کیا

قیمت و مشخصات کیا نیرو در بازار انگلستان

زین‌ پس شاسی‌بلند هایبرید کیا، نیرو (Niro)، با چهار گونه ۱، ۲، ۳ و First Edition در بازار بریتانیا قابل سفارش خواهد بود.
یکی از مناسب‌ترین نسخه‌ها، ۱ است که با بهای ۲۱.۲۹۵ پوند (۲۸.۲۰۶ دلار) از رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، لامپ‌های LED در چراغ‌های عقب و روشنایی در روز، سامانه آندروید اتو (Android Auto)، رادیو DAB، نمایشگرهای ۳.۵ اینچی TFT، پورت USB، پورت AUX، تهویه هوای خودکار دومنطقه‌ای، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، سامانه کمکی صعود تپه و کمکی حفظ خط حرکت سود می‌برد.

2017 Kia Niro Hybrid
۲۰۱۷ Kia Niro Hybrid
2017 Kia Niro Hybrid
۲۰۱۷ Kia Niro Hybrid
با پرداخت ۱.۵۰۰ پوند (۱.۹۸۷ دلار) دیگر نسخه ۲ را خواهید داشت که تریم چشم‌گیرتر، رودوزی چرم و پارچه مشکی‌رنگ، غربیلک فرمان و دسته‌دنده با پوشش چرم، سامانه ناوبری مجهز به نمایشگر لمسی ۷ اینچی، حسگرهای پارک عقب، برف‌پاک‌کن دارای حسگر باران، آینه‌های جانبی گرم و تاشونده مجهز به چراغ راهنمای LED و تنظیم برقی، شیشه‌های دودی برای فضای خصوصی‌تر، ریل سقف و دستگیره‌های کرومی داخلی و خارجی درب‌ها را ارائه می‌کند.

2017 Kia Niro Hybrid

2017 Kia Niro Hybrid
نسخه ۳ پا را بازهم فراتر گذاشته و از سامانه ناوبری مجهز به نمایشگر لمسی ۸ اینچی، سامانه صوتی پریمیوم، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، چرم مشکی‌رنگ، صندلی‌های جلو دارای گرم‌کن (و کنترل برقی برای راننده)، غربیلک فرمان چرم، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی و آستانه درب ضد زنگ بهره‌مند است. البته برای داشتنش باید ۲۳.۶۹۵ پوند (۳۱.۳۸۵) دلار بپردازید.

بالاتر از همه، First Edition قرار می‌گیرد که برچسب قیمت ۲۶.۹۹۵ پوندی (۳۵.۷۵۶ دلار) داشته و تجهیزات آن تریم چرم خاص نوک‌مدادی، قطعات سفیدرنگ در تریم داخلی، صندلی‌های گرم ‌شونده عقب، تهویه صندلی‌های جلو، کلید هوشمند، دکمه روشن/خاموش کردن پیشرانه، سانروف که به‌صورت برقی باز و بسته و تیره‌تر می‌شود، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص نقطه کور، هشدار ترافیک عقب و کروز کنترل هوشمند می‌باشد.

2017-kia-niro-hybrid-13

2017-kia-niro-hybrid-14
قوای محرکه تمامی مدل‌ها از طریق این مجموعه تأمین می‌شود: پیشرانه جدید ۱.۶ لیتری GDI با بیشینه قدرت ۱۰۴ اسب بخار و سقف گشتاور ۱۴۷ نیوتون‌ متر که در کنار آن یک موتور برقی با خروجی ۴۴ اسب بخار و ۱۷۰ نیوتون ‌متر و نیز یک باتری ۱.۵۶ کیلوواتی از نوع لیتیوم-یون پلیمر قرار می‌گیرد. مجموع بازدهی به ۱۳۹ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتون ‌متر بالغ گشته و به‌وسیله جعبه‌دنده ۶ سرعته دوکلاچه خودکار به چرخ‌های جلو تحویل می‌شود.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Iman

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (92 ديدگاه)

    امان از دست این کره ای ها و کپی کاریاشون
    چقدر توان و گشتاور موتور ١۶٠٠ این کره ای کمه؟
    ١٠۴ و ١۴٧ بدون موتو برقی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Genius

      ۳۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1232 ديدگاه)

      آره تو درست میگی باریکلا به من و تو ایرانی که عرضه همین باصطلاح کپ زدن هم نداریم و باید دستمون رو جلوی کمپانیهای درجه دویی مثل پژو و فیات که تازه شرکای قلدر ما محسوب میشن در قیاس با چینی ها دراز کنیم تا بیان تو مملکتمون مدلهای ده پونزده سال قبلشون رو به مفتضحانه ترین شکل مونتاژ کنن فقط واسه اینکه صنعت نیم بند مونتاژکاری خودرومون از بیخ و بن نپاشه!!!
      ایرانی جماعت از هر چی که بخوره شک ندارم ده ها برابر از غرور و اعتماد بنفس کاذبش ضربه خورده و میخوره!به امید اینکه روزی به محیط پیرامونیمون از منظر حقایق نگاه کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یو اس اس اینترپرایز

      ۳۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ایمان عزیز همین توان هم ایران خودرو و سایپا نمیتونن و توانایی ندارن تولید کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. حامد قدسی

      ۳۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (262 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز. با اون بخش کپی کاری و اینا کاری ندارم چون بحث بی حاصل میشه و بار ها شده که توضیح داده شده و نتیجه بخش نبوده.
      ولی در مورد توان و گشتاور یه موضوعی هست اینکه برای یه ماشینی که فقط یه موتور بنزینی داره 104 اسب از 1600 قطعا کمه برای تکنولوژی امروزه ولی موضوع اینجا کارکرد بهینه به همراه سیستم برقی هستش و کاهش مصرف سوخت. یه نکته ای هستش ببنین افزایش توان موتو ر با بازدهی مصرف سوختش رابطه خطی نداره و چه بسا اگه 10 یا 20 اسب بیشتر از این موتور گرفته میشد نمی تونستن به صورت بهینه با سیستم برقی مصرف سوخت رو کاهش بدن تویوتا هم در مورد سیستم هیبریدی اش همین کار رو می کنه و توان موتور بنزینی اش از حد معمول کمتره دلیلش بهینه سازی انرژیه و با وجود موتور قدرتمند برقی و گشتاور بسیار زیاد اون پرفورمنس ماشین ایده آل خواهد بود. البته ماشین هایی که از سیستم هیبرید در بخش افزایش پرفورمنس استفاده می کنن حداکثر توان رو از موتور بنزینی می گیرن و بحثش جداست. ولی در این مورد به نظرم تعادل بین پرفورمنس و مصرف سوخت به خوبب رعایت شده. سپاس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجید. بهترین یا هیچ.

        ۳۰ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        از معدود نظرات کارشناسی که من در این سایت خوندم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. king 918

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    یعنی هر ماه یک طراحی جدید ……….
    شده مثل بعضی از خواننده ها که هر ماه البوم میدن بیرون ………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    برای این ماشین شاسی بلند، مجموع توان خروجی خیلی کمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماسل

      ۳۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (2417 ديدگاه)

      احمد جان مجموع گشتاور 265 نیوتون متره فکر کنم از سرشم زیاده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    تو امریکا کیا از نظر وفاداری مشتری دارای رتبه ی سوم بعد از فورد و تویوتاست و این وفاداری بیش از 41 درصده.یعنی از هر 100 خریدار محصولات کیا حداقل 41 نفرشون دوباره به عنوان خودروی بعدی یکی از محصولات کیا رو خریداری میکنن.جالبتر اینه که هیوندای رتبه 4 رو داره و این امار برای هر دو شرکت فوق العاده خوبه.در واقع هر خودروسازی تو امریکا بتونه این امار رو به بالای 30 برسونه یعنی کارش روخیلی خوب انجام داده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید. بهترین یا هیچ.

      ۳۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      بابا کیا خیلی کارش درسته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یو اس اس اینترپرایز

      ۳۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      وقتی کیفیت درنظر داره باید هم کارش درست باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. محمد۲۰

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    یجور اسمشو گذاشتن نیرو من فکر کردم چقدر قدرت داره؟! خخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sina

      ۳۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (360 ديدگاه)

      بیگ لایک ???????

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا