4 نکته مهم درباره نسل جدید کیا K900

در زمان معرفی رسمی نسل جدید K900 2019 کیا محصول پرچم‌دار خود را به عنوان خودرویی تجدیدنظر شده رونمایی کرد. شاید این حرف درست باشد اما مردم سؤالات زیادی درباره طراحی و ویژگی‌های این سدان لوکس مطرح کرده‌اند.


بر پایه تمامی نظراتی که این چند روزه درباره K900 جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد اکثر شما عزیزان لذت زیادی از ظاهر این خودرو نبرده‌اید، حداقل این نگرانی درباره طراحی ظاهری سدان جدید کیا پررنگ‌تر است.

البته اگر پا را فراتر گذاشته و بگویید که آیا طراحی ظاهری این خودرو بدتر از نسل قبلی است باید بگوییم پاسخ منفی است زیرا کیا در واقع تلاش داشته ظاهر خودرو متناسب‌تر باشد و طراحی آن توازن بیشتری را نشان دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع شما را با 4 نکته مهم درباره K900 جدید آشنا می‌کنیم.

  1. طراحی ظاهری K900 جزئیات جالب‌توجه کمی دارد

کیا K900
شاید با خود بگویید طراحی نسخه تولیدی نهایی این خودرو نسبت به تیزرهای منتشر شده گیرا یا روان نیست و باید گفت درست می‌گویید! K900 جدید ویژگی‌های طراحی جالب‌توجه کمتری دارد. در ابتدا باید به جلوپنجره‌ای با الگوی خاص اشاره کنیم که 176 سلول جواهر مانند دارد. همچنین چراغ‌های جلو و عقبی کار شده که از نظر طراحی مشابه یکدیگر هستند. نهایتاً به ستون‌های C اغراق‌آمیزی می‌رسیم که ظاهر ظریفی برای K900 به ارمغان آورده و البته لازمه هر سدان لوکسی هستند.

  1. همه‌چیز در کابین خوش‌ساخت و گران به نظر می‌رسد

کیا K900
کیا K900 2019 دارای کابینی ظریف و مینیمالیستی داشته و در آن شاهد ترکیب رضایت بخشی از متریال لوکس و تریم چوب مات هستیم. چرم قابل انتخابی نیز دارای رنگ‌های متفاوتی همچون مشکی، بژ، قهوه‌ای اسپرسو و قهوه‌ای دو رنگ می‌باشد.

بنا به گفته این خودروساز کره‌ای، طراحی کابین حول محور راننده چرخیده و حس دور بودن از محیط بیرونی را القا می‌کند.

  1. قطعاً K900 تکنولوژی‌های زیادی دارد


کیا در این بخش واقعاً سنگ تمام گذاشته است. از جمله ویژگی‌ها و تجهیزات K900 جدید می‌توان به صفحه لمسی 12.3 اینچی، پشت آمپر 7 اینچی TFT، ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو، شارژ بی‌سیم، هدآپ دیسپلی 9.7 اینچی، پایش محیط اطراف، پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، هشدار توجه راننده، هشدار ترافیک پشتی، دستیار خروج ایمن از خودرو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

نهایتاً برای ریلکس کردن باید از سیستم صوتی هارمن کاردون 900 واتی با 17 بلندگو لذت ببرید که به‌طور رسمی قوی‌ترین سیستم صوتی بکار رفته در محصولات کیا می‌باشد.

  1. سواری لذت‌بخش‌تر نسبت به نسل قبلی

کیا K900
کیا K900 2019 نسبت به مدل قبلی فاصله بین محوری بیشتری داشته و در عین حال کنترل و پایداری آن بهبود یافته است. این خودرو همچنین دارای شاسی مستحکم‌تر، پانل‌های کامل زیر بدنه برای کاهش درگ هوا و… می‌باشد. همچنین سیستم تعلیق جدیدی در K900 بکار رفته که در هر چهار چرخ مستقل بوده و در جلو طراحی چند اتصالی دارد. همچنین این سیستم به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شود.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

10 دیدگاه

  1. PARTHIAN
    سوابق: (1078 دیدگاه) ,

    این ماشین واسه کسایی که پول خریدن سری ۷ و اس کلاسو ندارن میتونه گزینه خوبی باشه

    پاسخ
    1. فورد
      سوابق: (471 دیدگاه) ,

      والا منم پول خرید سری هفت و اس کلاس و ندارم تو فکر یه ماشین بودم کلا پول خرید پراید هم ندارم واقعیتش اصلا پول ندارم اگه امکان داره این گزینه ی خوب ما رو برسونید زود تر

      پاسخ
        1. فورد
          سوابق: (471 دیدگاه) ,

          شما خودت میگی برای اونایی که پول سری 7 و اس کلاس و ندارن گزیینه خوبیه منم پول اس کلاس و سری 7 و ندارم دیگه حالا بده کارتو راه انداختم والا….. ؟؟؟

  2. Bilbo
    سوابق: (299 دیدگاه) ,

    چقدر چارتا چراغ میتونه کل ظاهر یه خودرو رو زیر سوال ببره…خیلی عجیبه، من حقیقتا به قدرت چراغ ها در ظاهر ماشین تا این حد اعتقاد نداشتم.

    پاسخ
  3. HAMID.HEMI
    سوابق: (892 دیدگاه) ,

    از نظر من این ماشین عالیه. انگار دیزاین داخلی و طراحی بدنه این ماشین رو بر اساس سلیقه من درست کردن. من طراحی ملایم و ساده این رو به طراحی شلوغ و پر از خطوط ماشینایی مثل لکسوس های نسل جدید ترجیح میدم به ویژه تو کلاس سدان های لوکس. من عاشق لکسوس LS 460 نسل چهارم (2017-2007) هستم.

    پاسخ
  4. وحید
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    نمیتونم هیچ ارتباطی بین بقیه ماشین های کیا با این مدلش پیدا کنم
    خوب نیست اصلا، اصالت نداره برعکسه جنسیس

    پاسخ
  5. دانیال
    سوابق: (98 دیدگاه) ,

    طراحیش خوبه من می پسندم اما مشکل اینجاست که در مقابل طراحی برند های لکسوس، بی ام و، بنز و آئودی و… شبیه ی شوخی می مونه. وقتی برند کیا اعتبار کمپانی های معروف رو نداره تنها راهی که بتونه خودش رو وارد بازی کنه اینه که تو طراحی دست بالا رو داشته باشه، که متاسفانه اصن حرفی برای گفتن نداره تو این زمینه(برعکس برند جنسیس). نظر من اینه این نسل هم مثل نسل قبل(فروش فقط 500 دستگاهی) ی شکست مفتضاحانه می خوره چون کمپانی های دیگه تو طراحی، کیفیت و اصالت دست خیلی خیلی بالاتری دارن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.