تعهد کادیلاک به تولید خودروهای پرفورمنس با گیربکس دستی

اگرچه بسیاری از خودروسازان استفاده از گیربکس‌های دستی در محصولات لوکس خود را کنار گذاشته‌اند اما کادیلاک تأکید کرده به عرضه‌ی محصولات سری V با این نوع گیربکس‌ها ادامه خواهد داد.


مارک روس رئیس جنرال موتورز در زمان رونمایی از کادیلاک CT4-V و CT5-V گفته که کادیلاک گیربکس‌های دستی را در خودروهای سری V عرضه خواهد کرد.


فعلاً هیچ‌یک از خودروهای یاد شده با گیربکس دستی در دسترس نیستند بلکه فعلاً با گیربکس 10 سرعته ی اتوماتیک عرضه می‌شوند. البته بیانیه‌ی روس نشان می‌دهد که نسخه‌های داغ CT4-V و CT5-V با گیربکس‌های دستی ارائه خواهند شد.


دنیای خودرو انتظار داشت کادیلاک این دو خودرو را به عنوان جایگزین‌های ATS-V و CTS-V معرفی کند اما این‌گونه نشد و آن‌ها بیشتر در دسترس عموم قرار گرفتند چراکه کادیلاک گفته مرعوب خودروهای سری V این برند شده‌اند.


خوشبختانه این دو خودرو طرفداران محصولات پرفورمنس را راضی خواهند کرد. نسخه‌های پرچم‌دار CT4-V و CT5-V می‌توانند از نشان بلک وینگ استفاده کنند. احتمال بکار رفتن پیشرانه‌ی 8 سیلندر توئین توربوی CT6-V در مدل CT5-V با قدرت 600 اسب بخاری وجود دارد. همچنین گفته شده CT4-V احتمالاً از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توئین توربو استفاده خواهد کرد.


اگر این دو خودرو با گیربکس دستی در دسترس باشند طرفداران کادیلاک حتماً خوشحال خواهند شد. هرچه باشد فکر کردن به یک سدان با قدرت بالای 500 اسب بخار و گیربکس دستی هم هیجان‌انگیز است چه برسد به راندن چنین خودرویی!

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. آرش آمریکایی
    سوابق: (577 دیدگاه) ,

    جانم کادیلاک
    ای جانم آمریکا

    پاسخ
    1. F22RAPTOR
      سوابق: (1851 دیدگاه) ,

      چاکر داش آرش از پهنا😆😆😆

      پاسخ
      1. آرش آمریکایی
        سوابق: (577 دیدگاه) ,

        فداتم داداش😍😍😍

        دلم برات یه ذره شده😍😍😍

        پاسخ
    2. یانکی
      سوابق: (769 دیدگاه) ,

      انصافا تو کلاس خودشون بهترین طراحی رو دارن جایی که آلمانیا دارن پست رفت میکنن

      پاسخ
  2. L-H-P-TT
    سوابق: (123 دیدگاه) ,

    چی بهتر از این …..
    موتور حجیم ، گیربکس دستی ، دف عقب ……
    واقعا هیچی بهتر از این نیست ……
    وقتی مجموعه موتور حجیم ، گیربگس دستی و دف عقب و کنار هم میزارم ناخوداگاه یاد ZR1 نسل ششم (C6) میوفتم …..
    بینظیر بود …..
    مطمئنم تا زمانی که بمیرم این ماشین تو ذهنم میمونه ، حتی بعد از مرگم هم میمونه 💔💔💔💔

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.