آئودی

تزئین آئودی E-Tron S Line با تریم جدید بلک ادیشن

سدان های الکتریکی آئودی E-Tron GT و RS E-Tron GT شاید بخش اعظم اخبار الکتریکی این برند در هفته‌های اخیر را به خود اختصاص داده باشند اما ارباب حلقه‌ها شاسی‌بلندی با نام E-Tron را نیز ارائه می‌کند. این خودرو به‌صورت استاندارد یا نسخه اسپورت‌تر E-Tron اسپورت‌بک در دسترس بوده و به تازگی هر دو مدل با پکیج جدید بلک ادیشن برای نسخه‌های S Line معرفی شده‌اند.

تریم بلک ادیشن همانند تمامی پکیج‌های دیگر از این دست بوده و باعث اضافه شدن تریم مشکی به بدنه و کابین می‌شود. این بهبودها در E-Tron شامل جلوپنجره تک فریم مشکی، نشان‌های تیره روی بدنه و پوشش مشکی آینه‌بغل‌ها می‌باشد. آئودی همچنین رینگ‌های ۲۱ اینچی مشکی به همراه کالیپرهای ترمز نارنجی را برای این خودرو در نظر گرفته، طرحی که به کابین نیز راه یافته است. ژرمن‌ها همچنین شیشه‌های عقب را نیز دودی کرده‌اند. E-Tron بلک ادیشن با رنگ‌های بدنه خاکستری، سفید و مشکی در دسترس می‌باشد.

داخل کابین شاهد مواردی همچون صندلی‌های اسپورت مشکی با دوخت نارنجی هستیم که همین طرح روی استراحتگاه دست نیز دیده می‌شود. رنگ یاد شده روی کمربندهای ایمنی هم نقش بسته تا در کابین تیره رنگ خود را به خوبی نشان دهد.

پکیج بلک ادیشن برای مدل‌های E-Tron 50 کواترو و E-Tron 55 کواترو در نظر گرفته شده است. مدل ۵۰ قدرت ۳۰۸ اسبی داشته درحالی‌که قدرت مدل ۵۵ به ۴۰۲ اسب بخار می‌رسد. این پکیج فعلاً منحصر به اروپا بوده و قیمت ۲۲۵۰ یورویی دارد. شایان ذکر است قیمت مدل ۵۰ از ۷۹۳۵۰ یورو و قیمت نسخه ۵۵ از ۹۱۷۵۰ یورو شروع می‌شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    عالی مثل همیشه ?

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. محمد مختاری آذر

    ۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    واقعا آئودی یکی از خودروسازان درجه یک از آلمان هستش و هیچکس نمیتونه رقابت کنه نه آمریکا و نه آسیا چون تکدانه است

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. mahan

      ۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      ولی خب بنز هم سن ایچ هست و بی ام و هم سان استار و پورشه هم سانی نس!??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        ????

        موافقم 1
        مخالفم 0
  3. BenzSLR

    ۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    حقیقتش قیمتا یکم …..:/

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا