کیا

انتشار اولین تصاویر رسمی از فیس‌لیفت کیا استینگر

کیا اولین تصاویر رسمی از نسخهٔ فیس‌لیفت سدان اسپرت استینگر را منتشر کرده است. هرچند تغییرات استینگر طی این فیس‌لیفت بسیار جزئی هستند اما کیا امیدوار است همین تغییرات موجب افزایش فروش آن شود. تنها تغییر استینگر مدل ۲۰۲۱ در قسمت جلو گرافیک داخلی جدید چراغ‌ها است. همچنین این چراغ‌ها حالا کمی تیره‌تر از نسخهٔ پیش از فیس‌لیفت شده‌اند و به این سدان اسپرت کره‌ای یک امضای نوری با تکنولوژی بالاتر بخشیده‌اند. مهم‌ترین تغییر در قسمت عقب خودرو نیز گرافیک داخلی جدید چراغ‌ها و استفاده از LED در نوار میانی آن‌ها است. علاوه بر این، هرکدام راهنماهای عقب هم به دَه LED مجزا مجهز شده‌اند که طبق الگویی شبکه‌ای کنار هم قرار گرفته و نمایی مشابه پرچم شطرنجی را ایجاد کرده‌اند.

یکی دیگر از تغییرات بیرونی استینگر مدل ۲۰۲۱ ارائهٔ دو طرح جدید برای رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ یا ۱۹ اینچی است درحالی‌که امکان سفارش دیفیوزر پرفورمنسی و سر اگزوزهای بزرگ‌تر هم برای خودرو وجود خواهد داشت. علاوه بر این، بسته به بازار، برای استینگر دو پکیج بیرونی جدید هم ارائه می‌شود. پکیجی که برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده، «پکیج تاریک» نام داشته و قاب مشکی براق دیفیوزر، سر اگزوزهای مشکی‌رنگ و نشان مشکی‌رنگ Stinger روی درب صندوق را به همراه دارد. در آمریکای شمالی اما «پکیج مشکی» ارائه می‌شود که شامل رینگ‌های مشکی مات، اسپویلر جدید لبهٔ درب صندوق و قاب مشکی‌رنگ آینه‌های جانبی خواهد بود.

در کابین استینگر مدل ۲۰۲۱ نیز تغییرات اندکی ایجاد شده که مهم‌ترین آن‌ها ارائهٔ نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. علاوه بر این، در داشبورد و رو دری‌ها دوخت متضاد کار شده و برای کنسول مرکزی هم تریم آلومینیومی با فیبر کربنی قابل سفارش خواهد بود. کیا همچنین سیستم نورپردازی داخلی جدیدی را هم برای استینگر ارائه کرده که امکان انتخاب از بین ۶۴ رنگ مختلف را به راننده می‌دهد. تریم فلزی در پایهٔ پایینی غربیلک فرمان و حلقهٔ کرومی در اطراف نمایشگر ۷ اینچی صفحه آمپر هم از دیگر تغییرات داخلی این سدان اسپرت برای مدل ۲۰۲۱ هستند.

علاوه بر این، بسته به بازار، کیا گزینه‌های رنگی و متریالی داخلی جدیدی را هم برای فیس‌لیفت استینگر ارائه کرده است. به‌عنوان‌مثال، در کره، رنگ قهوه‌ای تیرهٔ یکنواخت با چرم ناپای فوق نرم با دوخت الماسی قابل سفارش خواهد بود. در بازارهای جهانی هم انتخاب‌های جدید شامل تودوزی چرم ناپا به رنگ مشکی ساتن، قرمز یا بژ به همراه گزینه‌های گرمی کنونی می‌شود. جزئیات تکمیلی در مورد فیس‌لیفت کیا استینگر مدل ۲۰۲۱ به‌زودی اعلام می‌شود. فروش این خودرو در کره در سه‌ماههٔ سوم امسال آغاز خواهد شد و پس‌ازآن نیز راهی بازارهای جهانی می‌شود.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه

  1. مهدی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    یکی از ماشینهای کره ای خوب با کیفیت و سواری هیجان انگیز البته با قیمت مقول
    من خودم یکی از اینا رو تو کیش دیدم از نزدیک خیلی خوب جذابه راستی به قیافه این ماشین نمیخوره ولی صدای خوبی هم داره

    موافقم ۴۸
    مخالفم ۱۵
    1. مهدی موتورز

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (544 ديدگاه)

      یه سوال فوق اساسی
      هم دسته دنده داره هم اون دایره( همونی که جدیدیا مد شده تو ماشینه واسه تغییر وضعیت )؟

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۵
      1. Toyota

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (195 ديدگاه)

        خب دسته دنده واسه دنده
        دایره چرخان هم برای تغییر حالتهای کامفورت و سپورت و سپورت پلاس

        موافقم ۲۰
        مخالفم ۱
  2. pooriya.bmw.germany

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (475 ديدگاه)

    واقعاً خودرو خوب و ارزنده‌ای هست تفاوت قیمت آنچنانی با اپتیما نیو یا همون کی۵ نداره نمی‌دونم چرا در فروش از کی ۵ شکست خورده

    سدان کوپه دیفرانسیل عقب موتور قلدر تریم داخلی زیبا اپشن های جذاب چرا باید از سدان دیفرانسیل جلو در مقوله فروش شکست بخوره!!!!

    استینگر و تلوراید جا شون واقعا تو ایران خالیه🥺

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۱۲
  3. محمد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (583 ديدگاه)

    شاید باورتون نشه ولی تو آمریکا به کره ای سوارا مثل چینی سوارای ایران نگاه میشه
    به نظرشون خودرو های خوبین پیشرفت زیادی دارن ولی پرستیژ ندارن واسه همین استینگر شکست خورد

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۳۶
    1. بی ریا

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (297 ديدگاه)

      خوشم میاد اقا محمد خیلی با قاطعیت نظرهای کارشناسانه و ماهری رو ارائه میدی و مارو از سردرگمی بیرون میاری دمت گرم که بهمون فهموندی کره ای ها تو کل آمریکا اینجورین و چرا استینگر شکست خورد 😄😄😄😄😄😄😄😄

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۲۴
  4. ممد ژانگولر

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (952 ديدگاه)

    زیبا بود زیباتر شده

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۱۴
  5. علی-کیوج

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (149 ديدگاه)

    گرافیک چراغهای عقب نسل قبلی خیلی عالی بود،بنظر من بهتر از این بود،جدیدا کیا هیوندای هر چی سدان دارن میخوان چراغای عقبش رو بهم وصل کنن!

    موافقم ۹
    مخالفم ۶
  6. AMG///

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (581 ديدگاه)

    یه چیزی بگم به عشق کره ها بر نخوره ولی داخلشو از c class نسل قبل کش رفته

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۱۲
    1. بی ریا

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (297 ديدگاه)

      داداش واسه دفعه هزارم بهت میگم من عشق برند های کره و آمریکا نیستم

      موافقم ۲
      مخالفم ۳
      1. AMG///

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (581 ديدگاه)

        بابا تو دیگه کی هستی

        موافقم ۵
        مخالفم ۱
    2. مانی

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      بیرون ماشین(جلو)منو یاد بی‌‌ام و سری ۶ قدیمی‌ میندازه

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  7. بهراد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (528 ديدگاه)

    خیلی قیافش بهتر شده کیا این رشته رو ادامه بده یه سابقه و تجربه بدست میاره و میتونه بهتر از سری N-line هیوندای ظاهر بشه.
    دوستان بی ام و سری ۵ پلاگین هیبرید ۲۰۲۱ معرفی شده.پدال لطفا خبرشو بزار.

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  8. بی ریا

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    ببخشید اقا محمد شما توی کدوم شهر امریکا زندگی میکنی دوست عزیز که اینقدر با قاطعیت میگی ماشینای کره ای اینجورین تو امریکا ؟؟؟
    شما لطفا نظر شخصیت رو بنویس و جمع نبند به کل مردم آمریکا
    الان هم من نظر شخصیم اینه دوست عزیز که طراحی های کره ای ها خیلی جلوتر و قشنگ تر از امثال تویوتاست

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۲۱
  9. کوروش

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (53 ديدگاه)

    با سلام و احترام
    چرا آرم برند در غریبلک فرمان و جلوپنجره عوض شده و آرم برند کیا نیست ؟
    شاید شرکت کیاموتورز میخواد یک زیرشاخه جدید برای محصولات پرفورمنس
    و گرند توریسمو خودش ایجاد کنه ؟

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  10. دی جی70

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (73 ديدگاه)

    این ماشینو گذر موقتش دیدم پشتش عالی

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
  11. رامین

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1917 ديدگاه)

    واقعا جذاب و مورد علاقمه. موتورش هم تغییر کرده و دیگه موتور ۴سیلندر ۲ لیتری توربو ۲۵۰ اسبی استفاده نمیکنه و موتور جدید ۲.۵ لیتری توربو ۳۰۰ اسبی بمانند اپتیما GT بهره میبره. نسخه ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر ۳۷۰ اسبی هم داره که از موتورهای معروف لامبدا است که نسبت به قبل ۵درصد ارتقا پیدا کرده. با توجه به قیمت پایه ۳۵۰۰۰ دلاری موتور ۲لیتری سابق، بیشک این ورژن ۲.۵ لیتری هم زیر ۴۰۰۰۰ دلار خواهد بود و روی کاغذ میتونه طبق قوانین قبلی، وارد کشور بشه، اگر واردات ازاد شه. جالبه چند روز پیش من گفتم این استینگر بسیار انتخاب بهتری از اپتیما با اون چهره کاملا ناموزون خصوصا در عقب، با همین موتور ۲.۵لیتری اما قیمت ۳۶۰۰۰ دلاره. اما بعضی دوستان منفی دادند. واقعا جای تامل داره!

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  12. فرشاد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (82 ديدگاه)

    انقد خوبه ک بنظر نمیاد کره ای باشه

    موافقم ۴
    مخالفم ۵
  13. ADAK

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (940 ديدگاه)

    جلو پنجره خیلی نرم داره میره به سمت بی ام و ایی شدن 🙂

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
  14. Hadi

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (772 ديدگاه)

    خوب شد که به جلوش دست نزد…
    عقبش بنظرم جذاب تر شده 👍
    ولی چرا جلوش ارم کیا نیست ؟

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  15. ارشیاsvj

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (857 ديدگاه)

    سلیقه مردم دنیا واقعا مضخرفه.
    اینو ول کنی K5 بگیری؟
    حیفه MKZ نیس به جاش کورسیر سوار شی؟؟
    چرا باید بیخیال M8 بشیم؟؟؟🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😡😡😡😡😡😡😡

    موافقم ۱
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا