آئودی

معرفی R8 LMS GT2، قوی‌ترین خودروی مسابقه‌ای آئودی!

آئودی اسپورت فستیوال گوودوود امسال را برای رونمایی از خودروی مسابقه‌ای و جدید R8 LMS GT2 انتخاب کرده است. این خودرو از سال ۲۰۲۰ در کلاس جدید GT2 به رقابت با دیگران خواهد پرداخت.


نسخه‌ی جدید آئودی R8 قوی‌ترین خودروی مسابقه‌ای تاریخ آئودی اسپورت است چراکه از پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۶۳۰ اسب بخار استفاده می‌کند. دلیل اصلی افزایش قدرت این خودرو استفاده از سیستم اگزوز جدید می‌باشد.


آئودی با معرفی این خودرو به دومین خودروساز پس از پورشه تبدیل شده که در مسابقات کلاس GT2 حضور می‌یابد. این کلاس مسابقه در واقع بین کلاس‌های GT3 و GT4 قرار گرفته است. خودروهای مسابقه‌ای GT2 برای ایجاد داون فورس کمتر در مقایسه با خودروهای کلاس GT3 طراحی شده‌اند و سال آینده در اروپا و آمریکای شمالی حاضر خواهند شد.

آئودی R8 LMS GT2 با بدنه‌ی پهن‌تری در مقایسه با نسخه‌ی جاده‌ای این سوپرکار عرضه می‌شود. خودروی موردبحث از سپر جلوی جدید، بال عقب بزرگ و ورودی هوای روی سقف سود می‌برد. آئودی می‌گوید حدود ۵۵ درصد این خودروی مسابقه‌ای با نسخه‌ی استاندارد R8 مشترک است.

مدیرعامل آئودی اسپورت گفته است:

آئودی R8 LMS GT2 خودروی اسپورت ایده آل برای مسابقات و همچنین حضور در پیست می‌باشد. این دست از مسابقات محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان در سراسر جهان پیدا کرده‌اند.

قوی‌ترین نسخه‌ی این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۳۳۸ هزار یورویی در دسترس علاقه مندان می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    چون پورشه هست آئودی نمیتونه به فکر مقام اول باشه
    گرچه R۸ خودش یه غول بی شاخ و دمه
    ● امروز تو یوتیوب یه درگ خیابانی جذاب دیدم بین یک فراری ۴۵۸ ایتالیایِ تیون شده ، یک ۴۸۸ پیستا ، یک مکلارن ۷۲۰S و مدت کوتاهی پورشه ۹۱۱ و لامبورگینی هوراکان تقویت شده حضور داشتن که حدود ۲۰ دقیقه ای هست
    عاشقان سرعت حتماً تماشا کنن خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۱ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خب لینکشو بده عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. porschesport

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    امیدوارم پدال علاوه بر لمانز و فرمول یک خبر های مربوط به مسابقات gt (بخصوص gt3) رو بزاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Saeed

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    خودش به اندازه کافی رنگ زرد داره نیاز نبود تایر هاش رو هم زرد کنن???گرچه واسه من هیچ چیز خودروی Honda raybrig hsv است با اون صدایی که انگار داره جیغ میزنه گوش آدم کر میشه ولی دلپذیره……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hamid...Audi

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (712 ديدگاه)

    آنچه همه دارند تو یکجا داری …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا