آئودی

معرفی خودروی کاملاً خودران آئودی تا سال 2021

گردهمایی سالانه‌ی آئودی هفته‌ی پیش برگزار شد و این کمپانی از فرصت یاد شده برای بحث درباره‌ی مدل‌های آینده، برنامه‌ها برای الکتریکی سازی و جدیدترین پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تکنولوژی‌های رانندگی خودکار استفاده نمود.


این کمپانی اعلام کرد نقش رهبری در توسعه‌ی تکنولوژی رانندگی خودکار برای گروه فولکس‌واگن را دارد.


آئودی A8 2018 رانندگی خودکار سطح ۳ خواهد اما این برند قبلاً روی خودروهای بدون راننده کار کرده است. این خودروها می‌توانند در شهر و جاده حرکت کنند. آئودی از ارائه‌ی جزئیات بیشتر خودداری کرده اما گفته که تکنولوژی رانندگی خودکار تا سال ۲۰۲۱ برای استفاده از تعداد کوچکی از خودروها آماده خواهد بود.


علاوه بر بحث و گفت‌وگو درباره‌ی تکنولوژی خودران، آئودی برنامه‌های خود برای عرضه‌ی Q4 و Q8 در سال ۲۰۱۹ را دارد. این برند همچنین برنامه‌هایی برای عرضه‌ی خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۰ را تأیید کرده است. پس از آن آئودی نسخه‌های الکتریکی هر خودروی کلیدی خود را عرضه خواهد کرد. این کمپانی امیدهای زیادی به این خودروها دارد زیرا انتظار می‌رود خودروهای الکتریکی تقریباً تمامی یا حداقل بخش اعظم فروش این برند را تا سال ۲۰۲۵ تشکیل دهند.

در کوتاه‌مدت آئودی روی عرضه‌ی مدل‌های بازطراحی شده‌ی A7 و A8 تمرکز داشته است. مدیرعامل آئودی گفته که جدیدترین نسل A8 تمامی چیزهایی را که توصیف کننده‌ی تکنیک و تکنولوژی ماست را به دنیا نشان خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Bilbo

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    پس قضیۀ اینکه BMW و مرسدس بنز میگفتن تا 2025 زمان نیازه تا به سطح 5 رانندگی خودکار برسیم چی بود؟ یعنی آئودی اینقدر جلو هست یا من اشتباه برداشت کردم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      بله
      آئودی در بعضی زمینه ها جلوتر از رقباش هست.
      یادش بخیر افتخارات بی پایان آئودی در لمانز …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. DYBALA

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    آئودی خیلی کارش درسته
    بیگ لایک
    فقط یکم گرونه خودرو هاش
    ب نسبت رقبا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا