آئودی

خط تولید ۲۰۱۵ آئودی

برای ۲۰۱۵، بسیاری از مدل‌های آئودی شامل ارتقای تجهیزات شده‌اند و قیمت آنها نیز اندکی افزایش یافته است. در ادامه لیست کامل مدل‌های آپدیت شده و اطلاعات قیمت مطابق با هر کدام از آنها مرور می‌شود.

آئودی A4 مدل ۲۰۱۵

برای مدل پایه پرمیوم، ویژگی‌های استاندارد جدیدی مانند پکیج طراحی بیرونی S، سیستم کنترل هوای سه گانه اتوماتیک، چراغ‌های جلوی زنون و چراغ‌های عقب LED، همگی باعث شده‌اند تا قیمت پایه مدل A4 2.0 TFSI پرمیوم ۱۷۰۰ دلار افزایش یافته و به ۳۶ هزار و ۴۲۵ دلار برسد. تریم متوسط «پرمیوم پلاس» صاحب دو پکیج جدید شده است؛ پکیج اسپورت پلاس و پکیج تکنولوژی همراه با سیستم راهبری، دستیار پارکینگ و سیستم ارتباطی آنلاین آئودی. همچنین تمام مدل‌های ۲۰۱۵ از A4 دارای پنچ گزینه جدید برای رنگ‌آمیزی بدنه هستند.

آئودی S4 مدل ۲۰۱۵ یک آپشن جدید با عنوان «بلک اپتیک» دارد که در آن امکاناتی چون چرخ‌های ۱۹ اینچی طرح تیتانیوم به چشم می‌خورد. همچنین یک نسخه جدید ویژه از آئودی S4 با عنوان «نوگارو بلو» وجود دارد که در آن رنگ‌آمیزی آبی طرح صدفی، طرح چرم آبی آلکانترا در صندلی‌ها و چرخ‌های ۱۹ اینچی با پره‌های دوبل به کار رفته‌اند.

آئودی آلرود ۲۰۱۵

این خودرو که شبیه به یک نسخه کراس اور از A4 واگن است، در مدل جدید خود دارای امکانات جدیدی به صورت استاندارد شده است. در این مدل، امکانات استانداردی چون درعقب خودکار، کنترل هوای سه‌گانه، سایه‌رنگ پنجره‌های عقب، چراغ‌های جلوی زنون و چراغ‌های عقب LED اضافه شده‌اند. آپشن پکیج MMI نویگیشن پلاس این بار برای مدل پایه پرمیوم نیز عرضه شده است. قیمت پایه آئودی آلرود ۲۰۱۵ نیز ۱۷۰۰ دلار افزایش یافته و به ۴۳۳۲۵ دلار رسیده است که این قیمت شامل هزینه تحویل نیز می‌شود.

آئودی A5 کوپه و کابریولت مدل ۲۰۱۵

همانند A4، مدل A5 کوپه و کابریولت ۲۰۱۵ نیز دارای تجهیزات استاندارد جدیدی شده‌اند. این تجهیزات جدید موجب اقزایش ۱۰۰۰ دلاری قیمت پایه برای مدل کوپه شده است. همچنین قیمت پایه مدل کانورتیبل به میزان ۳۱۰۰ دلار افزایش قیمت داشته که بیشتر به خاطر کنار گذاشتن کابریولت همراه با CVT و دیفرانسیل جلو و باقی ماندن تنها مدل ۲.0T کواترو تیپترونیک کابریولت بوده است. شرایط جدید طراحی بدنه و آپشن‌های ارائه شده A5 دقیقاً مشابه A4 است که در بالا به آنها اشاره شد.

مدل‌های با عملکرد بالای RS 5 کوپه و کابریولت دارای سه نوع طراحی جدید برای چرخ‌ها شده‌اند و همچنین همانند S4 یک پکیج بلک اپتیک پلاس برای آنها ارائه شده است.

آئودی A6 مدل ۲۰۱۵

تمام A6 های مدل ۳.0T و TDI دارای پکیج طراحی بیرونی S لاین، مونیتور نقطه کور و سیستم حسگر ترافیک پشت‌سر آئودی به صورت استاندارد هستند. تریم «پرستیژ» نیز دارای یک نمایشگر رو به بالا و چراغ‌های جلوی LED به صورت استاندارد است. تریم پرمیوم پلاس برای مدل ۲۰۱۵ می‌تواند از پکیج هوای گرمی استفاده کند که تا قبل از این تنها در تریم پرستیژ قابل‌دسترس بود. پکیج «هوای گرم» شامل یک سیستم کنترل هوای چهارگانه و سایه‌گذاری پنجره‌های کناری و عقب است. در نتیجه قیمت مدل پایه ۱۷۰۰ دلار، قیمت مدل پرمیوم پلاس ۹۵۰ دلار و قیمت مدل پرستیژ ۳.0T به میزان ۲۲۰۰ دلار افزایش داشته‌اند.

آئودی A7 مدل ۲۰۱۵

تجهیزات استاندارد جدید برای مدل‌های ۳.0T و TDI پرمیوم پلاس از A7 شامل مواردی چون مونیتور نقطه کور، سیستم حسگر ترافیک پشت‌سر و سیستم کنترل‌های چهارگانه هستند. در بالاترین تریم از آئودی A7، مدل پرستیژ قرار دارد که دارای چراغ‌های LED و نمایشگر رو به بالا به صورت استاندارد است. مدل‌های با سطح عملکرد بالای S7 و RS 7 نیز از نمایشگر رو به بالا بهره‌ می‌برند و در این میان، مدل RS 7 دارای یک پکیج «کربن» با اسپلیتر و دیفیوزر و همچنین یک پکیج «دینامیک» با سیستم تعلیق انطباقی، اگزوز اسپورت، سیستم فرمان دینامیک و کالیپرهای ترمز قرمز‌رنگ می‌باشد.

Audi A7 tdi
Audi A7 tdi
قیمت مدل ۳.0T پرمیوم پلاس ۸۰۰ دلار اضافه شده و برای مدل TDI پرمیوم پلاس نیز ۱۴۰۰ دلار افزایش قیمت ایجاد شده است. در این بین، تریم «پرستیژ» بیشتر از همه در زمینه قیمت بالا رفته است. مدل ۳.0T پرستیژ به میزان ۲۳۵۰ دلار افزایش داشته و قیمت آن به ۷۰ هزار و ۶۷۵ دلار رسیده است و برای مدل TDI آن نیز قیمت نهایی با هزینه تحویل ۷۳۰۷۵ دلار شده است.

آئودی TT مدل ۲۰۱۵

TT مدل ۲۰۱۵، کوپه و کانورتیبل، آخرین مدلی است که قبل از تجدیدنظر کلی برای مدل سال ۲۰۱۶ روانه بازار می‌‌شود و بنابراین تعداد بهینه‌سازی‌های انجام شده در این مدل اندک است. گرم‌کن صندلی‌های جلو و طراحی جدید چرخ از جمله مواردی است که در مدل ۲۰۱۵ به صورت استاندارد اضافه شده‌اند. مدل‌های TTS صاحب یک پکیج آپشن جدید با نام «کامپتیشن» شده‌اند و مدل TTS رودستر در پکیج «بلک اپتیک» می‌تواند از پوشش چرم مشکی استفاده کند. تمام قیمت‌ها در ‌آئودی TT (شامل مدل TTS) به اندازه ۴۵۰ دلار رشد داشته‌اند.

آئودی Q5 مدل ۲۰۱۵

آُئودی Q5 کراس‌اور همان پکیج‌های ارتقای A4 و A5 را که در بالا ذکر شد، برای مدل سال ۲۰۱۵ به خود دیده است. علاوه بر این، چرخ‌های ۲۰ اینچی قابل‌انتخاب هستند و برای مدل SQ5 یک پکیج جدید «ظاهر بیرونی شیشه‌ای تیره» ارائه شده است. بر این اساس قیمت پایه ۱۶۰۰ دلار افزایش یافته و قیمت کلی به ۳۹۸۲۵ دلار رسیده است.

آئودی Q7 مدل ۲۰۱۵

آئودی Q7 شاسی‌بلند سطح طراحی خود را برای مدل سال ۲۰۱۵ با ارائه دو پکیج بالا برده است؛ اولی، یک پکیج «طراحی آفرود» با طرح تیره در بدنه است که امکاناتی چون چرخ‌های ۲۰ اینچی و دیسک‌های ترمز متفاوت به خودرو اضافه می‌کند. دومی یک پکیج «طراحی اسپورت» است که شامل مواردی چون طرح برجسته سپر و گل‌گیرهای جلو، لوله‌های جدید اگزوز و چرخ‌های ۲۱ اینچی با طرح مشکی می‌شود. در داخل کابین نیز با استفاده از پکیج «لاکچری» بهینه‌سازی‌هایی انجام شده است. کابین Q7 برای مدل سال ۲۰۱۵ صاحب یک چرم مشکی آلکانترای جدید در طراحی سقف خود شده است. البته قیمت این مدل بدون تغییر باقی مانده است.

2016-Audi-Q7-Redesign-Render
۲۰۱۶ Audi Q7 Redesign Render
آئودی R8 مدل ۲۰۱۵

پس از یک ارتقای کلی برای مدل سال ۲۰۱۴، R8 مدل ۲۰۱۵ تغییرات اندکی داشته و چند رنگ بدنه جدید، کالیپرهای ترمز قرمز‌رنگ و آپشن چرم نقره‌ای کابین و چرم آلکانترا در سقف، از جمله بهینه‌سازی‌های انجام شده در این مدل هستند. مدل‌های R8 V10 S ترونیک، در حال حاضر با یک اگزوز اسپورت ارائه می‌شوند و مطابق گفته آئودی، قرار است اطلاعات بیشتری از پکیچ «عملکرد» نسخه لیمیتد برای R8 در طی روزهای آینده سال جاری میلادی در دسترس قرار گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. ادریس( ♪♫Edi سابق)

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اگه این آئودی توی آلمان نبود انگار این مجموعه

    آلمانها یه چیزی کم داشت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. meysam

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      آخ آخ. اون A7 هوش از سرم برد. غول بی شاخ و دم. خیییییلی خوشکله.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    جون هر کسی که دوست دارید ، یکی از شماها که اشراف و اطلاعات کامل به کد بندی و

    نحوه ی ترتیب بندی مدلهای ائودی دارید ، به منم بگید.

    اینکه اگر پسوند R داشته باشه و یا RS چه معنی ای میدهد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. میلاد جان به این صورته:
      کمپانی آئودی چند سری دارد که نام آن ها سری A, سری S, سری RS, سری Q. می توان گفت که سری S تقویت شده و لوکس شده ی سری A است و سری RS تقویت شده ی سری A است (از لحاظ موتور) که در سه مدل RS4 ,RS6 ,TT RS (غیر از TT) می باشد. سری Q در واقع SUV های کمپانی آئودی می باشد. نحوه ی دیگر اسم گذاری این کمپانی به صورت عددی است. برای سری A ,S اعداد 2، 3، 4، 5، 6، 7 و 8 وجود دارد که تقریبا به ترتیب سایز و کلاس خودرو هستن. همشونم یک واحد از نامگذاری ب ام و بزرگترن. یعنی سری 2 با A3 و سری 3 با A4 و مثلا سری 5 با A6 و سری 7 با A8 و … رقابت میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      درود میلاد
      خیلی سادست که میلاد؟؟!!!! از شما بعیده اینو بگی
      ببین داداش، آئودی مثل ب ام و از سری 1 تا 8 کلاس بندی داره بگو خب؟
      حالا آئودی اومده برا خودروهاش 3 رده ی مختلف معمولی، اسپرت، و فوق اسپرت قرار داده بگ. خب؟
      حالا رده ی اول این کلاس، یعنی همون متوسط یا معمولی A گذاشته که میشه:
      A1
      A3
      A4
      ..
      ..
      A7
      A8
      بعد برای رده ی اسپرت اومده S رو قرار داده که میشه:
      ُS1
      S3
      S4
      ..
      ..
      S7
      S8
      بعدش اومده برای کلاس اسپرت تر و قوی تر از نسخه ی اسپرت، R هم به حرف S اضافه کرده که مثلاً میشه:
      RS4
      RS5
      RS7
      TT RS
      حالا برای شاسی بلند هاش هم از حرف Q استفاده کرده مانند ب ام و که از X استفاده کرده و دقیقا مثل ب ام و X1,X3,X5,X6 ، آئودی هم میشه Q1,Q3,Q5,Q7
      دیگه عرض کنم خدمتت که، کلمه Quatro هم در آئودی به معنای جفت دیفرانسیله
      چیزه دیگه ای هم به ذهنم نمیرسه

      امید وارم تونسته باشم خوب مطلبو برسونم
      دوستان بازم اگه فکر میکنید جاییو ناقص، کم، زیاد، یا اشتباه گفتم میتونید اصلاح کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        احمد جان سری اس مثل سامسونگه!s3-s4-s5تا چند سال دیگه:s6-s7-s8-s9
        فهمیدی؟میلاد جون؟هرموقع توانستی سامسونگ رو مدلاشو یاد بگیری مدلای ایودی هم یاد میگیری!!!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          نه مک میسل جان
          بسیار راحته
          S که سری نیست برادر من
          گفتم یه نوع نسخه است یه نوع پکیج برای مدلهای معمولی یا همون A
          سامسونگ چیه؟؟؟!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. غمگین

          ۲۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (143 ديدگاه)

          یه سوال منظورت گوشی های سامسونگه یا ماشین های سامسونگ موتورز؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      از همه دوستان که منو از این منجلاب بیرون اوردن ، ممنونم .

      اما از همه سخت تر تشخیص سری S از RS است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        خب همینم اگه خیییلی ماشین باز باشی میشه فهمید چون جنبه های اسپورتی تری داره که خودنمایی میکنه و فقط یه لوگوی کوچولو توی چلو پنجرش سمت چپ قرار میگره که نوشته شده ..RS
        ولی خب اگه ایناش نباشه آره، قبول دارم سخته

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. sorena330

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    هفته ی گذشته 400 نفر در تصادفات خودرویی در ایران فوت کردند،در غزه 80 نفر کشته شدند،فکر میکنی چند درصد از این 400 نفر به خاطر عدم توانایی خرید خودروی ایمن که ناشی از گمرک سنگین است جان باختند؟فکر میکنی چنددرصد از این هموطنانمون به خاطر خودرو های بی کیفیت داخلی فوت کردند؟

    دوست عزیز حسین خان به نظرت صیهونیست جنایتکارتره یا ایران خودرو و سایپا که میدونن یونیت اربگ های کره و چین 80 درصد به بالا خطا دارن و بازهم به مردم تحویل میدن؟عقاب افشان جنایتکارتره یا اسراییل که هنوز یه فراخوان نداده مشکل اتوبوس ها رو رفع کنه مردم کشورت زنده زنده نسوزن؟هنوزهم حداقل هفته ای یه اسکانیا آتش میگیره،هوو با اسم فراز شده مددکار ملک الموت،
    [……..]

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2810 ديدگاه)

      زیاد متاسف نباش!
      چون من چند سال است بحث ایمنی خودرو را دارم پیگیری میکنم و نامه اینترنتی هم زیاد به مسئولین دولت های ایران زدم و راهکار های ارزان هم پیشنهاد دادم و ساعت ها فکر و جوونی مو رو این قضیه گزاشتم!!
      چرا اسرار به یه بعدی بودن داری؟
      چرا فک نکردی من همونم که الان چند سال است برای ارزان شدن خودرو ماشین نخریدم ولی بقیه خریدن و ارزان نشد ؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسین

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      بنده کلی وقته پیگیر افزایش ایمنی خورو هستم به دولت ها هم پیشنهاد کتبی (اینترنتی)دادم!
      ماشین از چند سال پیش تا چند ساعت پیش نخریدم که ارزون شه ولی بقیه خریدن!!
      کی گفته من اونجوری ام؟ کی گفته من که عشق ماشینم نمیتونم یه بی ام وه 2006 سوارشم نباید به فکر مردم غزه باشه!
      یه نکه هم میگم از این بحث جدا:من با سن 20 سال در اوج جوانی وبلوغ جنسی میگم این دنیا برای من 100 سال دیگه تموم میشه ولی اون دنیا ابدی هست!! معجزات خداوند رو هم تو زندگی ام دیدم و نمیتونم قلبا نهی اش کنم!!پس اینقدر به فکر مال دنیا(در حد فروختن انسانیت)نباشید!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. mehran911

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      سورنا دمت گرم با کامنتت خیلی حال کردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. یه پسل باهوش

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      واقعا اینطور کامنت ها سورنا جان یه چیزی بیشتر از لایک می خواد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. حسین

      ۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2810 ديدگاه)

      263 نفر میانگین کشته ها میشه! خودم حساب کردم!
      درضمن اگر تصادف هایی که به علت خواب آلودگی ، انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز را از کل کم کنی خیلی کمتر میشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. احمدرضا

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    آئودی,ماشینی که هیچ وقت طراحیاش شبیه به ماشین دیگه نبوده و مثل مرسدس و بی ام دابلیو دارای اصالت طراحیه. . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامتین

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    بنظرم RS7 بهترین سدان آئودیست و R8 بهترین سوپر اسپورت و RS5 بهترین کانورتیبل 4 نفره آئودی است. واقعا RS5 زیباست و رقیبش BMW 650 یا مازراتی GRANCABIRO است. S5 هم مدل ضعیفتر کانورتیبل بسیار زیبای RS5 است که 270 اسب توان داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . اتفاقا دو روز پیش یدونه ائودی R8 تقویت شده در خیابان کارگر دیدم ،

      خیلی کوچیک بود . اول فکر کردم که تی تی است . باورم نشد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جی تی ار

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      داداش جون 650رو باA7وM6روباS7مقایسه می کنن.حتی تویه مقایسه ای ماشین های زیرراکههمگی هشت سیلندرندرامقایسه کرده بودکه درآخربه ترتیب زیرآنهاراازبهتربهبدترطبقه بندی کرده بود.ملاک مقایسه هم دور و برنه موردهمیشگی بود.(ببین کی آخرشد!!!!):
      اول:M5 دوم:E63 سوم:RS7 چهارم:جگوارXFR_S پنجم: پورشه پانامرا!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. esi

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    اقا رامتین حرف نداری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. غمگین

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (143 ديدگاه)

    خط تولید ایران خودرو در 1394 :
    405 SLX
    خودروی سوپر لوکسی که هدف از تولید اون تو شیشه کردن خون مردمه!
    سمند LX EF7
    این خودرو با هدف جلوگیری از افزایش جمعیت وهمچنین در برخی موارد دل خوشی مردم تولید می شود البته داخل پرانتز بگم که برنامه ایران خودرو برای این خودرو انداختن این ماشین تا سال 1400 به تمامی خانواده های ایرانی به اسم {سمند موتور ملی } اون هم با 6 برابر قیمت جهانی !!!!!
    و…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2810 ديدگاه)

      اینم مربوطه ولی …!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. غمگین

        ۲۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (143 ديدگاه)

        این کامنت بنده مربوط به خودرو میشه ولی به برند آئودی نه
        خوب بنده از شماو سایر دوستان از بابت این کامنت بی ارتباط عذر خواهی می کنم…..
        شرمنده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. hero

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    تی تی عشق منه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حسین

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    کسی هم چیزی به جز اینا نگفت!!فقط من اول بحث میباخ گفتم جاداره که یادی هم از انسانیت بشه!!کنار بحث جام جهانی و فوتبال!!که منفی خورد و پدال ورش داشت و بحث شد!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. غمگین

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (143 ديدگاه)

    دوستان یه سوال داشتم :
    می خواستم ببینم کارتکس ماشین جیه؟
    توی باما بعضی از آگهی های ال90 اتومات نوشتن *****کارتکس*****.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . فکر کنم منظور همون دعوت نامه است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. غمگین

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (143 ديدگاه)

        آقا میلاد دست شما درد نکنه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. Arash66

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (87 ديدگاه)

    از ادمین محترم تقاضا دارم کامنت های پر از تعصب و غیر منطقی و دفاع از کشتار انسان ها (سیاسی) رو پاک کنید !

    در ضمن در مورد آئودی آلرود ۲۰۱۵، همچین مدلی قرار نیست تولید بشه
    آئودی فعلا A4 Allroad , A6 Allroad را تولید کرده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    لحظه اول کامنت بچه ها رو دیدم باورم نشد که این سایت پداله.نه بحث ماشین بود نه بحث کشور خودمون.فکر نکنم واسه تو دنیا مهم باشه که تو این سایت از مردم غزه حمایت کنیم یا نه.کسایی که واقعا می خوان از این مردم حمایت کنن بهتره برن بهشون کمک مالی کنن یا مواد غذایی و پوشاک بخرن و از طریق واسطه هایی که تو کشورمون هم کم نیستن به این مردم برسونن.اما قرار نیست بیان اینجا داد بزنن و بگن می خوایم از مظلومان حمایت کنیم.سواب کار خیر در مخفیانه بودنش هست.بگذریم
    ائودی هم که مدل های جدیدش رو با جلوپنجره بزرگ تولید میکنه که مثل لکسوز در کنار لوکس بودن بیشتر اسپرتتر و جذابتر میکنه.راستی با بزرگ شدن جلوپنجره سپر حذف شده.اینجور با کوچکترین برخورد رادیاتور اسیب میبینه چون جلوپنجره معمولا نمیتونه ضربه گیر خوبی باشه.اما مطمئنم سازنده ها در این مورد فکری کردن.کسی نمیدونه چه چیزی از اسیب رسیدن به جلوبندی اینجور ماشینا جلوگیزی میکنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. احسان جان سپر حذف نشده. سپرشون پشت جلوپنجرس، دقیقا زیر پلاک

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسین

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2810 ديدگاه)

      جالبه!!
      پدال بعد از تایید نظر من که پاسخ شما بود ، الان اونو برداشته!!
      انگار دوس نداره شما اگاه شید بلکه دوسداره فقط سوالات و شبهات و نقد های شما فراگیر شه اقا احسان!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. سردبیر

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (764 ديدگاه)

    سلام دوستان گرامی.
    با احترام فراوان به آرا و عقاید شما و ضمن سپاس از اینکه گاهی اینجا را لایق درددلهای خود می دانید، و با وجودی که بسیاری از این دیدگاهها را واجد مطالب و آرای با ارزشی یافتیم، نهایتا ناچاریم دیدگاههای غیر مرتبط را پیش از آنکه به چالشی بین کاربران تبدیل شده یا مشکلاتی دیگر بوجود آورد، از این صفحات حذف نماییم.
    با سپاس از درک والای شما
    ارادتمند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (623 ديدگاه)

      درود
      پدال جون عزیز صاحب اختیارید گلم
      به تشخیص شما احترام میذارم
      سپاسگذارم
      مهدی (فرزند کوروش)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. sorena scirocco

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      پدال…محبوب ترین سایت خودرویی کشور

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. Saeed.shariati

    ۲۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (477 ديدگاه)

    نمردیم و چالش هم ایجاد کردیم
    خخخخخخخخخخخ
    پدال ما چاکریم هرکاری دوس داری بکن
    ممنون از سایت خوبت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امید

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    مردونه و عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Alpha

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    آئودی s8 شتابش از r8 موتور 8سیلندر بیشتره !

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا