کیالینکلن

دوئل لینکلن کانتیننتال و کیا کوریس

در قسمتی دیگر از سری رقابت‌های پرهیجان خودروی پدال به سراغ یکی از کلاس‌ها پرطرفدار و البته جذاب یعنی سگمنت سدان‌های بزرگ لوکس رفته‌ایم. بخشی که در آن پرچم‌داران خودروسازان حضور دارند و هر شرکت نهایت توانایی‌ها و تکنولوژی‌های خود را در خودروهای این کلاس ارائه کرده است. در این سگمنت غیر از خودروسازان فرانسوی، تمامی کشورهای خودروسازی معتبر دنیا حضور دارند و همان‌طور که گفته شد، ماشین‌های موجود در این کلاس همگی پرچم‌دار سازندگان خود هستند. در کلاس سدان‌های بزرگ لوکس خودروهای زیر حضور دارند:

مرسدس بنز S کلاس

ب‌ام‌و سری ۷

آئودی A8

کادیلاک CT6

لینکلن کانتیننتال

لکسس LS

مازراتی کواتروپورته

جگوار XJ

جنسیس G90

کیا کوریس/K900

در دور نخست دوئل‌های این گروه، یک تازه‌کار کره‌ای یعنی کیا کوریس به مصاف یک کهنه‌کار آمریکایی یعنی لینکلن کانتیننتال رفته است.

لینکلن کانتیننتال

لینکلن کانتیننتال را می‌توان باتجربه‌ترین و باسابقه‌ترین خودروی این گروه تلقی کرد چراکه پیشینهٔ آن به سال ۱۹۳۹ و معرفی نسل نخست بازمی‌گردد. تولید این نسل که از پیشرانهٔ V12 استفاده می‌کرد تا سال ۱۹۴۸ ادامه داشت و پس از وقفه‌ای چند ساله، در سال ۱۹۵۶ نسل دوم به بازار آمد. بدین ترتیب تولید این سدان لوکس آمریکایی طی سال‌ها و نسل‌های مختلف تا سال ۲۰۰۲ ادامه یافت اما در این سال پس از تجربهٔ دوران افول، تولید کانتیننتال بدون معرفی جایگزین خاتمه یافت. بدین ترتیب برای چندین سال خبری از کانتیننتال نبود تا اینکه لینکلن در نمایشگاه نیویورک ۵۷ با معرفی کانسپت کانتیننتال جدید در میان بُهت و حیرت طرفداران اعلام نمود که قصد بازگرداندن این خودرو را دارد. سپس یک سال بعد نسخهٔ تولیدی نسل جدید کانتیننتال به‌عنوان جایگزین مدل MKS به بازار آمد. نسل جدید این سدان لوکس بر روی پلت‌فرم دیفرانسیل جلوی فورد تاروس ساخته شده و فقط با پیشرانه‌های V6 عرضه می‌گردد. به همین دلیل برخی معتقدند که کانتیننتال جدید با گذشتهٔ باشکوه این نام پرافتخار فاصله دارد. کانتیننتال جدید همچنین مُعرِف زبان طراحی جدید لینکلن هم هست که بعدازآن در فیس‌لیفت MKZ و نسل جدید نویگیتور هم بکار گرفته شد. برای این خودرو سه پیشرانهٔ مختلف در نظر گرفته شده که همان‌طور که اشاره شد همگی از نوع V6 هستند. ما برای این دوئل قوی‌ترین پیشرانهٔ کانتیننتال یعنی موتور ۳ لیتری V6 توئین توربو اکوبوست را انتخاب کرده‌ایم که ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. هرچند کانتیننتال خودرویی دیفرانسیل جلو است اما نیروی این موتور به‌صورت استاندارد به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

کیا کوریس

کیا کوریس نخستین حضور کیا در بخش سدان‌های لوکس سگمنت F محسوب می‌شود که برخلاف کانتیننتال کاملاً تازه‌کار است زیرا معرفی آن به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد؛ بنابراین کوریس کم‌سابقه‌ترین خودروی این گروه است و در این دوئل شاهد رقابت باتجربه‌ترین و کم‌تجربه‌ترین خودروهای جمع هستیم. این خودرو که پرچم‌دار کیا و نخستین سدان بزرگ لوکس این شرکت کره‌ای است، بر روی پلت‌فرم مشترکی با هیوندای اکوس و هیوندای جنسیس ساخته شده و به همین دلیل برخلاف کانتیننتال از معماری دیفرانسیل عقب استفاده می‌کند؛ بنابراین کوریس نخستین سدان دیفرانسیل عقب کیا هم محسوب می‌شود. این خودرو در زادگاهش کرهٔ جنوبی با نام K9، در خاورمیانه، کلمبیا، پرو و روسیه با نام کوریس و در ایالات‌متحده و کانادا با نام K900 عرضه می‌گردد. کوریس به همراه کادنزا جایگزین‌های سدان اوپیروس محسوب می‌شوند. برای این سدان لوکس سه پیشرانهٔ V6 مختلف از خانوادهٔ موتورهای لامبدا هیوندای به همراه یک واحد ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی ارائه می‌شود که ما هم برای این نبرد همین موتور که قوی‌ترین پیشرانهٔ کوریس به‌حساب می‌آید را برگزیده‌ایم. این موتور ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد که از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

 

مشخصات فنی

  لینکلن کانتیننتال کیا کوریس
پیشرانه ۳ لیتری V6 ۵ لیتری V8
قدرت ۴۰۰ اسب بخار ۴۲۰ اسب بخار
گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر ۵۱۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفرتاصد ۵ ثانیه ۵.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر ۲۴۰ کیلومتر
مصرف سوخت ۱۲.۳ لیتر (ترکیبی) ۱۲.۳ لیتر (ترکیبی)
طول ۵.۱۱ متر ۵.۰۹ متر
وزن ۲۰۶۶ کیلوگرم ۲۱۱۸ کیلوگرم
قیمت ۶۰,۱۰۵ دلار ۶۰,۴۰۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9745419]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    بدوه هیچ گونه درنگ لینکلن کانتینینتال

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1886 ديدگاه)

      منم به لینکلن کانتیننتال رای دادم. اتومبیل فوق العاده خوب با قیمت مناسب

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. (ali(CHEVY NOVA

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      بدون شک لىنکلن انتخاب من هست
      از افتخارات لىنکلن در تاریخ مىشه به مدل کانتىننتال 1939 رو نام برد که موتور 12 سىلندر داشت
      نمونه دىگر کانتىننتال 1955 بود که در رقابت با الدورادو تولىد شد
      از نمونه هاى موفق دىگه لىنکلن مىشه به سرىk اشاره کرد در دهه ى 30 مىلادى
      از تجهىزات گرون قیمت لىنکلن کانتىننتال 1969 هم بد نیست نام ببرم که مجهز به جعبه ابزار تىتانىومى بود

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (1477 ديدگاه)

        قطعا و بدون شک لینکلن کانتیننتال

        موافقم 2
        مخالفم 1
      2. (ali(CHEVY NOVA

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        شرکت لىنکلن از شرکتهاى بسىار قدىمى در زمىنه ى ماشىن هاى لوکس هست
        همونطور که مىدونىد موسس کادیلاک ىعنى جناب هنرى لالند با ترک کادیلاک در 1917 شرکت لىنکلن رو تاسىس کردند
        لىنکلن از همون ابتدا با تولىد انواع خودرو بخصوص لىموزىن مورد توجه افراد ثروتمند قرار گرفت
        بیشترىن رىاست جمهورها در امریکا از محصولات لىموزىن لىنکلن استفاده مىکردن تا کادیلاک
        لىنکلن در دهه ى30 با معرفى محصولاتى از قبىل zephyer و سرى k که با موتورهاى12 سىلندر عرضه شد تونست جاىگاه محکمى برا خودش اىجاد کنه
        نقطه ى اوج لىنکلن مدل کانتىننتال بود که سال1939 عرضه شد
        مدل کانتىننتال بصورت کوپه.سدان.لىموزىن عرضه مىشد و همىشه به نماد لىنکلن شهرت داشت
        لىنکلن در سال1955 براى رقابت با اصلى ترین رقىبش ىعنى کادیلاک کانتىننتال 1955 رو معرفى کرد که بسىار زىبا بود
        پىشرفت کانتبننتال براى لىنکلن به حدى بود که تمام محصولات لىنکلن در تحت شعاع موفقىت کانتىننتال قرار گرفتن

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. (ali(CHEVY NOVA

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (6810 ديدگاه)

          موفقىتهاى شرکت لىنکلن با کانتىننتال تا جاىى پىشرفت که لىنکلن بعد از کادیلاک جایگاه دوم لوکس سازان رو در امرىکا بدست اوورد و بالاتر از کراىسلر قرار گرفت
          در سال 1969 لىنکلن نسل جدید کانتىننتال رو عرضه کرد که مثل گزشته براى رقابت با کادیلاک تدارک دیده بود
          اىن محصول ماشىنى گرون قیمت بود و از بهترىن اجناس درش بکار رفته بود که نمونه بارزش جعبه ابزار تماما تىتانىومىش بود
          کانتىننتال در دهه ى 70 در اوج شکوه بود و با موتورهاى460فورد به رقابت با کادیلاک فلىتوود و کراىسلر امپریال مىرفت

          موافقم 0
          مخالفم 2
        2. Mercede kaviani

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (551 ديدگاه)

          سلام قیمت لینکلن کنتینتال از 44 هزار دلار شروع میشود وقیمت مدل فول اپشن 60 هزار دلار است که 36400 دلار از قیمت مدل استاندارد اس کلاس ارزانتر است در واقع هم قیمت ایی کلاس ولی کلاس کیفیت وامکانات اس 600
          مرسده کاویانی دختر

          موافقم 2
          مخالفم 0
      3. پرهام

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        ۱۲۰ درصد لینکلن😐
        هنوزم آدم کانتینتال های ۱۹۶۵ رو میبینه وحشت میکنه انقدر زیبا هستن😐
        چ برسه ب جدیدش
        هیچ حرف دیگه هم نباید بزنم😑

        موافقم 1
        مخالفم 0
      4. Mercede kaviani

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (551 ديدگاه)

        سلام در ضمن این قیمت مدل با تمام اپشن لینکلن کنتینتال است قیمت مدل پایه ان 44 هزار دلار است
        در ضمن اس کلاس قیمت مدل پایه 96 هزار دلار است که 36 هزار دلار گرانتر از مدل فول اپشن لینکلن کنتینتال است
        باتشکر مرسده کاویانی

        موافقم 2
        مخالفم 0
    3. Ali

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      فقط اون صندلیای خفن لینکلن ب کل هیکل کیوریس می ارزه

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. کیان

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (1435 ديدگاه)

        پیچ چرخش هم کافیه واسه کل کیا و هیوندای !!!

        موافقم 2
        مخالفم 1
  2. Amir

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    لینکلن مشخصا بهتره

    اون بالا اشتباه نوشتین لکسس LX به جای LS

    برنده ی این سگمنت هم اس کلاسه

    البته خودم کواتروپورته رو خیلی دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      جلوی کیا K900 انصافاً قشنگ طراحی شده ، اما هیچ وقت شکوه و زیبایی لینکلن رو نداره.
      با دیدن عقب K900 هم کاملا مشخصه عقب لیفان ۸۲۰ از روی چه ماشینی ساخته شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        مجید چرا با اسم امیر اومدی ؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          سامان جان مجید اسم مستعارم بود که در تمام شبکه های اجتماعی استفاده میکردم.
          الان با اسم اصلیم میام.
          .
          اوایل تا وقتی حدودا ۵۰۰ کامنت داشتم ( حدودا خرداد ۹۴ ) ، با همین اسم اصلیم یعنی امیر می آمدم ، بعدا یک مدت خیلی کوتاه از اسم مستعار مجید استفاده کردم ، این استفاده از اسم مستعار همزمان شد با شناخته شدنم در پدال. یعنی دیگه همه منو شناختن و با همین اسم باهام رفیق شدن . منم دیگه عوضش نکردم
          .
          قضیه ی اسم مجید هم مفصله.
          برادری داشتم به اسم مجید که سال ۸۲ در زلزله ی بم از دست دادمش. اون موقع نوجوون بودیم.
          دلم براش خیلی تنگ شده. به یاد اون هست که اسمم در تمام شبکه های اجتماعی مجیده.
          یه جوری میخوام همیشه به یادش باشم.
          .
          برای همینه که تو این مدت ۲ سالی که پدالم اگر کسی توهین کرده شدیدا عصبی شدم و تمرکزم رو از دست دادم ، چون روی این اسم حساسم. کسی که توهین میکنه تا ۲ هفته اعصابم خرابه. حس عجیبیه ، نمیشه درکش کرد … این چند روز اخیر با کاربران بحث هایی داشتیم . دلم نمیخواد در جریان بحث ها به این اسم کوچکترین و جزئی ترین بی احترامی بشه. واسه همین از حالا به بعد تا وقتی در این سایت هستم ۱۰۰ سال هم که بشه همیشه با اسم خودم میام و دیگه هرگز از اسم مجید استفاده نمیکنم.
          .
          دلیل عصبانی شدن ها و بحث کردن های طولانی و بی پایان شاید همین اسم بود، یه جورایی روش وسواس پیدا کردم.
          .
          من و مجید عاشق ماشین بودیم. اون پورشه و من لامبورگینی …
          .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Machine

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          خدا برادرت رو رحمت کنه، روحش شاد
          جالب اینکه اسم منم امیره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Amir

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ممنون دوست عزیزم ، امیر جان.

          عمرت طولانی و دلت شاد و تنت سالم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. سامان اذری

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (3197 ديدگاه)

          روحش شاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. پرهام

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          خدا رحمتش کنه برادرتون رو آقا امیر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. حامد

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (73 ديدگاه)

          من که نفهمیدم دلیل بحث و جدل شما چه ربطی به اسم مجید داره!!؟؟؟
          آخه بی احترامی مگه به اسم مجید شد یا حرف ها و نظرات شما؟؟
          خودت هم باورت میشه که یه کسی مدام با دیگران در جدل باشه بعد بگه من آیدیم مال برادر خدا بیامرزمه و بخاطر همین همش در جنگ اعصاب بودم؟؟؟!!!!
          شما همین را هم فکر نمیکنم در آن صداقت داشته باشی و نیاز به کمک داری ..

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (1477 ديدگاه)

        امیر جان
        خداوند بردارت را رحمت کنه
        روحش شاد
        اگه بحث هایی هم بود فراموش کن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          نه عزیزم.
          نمیخواستم اصلا بگم. دلم میخواست با همون اسم مجید منو بشناسید.
          خدا رفتگان شما رو بیامرزه.

          دلیل خیلی از بحث هایی که داشتیم این پافشاری بی مورد من روی استفاده از این اسم بود. به محض اینکه کوچکترین بحث و بی احترامی می شد نمیتونستم بی خیال شم و همینطور بحث می کردم . یکی من میگفتم یکی اون طرف و همینطور ادامه پیدا می کرد.

          آدم حس میکنه بعضی کمبود ها و خلا هاش رو میتونه در دنیای مجازی رفع کنه. چون اینجا کسی آدم رو نمیشناسه.

          نیاز به اینکه این اسم مجید مرتب برام تکرار بشه یکی از این خلا ها بود.

          حالا که 2 ساله با شما هستم راحت میتونم از خودم بگم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (1477 ديدگاه)

          اره درسته میفهمم چی میگی
          منم وقتی دلم میگیره زیاد وارد فضای مجازی میشم
          من که از خانواده دورم و اوایل خیلی برام سخت بود و همین باعث شد دوباره در پدال عضو بشم و هر از گاهی کامنت بزارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. فرزاد لاکچری

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    من خودم عاشق کیا هستم چون دقیقا میدونم که از کجا به کجا رسیده اما خب تجربه لینکلن بیشتره اما میدونم که کیا کوریس هم قطعا کیفیت بسیار بالایی رو داره ولی کاش قیمتش از کانتیننتال کمتر بود.
    حالام که بحث مقایسه این دو خودرو بنظر شما اتاق کدومش زیباتره؟؟
    من خودم اتاق کوریس رو بیشتر میپسندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فقط تویوتا و هوندا

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (571 ديدگاه)

    60 هزاااااااااااااااار دلار برای کیا اونم با این ظاهر نه چندان جالب :) . فازت چیه کیا؟؟؟!!!
    حداقل از لحاظ ظاهری که به نظرم هیچی نیس درمقابل لینکلن. لینکلن طراحیش شیک و سنگینه. ضمن اینکه یه برند با اصالت آمریکاییه. خودشه. آمریکایی نما نیس. واقعاً آمریکاییه. ولی کیا … . بماند. باز یه چیزی میگیم بهمون میگن متعصب. :))) .

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      فقط تویوتا و هوندا
      شما درست مىگى
      اصالت و پشتوانه اى که لىنکلن داره خىلى از شرکت ها ارزوش رو دارن البته منظور من کىا نىستش بلکه کلى مىگم
      چندتا از محصولات لىنکلن رو نام مىبرم تا عکسهاش رو ببىنىد و لذت ببرىد
      Lincoln continental 1955. Lincoln continental 1958. Lincoln continental 1970 Lincoln continental 1972 و همچنىن Lincoln k series 1937

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      اصل مزیت کره ای ها قیمتشون هست که اینجا به نقطه ضعف بزرگی تبدیل شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. یاسین

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    بی هیچ تاملی کانتیننتال اصلا این ماشین معرکس طراحیش ولی خودمونیم برنده این سگمنت اس کلاسه الکی خودمونو خسته نکنیم اخرین حد حس لاکچری
    ولی من بین همشون اگر قراره باشه یکیو داشته باشم ائودی A8 رو انتخاب میکنم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Amir

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    کاش نسل بعد آئودی A8 زودتر معرفی میشد و در این دوئل ها قرار می گرفت.

    شک ندارم جگوار ، جنسیس ، لکسوس ، لینکلن ، مزراتی و کادیلاک رو به راحتی کنار می زد و فقط حریفش S کلس بود

    که احتمال پشت اون رو هم به خاک می رسوند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر دهقان

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (695 ديدگاه)

      نسل جدید A8 حدود یکماه دیگه معرفی میشه و ما هم دوئل A8 رو تا زمان معرفی شدن نسل جدید به عقب میندازیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        ممنون ، خیلی ممنون ، ?????? ،

        لطفا تا جایی که ممکنه بررسی A8 رو به تاخیر بندازید ،

        اگر ممکنه بذاریدش واسه آخرین دوئل ، چون بعد از معرفیش مجلات حسابی بهش می پردازن و تستش کنند.

        در این دوئل ها خیلی خلاصه به ماشین ها میپردازن. مطمئنم آئودی در نسل بعد A۸ خیلی دست پر خواهد بود.

        مثلا میگم ، تا الان پدال ۵-۶ مقاله در مورد سری ۷ و کلاس اس گذاشته شده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. ونوم اف ۵

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    انتخاب من لینکلن بدون شک فقط ایکاش همین کانتیننتال با پیشرانه هشت سیلندر هم به بازار بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mercede kaviani

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (551 ديدگاه)

      بله و همچنین بصورت محور محرک عقب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    لینکلن هم زیبا تره هم قیمت کمتری داره هم اینکه شتاب معقول تر همچنین بزرگتر و قطعا فضای داخلی بهتری رو ارائه میده ولی کیا هم تلاشش رو خیلی خوب کرده و داخل خودرو خیلی زیبا و گیراست همین طور موتور هشت سیلندر که دل هر عشق ماشینی رو جذب میکنه ولی من به لینکلن و کارخانه معظم فورد رای میدهم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Landscape

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (174 ديدگاه)

    بدون اینکه متنو به خونم به لینکلن رای دادم
    اختلاف این دوتا به قدری واضحه که نیاز به بحث و مجدله نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. امين كمالزاده

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عذر میخوام مبنا و مقیاس شما برای مقایسه چیه؟ اصلا این دو قابل قیاس نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      علتش اینه که هر دو در یه کلاس قرار دارن اما یکی کارکشته این کلاسه و دیگری تازه کار و ضعیف جمعشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. آریا

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    من به کانتیننتال رای دادم
    ولی چرا فورد حجم موتور رو کاهش میده و از توربو استفاده میکنه و مصرف سوختش برابر 8 سیلندر های تنفس طبیعیه. اینجوری همون 8 سیلندر اتمسفریک بهتر نیست؟ ؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. mohammad

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    فک کنم مدیر عامل کیا هم به لینکلن رائ بده :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. احسان

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    طفلی کیا
    قرعه مرگ بهش افتاد همین ا ول کار
    پدال جان خودت که اسم قهرمان را همون اول همه درج کردی و دیگه نیازی به رای گیری نیست
    ولی مقام دوم و سوم لیست جای بحث و صحبت داره
    چهارم هم لکسوس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. DYBALA

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    Absolutely Lincoln

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Jast bentley continental

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    پدال جان پس بنتلی فلایینگ اسپور تو کدوم سگمنته؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد رضا

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (804 ديدگاه)

      این ها کلاس F هستن بزرگ ترین سایز سدان که فقط نمونه لوکس موجوده وسوپر لوکس که بتلی رولز رویس ومیباخ و..
      کلاس E یه سایز کوچک تره که هم لوکس موجوده هم نیمه لوکس مثل آزرا وبنز Eکلاس
      کلاس D از اقتصادی مثل سوناتای پایه داره تا… cکلاس باراباس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. Veneno

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    از همین الآن معلومه که برنده این گروه s500 هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. BMW

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (585 ديدگاه)

    منم به لینکلن حتی اگه فنی بد بود بازم بهش رای میدادم کیا مثل این ماشین های ارزون دیده میشه اسم لوکس که میاد باید یه ابهتیم داشته باشه اون ماشین،مثل لینکلن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Ali

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (43 ديدگاه)

    مقایسه کردن یه آمریکایی با یه کره ای نا عادلانست چون آمریکایی رقبای کره ایشو له میکنه
    بدون شک لینکلن با اقتدار تمااااام برتره
    لینکلن کانتیننتال 10_1 کیا کوریس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. علی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سیستم صوتی کانتیننتال فوقالعادست
    تو عکس ها هم دقت کنید اکثر جاها بلندگو داره
    تا کسی ماشین آمریکایی سوار نشه متوجه فرقش با بقیه نمی شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مکسو

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اصلا ندید لینکلن کنتینتال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. وحید

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان بنده در منطقه آزاد ارس ترخیص کارم هر دوتاشون هم قیمت شون تقریبا نزدیک همن حدودا 7یا 8هزار دلار کیا کیوریس بیشتره روی کاغذ نظر همه مون لینکلن ه اما اگه از نزدیک هر دو خودرو رو تجربه بکنید و امکانات رفاهی غول کره ای رو ببینید نظرتون صد در صد کیا کیوریس میشه و یه مطلب دیگه اگه امکاناتی که کیا کیوریس داره رو به همین لینکلن بزارن به سه برابر همین قیمت هم نمیدن .با تمام تجربه ای که از خودرو ها دارم میگم این ابر غول کره ای یه افسانه ست که نمیشه حس و لذت و امنیت رانندگی با اون رو توصیف کرد .بنده بدون تعصب نظرم کیا کیوریس هستش.اصلا قابل قیاس نیستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا