آئودی

آئودی کواترو Q7 جادار و لوکس

اگر بدنبال یک خودروی شاسی بلند یا کراس اوور لوکس و بزرگ  هستید که واقعا همان چیزیست که نشان می دهد، می توانید به آئودی Q7 فکر کنید. خودرویی که شما را فریب نخواهد داد. آئودی Q7 یک ماشین مستحکم آفرود  است که در جاده نیز به اندازه کافی راحت و لوکس است. بعلاوه اینکه بسیار جادار و جذاب نیز هست.

2012 audi q7 quattro premium
۲۰۱۲ audi q7 quattro

با وجود دارا بودن هفت صندلی و دارا بودن طول بیشتر در مقایسه با خواهرانش، فولکس واگن توآرگ (Touareg) و پورشه کاین ، آئودی  Q7 کاملاً متفاوت بنظر می رسد، حتی اگر پلاتفرم هر سه آنها یکی باشد. البته بدنه آلومینیومی و وزن کمتر آئودی برگ برنده آن خواهد بود.

 audi q7 quattro seats
۲۰۱۲ audi q7 quattro

سیستم پیشرانه در انواع مختلفی قابل سفارش خواهد بود. از جمله موتور دیزل شش سیلندر توربو که ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۶ پوند فوت گشتاور تولید می کند. یا موتور بنزینی شش سیلندر با یک جفت سوپرشارژر  که ۲۸۰ اسب بخار نیرو دارد. یا مدل s که ۳۳۳ اسب بخار توان و شتاب صفر تا صد زیر هفت ثانیه ای خواهد داشت.

2012 audi q7 quattro dashboard
۲۰۱۲ audi q7 quattro

سیستم تعلیق اسپرت گازی قابل تنظیم باعث راحتی و آسایش بیشتر و افزایش کیفیت سواری Q7 می شود. شما می توانید تعلیق را در حالتهای اسپرت، راحت، و اتومات قرار دهید. در این صورت با تغییر ارتفاع و ضریب جذب ضربات ، رانندگی دلپذیرتری خواهید داشت.

2012 audi q7 quattro engine
۲۰۱۲ audi q7 quattro

در داخل اتاق با استفاده از چرم و چوب، طراحی لوکس و زیبایی را شاهد خواهید بود. طیف گسترده ای از تجهیزات نظیر سیستم صوتی Bang & Olufsen وسیستم نقشه گوگل، وای فای، و تجهیزات ایمنی نظیر مجموعه کامل کیسه های هوا، دوربین دید عقب، ترمز ضد قفل و کنترل کشش و ثبات و از این قبیل در اختیار شما خواهد بود. آئودی Q7 در آزمون ایمنی خودرو توانسه چهار ستاره از پنج ستاره را بدست آورد، که خوب است اما در برابر رقبا عالی نیست.

2012 audi q7 quattro trunk
۲۰۱۲ audi q7 quattro

ارزانترین مدل Q7 کواترو پریمیوم با قیمت ۴۶ هزار دلار و گرانترین مدل، دیزلی TDi با قیمت ۵۱ هزار دلار خواهند بود.

2012 audi q7 quattro
۲۰۱۲ audi q7 quattro

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. عشق ماشين

    ۱۵ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام
    آئودی یکمی از محبوبترین خودروهای من هست در کنار کادیلاک ، بی ام دبلیو ، هیوندای ، لینکلن ، کرایسلر و هامر
    زنده باد آئودی ازنا – لرستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سید علیرضا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    این ماشین نسبت به ظاهرش سبک است شاید 500 کیلو از پراید سنگین تر باشد و امکانات رفاهی مخصوص تابستان های داغ است واقعا کولرش مثل فیرزر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا