آئودی

شکار آئودی A4 سدان فیس‌لیفت در خیابان!

مرسدس اخیراً اقدام به فیس لیفت C کلاس کرده و فاز توسعه‌ای BMW سری ۳ نیز آخرین مراحل خود را می‌گذراند. این خودرو احتمالاً پاییز سال جاری معرفی خواهد شد؛ اما مدیران و کارکنان آئودی نیز وقت را تلف نکرده و اقدام به فیس لیفت سدان A4 کرده‌اند. به تازگی تصاویر جاسوسی از این خودرو که در خیابان‌ها تست‌های پیش از معرفی را طی می‌کند منتشر شده است.


نسخه شکار شده از نوع S Line بوده و تشابهاتی با نسخه شکار شده قبلی دارد که شامل سپر جلوی جدید با تریم پلاستیک شانه عسلی می‌باشد. در نمای عقب نیز می‌توانیم خروجی‌های اگزوز ذوزنقه‌ای جدیدی را ببینیم که تریمی پلاستیکی را احاطه کرده‌اند.


اگرچه هنوز تصاویر واضحی از کابین A4 فیس لیفت منتشر نشده اما به سادگی می‌توان حدس زد این خودرو از صفحه‌نمایش تبلت مانند برای سیستم اطلاعات سرگرمی MMI استفاده خواهد کرد. مدل‌های لوکس‌تر A6 و A8 نیز کابین پیشرفته‌تری داشته و در کنسول مرکزی خود از دو صفحه‌نمایش بزرگ سود می‌برند. این سدان های بزرگ‌تر همچنین با دکمه‌های فیزیکی وداع کرده‌اند تا جا برای صفحه‌نمایش سوم باز شود.


البته استفاده از این طراحی برای A4 می‌تواند کاملاً گران تمام شود به همین دلیل است که تمرکز آئودی تنها روی بهینه‌سازی نرم‌افزاری سیستم اطلاعات سرگرمی و شاید اضافه شدن کاکپیت مجازی خواهد بود. احتمالاً طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده در این خودرو ارائه خواهد شد تا A4 فیس لیفت با دست پر به جنگ رقبای آلمانی برود.


از آنجایی که تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر نشده بنابراین احتمال می‌رود معرفی رسمی A4 فیس لیفت در آینده نزدیک رخ ندهد. انتظار داریم پروتوتایپ‌های کامل‌تر این خودرو که دارای چراغ‌های جلو و عقب بازنگری شده خواهند بود در آینده دیده شوند. A4 فیس لیفت به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد مگر اینکه آئودی برای این کار عجله داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. فتنه گوساله سامری

    ۹ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ماشین به شدت جذابی هستش.فکر کنم توپدال خوندم که در یه سرعتی A4حتی ازSکلاس ساکت تره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا