پرچم‌دار خیره‌کنندۀ کادیلاک پس از سال 2022 معرفی خواهد شد

کادیلاک برنامه‌های گسترده‌ای برای آیندهٔ خود دارد و قصد دارد بیش‌ازپیش خود را در بین برندهای لوکس جهانی مطرح کند. بدین منظور این برند کهنه‌کار آمریکایی استراتژی جدیدی را مدنظر قرار داده که طی آن تا سال 2022 هر شش ماه یک محصول جدید را معرفی خواهد کرد. این استراتژی جدید که با معرفی مدل کراس‌اوور کامپکت XT4 در نمایشگاه نیویورک آغاز شد، شامل سه سدان، سه کراس‌اوور، نسل جدید اسکالید و تعدادی محصولات عملکردی می‌شود؛ اما ظاهراً این استراتژی جدید توسعهٔ سدان پرچم‌دار جدید کادیلاک را تا سال 2022 به تأخیر انداخته است. این موضوع توسط رئیس کادیلاک آقای «Johan de Nysschen» طی مصاحبه‌ای با Automotive News در نمایشگاه دیترویت اعلام شد.

طبق این استراتژی جدید، احتمالاً بعد از معرفی XT4، کادیلاک یک کراس‌اوور فول سایز را معرفی خواهد کرد که احتمالاً XT6 یا XT7 نام دارد. انتظار می‌رود این کراس‌اوور بزرگ در اواخر امسال به بازار عرضه گردد. مدت کوتاهی بعدازآن، سدان جدید CT5 به‌عنوان جایگزینی برای هردو سدان کنونی ATS و CTS معرفی خواهد شد. این برند آمریکایی همچنین بر روی ساخت نسل جدید اسکالید و همین‌طور توسعهٔ یک سدان کوچک برای رقابت با آئودی A3 و مرسدس بنز CLA نیز کار می‌کند.

در مورد سدان پرچم‌دار آیندهٔ کادیلاک اما فعلاً اطلاعات بسیار کمی وجود دارد. در این رابطه آقای «Nysschen» تنها گفته است که این خودرو یک سدان سنتی جعبه‌ای شکل نخواهد بود و هنگامی‌که معرفی شود دنیا را حیرت‌زده خواهد کرد. وی اضافه کرده است:

«من فکر نمی‌کنم جهان دیگر به سدان بزرگ جعبه‌ای‌ شکل سنتی نیاز داشته باشد»

این جمله نشان می‌دهد که کادیلاک برای نبرد با سدان‌های لوکسی مانند آئودی A8، مرسدس بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری 7 خودروی غیرمتعارفی را در نظر گرفته است. او همچنین اشاره کرده است که کادیلاک و نمایندگی‌های فروش آن باید در موقعیت بهتری قرار گیرند تا پرچم‌دار آیندهٔ این شرکت ارائه گردد.

از سوی دیگر اما کادیلاک همچنان تمرکز خود روی موتورهای درون‌سوز را حفظ کرده و به توسعهٔ پیشرانه‌های V6 و V8 انحصاری خود ادامه خواهد داد؛ اما بعد از سال 2021 این برند لوکس مشمول بخشی از برنامه‌های جاه‌طلبانهٔ جنرال موتورز برای عرضهٔ 20 خودروی الکتریکی تا سال 2023 خواهد شد و سهمی از خودروهای الکتریکی را به خود اختصاص خواهد داد. این خودروها می‌تواند شامل سه کراس‌اوور لوکس از کامپکت گرفته تا فول سایز باشد.

 

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

24 دیدگاه

    1. (Ali (Chevy nova
      سوابق: (4444 دیدگاه) ,

      درسته پرهام جان
      اگه بىاد………
      فروش کادىلاک فعلا خوبه و اىن مدل فروشش رو بهتر هم مىکنه
      چشم حسودا بترکه خىلى خوب بود اىن خبر

      پاسخ
      1. MAHDI CHEVROLET
        سوابق: (1433 دیدگاه) ,

        عجب ماشینیه
        قراره سریع ترین سدان جهان بشه

        پاسخ
  1. امیر
    سوابق: (322 دیدگاه) ,

    ازاین برنامه ها فیات کرایسلر داد فقط یه بخش جیپش تاحدی رعایت شده بقیش رو هوا موند وعقب افتادوفلان کادیلاک رو واقعا چین کشید بالا به رشد فروش بسیار بالاش تو خود امریکا هم باید بیشتر بفروشه

    پاسخ
  2. Infinite
    سوابق: (301 دیدگاه) ,

    فکر نمی‌کنم صحبت مسئولین کادیلاک در مورد چیزی شبیه به Sixteen باشه.
    حداقل نباید به یک 16 سیلندر در زمانی که همه چیز به سمت الکتریکی شدن پیش میره فکر کرد.

    پاسخ
  3. آرش آمریکایی
    سوابق: (534 دیدگاه) ,

    این مدل V16 که تصاویرش هست یکی از ماشینایی هست که اگه تولید میشد تو سال 2003 مرز لاکچری بودن رو خیلی جابه‌جا میکرد
    داشبوردش رو که نگاه کنی بعد داشبورد بوگاتی ویرون رو ببینی …. بیخیال
    بی خیال به هر حال کوههای آلمان برا پیست اسکی خوبه دیگه
    به خاطر همین کلا آلمانیها تو ورزشهای زمستانی مثل اسکی حرفه ای هستن

    پاسخ
    1. (Ali (Chevy nova
      سوابق: (4444 دیدگاه) ,

      ارش
      بعضى ها از طرح برلىناس هم اسکى رفتن

      پاسخ
    2. رضا
      سوابق: (534 دیدگاه) ,

      چرا حرف بیخود میزنی عزیز طراحی داخلی این دوتا هیچ شباهت و ربطی به هم ندارن. در ضمن کانسپت eb 18_4 بوگاتی که کانسپت بوگاتی ویرون محسوب میشه سال 1999 معرفی شده بود و کادیلاک sixteen سال 2003 معرفی شد پس با منطق شما کادیلاکه که اسکی رفته دوستان خودشون میتونن سرچ کنن ببینن فک کنم شما کلا هر داشبوردی که شیب داشته باشه رو کپی از sixteen میدونی

      پاسخ
      1. (Ali (Chevy nova
        سوابق: (4444 دیدگاه) ,

        رضا
        کانسپت کادىلاک رو اشتباه مىگىم طراحى برلىناس رو چى مىگى؟؟؟؟؟؟؟

        پاسخ
        1. رضا
          سوابق: (534 دیدگاه) ,

          اولا مگه من حرفی از مرسدس زدم چرا همه چیو به هم ربط میدی. مگه من رو بنز تعصبی دارم که حرفشو پیش میکشی ،دوما خیلی خوبه که اشتباهتونو قبول کردی واسه اولین بار و اینکه من ربطی بین طراحی مرسدس و برلیانس نمیبینم و این حرف توام صرفا از روی لج تو با آلمانیاس که همیشه یه چیزو بدون هیچ منطقی تکرار میکنی این چیزیه که من تو پدال دیدم و نمیخوام وارد این موضوعات شم چون من در وهله ی اول آلمانی باز نیستم که موضوع بنزو وسط کشیدی و خب حتما میدونین که بوگاتیم که من حرفشو زدم فرانسویه

        2. (Ali (Chevy nova
          سوابق: (4444 دیدگاه) ,

          رضا
          من اشتباه نگفتم
          زمان رونماى بنز cls همه ى کاربرا تو پست اون ماشىن گفتن شبىه برلىناس هستش
          در ضمن اگه شما طرفدار ىه شرکت نباشى نباىد ازش پشتى بانى کنى درسته؟؟؟؟؟
          در ضمن من دقىقا مثل بعضىها رفتار مىکنم
          برو پست مربوط به تخرىب دفتر جنرال موتورز کره رو بخون که رضا ال پى به عنوان المانى باز چى گفته

        3. رضا
          سوابق: (534 دیدگاه) ,

          علی من من حدود دو ساله که خیلی کم تر به پدال سر میزنم و برا همین رضا ال پی رو هم به اون صورت نمیشناسم یک دوبار نظراتشو دیدم و دقت نکردم. تنها کامنتی که ازش یادمه این بود که از تسلا خوشش میومد حالا این که آلمانی بازه یا از چه ماشین خوشش میادو دقیق نمیدونم شاید اینجوره شایدم نیس ولی من کاری به ایشون ندارم چون نمیشناسمش حالا اینکه شما چه برخوردی با این شخص داری یه من ربطی نداره خب ولی شما که با نظرات ایشون مخالفیو فک میکنی نظرات خوبی نمیذاره خب خودت سعی نکن مثل اون باشی. پایین تر گفتی که من با بقیه مثل خودشون رفتار میکنم خب تو اینجور نباش شخصیت و رفتار خودتو داشته باش سعی کن مثل بقیه نباشی در حالی که از اون اشخاص خوشتم نمیاد. بخدا زشته این کارا تو پدال روی حرفم با همس ینی چی فلانی اول شروع کرد فلانی چیکار کرد منم باید همونجور کنم مگه مهد کودکه. در ضمن من از اولم جواب آرش جانو داده بودم نگفتم شما اشتباه کردی حالا اگه حرف یا جوابی هست خودشون بهم بگن
          مخلص بچه های پدال

        4. (Ali (Chevy nova
          سوابق: (4444 دیدگاه) ,

          رضا
          دوست من
          خىلى از المانى بازاى ساىت جو رو طورى مسموم کردن که هرکى از ماشىنهاى المانى تعرىف مىکنه همه مىان گارد مىگىرن
          شما بزرگوارى دادا

    3. PaRHaM
      سوابق: (700 دیدگاه) ,

      آرش جان
      منشا طرح کلی داشبورد بوگاتی ویرون ۲۰۰۴ به سال ۱۹۹۹ و کانسپت ویرون بر میگرده.
      بین طرح داشبورد سیکستین و ویرون شباهتی وجود نداره
      اگر شباهتی حس بشه
      ب علت شیب و زاویه اس.
      شباهت اصلی و حتی چیزی بالا تر از شباهت ، به کار رفتن مو به موی طرح داشبورد سیکستین پس از گذشت ۱۲ سال در Mercedes Benz C Class است.
      میتونید با سرچ کردن عکس هارو ببنید و مقایسه کنید و قضاوت کنید
      این نه توهینه نه تیکه انداختن
      ی چیز غیر قابل انکاره
      قصد ناراحت کردن شخصی رو ندارم
      تو کامنت بعدی عکس هارو آپلود میکنم براتون.

      پاسخ
      1. Maximus
        سوابق: (325 دیدگاه) ,

        اگر شما معتقدی شباهتی وجود داره پس این کادیلاکه که اسکی رفته ❤
        هر چند این کپی کاری ها در کلاس خودروساز بزرگی مثل کادیلاک نیست

        پاسخ
  4. Cadillac
    سوابق: (1208 دیدگاه) ,

    یکی از بهترین خبرهای پدال
    امیدوارم کدیلاک و در صدر جی ام همینطور به پیشرفت ادامه بدن

    پاسخ
    1. (Ali (Chevy nova
      سوابق: (4444 دیدگاه) ,

      البته f22
      بهترىن خبر پدال به زندان انداختن مدىر عامل اون شرکت متقلبه بود که پدال گذاشتش

      پاسخ
  5. مجید سبزواری
    سوابق: (83 دیدگاه) ,

    سدان 16 سیلندر بدردچی میخوره این طرح شکست خوردس

    پاسخ
  6. hamid
    سوابق: (168 دیدگاه) ,

    جک سال: بوگاتی از کادیلاک الگو گرفته.
    به این اسامی دقت کنید xt4 xt6 xt7 کافیه حرف t رو از وسطشون بردارین x4 x6 x7 حالا خودتون حدس بزنین کی از کی اسکی رفته. نام گذاری درحد کپی کارای چینی.
    اینارو گفتم چون یه عده خیلی دارن تند میرن.
    احترام بذارین به بقیه خودروسازا و سعی نکنین به خودروسازی توهین کنین.

    پاسخ
    1. (Ali (Chevy nova
      سوابق: (4444 دیدگاه) ,

      دقىقا
      مدلهاى مثل کلاس E. S. G. A هم دقىقا مثل مدلهاى چىنى هست نام گذارىش البته طبىعى هم هست چون بنز برا چىن هستش دىگه براى((( جىلى)))
      در ضمن شما المانى بازا تو پستهاى قبلى شروع کردىن

      پاسخ
  7. Fk
    سوابق: (196 دیدگاه) ,

    یعنی أخرت لذت
    هرچی نگاه میکنی خسته نمیشی
    هر بار ی چیز جدید کشف میکنی
    منتظر سورپرایزهای بیشتر هستیم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.