آئودی

تعدیل نیروی 9500 نفری آئودی تا سال 2025

آئودی احتمالاً تا ۱۵ درصد از نیروی کاری خود را تعدیل خواهد کرد و به دنبال افزایش حدود ۶ میلیارد یورویی درآمدهای خود نیز خواهد بود. این حرکت در واقع برای حرکت به سمت تولید خودروهای الکتریکی هدف‌گذاری شده است.


این خودروساز آلمانی با انتشار بیانیه‌ای تائید کرده که تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۹۵۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد اما تا آن زمان ۲ هزار پست جدید را برای متخصصان دیجیتالی سازی و حمل‌ونقل الکتریکی در نظر خواهد گرفت.

تعدیل نیروی آئودی از طریق بازخرید کارکنان و برنامه بازنشستگی زودتر از موعد جذاب آن‌ها صورت خواهد گرفت. همچنین تعدادی از مدیران این شرکت نیز تعدیل خواهند شد.


آئودی همچنین ضمانت اشتغال نیروهای کاری خود را تا پایان سال ۲۰۲۹ گسترش می‌دهد. این کمپانی در بیانیه خود آورده است:

آئودی باید با آینده هماهنگی داشته باشد و بنابراین برخی پست‌ها دیگر موردنیاز نخواهند بود و البته پست‌های جدیدی نیز ایجاد خواهد شد. به همین خاطر است که آئودی در حال سرمایه‌گذاری هماهنگ روی برخی برنامه‌های مختص کارکنان و دو کارخانه در آلمان می‌باشد.


هدف‌گذاری الکتریکی آئودی شامل تولید ۵ خودروی تمام الکتریکی و ۷ محصول پلاگین هیبریدی تا دو سال آینده می‌باشد. سبد محصولات این کمپانی تا سال ۲۰۲۵ از بیش از ۳۰ خودروی الکتریکی شده تشکیل خواهد شد.

اما دو کارخانه‌ی اینگولشتات و نکاسولم آئودی ظرفیت تولید سالانه‌ی ۴۵۰ هزار و ۲۲۵ هزار دستگاهی دارند اما در آینده به تولید خودروهای الکتریکی هم خواهند پرداخت. کارخانه نکاسولم سال آینده خودروی تمام الکتریکی E-tron GT را تولید خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Dante

    ۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1114 ديدگاه)

    اخرش این خودروهای برقی شاید اینده شون ب اون خوبی ک فک میکردن نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. " Swedish Arrogant Tiger"

      ۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      امیدوارم!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. خانه

    ۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ای بابا! تازه میخواستم برم آلمان تو خودروسازی کار کنم.
    اینا که دارن تعدیل میکنن ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. میثم

    ۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    چقدر خوبه که با کارمنداش مثل انسان رفتار میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    و بازهم یادی کنیم از دوستانی ک میگفتن خودروسازی امریکا به دلیل تعدیل نیرو داره دچار ورشکستگی میشه و‌تا مدت دیگه کلا نابود میشه و افت فروش داره و…‌‌
    این قضیه بزودی دامن گیر همه شرکت ها میشه
    طبیعیه کاملا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مسعود

    ۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (52 ديدگاه)

    فقط روش تعدیل نیرو رو ببینین البته تو متن نوشته اخراج. بازنشستگی زودتر از موعد و بازحرید های جذاب. داداش بیا اینجا کارخونه بزن مفت مفت مردم رو بیرون هم کنی کسی چیزی بهت نمیگه هر وقت هم دوست داشتی تولید کن یا حوصله تولید هم نداشتی بشین با هم قلیون بکشین کسی هم چیزی بهت نمیگه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا