آئودی

احتمال حفظ آئودی TT و R8 وجود دارد

با کاهش فروش خودروهای اسپورت در سال‌های اخیر، آئودی مجبور شده درباره‌ی آینده‌ی خودروهای خاطره‌انگیز TT و R8 دوباره فکر کند. ارباب حلقه‌ها هم‌اکنون در دوراهی حفظ یا بازنشسته کردن این دو خودرو قرار گرفته است. اگرچه خبرهای زیادی درباره‌ی خاتمه‌ی تولید سوپرکار تنفس طبیعی آئودی و همچنین TT دوست‌داشتنی پس از پایان کار نسل فعلی آن‌ها به گوش رسیده اما اینگولشتاتی ها به دنبال روش کاملاً متفاوتی هستند.


آئودی به تازگی نقشه راه خود در سال ۲۰۱۹ را ارائه کرده و یکی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی این شرکت به‌طور مختصر درباره‌ی TT و R8 صحبت کرده است. او از TT به عنوان خودرویی احساسی نام برده و گفته گفت‌وگوهای احساسی بین اعضای هیئت‌مدیره درباره‌ی این خودرو وجود داشته است. این مدیر ارشد اذعان داشته برخی مدیران آئودی خواهان حذف TT هستند اما خودش و برخی دیگر از کارمندان می‌خواهند این نام زنده بماند.


او خاطرنشان ساخته به دنبال متقاعد کردن مقامات آئودی برای حفظ تولید TT و البته با فرم الکتریکی شده است. او همین روش را برای R8 انتخاب کرده تا سوپرکار محبوب آئودی همچنان به راه خود ادامه دهد. اگرچه شنیدن این سخنان بسیار امیدبخش بوده اما برام شات مدیرعامل ارباب حلقه‌ها هشدار داده این خودروها در صورتی حفظ می‌شوند که سودده باشند. او همچنین اضافه کرده تنها در صورتی که فروش TT و R8 بالا رود حفظ آن‌ها توجیه‌پذیر خواهد بود.

آئودی اخیراً اقدام به معرفی نسخه‌های فیس لیفت TT و R8 کرده و بنابراین فعلاً تا چند سال می‌توان آن‌ها را در خیابان دید؛ اما نمی‌دانیم پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد ولی امیدواریم این خودروهای خاطره‌انگیز همچنان نفس بکشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (875 ديدگاه)

    اگه R8 حذف بشه تنها دلیل علاقه ی شدیدم به آئودی از بین رفته والسلام

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. جی کلاس مرسدس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (143 ديدگاه)

    نمیشه قطعا حتی اگر کاملا ضرر ده باشه که بازم قطعا اینطور نیست چون مفت نمیفروشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    R8 واقعا فوق العاده است.یه سوپراسپرت به شدت جذاب وباکیفیت وهمینطور راحت.پورشه 911 وR8 هردو بعنوان ماشین روزمره هم میشه ازشون استفاده کرد.سوپراسپرت های برای تمام فصول

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا