آئودی

آل: تریل کواترو کانسپت، سورپرایز آئودی در فرانکفورت

آئودی اولین تصویر تیزری از کانسپت آل: تریل کواترو را پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه فرانکفورت منتشر کرد.


از این خودروی مفهومی به عنوان یک آفرودر الکتریکی برای آینده نام برده شده است. ارباب حلقه‌ها برنامه‌ای برای رونمایی از چهار محصول کانسپت داشت که با مدل آلکن کانسپت سال ۲۰۱۷ آغاز شد و به مدل جدید آل: تریل کواترو ختم شد.

این خودروساز آلمانی چیز زیادی درباره‌ی محصول خود نگفته اما در تصویر منتشر شده می‌توان یک آفرودر گیرا با شیشه‌ی جلوی خمیده، سقف نسبتاً تخت و ستون عقب گوشه‌دار را مشاهده کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این کانسپت می‌توان به قوس‌های چرخ مینیمالیستی، اسپویلر بزرگ و درب‌های عقب موسوم به suicide اشاره کرد. ارتفاع قابل‌توجه از سطح زمین و رینگ‌های ۶ پره با لاستیک‌های آفرود بزرگ نیز جزو دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

حرفی درباره‌ی مشخصات عملکردی آل: تریل کواترو زده نشده اما آئودی تائید کرده این خودرو از قوای محرکه‌ی الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک کواترو استفاده می‌کند و بنابراین حداقل از دو پیشرانه‌ی الکتریکی سود خواهد برد.

Audi AIcon concept
همانند کانسپت های آلکن و آل: می، این کانسپت نیز احتمالاً از سیستم خودران پیشرفته استفاده خواهد کرد. کانسپت آل: می از سیستم خودران سطح ۴ سود برده و می‌تواند در مسیرهای شهری و بزرگراهی به‌صورت خودکار حرکت کند. آلکن هم خودرویی کاملاً خودران و فاقد فرمان و پدال‌ها بوده است.

Audi AI:ME concept
Audi AI:ME concept
البته به نظر نمی‌رسد آل: تریل کواترو به اندازه‌ی مدل‌های دیگر پیشرفته باشد زیرا در تصویر منتشر شده می‌توان فرمان خودرو را دید. البته احتمال دارد این خودرو از حالت آفرود نیمه‌خودکار استفاده کند.

در چند روز آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو را منتشر خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا