آئودی

ارتقای آئودی Q8 توسط روون اینترنشنال

ما فکر می‌کنیم آئودی Q8 استاندارد یکی از برجسته‌ترین شاسی بلندهای بازار است اما کمپانی تیونینگ روون اینترنشنال ایده‌هایی برای برجسته‌تر کردن این خودروی آلمانی داشته است.

روون آئودی Q8 S-Line که در نمایشگاه توکیو به نمایش درآمده به گونه‌ای باعث می‌شود نمونه‌های SQ8 و RS Q8 نسخه‌هایی پیش پا افتاده به نظر برسند.

در نمای جلو شاهد اسپلیتری هستیم که بدون جلب‌توجه زیاد بر ابهت و گیرایی این خودرو افزوده است. در پروفایل جانبی هم ورودی‌های هوای تزئینی در پانل‌های جلویی بکار رفته و رکاب‌های جانبی نیز تغییر کرده است. یک دست رینگ‌های سیاه‌وسفید نیز زیر خودرو دیده می‌شود هرچند همه آن را دوست نخواهند داشت.

بخش عقب خودرو بی‌شک برجسته‌ترین بخش Q8 روون است زیرا دیفیوزر هم‌رنگ بدنه و اسپویلر لبه‌ای تیزی روی درب پشتی خودنمایی می‌کند.

اگرچه محصول روون کاملاً جلب‌توجه می‌کند اما از نظر ما نسخه استاندارد RS Q8 خودرویی برای اکثر افراد است. شاید این خودرو به گیرایی این محصول تیون شده نباشد اما پرفورمنس آن باعث می‌شود مالکان لامبورگینی اوروس گاهی اوقات نگران محصول جذاب ارباب حلقه‌ها باشند.

در بطن این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی قرار گرفته که قدرت ۵۹۱ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیروگاه پرقدرت باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۳.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعتی می‌شود. البته این سرعت با سفارش پکیج دینامیک در دسترس قرار می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3454 ديدگاه)

    ما نفهمیدیم این لامبورگینی اوروسه ؟!!
    یا لامبورگینی اوروس اینه؟!!!
    خوب یهو بجای اینا ادم یا maybach بگیره یا رنجرووور autobiography

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی"m.f"

      ۲۰ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (204 ديدگاه)

      اینایی که گفتی لوکسن با اوروس و q8 که اسپورتن مشتری هاش متفاوته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ممد ژانگولر

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3454 ديدگاه)

    علی جان منظورم پلت فورمهای مشترک بود . در ضمن همونایی که میگی لوکسن یک دگمه ایی بنام اسپرت وجود داره که فشارش بدی کل ساختار ماشین عوض میشه . فقط میمونه طراحی خشن که موافقم . انشالله قسمت بشه انگشت به اون دگمه برخورد کنه جیگرت جلا پیدا کنه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Farzad

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    خوب شده مخصوصا نمای عقب و رینگ ها .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا