کرایسلر

فراخوان تمامی کرایسلر پاسیفیکاهای هیبریدی در آمریکا

مینی ون کرایسلر پاسیفیکا هیبریدی به‌صورت رسمی در آوریل ۲۰۱۷ عرضه شده است؛ اما اگر با هر مالک درباره این خودرو صحبت کنید آن‌ها به شما خواهند گفت که این خودرو نرم‌ترین مدل نیست.


علیرغم شروع تولید در ویندسور اونتاریو در اواخر نوامبر، تأخیرها و مشکلاتی کیفیتی در خودرو وجود داشته و به همین دلیل تحویل اولین نسخه‌ها تا ماه آوریل به تعویق افتاده بود.


به تازگی فیات آمریکا تعداد ۱۶۷۷ دستگاه از این خودروها را فراخوان کرده است که ۱۳۶۸ دستگاه به آمریکا و ۳۰۹ دستگاه به بازار کانادا تعلق دارند.


کمپانی بازخوردهایی از تعداد کوچکی از مشتریان دریافت کرده که طی آن گفته شده دیودهای معینی شاید از کار بیفتند و همین امر می‌تواند باعث توقف کارکرد سیستم قوای محرکه باشد. چندین گزارش نشان داده‌اند که این نقص در زمان راندن خودرو اتفاق افتاده است.

2017 Chrysler Pacifica Hybrid
خوشبختانه فیات کرایسلر می‌گوید هنوز تصادف یا جراحتی در رابطه با این نقص گزارش نشده است. مالکان خودروهای تحت تأثیر این فراخوان توسط کمپانی اطلاع‌رسانی خواهند شد و برای رفع عیب به نمایندگی‌ها مراجعه خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا