کادیلاک

معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز

کادیلاک XT5 برای مدل سال ۲۰۲۰ خود به‌روزرسانی شده است. همان‌گونه که قبلاً در مدل بازار چین دیده بودیم، این خودرو دارای جلوپنجره‌ی جدید و نمای جلو و عقب اصلاح شده است که آن را به کراس اوورهای XT4 و XT6 نزدیک‌تر کرده است.


البته تغییرات بزرگ‌تر زیر پوست این خودروی آمریکایی رخ داده‌اند. هم‌اکنون پیشرانه‌ی پایه‌ی این کراس اوور از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است. این پیشرانه که تنها مختص تریم های لاکچری و پریمیوم لاکچری است قدرت ۲۳۷ اسب بخاری دارد و نیروی آن از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌شود. XT5 مجهز به پیشرانه‌ی یاد شده از سیستم ترمز با کمک الکتریکی سود می‌برند. این سیستم ترمز بجای بوستر وکیوم دار دارای پیشرانه‌ی الکتریکی می‌باشد.


افرادی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌توانند پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۱۰ اسب بخاری را در مدل پریمیوم لاکچری انتخاب کنند. این پیشرانه به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل بوده و به‌صورت استاندارد از کیت بدنه‌ی متمایز، رینگ‌های ۲۰ اینچی، سیستم چهار چرخ محرک و… سود می‌برد. این خودرو همچنین از تنظیمات متفاوت برای گیربکس و فرمان برخوردار است.

داخل کابین نیز جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی کادیلاک که شامل صفحه لمسی ۸ اینچی و کنترل چرخشی روی کنسول می‌باشد. پشت آمپرهای متفاوت، کنسول مرکزی به‌روز و سوئیچ مخصوص برای عملکرد استارت/استاپ خودکار از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشند. همچنین کادیلاک XT5 2020 از برخی تجهیزات رفاهی و ایمنی جدید از جمله صندلی‌های جلوی گرم شونده، چراغ‌های جلوی LED، نوربالای خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، هشدار برخورد از جلو، ترمز جلوی خودکار با تشخیص عابران پیاده و هشدار ایمنی صندلی راننده برخوردار می‌باشد.

البته که این تجهیزات اضافی با هزینه‌ی بیشتر در دسترس بوده و هم‌اکنون قیمت کادیلاک ZT5 2020 از ۴۵۰۹۰ دلار آغاز می‌شود که ۲۴۰۰ دلار بیشتر از مدل سال ۲۰۱۹ می‌باشد. این خودرو از اواخر تابستان سال جای میلادی وارد بازار می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر.عارف

    ۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (876 ديدگاه)

    ماشینهای کادیلاک از وقار و شخصیت خوبی برخوردارند . برای ماشین دوستان جای خوشحالی داره که برندهای آمریکایی جایگاه خودشون که چند سالی بود ضعیف شده بود و دارن بدست میارند

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. نیما

    ۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (11 ديدگاه)

    عجب فرمانش خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بهراد

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام چند مورد هم من بگم کادیلاک مدل پرمیوم ولاکچری که از موتور توربو شارژ استفاده میکند همان موتور mg gs بوده و در کارخانه سایک موتور چین که ام جی جی اس نیز درآن مونتاژ میشود و قیمت حدودی برابر با ۳۶۰هزار یوان هست

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا