کیا

مشاهده غیرمنتظره کیا سید هاچبک 2019

درحالی‌که کیا هنوز مشغول تست نسخه‌های پیش‌تولیدی سید ۲۰۱۹ اروپایی است، نمونه‌ی کره‌ای این خودرو بدون هرگونه پوشش استتاری در خیابان‌ها دیده شده است.

کیا سید 2018
با دارا بودن جلوپنجره دماغه ببری و شاخصه‌های برگرفته از ریوی کوچک‌تر، سید ۲۰۱۹ بر پایه جایگزین ۵ درب خود ساخته شده است. این خودروی جدید ظاهری آئرودینامیک تر داشته و شاید آن را با نمونه‌های آلمانی اشتباه بگیرید.

کیا سید 2018
این تصاویر که توسط FreeCarTok منتشر شده‌اند کیا سید جدید را با نمای عقب ساده‌تری نشان می‌دهند که دارای چراغ‌های عقب افقی و طویل می‌باشد.

کیا سید 2018
شاید این خودرو را بتوان نسخه بزرگ‌تری از ریو نامید اما تشابهات بین دو خودرو می‌توانند در بخشی از نقاط بدنه کم‌رنگ‌تر جلوه کنند.

کیا سید 2018
انتظار داریم این خودرو دارای پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی و همچنین تکنولوژی‌های مشابه با هیوندای i30 باشیم. از جمله پیشرانه‌های این خودرو می‌توان به نمونه ۳ سیلندر توربو و پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو دیزل اشاره کرد. سید جدید دارای ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین سیستم‌های ایمنی‌ای همچون ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور و حتی دستیار حفظ خودرو بین خطوط خواهد بود.

کیا سید 2018
انتظار می‌رود کیا سید ۲۰۱۹ با تریم ۵ درب خود در نمایشگاه خودروی ژنو سال جاری معرفی شود و پس از آن نیز مدل ۳ درب پرو سید که نسخه شوتینگ بریک کاربردی‌تر می‌باشد به جهانیان نشان داده شود. پیش‌نمایش این خودرو پاییز سال میلادی گذشته و به فرم کانسپت پرو سید بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    نمیدونم چرا هیوندای i30 و همین کیا سید تو ایران نمیاد
    فک کنم تو فصل ۲۲ تاپ گیر بود که جرمی کلارکسون از کیا سید خیلی خوشش اومده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهنام

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (984 ديدگاه)

    اینا به کنار ! پلاک جلو رو چرا بد زدن خیلی بالاس ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیرضا

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (337 ديدگاه)

    خیلی زشته خیلللی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمدرضا

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نسبت به قیمتش خودرو مالی نیس. قیافه و رخ خوبی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا