آئودی

بررسی آئودی A5 اسپرت‌بک مدل 2018

مایه بسی تعجب است که آئودی A5 اسپرت‌بک، کدام شاخ غول را به جز ظاهر زیباتر و فضای داخلی بیشتر، شکسته است که A4 سدان قادر به انجام نباشد. اما پس از نشستن پشت فرمان A5 و رانندگی با آن، به شکسته شدن شاخ اکوان دیو توسط این رستم دویچلندی(آلمانی) پی خواهید برد. پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر خطی توربوشارژ آن جزء بهترین تفنگداران حاضر در لشکر آئودی است؛ شاسی A5، قرص و محکم انجام وظیفه می‌نماید، طراحی داخلی خوب به نظر می‌رسد و تجهیزات الکترونیکی از ظاهری مدرن به همراه سادگی در کاربرد، فیض برده‌اند.

آئودی A5 اسپرت‌بک
گونه اسپرت‌بک، حسن تعبیر آئودی نسبت به انواع هاچبک است که آن را در طراحی محصولات چهاردرب کامپکت خود به کار بسته است. همان طور که گونه بزرگتر A7 از درون مدل A6 به اهل دنیا درود فرستاده، A5 اسپرت بک نیز از سدان A4 مشتق شده است. موفقیت مدل A7 در بازار آمریکا، موجب شده تا برخی تغییرات در A5 جدید صورت پذیرد. این تغییرات شامل ارتفاع کمتر به میزان ۱.۶ اینچ و ظاهر شیک‌تر به همراه شیب بیشتر ستون انتهایی آن نسبت به A4 است.

آئودی A5 اسپرت‌بک
قیمت این خودرو نسبت به هم خانواده سدان خود بیشتر است. آئودی A5 نسبت به همتای سدان خود ۲۱هزار دلار گرانبهاتر است و این در حالیست که نمونه شش سیلندر S5 تنها ۳هزار دلار از S4 گرانتر است. همچنین نوعی قوای محرکه دیفرانسیل جلو با قدرت کمتر نیز مختص A4 ارائه می‌شود که اسپرت‌بک از آن بی‌بهره است. بهای پرداختی برای مدل پایه A5 معادل ۴۳,۵۷۵ دلار است که نمونه مورد بررسی در این مقاله به پکیج سطح بالا با قیمت ۷۶۰۰ دلار نیز تجهیز شده است. از جمله امکانات کادوپیچ شده در این بسته می‌توان به صندلی‌های گرم شونده با تنظیم هشت حالته، نمایشگر نقاط کور، چراغ‌های LED، سیستم صوتی Bang & Olufsen، دوربین تاپ-ویو، هدآپ دیسپلی، سامانه مسیریاب و نمایشگر دیجیتال آئودی Virtual Cockpit، اشاره نمود.

آئودی A5 اسپرت‌بک
در صورتی که احساس می‌کنید در رانندگی به یک همیار خوب نیاز دارید، ما به شما پکیج کمکی راننده با بهای ۱۸۰۰ دلار را پیشنهاد می‌دهیم. این بسته شامل گزینه‌های ذیل است:
کروز کنترل تطبیق یافته، نگهدارنده در مسیر، شناسایی علایم ترافیکی و نوربالای خوکار.
همچنین سامانه تعلیق تطبیق‌پذیر، صندلی‌های عقب مجهز به گرمکن، غربیلک فرمان گرم شونده، تریم والنات فوق براق و رنگ آبی مهتابی، بهای کل این خودرو را به ۵۵,۴۰۰ دلار خواهد رساند.

آئودی A5 اسپرت‌بک
اگرچه امروزه پیشرانه‌های چهار سیلندر توربو ۲لیتری بسیار فراگیر شده‌اند اما فولکس واگن/آئودی از سالها پیش در این زمینه فعال بوده‌اند. پیشرانه A5 گشتاوری معادل ۳۷۰ نیوتن-متر تولید کرده و عملکرد سیستم گاز، بسیار سنجیده و قابل پیش‌بینی است. این پیشرانه، یک گیربکس هفت سرعته اس-ترونیک کلاچ دوبل را برای نیل به سوی آمال و آرزوهایش انتخاب کرده و متاسفانه خبری از جعبه دنده‌ شش سرعته نیست. خبر خوب این است که گیربکس مجهز به کلاچ دوبل این خودرو عملکرد مناسبی داشته و به ندرت اشتباه می‌کند. علیرغم فقدان مبدل گشتاور، جعبه دنده اس ترونیک در سرعت‌های پایین بسیار نرم و روان عمل می‌کند.

آئودی A5 اسپرت‌بک
پیشرانه چهار سیلندر توربو با قدرت ۲۵۲ اسب بخار، در معیت گیربکس دو کلاچه، هنرپیشگانی شایسته در عرصه تئاتر خیابانی «شتاب گیر» هستند.
شتاب ۰-۹۶ این خودرو برابر ۵.۳ ثانیه بوده و در طی مسیر یک چهارم مایل نیز موفق به ثبت زمان ۱۴ ثانیه با نهایت سرعت ۱۶۰km/h شده است.
هر دو زمان مذکور به میزان ۰.۱ ثانیه با رکوردهای متعلق به سدان A4 که به میزان ۳۹.۵ کیلوگرم سبک تر بوده و از پیشرانه مشابه سود می‌برد، اختلاف دارد. همچنین آمار و ارقام مربوط به S5 اسپرت‌بک با پیشرانه شش سیلندر ۳۵۴ اسبی، آنچنان هم اختلاف فاحشی با A5 چهارسیلندر ندارد.

مدل شش سیلندر برای رسیدن به سرعت ۹۶km/h از حالت سکون، تنها به ۴.۳ ثانیه زمان نیاز دارد و در تست یک چهارم مایل نیز موفق به توقف کرونومتر در ۱۲.۹ ثانیه با سرعت ۱۷۲.۸ کیلومتربرساعت شده است.

نمونه مورد بررسی در اینجا، به سیستم تعلیق بادی-فنری تطبیق‌پذیر با بهای ۱۰۰۰ دلار مجهز شده است که حالات مختلف رانندگی را ارائه می‌دهد. این خودرو بر روی رینگ‌های ۱۸ اینچی با تایرهای سری ۴۰ سوار شده و اگرچه سواری زمختی ندارد اما جا برای ارتقای کیفیت سواری این خودرو به ویژه هنگام حرکت در بزرگراه، همچنان وجود دارد. در این حالت برخی تکان‌های جانبی و عمودی در خودرو مشاهده می‌شود. با انتخاب حالت دینامیک در تنظیمات سیستم تعلیق، از برخی تکان‌ها تا حد مطلوبی جلوگیری می‌شود و بهترین انتخاب برای جاده‌های مارپیچ به شمار می‌رود. سامانه چهار چرخ محرک، به طور استاندارد ۶۰ درصد از گشتاور تولیدی توسط پیشرانه را به سمت چرخ‌های عقب گسیل می‌نماید اما قادر است تا دائما بر حسب شرایط مسیر، این نسبت را تغییر دهد. عملکرد سیستم ترمز بسیار خوب است و این خودرو را با سرعت ۱۱۲ کیلومتربرساعت، در فاصله ۴۸.۵ متری متوقف می‌گرداند.

آئودی A5 اسپرت‌بک
کارکرد پدال ترمز نیز استوار و آسان است. طراحی داخلی مناسب است، کاریرد نمایشگر پشت غربیلک فرمان و سیستم کاکپیت مجازی آئودی سهل و خوشایند بوده و در مسیریابی کمک شایانی به راننده می‌نماید. ترکیب دکمه‌های مختلف، موس چرخان، صفحه نمایشگر لمسی و کلیدهای کنترل قرار گرفته بر روی غربیلک فرمان، به طرز مطلوبی قابل درک است. صندلی‌های جلو طراحی مناسبی دارند و از جناحین به خوبی بدن را حمایت می‌کنند.

آئودی A5 اسپرت‌بک
نوع طراحی خطوط سقفی این خودرو موجب کاستن از میزان دید به بیرون آن شده است تا حدی که استفاده از دوربین‌های پشتیبان ضرورت می‌یابد. همچنین فضای صندلی‌های ردیف عقب به نسبت نمونه سدان کمی کاهش داشته و در کل برای مسافرت چهار نفر بزرگسال در یک مسیر طولانی کمی محدودیت ایجاد می‌نماید. محفظه حمل بار فضای مناسبی داشته و به ۶۲۳ لیتر در قسمت پشت صندلی‌های عقب می‌رسد. با خواباندن صندلی‌ها، این حجم تا ۹۹۱ لیتر افزایش خواهد یافت.

به طور کلی، A5 اسپرت‌بک یک خودروی چهار درب هاچبک‌گونه شایسته است، اما شاید با دو درب بتواند درخشان‌تر ظاهر شود.

مشخصات آئودی A5 اسپرت‌بک مدل ۲۰۱۸

  • قیمت پایه: ۴۳۵۷۵ دلار
  • قیمت نسخه تست شده: ۵۵۴۰۰ دلار
  • پیشرانه: ۴ سیلندر خطی توربوشارژر
  • حجم موتور: ۱۹۸۴ سی سی
  • قدرت: ۲۵۲ اسب بخار
  • گشتاور: ۳۷۰ نیوتن متر
  • گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه
  • انتقال نیرو: ۴ چرخ
  • فضای بار: ۶۲۲ لیتر
  • وزن خالص: ۱۷۰۵ کیلوگرم
  • شتاب ۰-۹۶: ۵.۳ ثانیه
  • شتاب ۰-۱۶۰: ۱۴ ثانیه
  • بیشینه سرعت: ۲۰۷ کیلومتر بر ساعت با محدودکننده الکترونیکی
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۸.۷ لیتر

منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

حسین باباپور

کارشناس مهندسی مواد کارشناسی ارشد اقتصاد

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    یکی دیگه از دلایل تنفر خودم از خودروسازی آمریکا رو براتون میگم
    من اگه یه ماشین گرن کوپه کامل بخوام امریکا یه نمونه کامل هم نداره که هم شتابش زیر چهار و نیم ثانیه باشه هم لوکس باشه و خلاصه کامل باشه ولی آلمان سه نمونه داره که از هر نظر کامله ( بنزCLS63- آئودیRS7 – بی ام و M6 گرن کوپه)
    اگه یه شاسی بلند کوپه کامل بخوام باز می بینم آمریکا هیچ گزینه کاملی نداره یعنی اگه بهتر نگاه کنم می بینم اصلا شاسی بلند کوپه نداره ولی آلمان ( بی ام و X6 و gle63 )
    اگه یه شاسی بلند اسپورت کامل بخوام آمریکا هیچی نداره ولی آلمان ( بی ام و X5 – بنزgle – آئودی Q7s )
    اگه یه شاسی بلند فوق لوکس فول سایز بخوام آمریکا هیچی نداره ولی آلمان ( بی ام و X7 – بنز GLS63 )
    اگه یه سدان فوق لوکس فول سایز بخوام آمریکا هیچی نداره ولی آلمان ( بی ام و سری 7 – بنزS کلاس – آئودی A8 )
    اگه یه کوپه فوق لوکس و کامل بخوام آمریکا هیچی نداره ولی آلمان ( بنزSL65 – بنزS65 کوپه – بی ام و M6 کوپه)
    خلاصه کلام اگه از هر کلاسی یه خودرو خوب بخوام می بینم آمریکا یه گزینه درست و حسابی هم نداره ولی آلمان دست کم یک یا دو نمونه عالی داره دیگه چرا باید به دروغ بیام از ماشین های آمریکایی تعریف و تمجید الکی بکنم وقتی آمریکا یک نمونه خودرو کامل به زور داره دیگه از چی تعریف بکنم

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. mehdi

      ۱۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1947 ديدگاه)

      به قیمتاشم نگاه کن تو ی خودرو با قدرت موتور امریکایی بخوای بخری باید قد دوتا خودروی امریکایی پول بدی یعنی به جای ی کوپه و شاسی امریکایی ی خودروی پر قدرت بخری شاید امریکاییا لوکس نباشند ولی قدرت و هندلینگ و ماسل کاری باهم دارند هر چیزی جای خود داره المانیا لوکس ترند امریکا پرقدرت و ارزان کره ارزان با امکانات لوکس ژاپن به غیر از لوکس سازاش ارزان و کم اصطحاک و با دوام تو امریکایی تو گزینه هایی ک گفتی بود باید تو محصولات کادیلاک و لینکن دنبالشون بگردی.
      در هر صورت اگ ایرانی طرفداری از هر برندی هیچی نصیبت نمیکنه ما فقط اینجا میشینیم ی مشت عکس میبینیم مگ اینک اقازاده باشی و تو گروها ک هر برندی و هر ماشینی و بخوای کافیه سفارش بدی.

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. (Ali(Chevy Nova

        ۱۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        امىر
        اولا با اکانت اصلىت مطلبت رو بگو
        دوما تنفر تو از ماشىن امریکاى نشون میده خىلى ازشون عقده دارى و دارى حرص مىخورى ازشون
        سوم ىه ماشىن کىفىت پاىىن خىلى بهتره تا ىه ماشىنى که مثل لوکوموتىو بخار الاىندگى داره(( اشاره به دیزل گىت))
        چهارما شما بجا حرف هاى که از روى عقده مىزنى بهتره یه کم از شدت عقدت بکاهى و واقىعت رو ببىنى که نمىتونى هم ببىنى چون ماشىنهاى امریکایی خارى هستن تو چشمانت
        پنجم تو مشکلت ماشىن امریکایی نىست
        مشکل اصلى تو منم که واقىعتها رو بارها گفتم و تو تحمل نتونستى بکنى
        بهتر همون پراید هاچ بک مدل84 خودت رو برونى که مىگفتى از جنسىس بهتره و دلت رو به همون خوش کنى چون بالاتر از اون رو نمىتونى سوار شى

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. (Ali(Chevy Nova

          ۱۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          راستى امىر
          خبر دارى بىن زیر مجموعه هاى دغل واگن جنگ راه افتاده
          پورشه از audi مبلغ 230 مىلىون خواسته چون audi سر پورشه هم کلاه گذاشته
          از اون طرف که از لمانز هم انداختنش بىرون Audi رو و اگزوزهاى تقلبىش هم که چىزى نگم بهتره
          در کل دغل واگن وضعىتش مشخصه برا همه
          از اونو سلطان استهلاک بى ام و هستش که همه بهش این لقب طلایى رو دادن
          بى ام و بصورت24/72 کار مىکنه ىعنى 24 ساعت کار مىکنه و 72 ساعت مىوفته گوشه تعمىرگاه

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. Hamid...Audi

          ۱۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (712 ديدگاه)

          فکر کنم خیلی زور داره که امریکا نتونسته یه ماشین به خوبی و کیفیت آئودی A8 یا مرسدس اس کلاس تولید کنه نه؟!!!!!!
          یا اینکه اکثر مدیران امریکایی هم ترجیح میدن ماشین لوکس آلمانی یا انگلیسی سوار شن تا تولیدات وطنیشون…
          یا توی یه رسانه امریکایی مثل کار اند درایور تقریبا همه امریکایی زیر آلمانی ها هستن…
          یه داستانی هم هست که یه عده مثه من ترجیح میدن مصرف صدی ۸ ماشینشون دروغ باشه و صدی ۱۰ در بیاد تا اینکه به صورت صادقانه بالای ۱۵ باشه.یا آلایندگی به صورت دروغین ۵۰ گرم بر متر مکعب کمتر گفته بشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. امیر

        ۱۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (13 ديدگاه)

        علی جان من یه امیر دیگم
        استهلاک بی ام و فقط یه توهمه لابد بهترین انجین ساز جهان رو نمی شناسی
        خروج آئودی از لمانز هیچ اشکالی نداره چون پورشه جاش رو پر می کنه در ضمن بنز رو یادت نره که توی فرمول یک یکه تازی می کنه
        دیزل گیت هم تموم شد رفت لابد توی گذشته سیر می کنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حامد

      ۱۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (831 ديدگاه)

      باشه تو درست میگی جیگر /:

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۱۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (13 ديدگاه)

        خب معلومه که راست می گم
        قشنگ

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیر

          ۱۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (13 ديدگاه)

          امیر مجید دیگه کیه من خودم هستم اسمم امیره لابد منظورت اونیه که 10 هزار تا کامنت گذاشته ولی من اون نیستم من یه امیر دیگم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (Ali(Chevy Nova

          ۱۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          تو همونى شکى درش نىست ولى اونقدر با اکانتهاى مختلف مطلب گذاشتى که حواست نیست اکانت اصلىت کدومه
          من بهت حق مىدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Hosein

          ۱۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (313 ديدگاه)

          خخ داداش چقد تابلو بود خخخخ

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. امیر

          ۱۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (13 ديدگاه)

          علی جان تو چرا هر کامنتی می بینی فکر می کنی اون مجید 10 هزار کامنتیه لابد توهم داری
          یه چیزی تو ذهنم بهم می گه الان با اسم همی چان و جلالیت میای و از خودت دفاع می کنی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. (Ali(Chevy Nova

          ۱۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          اتفاقا مىگم تو اون مجىد هستى نگو نه
          کاملا از جمله بندىت مشخصه
          البته بهتره با اکانت موسى. ىا خسته شده بىاى و از خودت دفاع کنى
          ىادت هست که اون اکانتها رو ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. کسری

      ۱۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (84 ديدگاه)

      کی گفته که همه خودرو ساز ها باید شاسی بلند کوپه بسازن؟ کدوم قانون میگه اگه در خودرو سازی کشوری شاسی بلند کوپه نبود، خودرو های ساخت اون کشور بدرد بخور نیستن؟
      پس باید بگیم اگه یه پیکاپ تراک فوق سنگین با موتور 8 سیلندر 6200 بخوایم هم کل اروپا چنین پیکاپ تراکی نداره. ماسل کاری مثل کامارو یا موستانگ بخوام مگه اروپا داره؟ پس طبق استدلال شما باید نتیجه بگیریم کل خودرو سازی اروپا رو هواس چون پیکاپ تراک هایی مثل آمریکایی ها ندارن!!!!
      آمریکا شاسی بلند فول سایز لوکس نداره؟ پس کادیکلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور ساخت کجاس؟ (که قیمتشون خیلی کمتر از آلمانی ها هم هست، ایکس7 هنوز تولید نشده ولی تنها شاسی بلندی که از نظر سایز تا حدودی اندازه آمریکایی هاست GLS هست که یه جی ال اس در مقابل چندین شاسی بلند عظیم الجسه و لوکس آمریکایی قرار میگره)
      آمریکا سدان فول سایز لوکس نداره؟ پس کادیلاک CT6 و CTX ساخت کجاس؟

      پس دوست عزیز یک لطفی به همه کن مقایسه بی منطق نکن، … چیکار به آمریکا و اروپا داری !

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. یانکی

      ۱۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      کلاسه suv اسپرت jeep trac havek. با 707 اسب 0 تا 100 3.4 400 متر 11.6سرعت 290 کیلومتر پس کله آلمان لح شد داخلش مملو از چرم دوخته شده. فورد برانکو با نزدیک به 500 اسب تو راحه کدیلاک اسکالید با 420 اسب یه غوله اپرت و لوکس تو کلاسه فول سایز لینکلن نویگیتور 450 اسب ماورایه suv _ جمس یوکان دنالی 420 اسب مهشر ووو اینا suv واقعین که کله آلمان حتی1 نمونه نداره. سدانه فول سایز ct6 کدیلاک لینکلن کانتیننتال کدیلاک xts . اگر تراک بخای تو آلمان جز 2 آشغال چیزی نیست f150 f250 f350 f450 f650 سیلورادو داج رم اینا تا کلاسه هوی دیوتی نماینده دارن اینجا تسلا وجود داره که کسی نزدیکه رکورداش نمیشه اینجا ماسل وپونی هست دیمون هلکت ماستانگ کامارو با 650 اسب 707 اسب 840 اسب 530 اسب و رکوردهایی که آلمانیا اگر بخان هم ردیف اراعه کنند 3 برابر تو پاچه میکنند اینجا هنسی هست آلمانا خابش رو میبینند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M.us

        ۱۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (237 ديدگاه)

        یانکی جان داداش حرفت حرف منه مخلصتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. Sajjad

      ۱۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      عزیزم کمبود اطلاعات نباید فضای سایت رو متشنج کنه
      اول برو یکمی مطلب بخون
      شاید تونستی حرف بزنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. مهدی

      ۱۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1325 ديدگاه)

      الان دیگه دوران قدیم نیست برادر شزکت های بزرگ چند ملیتی هستن المانی کره ای زاپنی مال چهل سال پیش بود مراکز طراحی شرکت های زاپنی تو امریکاست مراکز تحقیقات امریکا تو اروپاست دیگه ملیت معنا نداره همین بی ام و مونتاز چینه قطعاتش هندی و مالزی هر چیزیش مال یک جاییه حتی چینی هام نگاه کنی پشتش طراحی و سرمایه گذاری اروپا موتور زاپنی گیربکس کره ای لاستیک تایوانی اسمبل ایرانی اصلا سرو ته ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. ارمان

      ۱۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      امیر جان تنفر یه احساس و شما اسسسسیییییر احساستی داداش تقریبا از منطق خیلی دوری اینقدر کامنت شما خالی و توهی محسوب میشه که جواب دادن بهش تلف کردن وقته
      ضمن اینکه متوجه تنفر شما از برند های امریکایی نمیشم چون علاقه و دوست داشتن ها کاملا نسبی و سلیقیی! اما احتمالا امثال شما گاها اگر به جایی برسن میتونن برای بشر خطر ناک باشن خوشحالم که اینجا خودت رو تخلیه میکنی نمیری بیرون با یه راننده بیوک دست به یخه! بشی :))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. علیx76

      ۱۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      شاسی بلند اسپرت چروکی هلکت
      فول سایز لینکلن نویگیتور . اسکالید . یوکان دنالی
      در هر حالی ک المان فقط G کلاس رو توی suv ها داره و بقیه کراس اورن
      در ضمن اینا دلیل بر خوب یا بد بودن هیچ کشور یا شرکتی نیس
      اینطور باشه بوگاتی و کونیخزگ هم هیچکدومو ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Hosein

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    چقد این آئودی خوشگل و خوش استایله.نمیدونم چرا هر چیزی که میرم تو نخش همش میاد جلو چشمم.هفته پیش یه آئودی ای ۴ آوانت سفید دیدم ،پریروزم یه ای ۵ دیدم با پلاک خارجی که واقعا عجیب بود واسم.نمیدونم چرا انقد کمیابه از بی ام و سرتر نباشه واقعا کم و کسری نداره.من که بعضی از مدلاشو خیلی بیشتر از بی ام و دوست دارم مخصوصا همین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایلیا

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    ما ایرانیا لیاقت لذت بردن از هیچ لذتی رو نداریم
    شاید سیستم هم اینو میدونه که ما رو محروم نگه میداره
    نمونش همین صفحه ، بجای اینکه ملت بیان حداقل از دیدن عکسای این ماشین لذت ببرن، لذت رو به تنفر تبدیل کردن و دارن همدیگه رو گاز میگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (13 ديدگاه)

      من حرف حقیقت رو گفتم چیزی هم از خودم نگفتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali(Chevy Nova

        ۱۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        حقىقت از دید شما خىلى متفاوته تا دیگران
        شما بغض دارى جانم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Sajjad

        ۱۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        اگر این حقیقته
        بزار تا ابد ما توی دروغ و تباهی زندگی کنیم!
        حقیقت همراه با بغض دیگه حقیقت نیست
        عقده هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Efk

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (211 ديدگاه)

    ماسل کار و بعضی از شاسی بلندای امریکایی محشرن
    دوج چلنجر و چارجر و موستانگ و کامارو عالین

    ی عشق بنز هستم و البته بی ام و

    تعصب ی حرف مسخرست تو ماشین
    ماها که عشق ماشینیم باید ببینیم چی ارضامون میکنه،حالا هرکی ی فلسفه ای داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. نت

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (363 ديدگاه)

    از این جور ماشینا که عقبش کشیده نیست و شیشه عقب ماشین چسبیده به صندوق عقب خوشم نمیاد مثل این ایودی a5=فقط سدان لوکس ایودی a8 که انقلابی به پا کرده تو سدان لوکس و باعث شکست بی ام و سری7 و بنز سری اس شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. نت

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (363 ديدگاه)

    ایودی a8 از عقب و جلو کشیده و زیبا هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. reza

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    سلام
    این مدل 2017 هست نه 2018

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. کارل شلبی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    ای خدااا خستمون کردین با این کامنتاتون هرروز خدا یه بازی درمیارین یه بار سر آمریکایی بحث میکنین یه بار سر آلمانی و….بس کنین تو رو خدا هرکی بیاد به هر ماشینی علاقه داره نظرشو بگه کسی هم حق نداره به شرکت خودروسازی دیگه توهین کنه چون فرهنگ پایین خودشو میرسونه الان من عاشق ماشین آمریکایی ام ولی هیچ وقت نشده بیام از شرکت دیگه ای گله کنم به جز ایرانی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حسین باباپور

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام. لطفا به لینک منبع این مطلب مراجعه کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Pooriya_German_BMW

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    آقا اصلن کی گفته آمریکا با آلمان مقایسه میشه؟؟؟؟
    آمریکا خیلی بتونه رقابت کنه با کره قابل قیاس هست
    جنسیس رقیب ب ام و آئودی بنز پورشه نیست رقیب کادیلاک هست
    اکثر تست های مجلات معتبر جنسیس رو با کادیلاک مقایسه می کنن
    بحث تمام

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. (Ali(Chevy Nova

      ۱۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      والا ما تست جنسىس با بى ام و رو زىاد دیدىم
      همىنطور Audi و جنسىس رو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Pooriya_German_BMW

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    این آئودی هم خیلی خوبه کارشو خوب انجام میده خوب دلبری می کنه ولی ب ام و یه چیز دیگس

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا