آئودی

اولین تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند الکتریکی آئودی E-Tron کواترو

کراس اوور الکتریکی آئودی E-Tron کواترو برای اولین و در زمان تست‌های توسعه‌ای خود شکار عکاسان صنعتی شد. تصاویر منتشر شده نشان دهنده پوشش‌های استتاری سنگین این خودرو هستند.


جزئیات طراحی بدنه از نظرها پنهان هستند اما فرم کلی خودرو کاملاً شبیه کانسپت E-Tron کواتروی ۲۰۱۵ است. در نمای جلو شاهد چراغ‌های LED بسیار نازک و جلوپنجره‌ای پهن هستیم. آینه‌های جانبی نیز آئرودینامیک بوده و در نمای عقب نیز دربی را می‌بینیم که خم شده و حالت قوز مانند پیدا کرده است.


این خودروی تست دارای تریلری کوچک در پشت بوده است. شاید این امر به خاطر آزمایش توانایی‌های یدک کشی خودرو می‌باشد. همچنین احتمال دارد این بخش نگه‌دارنده باتری کمکی خودرو باشد. پس اگر این‌گونه باشد آئودی قادر است E-Tron کواترو را در بخش‌هایی که شارژرها وجود ندارند تست کند.

این خودرو از مجموعه باتری ۹۵ کیلووات ساعتی استفاده کرده و ظاهراً محدوده حرکتی حدود ۵۰۰ کیلومتری دارد. نمونه‌ی مفهومی دارای سه پیشرانه الکتریکی بوده که قدرت ۴۳۵ اسب بخاری دارد. این خروجی به‌صورت موقتی می‌تواند تا ۵۰۳ اسب بخار افزایش یابد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این کانسپت در ۴.۶ ثانیه ثبت می‌شود.


آئودی E-Tron کواترو با آغاز سال ۲۰۱۸ در تأسیسات کمپانی در بروکسل بلژیک ساخته خواهد شد. این برند قبلاً دریافت سپرده از مصرف‌کنندگان نروژی را آغاز کرده است. آئودی می‌خواهد با معرفی نسخه تولیدی E-Tron اسپورت بک سبد محصولات الکتریکی خود را پربارتر کند. این خودرو احتمالاً از همان باتری برادر کراس اوور استفاده خواهد کرد و در همان بلژیک ساخته خواهد شد.


آئودی می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ حداقل ۳۰ درصد از حجم فروش خود را به خودروهای کاملاً الکتریکی یا هیبریدی اختصاص دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۳۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    طراحیش اگر شبیه کانسپتش باشه، خیلی خوشکله اما من خودروی هیبریدی رو فعلا به تمام برقی ترجیح میدم به دلایل کاملا واضح.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SPEED

    ۳۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (132 ديدگاه)

    رقیبی سخت برای تسلا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا