آئودی

احتمال تغییر لوگوی آئودی

به گفتهٔ وب‌سایت QuattroWorld، ممکن است آئودی در آیندهٔ نزدیک لوگوی خود را تغییر دهد. این سایت تصویر دو لوگوی مختلف را منتشر کرده که هردو تغییراتی را در لوگوی چهار حلقهٔ آئودی نشان می‌دهند و ممکن است جایگزین لوگوی کنونی شوند. یکی از این طرح‌ها، چهار حلقهٔ ناقص متصل‌به‌هم است درحالی‌که طرح جدید دیگر دو حلقهٔ ناقص را نشان می‌دهد که در وسط از درون هم رد شده‌اند؛ اما فعلاً معلوم نیست که چرا آئودی قصد دارد لوگوی زیبای خود را تغییر دهد.

البته QuattroWorld احتمال داده است که این تغییر لوگو مربوط به خودروهای الکتریکی آئودی باشد که این امری منطقی به نظر می‌رسد زیرا این برند لوکس آلمانی به‌تازگی به فضاهای تکنولوژیکی جدیدی مثل خودروهای خودران، الکتریکی و متصل وارد شده است و لوگوی جدید می‌تواند در متمایز کردن این محصولات جدید به آئودی کمک کند؛ به‌عبارت‌دیگر، ممکن است آئودی این لوگوی جدید را صرفاً برای محصولات الکتریکی خود در نظر گرفته باشد که این کار به بازاریابی و آگاهی تصویری خریداران کمک می‌کند.

اما تغییر لوگوی شرکت‌ها و برندها اتفاق جدیدی نیست و در طول تاریخ بارها رخ داده است. البته این تغییرات عمدتاً ظریف بوده و در حد تغییر رنگ یا فونت هستند و طرح آشنای قبلی حفظ می‌شود. مثلاً چند سال پیش کادیلاک لوگوی خود را تغییر داد و حلقهٔ گُل اطراف آن‌را حذف کرده و طرح کلی لوگو را عریض‌تر کرد. این لوگوی چهار حلقهٔ کنونی آئودی اما برای اولین بار در سال ۱۹۳۲ معرفی شد یعنی زمانی که چهار شرکت خودروسازی آلمانی آئودی، هورش، واندرر و دکاو باهم ادغام شده و شرکتی بنام اتو یونیون (به معنای اتحادیهٔ خودرویی) را تشکیل دادند. هرکدام از این حلقه‌ها نشانهٔ یک شرکت هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Cadillac

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2590 ديدگاه)

    همین الانشم لوگو قشنگی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      اسم اتو یونیون خیلی حس خوبی میده به آدم.به قول رفیقم آیدیو هر کاری کردیم نتونست درست بگه.مثل ft.ftt.ftr.بله من نلمه انگلیسیشو اینجا دارم نشونتون میدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Junior

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ارباب حلقه ها…
    حیفه عوضش کنه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. mahdy

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    لوگوش خیلی قشنگه
    تورو خدا خرابش نکنین
    چیکارش دارین بزارین باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. pooriya.bmw..german

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (584 ديدگاه)

    از کمپانی با اصالت و با قدمتی مثل آئودی انتظار نمیره همچنین کاری هم اسم و هم لوگوی خوب و خوشنامی داره نباید این کارو انجام بدن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. " swedish arrogant tiger"

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    واقعا حیفه
    لوگو به این قشنگی تغییر کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. emad1990

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    لوگوی جدیدشون مثل 2تا بیضه چسبیده به هم میمونه
    تعبیر بهتری پیدا نکردم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا