کادیلاک

کادیلاک ELR، قدرت بیشتر، قیمت ارزان‌تر

مدل ۲۰۱۶ کادیلاک ELR به‌عنوان تنها عضو هیبرید-الکتریکی خانواده کادیلاک با قدرت بیشتر و شتاب سریع‌تر و قیمتی رقابتی‌تر و به‌روزرسانی فنی و رفاهی معرفی شد.

2016 Cadillac ELR
۲۰۱۶ Cadillac ELR
کادیلاک ELR مدل ۲۰۱۶ کوپه ای شیک، جذاب و دوست دار محیط زیست است که کمی از قیمت گزاف سابق خود فاصله گرفته و تعدیل شده است. تغییرات ظاهری به جلوپنجره مشبک جدید همراه با نشان و لوگوی تازه کادیلاک با حذف خوشه‌های دور آن، محدود می‌گردد. در داخل کابین هم از نمایشگر جدید ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، سه عدد پورت USB، محفظه‌های ذخیره‌سازی و نگه‌دارنده فنجان و روکش‌های چرم نیمه آنیلین استفاده شده است.

2016 Cadillac ELR
۲۰۱۶ Cadillac ELR
ظرفیت باتری‌های لیتیوم یون در مدل ۲۰۱۶ از ۱۶.۵ کیلووات ساعت به ۱۷.۱ کیلووات ساعت، افزایش داده شده است. بدین ترتیب، طیف مسافتی که می‌توان با این خودرو با هر بار شارژ و به‌صورت تمام الکتریکی طی کرد از ۶۰ به ۶۳ کیلومتر رسیده است. برد مسافت کلی خودرو نیز با کمک موتور ۱.۴ لیتری بنزینی به ۵۴۷ کیلومتر افزایش یافته است که برای سفرهای داخل شهری، مناسب و ایده آل می‌باشد. این در حالی است که شارژ کامل باتری‌ها با برق ۲۴۰ ولت، حدود ۵ ساعت زمان می‌برد.

2016 Cadillac ELR
۲۰۱۶ Cadillac ELR
قدرت پیشرانه ELR با افزایش ۲۵ درصدی، اکنون به ۲۱۵ اسب بخار در مُد تور و ۲۳۳ اسب بخار در مُد اسپرت رسیده است. گشتاور نیز بالغ بر ۵۰۶ نیوتن متر می‌شود. بدین ترتیب شتاب گیری صفر تا صد این خودرو با بهبود ۱.۶ ثانیه ای، به ۶.۴ ثانیه رسیده است. بیشینه سرعت مدل استاندارد ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و با استفاده از پکیج اختیاری به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

2016 Cadillac ELR
۲۰۱۶ Cadillac ELR
2016 Cadillac ELR
۲۰۱۶ Cadillac ELR
2016 Cadillac ELR
۲۰۱۶ Cadillac ELR
پکیج اختیاری یادشده شامل چرخ‌های ۲۰ اینچی اسپرت همراه با تایرهای تابستانی، ترمزهای برمبو با کالیپرهای چهار پیستونه، فرمان اسپرت با عملکرد برقی و کالیبراسیون اسپرت سیستم تعلیق با کنترل مستمر میرایی می‌شود. البته تمام مدل‌های جدید ELR از به‌روزرسانی در سیستم تعلیق، سخت‌افزار جدید ترمزها و کالیبراسیون جدید فرمان سود می‌برند. همچنین بسته کمکی راننده که قبلاً سفارشی بود، از سال ۲۰۱۶ به‌صورت استاندارد و بدون پرداخت اضافی نصب می‌شود که شامل هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب، چراغ‌های جلوی Intellibeam، اینترنت پرسرعت همراه با ۴G LTE و WiFi همراه با سه ماه استفاده رایگان و شارژر بی‌سیم تلفن‌های هوشمند است.

قیمت کادیلاک ELR جدید که روی پلتفرم و ساختار مشابه نسل اول شورولت ولت ساخته می‌شود از ۵۸ هزار دلار آغاز می‌شود که به‌طور قابل‌ملاحظه ای از قیمت ۶۷ هزار دلاری مدل ۲۰۱۴ آن ارزان‌تر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. (((RETOLEX(((REZA

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    ارزون کردنش برای رقابت با شورلت ولت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد شریعت

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      دوستان یه سوالیه خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده
      اما متاسفانه وقت مطالعه براش رو بنا به دلایلی ندارم
      خودرو های الکتریکی، مثل این کادیلاک یا خودرو های تسلا، اگر بنا به هر دلیلی تصادف بدی کنند، امکان تخلیه بار الکتریکی باتری وجود داره؟ یعنی با آسیب دیدن باتری این مقدار انرژی باعث برق گرفتگی سرنشین ها نمیشه؟ و همچنین مرگشون؟
      یا اینکه مواد شیمیایی موجود در باتری روی سرنشین ها بریزه؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. navid

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (3691 ديدگاه)

        با توجه به امنیتی که براشون در نظر گرفتن این مورد گمونم خیلی بعیده.
        باتری این خودروها کلن با باتری های اسیدی فرق داره معمولن لیتیوم یونه شبیه باتری لپ تاپ و موبایل. پس حتی تصادف و داغون شدنش هم خطری نداره.

        تنها خطری که این باتری ها دارن احتمال داغ شدن و حی آتش گرفتن و انفجار حین شارژ کردنشونه( باتری موتور برقی گروهمون تو مسابقه بعد از شارژ منفجر شد)
        که این مورد هم با توجه به ظررفیت بالا و سیستم خنک کننده و سنسورهای کنترل کننده جای نگرانی باقی نمیزاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. reza

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        باتری های لیتیومی تقریبا کم خطر هستن تا وقتی که لایه محافظشون اسیب نبینه که به همین راحتی هم اسیب نمیبینه چون به راحتی خم میشه و ضربات رو دفع میکنه ، اما اگه لایه محافظ حین تصادف سوراخ بشه یا از بین بره چون لیتیوم وقتی با هوا ترکیب میشه گرمای بسیار شدیدی ایجاد میکنه امکان داره باعث اتش سوزی بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      (((RETOLEX(((REZA جان کادیلاک و شورولت هر دو زیر مجموعه ی جنرال موتورز هستن و از یک برند. جنرال موتورز که خودش برا خودش رقیب نمیسازه!!! ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. GT-R'

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (61 ديدگاه)

    فقط کادیلاک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AliZeus

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    بسیار جذابه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AlirezaF12

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    رقیب تسلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سعید

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    دمت گرم کادیلاک،چقدر افزایش قدرت و امکانات داشته و با این حال قیمتش هم اینهمه کم شده،البته شاید به خاطر فروش کم مجبور به کاهش قیمت شده و چاره دیگه ای نداشته،
    این سبک طراحی کادیلاک رو من خیلی دوست دارم مخصوصا ماشینای فول سایزش مثل CT6 که فوق العاده قشنگه،ولی ELR کمی چاق و خپل و حجیم به نظر میاد مخصوصا عقبش که خیلی بزرگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجتبی

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (56 ديدگاه)

      سلام دوستان
      به نظر من کادیلاک تو طراحی و هم چنین کمیت های فنی به شدت قوی شده و بعید نیست که روزی سری تو سرهای بزرگ اروپایی در بیاره چه بسا همین الان هم بسیار قدرتمند و پرکار در حال ادامه روند پیشرفت هست فقط یه سوپر کار کم داره .در مورد این اتومبیل هم باید بگم حرف نداره قدرتمند و زیباستــــ…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. یحیی

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    طراحی این مدل کادیلاک بسیار خاص وزیباس .من که خیلی دوس دارم این مدل رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرید

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (179 ديدگاه)

    گرونه با این پول مدل های دست دوم فوق العاده ای اونور گیر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. navid

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    اگه بخوام ماشین برقی بگیرم تسلا مناسب تره.
    بین هایبریدی ها اول محسولات آئودی رو میپسندم بعد بنز و بی ام.
    اما آخرین گزینه ای که بهش فکر میکنمه

    هنوز موتورهای بنزینی رو با همه خرجش ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. جی تی ار

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    مجموعا به دلم نمی چسبه. شبیه تخم مزغ شده!…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مایکل جکسون - تریلر

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      cbr400 و honda nsx rr mugen سابق . آقای جی تی آر تخم مرغ خیلی کوچکتر از اون چیزیه که بشه طراحی و اندازه یه ماشین رو بهش نسبت داد . از زدن این حرف : شبیه تخم مزغ شده!… . خجالت بکش .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. حامد قدسی

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (262 ديدگاه)

    زیباست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احمد باقری

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا زیباست. هم طراحی و هم عملکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. milad

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    عجب عروسکیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. as

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (376 ديدگاه)

    شورای رقابت امریکا باید از شورای رفاقت ایران یاد بگیره نباید بزاره ماشین تا 10 هزار دلار کاهش پیدا کنه :)
    خواستن که هیچ نخواستن همینی که هست پراید بهتون میدم 10 میلیون هم روش میکشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا