آئودیلینکلن

دوئل آئودی A8 و لینکلن کانتیننتال

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور اول، قسمت نوزدهم، اولین دوئل از گروه سدان‌های بزرگ لوکس

 

آئودی A8

لینکلن کانتیننتال

؟

مرسدس بنز S کلاس

مازراتی کواتروپورته

؟

ب‌ام‌و سری ۷

کادیلاک CT6

؟

 

لینکلن کانتیننتال

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶

نسل کنونی: دهم

پلت‌فرم: CD4 فورد

امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۲,۰۱۲ دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴,۴۷۸ دستگاه

 

آئودی A8

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: MSB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۳,۱۲۷ دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۵۷۶ دستگاه

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

لینکلن کانتیننتال

آئودی A8 55 TFSI

پیشرانه ۳ لیتری V6 ۳ لیتری V6
تنفس توئین توربو توربوشارژ
قدرت ۴۰۰ اسب بخار ۳۴۰ اسب بخار
گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر ۵۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۳ ثانیه ۵.۵ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۸ ثانیه ۱۴.۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۲.۴ لیتر (ترکیبی) ۹.۸ لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی ۱۷۵ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۸ لیتر ۷۲ لیتر
وزن ۲۱۳۵ کیلوگرم ۱۹۵۰ کیلوگرم
طول ۵.۱۱ متر ۵.۱۷ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۹۹ متر ۳.۰۰ متر
حجم صندوق بار ۴۸۰ لیتر ۵۱۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۴۶,۱۵۵ دلار ۸۴,۷۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۶۴,۵۰۰ دلار ۸۴,۷۹۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=10086164]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (97 ديدگاه)

    افراد ظاهربین آیودی را انتخاب میکنن ولی لینکن از نظر فنی و قیمت کاملا سرتر هست به نظر من لینکن هم ظاهر بهتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjidiano Rolambo

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      یقینا کارشناسان مجله ی “کار اند درایور” که بعد از کلی تست و بررسی به لینکلن از 5 نمره ، 3/5 و به آئودی از 5 نمره 4/5 دادن افراد ظاهر بینی نبودن
      تمام چیزی که شما از روش نظر میدی 4 تا عدد و دو تا عکسه که بعید میدونم همونا رو هم درست خونده باشی
      موتور 3 لیتری لینکلن 12 و خورده ای لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف داره ! بعید میدونم هیوندای و کیا این مصرف رو داشته باشن … تو اروپا ماشینی مثل کانتیننتال با این مصرف سوخت و آلایندگی پول بنزین و مالیاتش سر به فلک میکشه ، باید بذاریش گوشه ی پارکینگ از فضای صندوق عقبش به عنوان انباری استفاده کنی
      تو امریکا هم مطمئن باش کیفیت بالاتر و مصرف کمتر ائودی اختلاف قیمتش رو ظرف چند سال جبران میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elmiraj

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (3088 ديدگاه)

        موتور ۳ لیتری لینکلن به دلیل 185 کیلوگرم وزن و تولید ۶۰ اسب بخار نیروی بیشتر ۱۲ لیتر می سوزونه ، نه تکنولوژی پایینتر فورد از فولکس واگن !!!!!
        .
        .
        یه بار دیگه به اعداد نگاه کن …..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رامتین

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (3020 ديدگاه)

          در هر حال پیروز این دوئل، آئودی شده. زیاد موضوع را کش نده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Madjidiano Rolambo

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          تازه مصرف شهریش 15 لیتر در هر 100 کیلومتره!!!
          اتفاقا دقیقا دلیلش “تکنولوژی پایین تر” که نه ، “تکنولوژی بسیار پایین تر” هست.
          نصف امکانات لینکلن آپشنه ، حتی سامانه ی چهارچرخ متحرک
          ائودی یک دانشگاه متحرکه از بس که تکنولوژی توش به کار رفته ؛ با همه ی اینا وزنش 1950 کیلوئه
          یه ماشین 46 هزار دلاری که تکنولوژی خاصی هم نداره چرا باید بیشتر از 2 تُن وزن داشته باشه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Amir Machine

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (1199 ديدگاه)

        البته که مصرف 12.5 لیتری برای یه موتور 6 سیلندر زیاده ولی اینطور هم نیست که ماشین‌هایی با چنین مصرفی و یا حتی بیشتر تو اروپا عرضه یا استفاده نشن.
        مثلاً همین الان مصرف مرسدس GLE63 بیشتر از 15 لیتره یا آئودی S8 قبلی صدی 13 میسوزونه. البته میدونم این ماشین‌ها هشت سیلندرن و قدرت بیشتری نسبت به لینکلن دارن ولی من صرفاً مصرف سوخت رو ملاک قرار دادم.
        اگه بخوایم لینکلن رو با ماشین هم‌سطح خودش مقایسه کنیم هم میشه لکسس LS500 با موتور 3.4 لیتری V6 رو نام برد که مصرف اونم 11.2 لیتره و خیلی با لینکلن اختلاف نداره.
        در کل بنظر من «بذاریش گوشه ی پارکینگ از فضای صندوق عقبش به عنوان انباری استفاده کنی» توصیف منصفانه‌ای برای لینکلن نیست. البته این ماشین در حد بزرگی و شکوه نام کانتیننتال نیست ولی بااین‌حال هنوز هم رقیب شایسته و ماشین قابل‌احترامیه.
        این ماشین تقریباً تمامی ویژگی‌های یه سدان فول سایز لوکس رو با قیمتی کمتر از 70 هزار دلار ارائه میکنه که حتی از جنسیس G90 هم ارزون‌تره.
        البته از طرف دیگه آئودی A8 هم ماشین فوق‌العاده‌ایه فقط کاش زودتر موتورهای قوی‌تر مخصوصاً 12 سیلندر براش ارائه بشه.
        درکل برای من که هم علاقۀ شدیدی به ماشین‌های آمریکایی دارم و هم واقعاً عاشق آئودی هستم، انتخاب بین این دو ماشین خیلی سخته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjidiano Rolambo

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          👍🏻👍🏻👍🏻
          به نظر من این ماشینی که اینجا قرار گرفته نه لیاقت اسم لینکلن رو داره نه لیاقت اسم کانتیننتالو
          شاید بهتر بود با برند فورد عرضه میشد
          نسبت به قیمتش ماشین خوبیه اما همین قیمت و سطح پایین چیزیه که واسه لینکلن افت داره
          چه معنی میده لینکلن کانتینتال که از سال 1939 (!!!) جزو مدعیان همیشگی این سگمنته از جی نوده تازه به دوران رسیده ای که عمر شرکتش به 5 سال نمیرسه این همه ارزون تر باشه؟
          لینکلن باید کانتیننتال رو اینقدر قوی و خوب درست می کرد قیمتشم میذاشت 100 هزار تا که در حد تاریخ پر عظمتش باشه ،

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. mehran911

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      قوانین این کلاس رو آلمانی ها تعیین میکنن
      اینکه لینکلنه اگر سری ۷ bmw هم بود باز انتخابم آئودی بود
      A8 یک سدان لوکس و کاربردی به تمام معناست
      آئودی از نظر تکنولوژی با لینکلن قابل قیاس نیست فقط سیستم تعلیقش دنیاییه برای خودش
      .
      نمی دونم چرا همه سعی میکنن این کلاس رو با سوپر اسپرت ها مقایسه کنن کسی قرار نیست درکلاس سدانهای بزرگ لوکس رکورد نوربرگرینگ بزنه
      .
      محاسنی که آئودی داره در این کلاس اهمیت بیشتری دارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali (Chevy nova

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        مهران
        خبر تقلب بنز رو تو ساىتهاى خودروى خوندى؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehran911

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          کدوم سایتها
          اونا تازه از خواب بیدار شدن خبر قدیمیه واسه ۳ ماه پیشه
          .
          اونا رو ولش کن
          شنیدم جنرال موتورز به فلاکت افتاده و داره به ترامپ‌ التماس میکنه
          .
          ولی بدون شوخی بعد این همه وقت هنوز برنگشته شروع کردی ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. net

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (3061 ديدگاه)

      رضا .ایودی a8 در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان هست که برای اولین بار توانسته بنز سری اس و بی ام و سری هفت رو شکست بده-خخخخخ رو چه حسابی میگی لینکن بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. (Ali (Chevy nova

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    لىنکلن قدرت و گشتاورش عالىه
    ظاهرشم معرکست
    من لىنکلن رو انتخاب مىکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (Ali (Chevy nova

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    محاسن لىنکلن
    قدرت بالاتر
    گشتاور بالاتر
    قىمت مناسب تر
    حداکثر سرعت و شتاب بهتر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ارش

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    چرا قدرت آئودی رو 340 اسب بخار نوشتین در صورتی گه آئودی با قدرتهای 460 اسب بخار و 600 و 680 اسب بخار هم عرضه میشه لطفا مشخصات فنی آئودی رو درست گنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Just bentley continental

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (539 ديدگاه)

      داداش به قیمت هم نگاه بندازی بد نیست همینشم ۲۰ هزار دلار گرون تره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ارش

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        داداش اسم continental لىنکلن گولت نزنه ها این continental او نcontinental بنتلی نیست ها بنتلی ماورای این لگن آمریکاییه بنتلی continental تو ابرها سیر میکنه از یه سرزمین دیگه اومده جادوییه اما این خخخخخ ولش ارزش سخن هم نداره ماشین نیست که…

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. (Ali (Chevy nova

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          ارش
          فعلا ماشىنهاى دىزلى المان تو کره جنوبى اجازه تردد نداره چون الاىندگىشون بالاست
          خبرش رو پدال هفته پىش گذاشت
          حتما بخونش

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. Kamy R

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (51 ديدگاه)

    نمای خارجی که سلیقه ایه . ولی بمیرمم حاضر نیستم داخل آئودی رو با لینکلن عوض کنم . اختلافشون خیلیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سید

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (132 ديدگاه)

      آئودی زیباتره…رای من آئودی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. امیر

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    با احترام به عزیزان طرفدار لینکلن که خودمم خیلی دوستش دارم برنده قاطع آئودی هستش.a8 به عنوان کوه تکنولوژی توصیف شده میتونید ویژگی های شگفت انگیزش رو در سایت های مختلف ببینید.طراحی زیبا و ساده ی آئودی حس فوق العاده ای به وجود میاره.شاهکاره شاهکار…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      جناب امىر حرف شما درسته
      اىنجا بحث سره 2 چىزه
      1. قدرت و گشتاور
      2. تکنولوژى
      براى ىکى مثل من قدرت و گشتاور اهمىت داره و براى کسى مثل شما تکنولوژى

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        نظر شما محترمه اما آئودی هم در آینده S8 رو معرفی خواهد کرد که قدرت و شتاب بسیار بالایی خواهد داشت.دیگر برتری آئودی اینه که با وجود ابعاد بزرگتر سبکتر از لینکلن هست و مصرف سوختش به مقدار قابل توجهی کمتره.همچنین بعضی ویژگی هاش در مدل چهار نفره برای سرنشینان عقب حتی از sکلاس هم بالاتره.البته یک مورد دیگر سلیقه هست که برای شما لینکلنه و این هم مهمه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjidiano Rolambo

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          درسته
          آ8 با موتور 4 لیتری TFSI تو راهه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Hamid...Audi

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (712 ديدگاه)

        توی سدان لوکس و فول سایز قدرت و گشتاور مهمه؟!!!!
        حتما ماشین بازم هستی؟!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (Ali (Chevy nova

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          اره
          شدىد هم ماشىن بازم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Mohammadreza

          ۱ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (870 ديدگاه)

          در سدان که هیچی در suvهای بزرگ هم که ساختار بدنه روی شاسی دارن هم گشتاور و اسبدبخار مهمه که اگه نبود مرسدس برنمی‌داشت موتور amg gt رو روی جی واگن بذاره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. مانی

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        تو سدان فول سایز پرمیوم به ۰.۲ثانیه اینقدر اهمیت میدی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. me84

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    آئودی تکنولوژیهای بیشتر و کاراتری داره بخاطر جدید بودنش.
    لینکلن کانتیننتال صندلیهایی داره که از نظر راحتی و تنظیمات تو خیلی از ماشینای چند برابر بیشتر از قیمت خودش هم وجود نداره. راحتی و قابلیت تنظیمات صندلیهاش و با سوپرلوکسهایی مثل بنتلی مقایسه میکنن فقط و فقط با 64500 دلار.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      دقىقا
      تو پدال بود فکر کنم 1/5 پىش طى مطلبى از کانتىننتال گفته علاوه بر صندلىهاش بى صدا ترىن برف پاکن ها رو هم داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. ایمان

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    رتبه بندی بدون تعصب این گروه به ترتیب :
    S کلاس ، A8 ، سری ۷ ، کانتیننتال ، کواتروپورته و CT6
    رتبه بندی تعصبی این گروه به ترتیب :
    سری ۷ ، کانتیننتال ، کواتروپورته ، S کلاس ، A8 و CT6

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Just bentley continental

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (539 ديدگاه)

      فک کنم جاشو برعکس گفتی??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ب ام و سلطان

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (31 ديدگاه)

        just Bentley
        یعنی سری هفت و ای کلاس باید آخر باشن!
        خدایا ما را هم اینقدر متنفر بفرما

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Just bentley continental

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (539 ديدگاه)

          ببخش داداش دقت نکردم???

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Ahmad

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      خوبه سازمان سنجش میزان تعصب هم تو پدال راه افتاد.حالا این رتبه بندی شما از روی تعصب نبوده آیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ایمان

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (3880 ديدگاه)

      پیرو کامنت خودم میخواستم بگم بنده یک ماشین باز دیوونه هستم و بشدت ماشین رو دوست دارم و روزی حداقل ۵ ساعت اخبار مربوط به خودرو رو میخونم و اصلی ترینشون هم سایت ” پدال ” هست پس برای یک عاشق دنیای خودرو تعصب روی چند برند عادی هست ولی سعی میکنم زیاد تعصبی نظر ندم به جزء فراری ? BMW ? فورد
      مثلاً در بعضی دوئل ها که این سه برند حضور داشتن همیشه بهشون رای ندادم چون لیاقت رقیبشون بیشتر بود
      نظر شخصی : هرکس عاشق دنیای خودرو باشه باید همه ماشین ها رو دوست داشته باشه ولی یکی کمتر و یکی بیشتر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Saeed

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    لینکن فقط تو بحث قدرت و شتاب بهتره اونم‌خیلی کم.والا به نظرم تو هیچ زمینه ای از جمله طراحی ، تکنولوژی …(که‌تو این کلاس خیلی مهمه) حریف آئودی نمیشه انصافا.فکر کنم‌اگر کسی دنبال شتاب صفر تا صدو اینا باشه دنبال این ماشینا نمیرهچون قرار نیست با اینا تخت گاز بری.این‌ماشینا اولین فاکتوراش تکنولوژی زیبایی پرستیژ هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      تفکر خودتون رو تحمىل به دىگران نکنىد
      شما براتون قدرت اهمىت نداره
      برا خىلىها حتى تو سدانهاى فول ساىز قدرت مهمه
      اگه مهم نبود اىنهمه سدان فول ساىز با قدرتهاى بالاى 500 اسب وجود نداشت
      در ضمن 60 اسب قدرت بالاتر و 40 نىوتن گشتاور بالاتر اونقدر کم هم نىست که شما دارى مخصوصا کم جلوه مىدى
      پىکان 60 اسب موتورش قدرت داره و جسه 1300 کىلوىش رو تکون مىده و لىنکلن دقىقا اندازه قدرت ىه پىکان از ائودى قوى تره
      مبحث طراحى هم سلىقس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Saeed

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (349 ديدگاه)

        عزیزم انقدر خون خودتو کثیف نکن از کارو زندگی خودتو انداختی زیر پست هر کی از آئودی خوب گفته میای با عصبانیت کامنت میزاری.من نظر شخصیمو گفتم .جذابیت دوئلم به تفاوتوسلیقه هاس .قرار نیست کسی کسیو قانع کنه .به زندگیت برس .آفرین عمو جون.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. Radin

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (87 ديدگاه)

    قطعا لینکلن چون از لحاظ فنی بهتره از لحاظ ظاهری هم زیبا تره ارزونترم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ارش

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (75 ديدگاه)

    چرا مشخصات آئودی رو با قدرت موتور ۴۶۰ اسب بخار ننوشتین؟؟؟???عادلانه نیست این مقایسه؟ آئودی سالاره مقایسه اش با لینکلن خیلی مضحکه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. F22RAPTOR

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    اگه مبحث بی پولی مطرح نبود آئودی
    ولی خب از کنتیننتال هم نمیشه گذشت
    قیمت ارزون موتور قوی تر ظاهر خاص
    هر دو عالی و دوست داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    ببینم همین کانتیننتال بود که تو جوایز کیفیت ابتدایی جی دی پاور تو کلاسه خودش بهترین شده بود؟؟؟
    پس اگه اینطوره لینکلن خودروی بسیار با کیفیتی هستش.
    و فورد هم به عنوان مادر این خودروساز تونسته 8 جایزه بگیره.((2018))
    جالب بود برام که شورلت از سال 2010 تا 2018 تونسته65جایزه بگیره و در حال حاضر با کیفیت ترین خودروساز شناخته میشه.
    در کل هم بخوایم محاسبه کنیم ((اگه اشتباه نکنم)) آمریکایی ها بیشترین جوایز رو از جی دی گرفتن.
    ((اینو برای کسایی گفتم که معتقدند جی دی پاور بسیار معتبره و همچنین کسانی که اعتراض به بی کیفیت بودن خودروی آمریکایی میکنن))
    پس اگه بخوایم بدون تعصب و از روی آماری که بعضی دوستان خیلی قبول دارن نظر بدیم تو اینجا لینکلن خودروی قابل اطمینان تر و با کیفیت تری هستش.((هرچند من خودم به آئودی رای دادم بنا به دلایلی))
    تموم شد و رفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. #ali.m#

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    کابین ائودی بینظیره .اصلا ادمو محو میکنه .
    یه ماشین تمام عیاره .
    ولی یه نگاه به لینکلن بندازید، هیچ ماشین زیر 200هزار دلاری اینقدر شکوه و عظمت نداره .
    (نظر شخصی خودم و خیلیای دیگه)
    لینکلن کلیشه هایی که امروز در صنعت خودرو باعث شده بنز ،بی ام و ،لکسس ،3برند لوکس پرفروش امریکا باشن رو کنار گذاشته .
    و سعی کرده ماشینی با ویژگی های دهه ی 60 و70میلادی طراحی کنه.
    گرچه میتونست بهتر باشه .
    فروشش هم که از ائودی بیشتره خیلی هم بیشتره
    پس رای من کانتیننتال .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. omid

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    حاجی فکر نمیکنم تو خودت ده سالت باشه که اینجوری حرف میزنی . علی اقا تو پدال ثابت شدس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (75 ديدگاه)

      آره خیلی ثابت شده ست مخصوصا اینکه با اسمهای مختلف میاد پیام می ذاره تعصب بچگانه اش هم که ثابت شده ست دیسلایکهای هزارتایی هم از ثابت شدنهای زیاده اصلا بین همه معروف شده.هممون خوب میشناسیمش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali (Chevy nova

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        تقلب کاره امثال شماست
        با سند حرف بزن و گرنه همه حرفهات کشکه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سید

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (132 ديدگاه)

      بیخیال رفقا…سعی کنیم بهم احترام بذاریم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. Omid

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    حالا یه نفر کوچیک باشه بیاد اینجا چه اشکالی داره؟
    نه سالگی واسه بهترین شدن تو یه زمینه ای دیره یعنی باید قبل از نه سالگی حرفه ای بشی پس اینجا جای کوچیک تر ها هم هست . پس اینجا جای بزرگتر ها نیست چون با توجه به سنت تا حالا تو سایت بزرگتر ها نرفتی به اینجا همچین لقبی میدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حمیدرضا

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    ائودی خیلی تکنولوژی داخلش به کار رفته و من اینو دوست ندارم ادم رو از رانندگی خالص دور میکنه برای همین به لینکلن رای دادم با این که میدونم از همه نظر ائودی گزینه بهتری هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. AMG 63

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (110 ديدگاه)

    انتخاب A8 هم منطقى تره ، هم به صرفه تر هم تکنولوژى بیشترى رو در اختیارت قرار میده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. کاوه

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    زیبایی آئودی نغسگیره اما لینکلن فقط سه رخش قشنگه و از جلو و عقب ضایعس. ماشین بهتر مطمئنن آئودی است اما اختلاف بیست هزار دلاری هرکسی در تردید قرار می دهد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. فرامرز

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    لینکلن تو قیمت پایه از نظر قیمتی همرده آئودی آ۴ هست نه آ۸. اگه قیمت مطرح نباشه ۱۰۰٪ آئودی ولی با لحاظ قیمت من از بین این دو خودرو لینکلن رو با مدل پایه انتخاب میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Mohamad

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (812 ديدگاه)

    لینکلن، مصرف سوخت و کابینش ناامید کننده ست
    اما قیمت گذاری و مشخصاتش وسوسه کننده
    بر همین اساس فضای پرداختن بهش رو دو قطبی کرده. در مقابل آئودی سرحالتر و کاملا بروزتر جلوه میکنه و البته من فکر میکنم تنها نقطه ضعفش قیمت گذاریش باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سام

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    من در این دوئل به لینکلن رأی می دهم.خودرویی بسیار زیبا،پر ابهت و و زین….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حسن

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (186 ديدگاه)

    قطعاً آئودی بهتره، ولی ای کاش تو دوئل ها سعی می شد که توازنی از لحاظ قیمتی وجود داشت! تو رنج قیمتی 50 تا 60 هزار دلار واقعاً لینکلن رقیبی نداره با پرستیژ و راحت و لوکس باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. جواد

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (79 ديدگاه)

    آمریکا خدایه علمو دانش! مهد تکنولوژی! آرمانشهر علماو دانشمندان! ابرقدرت بلامنازع دنیا!
    .
    اما تو بحث خودرو!
    اول آلمان
    دوم ژاپن
    سوم آمریکا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Saman

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (177 ديدگاه)

    نحوه منحصر بفرد باز شدن دربهای لینکلن می ارزه به کل کمپانی دیزل گیتی قائودی :D مبلمان و چیدمان جلو و عقب لینکلن بینظیر و بسیار زیبا هستش کیفیت سواری و راحتی لینکلن مثال زدنی هست و در پدال هم در مورد راحتترین سدانها مطلب گذاشته شد که لینکلن برتر از a8 بودش و لینکلن کانتنینتال سومین سدان لوکس فول سایز امریکاست که آئودی a8 خوابش را هم نمیبینه :-) و در سال 2018 فقط ۵۰۰ تا فروخته که نسبت به بازار عظیم امریکا خنده آوره :D خودروهای امریکائی از جمله لینکلن خصوصیاتی دارن که رقابت باهاشون مشکله مانند راحتی کیفیت سواری و سیستم فنربندی خاص و قیمت ،که از آئودی در این موارد انتظاری نمیره خودم شخصن در دوبی سرنشین یک آئودی a5 یکی از آشنایان بودم و به نظرم سواری کوبنده ای داشت و چندان راحت نبود ولی جالب اینجاست که آئودی a8 حتی در مقابل رقیبان مستقیم وطنی خودش هم کم میاره :در تمام تستها آئودی a8 در مقابل sکلاس و سری هفت با فاصله رتبه سوم شده :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjidiano Rolambo

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      این “قائودی” که گفتی نمایانگر اوج هنر طنزت بود ؛ نه؟
      چند ساعت فکر کردی همچین تیکه ی “خُنُک” و مضحکی به ذهنت رسیده؟!!

      این همه ذوق و استعداد در بذله گویی رو حروم کردی اگه مثل عبید زاکانی یک دیوان یا منظومه ای چیزی تالیف نکنی !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. net

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    خخخخخ ایودی a8 کجا لینکن کجا ،نباید ایودی رو با لینکن مقایسه میگردن.ایودی a8در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان هست و به راحتی بنز سری اس و بی ام و سری هفت رو شکست داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. net

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    واقعا کلاس ایودی اوردن پایین به عنوان زیباترین و بهترین سدان فوق لوکس جهان که با لینکن مقایسه کردن.پدال چرا همچین مقایسه ای انجام دادی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. net

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    اگر به جای لینکن بنز سری اس و بی ام و سری هفت بود بازم به راحتی ایودیa8برنده بود از همه لحاظ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Mor

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (32 ديدگاه)

    لینکلن نصف آعودی قیمت داره ولی فقط 20 درصد پایین تره پس بصرفه تره چون با 40 هزار تا پول خیلی کارا میشه رو ماشین کرد به حرفای امثال مجید ترول گوش ندین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سامان اذری

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    چرا تو دوئل لکسوس ال اس با a8 مدل 8 سیلندر ائودی رو اوردند ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا