کیا

کیا استینگر GTR؟! شاید وقتی دیگر!

برخلاف این حقیقت که کیا استینگر جدید در اکثر نقاط جهان در دسترس نیست، این برند قبلاً درباره‌ی نسخه‌های قدرتمندتر لیفت بک جذاب خود صحبت کرده است. آلبرت بیرمن، مرد مسئول خودروهای پرفورمنس این شرکت در مصاحبه با موتورینگ گفته که استینگر کنونی نسخه حد نهایی نیست و این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای بالاتر از مدل فول GT کنونی وجود داشته باشد: “بی‌شک این خودرو از نظر فنی پتانسیل‌های زیادی دارد.”


البته صحبت درباره معرفی مدلی با نام GTR یا هر چیز دیگری بسیار زود است زیرا کیا در ابتدا باید عملکرد استینگر کنونی از نظر فروش را در نظر بگیرد. بیرمن همچنین گفته که کیا باید درباره خریداران این خودرو شناخت داشته باشد.


برای یک مدت مشخص کیا استینگر GT که پرشتاب‌ترین خودروی تاریخ این کمپانی است به عنوان نسخه‌ای پرچم‌دار انجام‌وظیفه خواهد کرد. این خودرو در بازار آمریکا تا قبل از پایان سال در دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک در دسترس خواهد بود و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری آن قدرت ۳۶۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۱۰ نیوتون متری دارد. این قدرت برای ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر در ساعتی کافی است.


در خبری مرتبط، بیرمن اذعان داشته که شاید کیا نشان GT را در مدل‌های بیشتری چون پیکانتو بکار ببرد. زمانی که این مدل‌ها به ثبات مناسبی در داخل شرکت برسند نسخه‌های قدرتمندتر با نامی شبیه به GTR می‌توانند پا به میدان بگذارند. استیگنر احتمالاً یکی از گزینه‌ها برای ورود به چنین بازی‌ای خواهد بود.


هنوز جزئیات قیمتی نسخه آمریکایی استینگر اعلام نشده اما کیا اعلام کرده این خودرو ارزشی خوب در برابر مبلغ پرداختی خواهد داشت. برای آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های رسمی این خودرو در آینده منتظر می‌مانیم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر مرادی

    ۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    چی میشه ایرانم بیاد ماکه نداریم بخریم لااقل از نزدیک ببینیمش..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ACR VIPER

    ۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    موتورش نسبت به حجمش عجب بازدهی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Pooya

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    تلاش قابل احترامیه ولی اون سیخه ته چراغو نداشت بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا