کیا

معرفی کیا استینگر مدل ۲۰۲۲ برای بازار آمریکا با پیشرانهٔ پایهٔ جدید

پس‌ازاینکه کیا نسخهٔ فیس‌لیفت استینگر را در زادگاهش رونمایی کرد، حالا آن‌را برای بازار ایالات‌متحده هم معرفی کرده است. این خودرو به‌روزرسانی‌های ملایم اما معنی‌داری را تجربه کرده تا بعد از چهار سال تولید و فروش نه‌چندان بالا، بتواند اوضاع خود را بهتر کند. نسخهٔ آمریکایی این خودرو تقریباً مشابه نسخه‌های کره‌ای و اروپایی است که سال گذشته به بازار عرضه شدند و بنابراین تغییرات ظاهری آن شامل همان مواردی می‌شود که قبلاً دیده‌ایم.

زیر کاپوت استینگر اما تغییرات مهم‌تری صورت گرفته است زیرا پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوی پایهٔ قبلی حالا با یک نمونهٔ جدید ۲.۵ لیتری توربو جایگزین شده است. این موتور ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که ۴۵ اسب بخار بیشتر از موتور قبلی است. به گفتهٔ کیا، حجم بیشتر این موتور تأثیری در مصرف سوخت نخواهد داشت.

اما این تنها تغییر موتوری استینگر مدل ۲۰۲۲ نیست زیرا پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری V6 توئین توربوی مدل GT نیز افزایش قدرت جزئی ۳ اسب بخاری را تجربه کرده و حالا ۳۶۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما گشتاور آن ثابت مانده و همچنان ۵۱۰ نیوتن متر است. دلیل این افزایش قدرت، تجهیز استینگر GT به سیستم اگزوز الکترونیکی متغیر جدید است که صدای جذاب‌تری را هم به همراه دارد.

تغییرات بیرونی استینگر مدل ۲۰۲۲ بسیار جزئی هستند و شاید یکی از مهم‌ترین آن‌ها نصب لوگوی جدید کیا روی دماغه و درپوش رینگ‌ها باشد. در چراغ‌های جلو نیز دی‌لایت‌های جدیدی کار شده است و گرافیک داخلی چراغ‌های عقب هم تغییر کرده است. نسخهٔ GT همچنین به چراغ‌های تمام LED مجهز است که شامل راهنماها هم می‌شود. در پایین هم سر اگزوزهای چهارتایی بسیار بزرگ‌تر از قبل شده‌اند. رینگ‌های جدید ۱۸ یا ۱۹ اینچی هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی این سدان اسپرت کره‌ای هستند.

ازآنجایی‌که راننده بیشتر وقت خود را در داخل خودرو سپری می‌کند، طراحان کیا تلاش بیشتری برای بروز کردن این قسمت داشته‌اند. به‌عنوان‌مثال، استینگر حالا به‌صورت استاندارد به یک نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی مجهز شده که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر مقابل راننده نیز بزرگ‌تر شده و حالا به‌صورت استاندارد ۴.۲ اینچی است درحالی‌که یک نمونهٔ ۷ اینچی با قابلیت نمایش دید نقاط کور و دید اطراف برای پارک هم قابل سفارش است.

کیا مجموعهٔ جدیدی از سیستم‌های کمک‌رانندهٔ پیشرفته را هم برای استینگر مدل ۲۰۲۲ در نظر گرفته است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سیستم جلوگیری از برخورد، هشدار ترافیک، دستیار خط و دستیار رانندگی در بزرگراه اشاره کرد. در این خودرو کروز کنترل هوشمندی هم وجود دارد که برای کاهش سرعت در پیچ‌ها از ناوبری استفاده می‌کند.

تکمیل‌کنندهٔ به‌روزرسانی‌های استینگر مدل ۲۰۲۲ نیز ارائهٔ یک نسخهٔ ویژهٔ جدید بنام اسکورپیون است که به مدل‌های GT-Line و GT اضافه می‌شود. این نسخه به اسپویلر عقب، قطعهٔ تزئینی مشکی‌رنگ روی گلگیرهای جلو، قاب مشکی‌رنگ آینه‌های جانبی، سر اگزوزهای تیره، رینگ‌های مشکی‌رنگ منحصربه‌فرد و تریم فیبر کربنی داخلی مجهز است و رنگ‌های بیرونی منحصربه‌فردی شامل سفید برفی، مشکی شفق قطبی و نقره‌ای سرامیکی برای آن قابل انتخاب خواهد بود.

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. Dayan5775

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (172 ديدگاه)

    خودروی خیلی خوبی که تو دوره بدی معرفی شد،قدیمی های این کلاس هم متاسفانه چند ساله کاهش فروش دارن بخاطر کوچ خریدار ها به سمت شاسی بلند ها،همین قضیه رو سخت تر میکنه برای استنیگری که تازه وارد این کلاس هست اما ببینیم چه میکنه امسال امیدوارم فروش خوبی داشته باشه

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۱۱
    1. رضا

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (307 ديدگاه)

      دقیقا تو همون کلاس cls هست.
      که اصلا طرفداری نداری نداره.

      موافقم ۳
      مخالفم ۴
      1. Hadi

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2203 ديدگاه)

        این استینگر واقعاً خیلی خوب و معرکه شده ?
        خیلی خوبه که ظاهرش رو زیاد عوض نکردن و همون خوب و هماهنگ و زیبای قبلی رو هنوز داره…
        امیدوارم در کنار این مشخصات خوب قیمت معقولی هم داشته باشه تا فروشش بیشتر بشه…
        من استینگر رو خیلی قبولش دارم ولی تو این کلاس انتخابم لکسس is هستش…
        مخصوصاً مدل is500 که با موتور V8 تنفس طبیعی ۵ لیتری تو این کلاس که بی نظیره ?

        موافقم ۷
        مخالفم ۴
        1. Hadi

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2203 ديدگاه)

          لکسس IS:لایک ?
          کیا استینگر: دیسلایک ?

          موافقم ۱۸
          مخالفم ۵
        2. رضا

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (307 ديدگاه)

          Is
          ۵لیتری
          ?

          موافقم ۷
          مخالفم ۲
  2. محمد رستمی نژاد

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (733 ديدگاه)

    نمیدونم چرا همچین به دل نمی‌نشیند
    طراحیش رو دوست ندارم
    از عقب شبیه سمند هست مخصوصا حالت چراغ هاش
    اون حسی که چراغ های سمند داره از گوشه های سمت راست چراغ راست و سمت چپ چراغ چپ‌جمع شده و کوچیک هست
    همون طور حس رو چراغ های عقبش دارن
    به نظرم جذاب نیستن
    چراغهای جلوش هم نه زیبا هستن و نه زشت
    معمولی هستن
    به نظرم کمی هم بزرگ هستن
    من داخل مرسدسCLA نشستم
    داخلش خیلی شبیه CLA هست
    مخصوصا دریچه های کولر و محل نمایشگر که دقیقا بالای دریچه ها هستن مثل CLA و باز هم میگم طراحی کلی دریچه ها و نمایشگر من رو یاد CIA می اندازه
    به نظرم گزینه های جذاب تری هم هست
    مثل جنسیس G70 یا دوچ چارجر هم هست فقط مدل چاجر یادم رفته که برسی این ماشین با دوج رو خونده بودم
    کلی میگفت که دوج سواری اسپرت تری داره و صدای خیلی بهتری هم داره
    تازه جنسیس هم خیلی لوکس تر از این هست و طراحی عالی هم داره
    تازه برسی این ماشین رو هم با جنسیس G70 خونده بودم
    از لحاظ پرفورمنس درسته این دوتا ماشین موتور هاشون یکی هست
    ولی جنسیس پاسخ به گاز بهتری داره و فرمان دقیق تری هم دارد و بیش فرمانی کم تری هم دارد
    به نظرم این دلایل عدم موفقیت این ماشین هست

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۳۹
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (733 ديدگاه)

      یه چیز دیگه که همین الآن متوجه شدم
      نمیدونم که پلتفرم این ماشین با کیا K5 یا همون optima یکی هست یا نه .
      ولی دقت کنید فرم شیشه ها چه قدر شبیه فرم شیشه های کیا اپتیما هست
      البته فرم شیشه های کیا K5 دست خوش تغیراتی شده ولی کپی فرم شیشه های اپتیما هست

      موافقم ۷
      مخالفم ۵
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (6028 ديدگاه)

      این عقیده‌ی من هست که اگر کسی میخواهد کره‌ای بخرد ، نمونه‌ی فیس‌لیفت اون خودرو را بخرد که مشکلات نمونه‌ی پایه را حل کرده باشند !

      این تجربه‌ای بوده که داشتم و حقیقتاً خودروهای کره‌ای در نمونه‌های فیس‌لیفت شده کامل‌تر هستند حتی اگر نسل بعد اون خودرو ارائه بشه ، باز فیس‌لیفت نسل قبلش بهتر از نسل جدید و مشکلات عجیبشان است ، بخصوص در ترمز پارک برقی که اکثر کره‌ای‌ها با کارکرد پایین به مشکل میخورند یا واترپمپ خودروهای کره‌ای که مشکل فراوان دارند به خصوص در هیبریدی‌ها !

      موافقم ۷
      مخالفم ۳
  3. SF90 STRADALE

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3315 ديدگاه)

    پرچمداری که پرچمش بالا نرفت
    کیا استینگر خیلی خوبه ولی موفقیت در بازار آمریکا سخته
    با تنوع زیاد و گزینه های جذابی که وجود داره

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۳
  4. Sina

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (641 ديدگاه)

    حجم موتورهایی که کیا واسه ماشینهاش انتخاب میکنه رو خیلی دوست دارن واقعا کارش عالی مهندسی و هوشمندانه ست
    موتور در عین قدرت زیاد تحت فشار هم نیست و مصرف سوختش هم مناسبه

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۵
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (733 ديدگاه)

      آره مثل بعضی ها نمیان حجم رو از ۳ لیتر به ۱ لیتر برسونن بعد بیان توربو بزارن و باتری بزرگ تر
      هر کاری هم بکنی وقتی حجم کم‌باشه
      حتی اگه‌با توربو هم قدرت رو بالا ببری
      باز هم موتور تحت فشار هست و آسیب میبینه در دراز مدت

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۶
  5. R@m!n

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1311 ديدگاه)

    باید موتور هیجان انگیزتری می ساختن. فکر کنم تو بازه ۳۵ تا ۵۵ هزار تا باشه که یه ترافیک سنگین از بهترینای این کلاس مخصوصا آلمانیا هست که واقعا جلشون حرفی نداره. البته که ماشین خوبیه ولی صرف خوب بودن کافی نیستن.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۹
    1. amirmohammad

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (104 ديدگاه)

      اتواکسپرس و تاپ گیر و اتوکار این ماشین رو در کنار رقبای امریکاییو آلمانی بررسی کردن.اونم تسط کارشناس های برجسته و طی چند روز.اون ها بعد از اون همه بررسی نگفتن این ماشین جلو رقبای آلمانی حرفی برای گفتن نداره (بخصوص اتواکسپرس که پیشنهاد میکنم حتما بخونی بررسیشو) بعد شما پظوری اینقدر با اطمینان به این نتیجه رسیدی؟
      اینکه آلمانی ها بهترینن که شکی درش نیست ولی طبق بررسی ها نمیشه گفت حرفی جلوشون نداره.در حد خودش حرف داره

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۹
      1. R@m!n

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1311 ديدگاه)

        به من یه دلیل قانع کننده واسه خرید این ماشین بگو. تو هیچ زمینه ای هیچ وقت حریف آلمانیا نمی شه. من که نگفتم بده گفتم تو حد و اندازشون نیست. تو فن کیا هستی درست ولی واقعا تو اگه واقعا حق انتخاب داشتی بین همه ماشینای این کلاس استینگر انتخاب اولت بود ؟؟ تو همون اتو اکسپرس که گفتی بله تعریف کرد اما تو مقایسه با حریفای آلمانیش آخر شد. یه رقابت بین سری ۴ و فولکس واگن آرتئون هستش تو سایت. گفتم که صرف خوب بودن کافی نیست.

        موافقم ۶
        مخالفم ۱۰
        1. 00BEHZAD00

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (65 ديدگاه)

          حریف آلمانیا نمیشه!!!!!
          خخخخ
          طرف رو تخت خوابیده از پشت گوشی داره میگه حریف آلمانیا نیست ?
          این همه جایزه برده تو همه بررسی ها کارشناس ها رو شگفت زده کرد جیمز می تو گرند تور گفت بهترینه
          از آلمانیا بهتر نباشه صد درصد از آمریکایی ها و ژاپنی ها که از موتور ۱۵ سال پیش استفاده می کنن بهتره

          موافقم ۸
          مخالفم ۱۴
        2. amirmohammad

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (104 ديدگاه)

          اولا که تو تاپ گیر و اتواکسپرس اول شد!first place یعنی جایگاه اول!! دقیقا چجوری اون رو اخر حساب کردی؟مقالش تو سایت اتواکسپرس هست.تو پدال نیست بعد من اصلا کای هم به رتبه بندی ندارم صحبتم درباره نظر اون تست کننده ها هست که هیچکدوم نگفتن حرفی برای گفتن نداره بلکه همگی عکسش رو گفتن چه تو مقاله ای که اول شده چه تو مقاله ای که صدم شده اصلا.تو نمیتونی هیج تست و بررسی بیاره که تایید کنه صحبتت رو.با قیمت پایین تر گزینه خوبی رو ارایه کرد.اختلاف قیمت رو اول باید نگاه کرد
          حالا ما چون ژاپنی فن هستی پیشنهاد میکنم مقاله سایت kbb رو هم بخونی

          موافقم ۵
          مخالفم ۷
        3. Hamid

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1641 ديدگاه)

          رامین خان تا حدی حرف های شما رو قبول دارم … مردم به مجلات توجه نمیکنن … ببین ، شما دوست داری ۵۰ هزار تا پول بدی بنز سوار بشی یا کیا؟! مطمئنا نام برند خیلی تاثیر گذاره ؛ خصوصا که کیا استینگری نتونست خودش رو جایی ثابت کنه و ویژگی خاصی هم نداره

          موافقم ۷
          مخالفم ۳
      2. R@m!n

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1311 ديدگاه)

        https://www.autoexpress.co.uk/kia/stinger/103691/kia-stinger-vs-volkswagen-arteon-vs-bmw-4-series
        مال سال ۲۰۱۸ این ماشینم که تغییر خاصی نداشته. من کی گفتم تو پداله
        خواهشا دروغ نگین واسه حمایت، اینجا بچه ها مطلعن.
        حالا که زبانتم بده سوم میشه third و first میشه اول
        اینم یاد بگیرین کسی از ماشینی تعریف می کنه لزوما فن اون برند نیست و کسی هم انتقاد می کنه تو جبهه مخالف نیست

        موافقم ۳
        مخالفم ۳
        1. amirmohammad

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (104 ديدگاه)

          https://www.autoexpress.co.uk/kia/stinger/102218/kia-stinger-vs-audi-s5
          اینم لینک مطلبی که گفتم،اگه خواستی باقی لینکارو هم میزارم

          موافقم ۲
          مخالفم ۲
      3. R@m!n

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1311 ديدگاه)

        تو فن کیا هستی درست ولی واقعا تو اگه واقعا حق انتخاب داشتی بین همه ماشینای این کلاس استینگر انتخاب اولت بود ؟؟ اینم جواب ندادیا البته هم من هم خودت می دونیم جواب چیه ولی اینجا راستشو نمی گی ?? دلیل قانعه کننده هم پیچوندی ما شدیم ژاپنی فن باشه ??

        موافقم ۴
        مخالفم ۳
        1. amirmohammad

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (104 ديدگاه)

          لینک مطلبی که گفتم رو گذاشتم منتظر تایید هست،اون مطلبی که تو گذاشتی اصلا یه بررسی دیگه هست،اگه تو دو ساعت گشتی یه مطلب پیدا کنی که استینگر سوم شده من واست اینجا چهارتا لینک میزارم که اول شده(first place سرچ کن دیکشنری!! )،قبل هم گفتم به رتبه کار ندارم گفتم تو هیچ کدوم از بررسی ها، حرف تو تایید نشد بلکه همشون عکس حرف تو گفته بودن،از تاپ گیر و اتواکسپرس بگیر تا kbb.حرف میزنی مستند بزن نه اینکه نتونی اثباتش کنی،گفتی هیچ حرفی جلوشون برای گفتن نداره منم گفتم یه تست و بررسی بیار که حرفت رو تایید کنه،دو ساعت گذشته هنوز نتونستی این کار رو بکنی!البته معلوم بود نمیتونی چون اصلا واقعیت نداره این حرف
          .بازم میگم اگه میتونی یه مطلب مستند بیار برای تایید حرفت که گفته باشه هیچ حرفی نداره دو روز دیگه هم وقت میدم بهت اصلا ! ??برای انتخاب هم باید بگم استینگر حداقل ٧ هزار دلار ارزون تر هست اگه پولش رو داشته باشم قطعا المانی میخرم اگر هم نه استینگر
          ژاپنی فن بودنت که همیشه از کامنتات معلومه حالا مثلا همیشه هم اصرار داری بگی نیستم دیگه عجیبه! عیب نیس!

          موافقم ۱
          مخالفم ۵
      4. R@m!n

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1311 ديدگاه)

        اون دو ساعت بخاطر تایید پدال بود. وقتمو تلف نمی کنم که چیزیو ثابت کنم. لینک من صحت نداره واسه تو مرجع خودروعه
        ?? چقدر بده متعصب باشی جواب درست حسابیم که نمی دی باشه. منم ژاپنی فنم باشه هر چی تو بگی درسته ??

        موافقم ۱
        مخالفم ۲
      5. R@m!n

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1311 ديدگاه)

        ” برای انتخاب هم باید بگم استینگر حداقل ٧ هزار دلار ارزون تر هست اگه پولش رو داشته باشم قطعا المانی میخرم اگر هم نه استینگر ” همین واسه من کافیه. روزت بخیر پیشاپیش عیدتم مبارک ❤❤
        راستی اون لینکم گه گذاشتی حتما بغلش مقایسه لینک منم دیدی ? جفتشون واسه یه ساله. بحث خوبی بود موفق باشین.

        موافقم ۲
        مخالفم ۳
        1. amirmohammad

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (104 ديدگاه)

          ۶ تا کامنت گذاشتی هر کدوم هم حداقل ده خط اخر نتونستی حرف که گفته بودی جلوی رقبا حرفی برای گفتن نداره رو اثبات کنی طبق هیچ مستندی! حرفی که مستند نباشه که ارزشی نداره،نتیجش این میشه که اینطور راحت زیر سوال میره
          بازم میگم اگه جایی رو تونستی پیدا کنی که گفته باشن حرفی برای گفتن نداره حتما لینکش رو بزار منم بخونم پی ببرم،منکه برای حرفام لینک دارم یکیشم گذاشتم :))) عید شما هم مبارک

          موافقم ۳
          مخالفم ۳
  6. Aliasn

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    اون خط باریک قرمز بین چراغ های عقبش وخود چراغ هاش از داج چارجر هست یا من اینجوری میبینم یا این طوری بهتره (مخلوطی از مزدا Rx-7وداج چارجر ) ولی از ماشینایی که بیش فرمانی دارند (به گفته دوستان ) خوشم میاد پس فکر کنم گزینه خوبی برای اون دسته که (به دلایلی که مردم نمیفهمند از بیش فرمانی خوششون میاد ) باشه .

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  7. نا شناس.

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (79 ديدگاه)

    تنها ما ایرانی ها هستیم که نمیدونم چرا ولی هم با کره بیچاره و هم با چین بدبخت کار داریم.
    به خدا کره و چین که مال باباتونو نخورده که اینقدر ازش بد میگید

    من موندم ما ها که فوق فوق فوق میخواهیم دنا پلاس و ساندرو ۲۰۱۰ یا L90 داشته باشیم ، چرا داریم در مورد کره ای ها و چینی ها اظهار نظر میکنیم ؟
    طرف ( نمیخوام اسم ببرم ) خودش میگه من پراید دارم بعد میگه جنسیس بده….
    طرف ( دوباره نمیخوام اسم ببرم ) میگه من پژو پارس دارم بعد میگه شرکتnio ماشیناش آشغاله.
    و…
    من موندم ما ها که سوار پراید ۲۰۶ تیبا ۴۰۵ دنا هستیم چرا داریم در مورد کره ای ها و چینی ها اظهار نظر میکنیم

    به خدا قسم جرمی کلارکسونش اینجوری نمیگه.
    به خدا ریچارد هموندش که پشت nio ep9 نشست نیمگه چینی بدیه.
    به خدا مدیر عامل بنز بی ام و هم اینجوری فکر نمیکنه در مورد کره ای ها…
    .
    نمیدونم چرا دوستان خودشونو کارشناس صنعت خودرو جا زدن و دارن میگن چینی ها و کره ای ها اه اه پیف پیف .

    حالا اقا جان. باشه. اه اه. حالا آیا شما میتونی همین اه اه رو بخری ؟

    ما ایرانی ها نه میتونیم سوار آمریکایی شیم. نه اروپایی. نه ژاپنی.
    کره ای و چینی هم اه اه. خب باشه. همین اه اه رو میتونی بخری ؟؟ ( جواب : نه )
    خب وقتی نمیتونید سوار بشید چرا میگید اه اه ؟

    من پشت این خودرو نشستم. پس نه میگم بده. نه خوبه.

    فقط میگم دست سازندگانش و مهندسانش درد نکنه.

    موافقم ۹
    مخالفم ۴
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (733 ديدگاه)

      یعنی معلومه رامین هستی
      ولی ازت خوشم میاد
      حالب نظر میدی
      نظر هایت‌از نظر نوشتاری تمیز هستند
      و با کسی هم بحث نمیکنی
      جدای از عقایدی که داری که من هم به عقایدت احترام میزارم

      موافقم ۲
      مخالفم ۶
  8. حمید رضایی

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (73 ديدگاه)

    کیا استینگر از خوب های سئول ??

    موافقم ۷
    مخالفم ۵
  9. 00BEHZAD00

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (65 ديدگاه)

    جیمز می تو برنامه گرند تور این ماشینو بررسی کرد و گفت عالیه و از همه رقبا بهتره
    حالا کارشناس های ایرانی از پشت گوشی دارن میگن خوب نیست!!!!!!

    موافقم ۸
    مخالفم ۷
  10. Ali

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (250 ديدگاه)

    لوگو قبلیش خاص تر و بهتر بود

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  11. Benz309 1974

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1732 ديدگاه)

    من جای کیا بودم قیمت اینو ارزون میکردم اونوقت محصولم موفق تر میشد.

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  12. رامتین

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2278 ديدگاه)

    از نظر من طراحی بهتری از اپتیما داره و کلا خودروی جذابیه، گرچه کمی نمای عقب خودرو را میشد بهتر طراحی کرد(چراغهای عقب). موتور ۲.۵ لیتریش خیلی خوبه اما موتور ۳.۳ لیتری ۶سیلندر با ۳۶۸ اسب زیاد جالب نیست، چرا که برای چنین خودروی اسپرتی باید حداقل ۴۰۰ اسب توان ایجاد میکرد (کاری با موتور M4 نداریم که ۳۰۰ سی سی کمتر و ۱۵۰ اسب بیشتر داره!)

    موافقم ۲
    مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا