آئودی

آئودی A6 L جدید به جنگ هم‌وطن‌های خود در چین می‌رود

آئودی اعلام کرد نسخه طویل‌تر نسل جدید A6 را ماه آینده در نمایشگاه خودروی چنگدوی چین معرفی خواهد کرد.


البته رسانه‌های چینی قبلاً توانسته‌اند به اولین تصاویر این خودرو که به جنگ مرسدس بنز E کلاس L و ب ام و سری ۵ L خواهد رفت دست پیدا کنند.


در نگاه اول به نظر نمی‌رسد که تغییری در ظاهر خودرو داده شده باشد اما نگاهی عمیق‌تر نشان می‌دهد که این سدان اجرایی آلمانی کمی کشیده‌تر بوده و طول کلی آن به ۵۰۵۰ میلی‌متر رسیده است.


طول A6 L حدود ۱۱۱ میلی‌متر بیشتر از نسخه عادی این خودرو می‌باشد. فاصله بین محوری نیز با ۱۰۰ میلی‌متر افزایش به ۳۰۲۴ میلی‌متر رسیده که این امر باعث ایجاد فضای پای بیشتر در عقب می‌شود که اکثر مصرف‌کنندگان چینی از این فضای بیشتر خوششان می‌آید.

پهنای خودرو تغییری نکرده و برابر با ۱۸۸۶ میلی‌متر است اما به نظر می‌رسد ارتفاع آن ۱۸ میلی‌متر بیشتر از نسخه‌های عادی است.


نیروبخش آئودی A6 L جدید پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۵ اسب بخار در نسخه ۴۵ TFSI خواهد بود. این خانواده نهایتاً گسترش خواهد یافت و برخی نسخه‌های دیگر همچون هیبریدی ملایم و احتمالاً پلاگین هیبریدی را نیز پذیرا خواهد شد.


انتظار می‌رود آئودی A6 L از اوایل سال آینده در چین عرضه شود. این خودرو توسط جوینت ونچر فاو-فولکس واگن ساخته خواهد شد و قیمتی بین ۴۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار یوان خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا