آئودی

تعیین مدیرعامل موقت برای آئودی

تنها چند روز از بازداشت راپرت استادلر، مدیرعامل آئودی به خاطر نقش او در رسوایی دیزل گیت گروه فولکس‌واگن می‌گذرد؛ اما این خودروساز در تعیین جانشین استادلر وقت را تلف نکرده و اقدام به تعیین مدیرعامل موقت کرده است.

Rupert Stadler
Rupert Stadler
این سمت هم‌اکنون به آبراهام (برام) شات رسیده، فردی که مدیر فروش و بازاریابی آئودی می‌باشد. برام شات در وطن خود یعنی هلند مدتی مدیر دایملر بوده و سپس به ایتالیا رفته و نهایتاً به گروه فولکس‌واگن پیوسته است. او مدیر بخش فروش و بازاریابی خودروهای تجاری این گروه بوده و اخیراً نیز مدیر فروش و بازاریابی آئودی بوده است.

Bram Schot
استادلر در بیانیه‌ای خواهان انتقال مسئولیت‌هایش به یکی از اعضای هیئت‌مدیره شده است. البته هنوز مشخص نیست که او چقدر در بازداشت به سر خواهد برد اما تا زمان آزادی شات وظایف او را انجام خواهد داد.


استادلر از سال ۱۹۹۷ تاکنون پست‌های ارشدی در گروه فولکس‌واگن داشته و از سال ۲۰۱۰ مدیرعامل آئودی بوده است. او جدیدترین مدیری است که قربانی رسوایی دیزل گیت شده و پیش از آن مارتین وینترکورن و هربرت دایس نیز با اتهامات سنگینی مواجه شده‌اند؛ و البته حسی به ما می‌گوید که بازداشت استادلر نیز آخرین خبر درباره دیزل گیت نخواهد بود.


فولکس‌واگن که بزرگ‌ترین خودروساز اروپا می‌باشد به خاطر نصب دستگاه‌های تقلبی که آلایندگی حدود ۱۱ میلیون خودروی دیزلی در تست‌های آلایندگی را کمتر از میزان واقعی نشان می‌دادند گناهکار شناخته شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. PARTHIAN

    ۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    حستون بهتون دروغ نمیگه پدال جان

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا