کیا

اولین تیزر از کانسپت جدید کیا SP

کیا در حال توسعه شاسی‌بلند مفهومی جدیدی بوده اما این خودرو در شیکاگو، ژنو و یا هیچ رویداد خودرویی مهم معرفی نخواهد شد بلکه رونمایی آن در اتو اکسپوی دهلی نو صورت خواهد گرفت.


خودروی مورد بحث که کیا SP کانسپت نام دارد پیش‌نمایشی از یک خودروی جدید است که کره‌ای‌ها برای بازار هند در نظر گرفته‌اند. این یک بازار جدید برای کیا بوده زیرا رونمایی محصول جدید این خودروساز همان‌گونه که گفته شد در هند خواهد بود.


کیا می‌گوید کراس اوور مفهومی جدیدش طراحی برجسته و شیک را با تکنولوژی رضایت‌بخش و ساختارشکن ترکیب نموده و کاربردی بودن بالای آن به فرم یک شاسی‌بلند کوچک از میراث هند الهام گرفته و از تکنولوژی پیشرفته‌ای سود می‌برد.

کیا این خودرو را به همراه مدل‌های جهانی خود در هند حاضر خواهد کرد. در کل ۱۶ محصول جهانی کیا در این رویداد خودرویی حضور خواهند یافت که از مدل‌های الکتریکی گرفته تا پلاگین هیبریدی و همچنین سدان اسپورت استینگر را در بر می‌گیرد.

رئیس کیا می‌گوید:

همه ما در کیا به اینکه در حال حضور در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خودرویی جهان هستیم بسیار افتخار می‌کنیم. ما اینجا هستیم تا چیزی بیشتر از خودروهای فوق‌العاده را بسازیم. تلاش داریم استاندارد جدیدی را در صنعت خودروی هند وضع کنیم و این کار را با ارائه محصولات و سرویس‌های کلاس جهانی برای مصرف‌کنندگان انجام خواهیم داد.

کانسپت مورد بحث هفتم فوریه در رویداد خودرویی دهلی نو معرفی خواهد شد و در آن زمان جزئیات کامل این خودرو را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (100 ديدگاه)

    اسپورتیج جدید رو که گند زدن با اون طراحیشون ولی فکر کنم این قشنگ باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Wrx

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    ماشالا کیا ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا