آئودی

آئودی: در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 شرکت نمی‌کنیم!

نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی که بیشتر با نام نمایشگاه دیترویت شناخته می‌شود شاید بخواهد نام خود را تغییر دهد زیرا پس از مرسدس و BMW هم‌اینک آئودی نیز برنامه‌های خود برای عدم حضور در این رویداد خودرویی را اعلام کرده است.


این خودروساز آلمانی در بیانیه کوتاهی که توسط اتوبلاگ منتشر شده گفته تاریخچه درخشانی در نمایشگاه دیترویت داشته و مدل‌های بی‌شماری را در این رویداد معرفی کرده و به همین خاطر مشتریان از این برند لذت می‌برند؛ اما آئودی می‌گوید تصمیم گرفته سال آینده در این نمایشگاه حاضر نباشد.


آئودی از اشاره به دلیل عدم حضور در نمایشگاه خودروی دیترویت خودداری کرده اما گفته که تک‌تک نمایشگاه‌های خودرویی دنیا را بررسی و ارزیابی خواهد کرد. این خودروساز خوش‌نام گفته حضور یا عدم حضور در رویدادهای خودرویی با زمان‌بندی معرفی محصولات و ارزشی که نمایشگاه‌ها از نظر رسانه‌ها و مشتریان دارند تخمین زده خواهد شد.


آئودی احتمال بازگشت به این نمایشگاه را رد نکرده اما بیانیه منتشر شده توسط این شرکت جدیدترین اخبار ناخوشایند برای مدیران برگزاری نمایشگاه دیترویت است. این نمایشگاه چندی است تحت‌فشار نمایشگاه‌های رقیب همچون CES لاس‌وگاس قرار گرفته است. جدای از نمایشگاه CES، تعدادی از نمایشگاه‌ها نیز به لطف اینترنت خلوت‌تر از همیشه می‌شوند. فضای مجازی به مشتریان اجازه می‌دهد به آسانی از جدیدترین اخبار دنیای خودرو آگاه شوند و محصولات موردنظر را با یکدیگر مقایسه کنند.


اگرچه آئودی در دیترویت ۲۰۱۹ غایب خواهد بود اما اتوموتیونیوز با سخنگوی فولکس‌واگن مصاحبه کرده و او حضور فولکس در نمایشگاه سال آینده را تأیید کرده است. شاید فولکس‌واگن تنها خودروساز آلمانی نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ باشد.


مقامات برگزار کننده این نمایشگاه اقدام به برخی تغییرات همچون تغییر تقویم برگزاری از ژانویه به اکتبر می‌کنند تا جذابیت‌های آن را افزایش دهند. آب‌وهوای گرم‌تر شاید حضور در این رویداد را افزایش دهد و خودروسازان نیز فرصت معرفی محصولات خود در فضای بیرونی را داشته باشند. این حرکت زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت با CES را فاصله خواهد داد اما درست بین زمان نمایشگاه‌های فرانکفورت/پاریس و لس‌آنجلس قرار می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Amirferrari

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    نمایشگاه خودرویی اول ژنو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Stern des Südens

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (107 ديدگاه)

      فراکفورت
      بزرگترین نمایشگاه خودرویی جهان که هر سال برگزار میشه و یکی از قدیمی ترین ها و با سابقه ترین هاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sunmartin

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    خاص ترین برند دنیا البته بعد از پورشه من آئودی در حد اعلایی ستایش میکنم اما میدونم که نمیتونم یه a4 یا rx8 داشته باشم واقعا کیفیت مثال زدنی و طراحی فرای انتظاری داره این زیبای آلمانی وقتی سوار آلمانی بشید میفهمید که ژاپنی ها و فرانسوی ها یک توهم بیش نبودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (480 ديدگاه)

      شما سوار محصولات هر سه کشور شدید ک اینطور نظر میدید؟
      بنظر من بستگی به نوع خواسته مصرف کننده از خودرو داره…
      لوکس بودن،راحتی، کم خرج و…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamid...Audi

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (712 ديدگاه)

        شدیدا قبول دارم.شاید ژاپنی ها توی لوکس سازی به اندازه آلمان ها قوی نباشن ولی توی قابلیت اطمینان و دوام محصولات رقیب ندارن.به نظرم واسه اکثریت مردم اولویت خرید خودروی خانوادگی و کم دردسر ژاپنی ها باشن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Saman

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (177 ديدگاه)

    حتمن آئودی به خاطر تقلب خاطره انگیز دیزل گیت دچار افسردگی و رودربایستی شده و شرکت نمیکنه :D که حضورش هم چندان مهم نیستش چون جرررمنی ها اکثرن فیس هستن و مرتب یک طرح کسل کننده رو تکرار میکنن . و برندهائی که باعث رونق و استقبال و شور و نشاط می شود : رنجروور لندروور ، استین مارتین و فراری و معمولن لکسس و کادیلاک و تراکهای us هم مورد استقبال خوب قرار می گیرن. عشق است us و ژاپن :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Stern des Südens

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (107 ديدگاه)

      چه مسخره !

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Hamid...Audi

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (712 ديدگاه)

      لوکس سازای آلمانی با اختلاف اول تا سوم فروش جهانی هستن پس نتیجه میگیریم مردم دنیا عاشق فیس و طرح های تکراری و متقلبین دیزل گیت هستن.?

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا