آئودی

تیزر شش محصول جدید آئودی اسپرت که تا پایان امسال معرفی می‌شوند

آئودی اسپرت تاکنون سال شلوغی را سپری کرده و مدل‌های S جدیدی را معرفی کرده است اما برنامه‌های بخش پرفورمنس ارباب حلقه‌ها برای امسال هنوز پایان نیافته است زیرا آئودی اسپرت تا پایان سال ۲۰۱۹ شش محصول RS جدید را هم معرفی خواهد کرد. آئودی اسپرت از این شش خودروی جدید تیزر تاریکی منتشر کرده که به‌صورت مبهم نشان می‌دهد تا پایان امسال چه خودروهایی را از این شرکت خواهیم دید ولی شخیص دقیق این محصولات جدید کار سختی نیست.

با توجه به تصاویر جاسوسی فراوانی که طی ماه‌های اخیر منتشر شده‌اند، کراس‌اوور اسپرت RS Q3 به همراه نسخهٔ کوپهٔ اسپرت‌بک آن ازجملهٔ این شش محصول جدید هستند. هردوی این مدل‌ها به پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری پنج سیلندر توربو با قدرتی در حدود ۴۰۰ اسب بخار مجهز خواهند بود. در همین حال، کوپهٔ چهاردر RS7 هم به‌زودی برای رقابت با مرسدس AMG GT 4 و ب‌ام‌و M8 گرن کوپه معرفی خواهد شد. احتمالاً زیر کاپوت این ماشین یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو با قدرتی در حدود ۶۰۰ اسب بخار قرار می‌گیرد اما شایعاتی به ارائهٔ یک نسخهٔ هیبریدی با قدرتی نزدیک به ۷۰۰ اسب بخار هم اشاره داشته‌اند.

یکی از این شش محصول جدید نیز RS6 Avant خواهد بود که مدت‌زمانی طولانی است پروتوتایپ‌های آن در حال آزمایش دیده شده‌اند. این ماشین که برای رقابت با سوپر استیشن مرسدس E63 AMG به بازار می‌آید، از پیشرانهٔ یکسانی با RS7 استفاده خواهد کرد. آئودی اسپرت معرفی RS Q8 به‌عنوان پرچم‌دار شاسی‌بلندهای عملکردی خود را هم در برنامه دارد زیرا علاوه بر انتشار تصاویر جاسوسی مختلف، پیش‌نمایش آن‌هم با معرفی کانسپت Q8 Sport در نمایشگاه ژنو ارائه شد. تعجبی نخواهد داشت اگر زیر کاپوت RS Q8 هم همان پیشرانهٔ مدل‌های RS6 و RS7 قرار گیرد.

و ششمین محصول جدید آئودی اسپرت هم احتمالاً نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ RS4 Avant خواهد بود زیرا با توجه به اینکه به‌تازگی آئودی خانوادهٔ A4 را مورد به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای قرار داده، منطقی است که قوی‌ترین عضو این خانواده یعنی RS4 هم این به‌روزرسانی را تجربه کند. البته از نسخهٔ جدید این استیشن اسپرت انتظار افزایش قدرت نمی‌رود و بنابراین احتمالاً پیشرانهٔ ۲.۹ لیتری V6 توئین توربوی RS4 همان ۴۵۰ اسب بخار قدرت را تولید می‌کند. حدود یک ماه دیگر در نمایشگاه فرانکفورت احتمالاً شاهد معرفی تعدادی از این محصولات جدید آئودی اسپرت خواهیم بود درحالی‌که ممکن است آئودی نمایشگاه لس‌آنجلس را هم برای معرفی این خودروها در نظر گرفته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Me

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (59 ديدگاه)

    عشقی عشق.برای من گادفادر دنیای خودروست این ائودی.
    چندهزار کامنتی ها بیاین شمشیر بکشین رو هم یکم بخندیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Omid622

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (744 ديدگاه)

    RS7

    چه شود …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. P.K.H

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    هیچکدوم جانشین R8 نیست …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا