این شش سیلندرها، M550 هشت سیلندر رو بیارن میشه عادلانه؟
          نخیر، این مقایسه خیلی هم عادلانه‌س و این مشکل ب‌ام‌وس که موتور شش سیلندرش اندازه رقبا قدرت نداره.
          حالا اصلاً باقی ماشین‌ها رو هم که کنار بذاریم، قدرت و گشتاور ۵۴۰i تو این مقایسه تقریباً با آئودی A6 یکسانه و بااین‌وجود آئودی سری ۵ رو شکست داده. اونم با نسل قبلی.
          شما بخاطر تعصب شدید، هیچ ماشین دیگه‌ای رو جز ب‌ام‌و نمیبینی و بحث کردن با چنین افرادی وقت تلف کردنه.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  14. sina

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2051 ديدگاه)

    آئودی بهتره.
    یه سوال: وقی ذکر میشه این خودروها چهارچرخ متحرک هستن یعنی همواره اینجوری است یا هر موقع دوست داشتی اعمال میکنی و یا اتوماتیک هست؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسن

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (100 ديدگاه)

      کلا می شه گفت همشون به نوعی AWD هستن، ولی در جزییاتی مثل مقدار پخش نیرو و گشتاور بین چرخ ها هر شرکتی سیستم خودشو داره. برای همین هم هست که مثلا بنز می گه ۴maticT، بی ام و
      Xdrive و آئودی هم quattro.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. Sajjad

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1730 ديدگاه)

    کادیلاک خیلی قدیمی تر از ائودیه
    سال ۲۰۱۱ معرفی شده
    در کل به کادیلاک رای میدم
    چون ظاهرشو دوست دارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. آاآاآرماآآان٤٤

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (262 ديدگاه)

    سوال نداره دیگه! معلومه آئودی
    شتاب و فنی بهتر
    ظاهر شیک تر
    کابین فوق العاده لوکس
    قیمت مناسبتر
    کیفیت بالاتر
    آلمانی بودن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. RoadRunner

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (11369 ديدگاه)

    XTS ماشین بدی نیست ولی من اگه ۲۰۰ بار بخوام انتخاب کنم هر ۲۰۰ بار آئودی رو برمیدارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Amir

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (731 ديدگاه)

      دقیقا منم همینطور.توی این مقایسه به راحتی آئودی رو انتخاب کردم کاملا برتره.A6 جدید به همراه مرسدس E کلاس و بی ام و سری ۵ کاملا بی رقیب هستن و بحث سلیقه بینشون مطرحه که به نظر من بازم آئودی جذابیت بیشتری داره.☺

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  18. Mercede kaviani

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (442 ديدگاه)

    بدون شک مثل همیشه انتخاب من کادیلاک است بخاطر برتری در تمام زمینه ها

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. مهدی

    ۲۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (747 ديدگاه)

    مطمئنا در مجموع ائودی کاملتر و پخته تره اما یه چیزی که تو اعداد و ارقام نمیگنجه اینه که با توجه به سابقه امریکایی ها و المانی ها و تجربه شخصی خودم چون تو منطقه ازاد زندگی میکنم کادیلاک سواری ساکت تر و ارامشبخش تری داره هم تو نشیمن و جای پا هم تو سیستم تعلیق

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. net

    ۲۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1300 ديدگاه)

    رینگ کادیلاک قشنگه.چراغ جلو کادیلاک زشته

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا