کیا

تکنولوژی هیبریدی ملایم در کیا اسپورتیج و سید

همانند تمامی خودروسازان کیا نیز با قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تری در اروپا روبرو شده و به همین خاطر در آینده برخی از مدل‌های الکتریکی و هیبریدی را عرضه خواهد کرد.

2017 kia sportage
نسل فعلی اسپورتیج و نسل بعدی سید دو خودرویی هستند که از تکنولوژی هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی سود خواند برد. وونگ چول یانگ، مدیر تحقیق و توسعه هیوندای در مصاحبه با اتو اکسپرس این سخنان را گفته است.

2017 kia sportage
او ادامه داده است:

در اروپا تقاضای مناسبی برای تکنولوژی هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی وجود دارد بنابراین ما در حال نصب این سیستم روی اسپورتیج بوده و شاسی بلندهای میدسایز و همچنین نسل جدید سید هستیم. این امر به خاطر پاس کردن قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر است.


به نظر می‌رسد سومین نسل کیا سید حداقل در کیا آماده است زیرا اخیر بدون هیچ‌گونه پوشش استتاری در دوربین عکاسان جای گرفته است. البته این خودرو در ماه مارس در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ به‌صورت رسمی معرفی می‌شود.

کیا سید 2018
جدای از تأیید استفاده از تکنولوژی هیبریدی ملایم در اروپا گفته شده که سید ۲۰۱۹ از چندین پیشرانه سه و چهار سیلندر بنزینی و دیزلی استفاده خواهد کرد که اکثر آن‌ها با پسرعموی خود یعنی هیوندای i30 مشترک خواهند بود.


کیا همچنین نسخه کاملاً الکتریکی نیرو را اواخر سال جاری عرضه خواهد کرد. پیش‌نمایش این خودرو به فرم یک کانسپت در نمایشگاه CES بوده و البته انتظار می‌رود شاسی‌بلند ساب کامپکت استونیک نیز در آینده دارای نسخه تمام الکتریکی باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Saeed Boroomand

    ۲۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (477 ديدگاه)

    عالیه؛ سیستم استارت استاپ سریع و مطمین؛ حذف لگ توربو چاجر؛ کاهش ده تا پونزده درصدی مصرف سوخت؛ افزایش گشتاور و نرمی عملکرد موتور توی دور های پایین موتور و خیلی مزایای دیگه همچون مستقل شدن عملکرد کولر ماشین و دور موتور از مزایای این طرحه و هزینه هیبرید ملایم هم عملا قابل چشم پوشیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pool

      ۲۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (12 ديدگاه)

      اینو برو واسه نوبخت توضیح بده خدایش اینا کجا دکترا میگیرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Saeed Boroomand

        ۲۳ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (477 ديدگاه)

        به هر حال بی دلیل و بدون خدمت کسی وزیر یا رییس ایران خودرور و سایپا نمیشه… مدیرانی مثل ب.پ که توی 27 سالگی رریس سایپا میشن، و پاداش هایی که این افراد میگیرن که به پول امروز میلیارد ها تومن پوله، بدون این که مشخص باشه چه دستاوردی داشتن …
        دکتریشون رو وقتی میگیرن که همزمان ده جا وزیر و رییس و مشاورن …😉

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. سورنا

        ۲۳ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (1055 ديدگاه)

        هر مدل دکترا که بخوای از قیمت ١٠ تا ۴٠ میلیون قابل خریده :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. سورنا

    ۲۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    دوستان کسی میدونه کیا سید چرا وارد ایران نمیشه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا