آئودی

آئودی هدایت بنتلی را بر عهده می‌گیرد؟!

حتماً می‌دانید که گروه فولکس‌واگن در چند ماه اخیر به بازنگری اساسی در برندهای خود فکر کرده است. شایعاتی درباره فروخته شدن بوگاتی به ریماک وجود داشته و همچنین آینده لامبورگینی و دوکاتی نیز قرار است طی ماه‌های آتی تعیین شود. رویترز در گزارش خود به “همکاری‌های فنی” و “بازسازی” گروه فولکس‌واگن اشاره کرده و حالا نیز خبرهایی درباره احتمال وقوع تغییرات اساسی در این غول خودروسازی به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود آئودی سال آینده کنترل برند بنتلی را بر عهده خواهد گرفت. منابع مطلع می‌گویند ارباب حلقه‌ها وظیفه‌ی حمایت تکنولوژیک و مالی از بنتلی را بر عهده خواهد داشت. نقش آئودی در گروه فولکس‌واگن قبلاً نیز افزایش یافته چراکه این خودروساز مسئول بخش تحقیق و توسعه گروه فولکس‌واگن می‌باشد.

پس از عملیاتی شدن برنامه‌ی احیا و همچنین ثبت رکوردهای جدید در زمینه فروش، برند لوکس بریتانیایی‌ها در سال ۲۰۱۹ دوباره سودده شد و سود ۶۵ میلیون یورویی را به ثبت رساند. البته امسال به خاطر شیوع کرونا وضعیت خوبی وجود نداشته و این امر مختص به بنتلی نیست. برگزیت نیز یکی دیگر از مشکلات و نگرانی‌های بنتلی بوده و مدیرعامل این خودروساز یعنی آدریان هالمارک گفته که خروج از برگزیت بدون رسیدن به یک توافق می‌تواند سود این شرکت را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

بنتلی بنتایگا فیس‌لیفت

گفته می‌شود نسل بعدی کانتیننتال GT و فلایینگ اسپور احتمالاً از پلتفرم الکتریکی پریمیوم PPE که هم‌اکنون توسط آئودی و پورشه توسعه می‌یابد استفاده خواهند کرد. موضوع جالب اینکه آینده محصولات بنتلی روشن‌تر خواهد بود و این خودروها از نظر ظاهری تفاوت‌های زیادی با محصولات آئودی خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. سامورایی

    ۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    آئودی محشره

    موافقم 40
    مخالفم 5
    1. Audi s8

      ۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (757 ديدگاه)

      ♥️Audi♥️

      موافقم 16
      مخالفم 4
    2. مزدا

      ۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      کی میرسه این دوتا حلبی سازهای داخلی هم فروخته بشن به شرکت های معتبر خارجی شاید ملت راحت بشن

      موافقم 13
      مخالفم 1
  2. سهند

    ۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (662 ديدگاه)

    به نظرم بهترین بنتلی، کانتنیتال است چون بی رقیب است ولی بنز میباخ و رولز رویس گوست از بنتلی فلایینگ اسپر به حصوص در صندلی های عقبی لوکس تر هستند چون فلایینگ اسپور در صندلی های عقب به جز دو صفحه نمایش و یک یخچال و یک تبلت کوچک هیچ چیز ندارد و فضای پایش هم بسیار کمتر از میباخ و گوست است
    بنتلی بنتایگا هم به عنوان یک شاسی بلند فوق لوکس کوچک است چون اندازه اش در حد آئودی q7 است و صندلی های عقبش زیاد لوکس نیست و رنجرور sv autobiography و gls مایباخ و رولز رویس کالینان بزرگتر و لوکستر هستند (بنتلی بنتایگا به قیمتش نمی ارزه و فقط کمی از پورشه کاین لوکستر است)
    البته بنتلی ها زیباترین فضای داخلی در بین ماشین ها دارند
    ولی بنتلی کانتنیتال خیلی عالی است و بهترین گرند تورر جهان است چون هم اسپرت است و هم بسیار لوکس و راحت و هم آپشن و امکاناتی در سطح بنز کلاس s دارد

    موافقم 12
    مخالفم 13
  3. /AMG_73/JUST_AMG/JUST/SL/CLS/G///

    ۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    اگه برا دست آئودی خوب میشه

    موافقم 15
    مخالفم 5
  4. Carbonado Aventador

    ۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4469 ديدگاه)

    اگه تحت نظارت مستقیم آئودی باشه خوب میشه..
    آئودی قبلا امتحان رو پس داده(احیای لامبورگینی)
    .
    پ.ن:خداااایاااااا عکس اول و آخرو جا داره ساعت ها بشینی نگاهش کنی و از طراحیش لذت ببری??

    موافقم 8
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا