آئودیآکورا

دوئل آئودی Q3 و آکورا CDX

در طول سفر در دور چهارم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال، امروز به ایستگاه کراس‌اوورهای کوچک لوکس رسیده‌ایم. گروه نسبتاً خلوتی که در رقابت قبلی آن، ب‌ام‌و X1 و رنجروور اووک در برابر یکدیگر قرار گرفتند. در این جدال از سوی شما همراهان پدال تعداد ۱۹۰۹ رأی دریافت شده است که ۱۲۷۲ عدد از آن‌ها سهم اووک بوده و ۶۳۷ رأی نیز به X1 داده شده است؛ بنابراین کراس‌اوور بریتانیایی در دومین دوئل گروه کراس‌اوورهای کامپکت لوکس با کسب ۶۶ درصد از کل آراء پیروز شده و راهی مرحلهٔ بعد می‌شود. حال امروز در سومین دوئل این گروه، نظاره‌گر رقابت میان آئودی Q3 و آکورا CDX خواهیم بود.

آئودی Q3

 

آئودی Q3

آکورا CDX

ب‌ام‌و X1

رنجروور اووک

؟

رنجروور اووک

آئودی Q2

ب‌ام‌و X2

اینفینیتی QX30

دی‌اس ۶

؟

اینفینیتی QX30

بیوک انکور

مینی کانتریمن

جگوار E-Pace

ولوو XC40

؟

؟

لکسس UX

مرسدس بنز GLA

؟

پس از بالا گرفتن محبوبیت کراس‌اوورها، آئودی تصمیم به گسترش خانوادهٔ Q خود گرفت. بدین منظور این شرکت برای اولین بار در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۱ کوچک‌ترین کراس‌اوور خود را با نام Q3 رونمایی کرد. این کراس‌اوور کوچک لوکس روی پلت فرم A5 گروه فولکس‌واگن ساخته شده است که با خودروهای فراوانی از این گروه مثل فولکس‌واگن تیگوآن، اشکودا یتی و… مشترک است. Q3 همچنان در یک نسل در حال تولید است اما آئودی با انجام فیس‌لیفت‌هایی جزئی سعی در بروز نگه‌داشتن آن داشته است. این ماشین در خانوادهٔ Q آئودی چند سال عنوان کوچک‌ترین کراس‌اوور را در اختیار داشت تا اینکه با معرفی مدل Q2 این عنوان را به برادر کوچک‌ترش واگذار کرد. Q3 هم‌اکنون با طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های بنزینی و دیزل گروه فولکس‌واگن عرضه می‌گردد که نهایتاً به مدل اسپرت و عملکردی RS Q3 ختم می‌شود که از یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری پنج سیلندر توربو با ۳۶۷ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. ولی ما برای این دوئل پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی TFSI آن‌را انتخاب کرده‌ایم که ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیرو هم یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی در نظر گرفته شده است. این کراس‌اوور لوکس آلمانی در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌گردد اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد.

آکورا CDX

آکورا در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ برای اولین بار از کوچک‌ترین کراس‌اوور خود با نام CDX پرده‌برداری کرد؛ اما این خودرو فعلاً فقط برای عرضه در بازار چین در نظر گرفته شده است و اولین محصول آکورا محسوب می‌شود که به‌طور خاص برای بازار چین توسعه پیدا کرده است ولی بااین‌حال طبق گزارشاتی احتمال عرضهٔ آن در ایالات‌متحده هم وجود دارد. CDX که فقط در چین تولید می‌شود، بر روی پلتفرم مشترکی با هوندا HR-V ساخته شده است. این خودرو پس از مدل‌های MDX و RDX سومین کراس‌اوور آکورا به شمار می‌رود. CDX برخلاف Q3 هم‌اکنون در بازار چین فقط با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ عرضه می‌شود که ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیروی موتور نیز فقط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه ارائه شده است؛ اما همانند رقیب آلمانی، این کراس‌اوور آکورا هم خودرویی دیفرانسیل جلو است اما در تیپ‌های بالایی سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن ارائه می‌گردد.

مشخصات فنی

آئودی Q3

آکورا CDX

پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر
تنفس توربوشارژ توربوشارژ
قدرت ۲۰۰ اسب بخار ۱۸۵ اسب بخار
گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر ۲۴۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک جلو/چهارچرخ جلو/چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۷.۸ ثانیه ۸.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۹.۸ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۶۷۲ کیلوگرم
طول ۴.۳۸ متر ۴.۴۹ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۶۰ متر ۲.۶۶ متر
قیمت پایه ۳۲,۷۵۰ دلار ۳۳,۴۰۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9818730]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌رش‌ا‌د

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    رای من آئودی به دلیل مجموعه فنی بهتر، قیمت مناسب‌تر و برند سطح بالاتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      جای تاسف داره دوستان واقعا جای تاسف داره
      و از همه بیشتر برای عزیز زحمت کشی مثل اقای امیر دهقان
      منو ببخشید خیلی پیگیر دوعل های یخلی و بی مناسبت نیستم ولی زمانی که آلپاین و اکورا CDX رو میبینم نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم .
      چطور میشه برای ماشینی که هنوز تو خط تولید نرفته و معلوم نیست کی به بازار میاد مقایسه گذاشت حتی در همین سطح پایین و واقعا مسخره !
      گیریم که رو حساب قشنگی به CDX ملت بیان رای بدن بعد ماشین تولیدی شبیه کانسپت نباشه شما جواب گویی؟
      واقعا یه زمانی سایت تخصصی پدال بود هیچ اثری از تخصص دیده نمیشه و فقط داره مخاطب عام جذب میکنه .
      ضمن اینکه برادر عزیزم اقای دهقان که عاشق caranddriver هستن حتما میدونن که این سایت با این همه دمو دستگاه و بزرگی به خودش اجازه نمیده ماشینی که تولید نشده و تست نشده رو توی جدول ارزشیابی قرار بده اون وقت اینجا شانس اول شدن هم دارن :)))
      این راه به ترکستان است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سردبیر

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (764 ديدگاه)

        درود. آکورا CDX که کانسپت نیست دوست من. از سال 2016 تولید می شه ولی هنوز وارد بازار آمریکا نشده. در کلاس آئودی Q3 یعنی کراس اوورهای کوچک لوکس هم قرار داره. مشکلی در این رقابت نمی بینم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیر دهقان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (688 ديدگاه)

          دوست گرامی
          همونطور که سردبیر محترم هم فرمودن، آکورا CDX هرگز کانسپت نیست. این نسخۀ تولیدیه که از جولای سال 2016 تو بازار چین عرضه شده، یعنی بیشتر از یکساله که تو بازار حضور داره و طبق گزارشی حتی احتمال داره بزودی وارد بازار آمریکا هم بشه.
          در مورد آلپاین هم اگه منظورتون مقایسۀ آلپاین A110 با لوتوس الیزه هست باید اضافه کنم که آلپاین A110 هم یک ماشین تولیدیه و توسط سایت‌هایی مثل Auto Express و Auto Car مورد بررسی و آزمایش رانندگی قرار گرفته.
          لطفاً پیش از اینکه این چنین بر ما بتازید از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. me84

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1772 ديدگاه)

          .
          بنظر من که این نظر سنجیهایی که میذارید خیلی خوبه. توقعی هم از سایت پدال نداریم که در حد و اندازه caranddriver با اون همه دم و دستگاه ظاهر بشه، هرچند که در حد خودش خیلی هم کامله و هر روز آپدیت میشه. ضمن اینکه در پایان نظرسنجیها هم توضیحاتی داده که دیگه جای بحثی باقی نمیذاره. من هم خیلی دوست دارم پدال روز به روز بهتر بشه، اما بی انصافی نکنیم همینم که داره ارائه میده خیلی خوبه. من که راضیم از پدال .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Serial Winner

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        دوست عزیز آرمان
        این دوئل ها چیزی جدی تر از همون نظرسنجی لایک و دیس‌لایکی که خودمون در کامنت ها برگزار می‌کردیم ! نیست.
        منتهی سایت پدال زحمت انسجام و گروه‌بندی رو تقبل کرده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. ارمان

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1307 ديدگاه)

        بی درنگ منتظر مغالطه در مورد VLVO XC40 هم هستم! که در لیست دیده میشه ببینیم نظر کارشناسی شما دوستان رو
        فقط نیاید بگید 3 تا ازش ساخته شده روش کاور میکشن تو سوعد دور میزنه !

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیر دهقان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (688 ديدگاه)

          دوست محترم
          مغالطه‌ای در کار نیست، همونطور که گفتم هم آکورا CDX و هم آلپاین A110 هردو ماشین‌های تولیدی هستن و با یه سرچ ساده در همین سایت متوجه این موضوع خواهید شد.
          اما در مورد ولوو XC40 نکته مهم اینه که این ماشین‌ بطور موقت به جهت تکمیل شدن جدول، در لیست قرار گرفته، بنابراین اگه تا زمان پایان برگزاری مرحله مقدماتی رقابت‌های ما رسماً بصورت تولیدی معرفی شد، مشخصات کاملش منتشر شد و توسط سایت‌های معتبر مورد آزمایش قرار گرفت، بطور قطعی در دوئل‌ها شرکت داده خواهد شد اما در غیر این صورت از لیست رقابت‌ها کنار گذاشته میشه. این موضوع در مورد سوبارو ایسنت در گروه کراس‌اوورهای فول سایز و جگوار I-Pace در گروه خودروهای سبز هم اجرا خواهد شد.

          برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آکورا CDX و آلپاین A110 و پی بردن به تولیدی بودن اون‌ها هم میتونید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

          معرفی رسمی آلپاین A110

          رونمایی آلپاین A110 در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ و اعلام مشخصات رسمی

          آزمایش رانندگی اتواکسپرس با آلپاین A110

          معرفی رسمی آکورا CDX در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ارمان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          امیر اقای دهقان هرچی که بگید به نظر من روند که کاملا خنده داره نتیجه نیز بد تر خواهد بود .
          اول اینکه بعضی از فاکتور ها اصلی خرید مثل گارانتی و ایمنی و شرایط فروش اصلا و هیچ وقت اشاره هم بهش نشد.
          تا حد زیادی مروج شتاب صفر تا صد هستید مشخصه وقتی یک سری فاکتور کنار گذاشته میشه همه دنبال زود تر رسیدن به صد کیلومتر هستن. چیزی که ناقض اون پرفروش ترین برندهای دنیا هستن که تو هیچ یک از فاکتورهای ایرانی نمیگنجه (متاسفانه) . حالا نقش رسانه ای شما چیه ترویج غلط ها یا شروع به درست کردنش ؟
          ارزو میکنم یه روزی ماشینی که بیشترین گارانتی و احترام به مشتریان میده برنده باشه که فکر کنم ۵۰ سال دیگه محقق بشه تو ایران . شما با دوعل ها حال کنید مشکل از منه که فکر‌میکردم باره بزرگتری رو دوشتونه .کامنتهای زیر همین مطلب و مغذ مطلب گویای همه چیز هست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ارمان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          الان همین اکورا بدبحت نه وزن داره نه مصرف سوخت چرا؟ (چون مهم نیست!)ضمن اینکه تو این کلاس حجم بار صندوق عقب مهمه اما …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. امیر دهقان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (688 ديدگاه)

          بارها گفته‌ایم آماده کردن هر قسمت از این دوئل‌ها آنهم بصورت روزانه بسیار وقت‌گیر و دشواره ضمن اینکه باید به آماده کردن مطالب دیگه هم بپردازیم. به همین دلیل در هر دوئل به بیان مشخصات جزئی و تاریخچه‌ای کوتاه به همراه چند تصویر از هر ماشین بسنده میکنیم چون امکان پرداختن به تمامی جزئیات، فاکتورها و مشخصات واقعا فراهم نیست.
          اما آزمایش رانندگی، بررسی تخصصی و مقایسه‌های اکثر ماشین‌های شرکت‌کننده در دوئل‌ها، در همین سایت موجوده. علاوه بر این، خوشبختانه با وجود سایت‌های خارجی فراوان در زمینه خودرو و وب‌سایت‌های رسمی خودروسازان جهانی، امکان مراجعه به آنها برای دریافتن مشخصات دقیق، آزمایشات رانندگی، رتبه‌ها در مقایسه‌ها، امتیازات، رنکینگ‌ها و… براحتی فراهم است.
          بنابرین شما و سایر مخاطبین میتونین با رجوع به این منابع مذکور، با اطلاعات کامل و علمی در نظرسنجی‌ها شرکت کنید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ارمان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          بنده هم در مورد همین کاستی ها میگفتم ضمن اینکه فکر میکنم یه مقاله به شکل مستقل ارزیابی و خوانده میشه .
          به خاطر بیارید به شخصه بارها از وقتی که دوستان عزیز در پدال برای ما میذارن بارها و بارها تشکر کرده و میکنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. PaRHaM

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        آرمان جان
        اگه پدال به نظرت سایت بدیه
        و تخصصی نیس
        و معیار هاش اشتباهه
        و کلا به درد نمیخوره ؛

        شما میتونی
        نه وقت خودتو بگیری ، نه نت حروم کنی ، نه اعصابتو خورد کنی یعنی کلا نیای پدال(یا هرجایی که ازش بدت میاد!??)

        کسیو زور نکردن بیاد جایی که!
        والله

        اگر هم پدال سایت بدی بود انقدر بازدید کننده و عضو نداشت.

        بیشتر از این لازم نمیبینم جوابی بدم بهتون.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Serial Winner

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          Parham حرفت اصلا درست و‌منطقی نیست ، ایشون یکی از کاربرای سایته و حق داره انتقاداتش رو‌ بیان کنه. هر چند همه باهاش مخالف باشن.

          پدال هم سایت بسیار خوبیه و هرگز ندیدم مانع انتقاد کاربران بشه. شما و‌من که دیگه جای خود داریم

          .

          کاسه ی داغ‌تر از آش نباش داداش !!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ارمان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          رضا جان ممنون که درک میکنی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. PaRHaM

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        امیر جان نمیدونم والله
        به نظر منم پدال سایت خیلی خوبیه
        ولی خب مثلا میگم :
        من ب نظرم فلان سایت ، که خوب نیس ، نمیرم !

        در واقع فقط یه پیشنهاد دوستانه بهشون دادم که جایی که ازش بدشون میاد ، نیان!
        شایدم راه حلی که برای جلوگیری از اعصاب خوردی خودم استفاده میکنم ، اشتباه باشه?
        دیگه نمیدونم ?✋?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارمان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          پرهام جان اول اینکه انتقاد از سر علاقست دوم اینکه قبل از شما دوستان زیادی رو از دست دادیم ضمن اینکه همینجوری هم رفت و امدمون کمتر شده دوست خوبم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ارمان

          ۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          پرهام جان هرجا که انتقاد و سخت پسندی وجود داشته باشه مطمعن باش پیشرفت هم وجود داره و هرجا بی تفاوتی وجود داشته باشه مثال خودروییش میشه ایرانخودرو و سایپا که اب راکد و گندیده هستن شاید اگه اونجا که باید به قول شما بی تفاوت نباشیمو صحنه رو خالی نمیکردیم الان شرایط چیز دیگری بود . هیچ کس منکر زحمت بچها و تیم پدال نیست فقط انتظارها بالاست که اصلا چیزه بدی نیست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      6. PaRHaM

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        آرمانِ عزیز
        نمیدونم والله
        با بخش اول صحبت های ابتدایی امروزتون اصلا موافق نیستم
        ولی بخش دوم یکم میشه موافق بود ولی همون هم درست نیس ؛ بررسی همه ویژگی های همه خودرو ها ؛ واقعا زمان بر و اعصاب خورد کنه ؛ مطمئنا خیلی ها هم نه حوصله اون قدر خوندن رو دارن نه وقتشو ولی به شخصه دوست دارم اونجوری باشه که میشه خود آدم بده تحقیق

        در کل انتقاد اگه درست و به جا باشه و درست بیان بشه تاثیر داره
        اگه درست بیان نشه ؛ اندازه همون بیان نکردن آسیب میزنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارمان

          ۸ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          نظرتون در مورد انتقاد بنده مورد احترامه :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. SERIAL WINNER

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    به آئودی رای میدم
    تقریبا از همه لحاظ برتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ستاره های پرفروغ(Daniel)

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (951 ديدگاه)

      رای من Audi
      آکورا ماشین خوبیه ولی نمای جلوش هنوز پخته نشده.
      تا حالا دقت نکرده بودم ولی آرم آکورا شبیه انبر دستگاه جوشه که فقط وسط ی دایره گذاشتنش.
      http://fokaabzar.com/image/cache/catalog/wec-300-500×500.JPG

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Top speed

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (132 ديدگاه)

    عقب اکورا کپی از رافور می باشد، یک کپی در مقابل ایودی قرار گرفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      خیلی شبیه هستن اما قشنگه، تو ذوق نمیزنه اصلا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Hosein

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (313 ديدگاه)

      هر شباهتی رو که نمیشه گفت کپی.کاملا با چراغ جلوهاش هماهنگه یجورایی همون چراغ جلوهاشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. #ali.m#

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      به نظر من هیچ شباهتی به راو 4نداره .
      هوندا کپی نمیکنه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌رش‌ا‌د

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    طراحی خارجی: هر دو
    کابین: آئودی
    مجموعه فنی: آئودی
    قیمت: آئودی
    ارزش خرید: آئودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    به آئودی رأی دادم.
    ولی یه حسی بهم میگه فینالیست ها جگوار e pace و ولوو xc40 هستن.
    و فکر میکنم تو این رده نماینده ولوو برنده ی کلی بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      ای بابا سوتی دادام?
      جگوار و ولوو با هم افتادن پس فقط یکدوم میتونن برن مراحل بعد و در نهاین فینال.
      که من اشتباهی گفتم.
      ولی مطمئن باشید ولوو پیروز نهایی این کلاسه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. حسین

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    بند های لوکس ساز ژاپنی اول لکسوس و بعد اینفینیتی
    آکورا زیاد به دل آدم نمیشینه و طراحی های بدی داره به نسبت اون دوتا شرکت دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      اینفینیتی از لکسوس خاص‌تره، ابهت بیشتری داره، لکسوس فانتزی‌تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. ?Type ??R?

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    آکورا رو اصلا نپسندیدم شبیه ماشین کنترلیه D:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Shady Four Rings

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (29 ديدگاه)

    Q3 ! کابین های نیو فیس های آئودی خیلی بهتر شدن.(A4,A5,Q5) یه Q3 و A3 موندن که کابینشون به روز نشده ؛ امید وارم زود تر به روز شن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Hosein

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    دوتا برندی که خیلی دوسشون دارم.اینجا آئودی رو انتخاب میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. mohammad_FM 480

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    قطعا آئودی .
    مجموغه فنی بهتر و مخصوصا قیافه زیبا و پخته تر…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Landscape

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (174 ديدگاه)

    از آئودی خوشم نمیاد نه این که خوب نباشه ولی نمی تونم بهش رای بدم
    آکورا به زور?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. sunmartin

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    اگه ی برند خاص مثل پورشه تو دنیا وجود داشته باشه اگه یه برند لاکچری و در عین حال اسپرت وجود داشته باشه اون برند آئودیه کلا با اون 4 اا حلقه خیلی حال میکنم برنده این مجادله آئودیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حسین باباپور

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (19 ديدگاه)

    نظرات همه دوستان محترم هست،اما نباید زحمات بی دریغ جناب آقای دهقان رو نادیده گرفت و قطعا با این تجربه ای که ایشون دارند سعی می‌کنند تا مقالات مقایسه ای مناسب،ارزشمند و مبتنی بر واقعیت رو خدمت مخاطبان گرانقدر مجله پدال ارائه بدهند.با تشکر باباپور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Saman

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    آکورا cdx ساخت غول کیفیت و استحکام هوندا :-) و مظهر قابلیت اعتماد. طراحی زیبای داخل cdx کم نظیره :-) آئودی q3 به گزارش carweek امریکا از نظر مواد مصرفی داخل خودرو نامطلوب هستش :-) و از نظر قابلیت اطمینان هرگز در سطح برندهائی چون آکورا و لکسس نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Serial Winner

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      همه ی اینترنت رو برای گزارش مجله ی carweek درباره ی Q5 سرچ‌ کردم و متاسفانه متوجه شدم اصلا همچین‌ مجله ای وجود نداره !!!

      الان شکر خدا میشه هر مقاله ای رو بخوای با یک‌ جستجوی ساده ظرف کمتر از ۱ دقیقه در گوگل پیدا کنی. .

      لکسوس و آئودی رو‌ بی‌خیال ، فکر کنم پروژه ی خوبی میشه اگر JD power قابلیت اطمینان کاربران پدال رو هم بررسی کنه!!!
      قطعاً بعضی دوستان پدالی در زمینه ی قابلیت اعتماد فیات و کرایسلر رو بسیار روسفید خواهند کرد!!‌‌!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Serial Winner

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        به جای Q3 نوشتم Q5

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mohammad_FM 480

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        درود امیر جان
        (فکر کنم پروژه ی خوبی میشه اگر JD power قابلیت اطمینان کاربران پدال رو هم بررسی کنه!!!)
        واقعا خوب میشه!!…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. SERIAL WINNER

          ۸ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          آره دوست عزیز ،

          به JD power پیشنهاد میکنم پیدا کردن اشخاصی که با چند پروفایل کامنت میذارن ، با این پروفایل ها با خود گفت‌و‌گو کرده ، حرف خود را تایید و تکرار نموده و با اکانت های جعلی به علایق دیگران توهین میکنند و بحث راه میندازن قدم اول باشه !!!
          بررسی درستی اطلاعاتی که در کامنت ها داده میشه باشه واسه مراحل آخر.

          (منظورم از پروفایل های جعلی و … به هیچ عنوان ، شخص خاصی نیست ، من در سایت های زیادی بوده که فعالیت داشتم ، این افرادی که گفتم در تمام سایت ها هستند و اساسا مفهوم troll در فضای مجازی الان خیلی به کار میره.)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. SERIAL WINNER

          ۸ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          غیر از جوابی که به شما دوست گرامی (mohammad FM480) دادم ، خواستم یک درود ویژه هم خدمتت عرض کنم و بابت حمایتی که چند بار در بحث ها ازم کردی از شما تشکر کنم.
          البته کامنتی که اینجا در جواب دوستمون Saman گذاشتیم منظورم نیست. چون اینجا بحث نمیکنیم و در واقع یک جور گپ زدنه. شما و یا هر یک از دوستان هم که در این گپ مشارکت داشته باشین و اطلاعاتتون رو به اشتراک بگذارین باعث خوشحالیه. دعوا نیست که 2 طرف داشته باشه. در یک طرف هستیم و داریم با هم صحبت میکنیم.

          .

          دیگه سعی میکنم بحث های آزاردهنده رو تا حد صفر کم کنم و بیشتر با مصالمت و صمیمیت با کاربران خوب سایت صحبت کنم تا بحث و ناراحتی پیش نیاد. اما اگر یه وقت بحثی بین من و یا هر کس دیکه ای شد شما همیشه سعی کن خودت ، مستقل از حرفی که من یا طرف مقابل دعوا میزنیم ، در مورد موضوع مورد بحث قضاوت کنی و میدونم که همیشه همین کار رو می‌کنی و جزو کاربران بسیار فهمیده ی سایتی. من خیلی وقت ها شده که اشتباه کردم و متاسفانه در سن ما هم جوگیری خیلی شایعه!

          .

          اگر جایی احساس کردی من اشتباه یا زیاده روی می‌کنم و طرف مقابل داره درست میگه اصلا فکر نکن اگر روبه روی من قرار بگیری دوستی ما خراب میشه. لطف کن همون جا بیا و تذکر بده تا من هم متوجه اشتباهم بشم.

          موفق باشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mohammad_FM 480

          ۸ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          درود دوست عزیز (serial winner) نمیدنم شاید بنظرت کار درستی نباشه اما من احساس میکنم اگه فردی حرف درستی میزنه باید اون رو حمایت کرد .شاید دلیلش این باشه که چون خودم دوست دارم اگه یه بحثی رو شروع کردم افرادی که باهام موافق هستن وارد بحث بشن و فقط به لایک بسنده نکنن!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Saman

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (177 ديدگاه)

        خوشبختانه وجود داره ماشین هفته یک مجله تلوزیونیه مشهور هستش که در ایران هم در دسترسه :شنبه دوشنبه چهارشنبه ساعت ۱۹ (voa)
        وب سایت http://www.motorweek.org :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. SERIAL WINNER

          ۸ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          دوست قدیمی و صمیمی ،
          الان شما 3 مجله رو با هم قاطی کردی ???

          اونی که در کامنت اول گفتی carweek هست که اصلا وجود خارجی نداره.
          ماشین هفته ، ترجمه ی انگلیسیش میشه autoweek که اتفاقا وجود داره ! و یک مجله ی خودرویی بسیار قدیمی و با سابقست
          آدرسی که گذاشتی مال motorweek هست که یک مجله ی معتبره ، هر چند اعتبار autoweek ، که اونم یک مجله ی امریکایی هست ، رو به هیچ عنوان نداره. carweek بیشتر یه مجله ی زرده و برای سرگرمی خوبه که بشینی و چهار تا ماشین ببینی ، وگرنه بررسی هاش در حد مجلات معتبر نیست.

          جای شما بودم دیگه ادامه نمیدادم. ان‌شا‌الله در روز های آتی هم فرصت برای کامنت گذاشتن و ورشکست کردن خودروسازان آلمانی خواهید داشت. ???
          با هر کامنت شما ارزش سهام این شرکت ها در بورس جهانی چندین درصد افت میکنه ، خبر رسیده مدیر فولکس واگن الان دیزل گیت رو بیخیال شده و با نگرانی بسیار ، کامنت های شما رو دنبال میکنه ??? ، فکر کنم از هفته ی بعد ادامه بدی و این آخر هفته به بازار بورس جهانی یه استراحت کوتاه بدی بهتر
          باشه ????

          شما الان داری ماست مالی میکنی و autoweek رو با carweek یکی می‌کنی.
          carweek با autoweek و motorweek خیلی فرق میکنه.
          مجله ای به اسم Carweek هیچ وقت وجود نداشته و احتمالا اسم روزنامه دیواری مدرسه یا همچین چیزی بوده ???

          موافقم 0
          مخالفم 0
  15. PaRHaM

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    نمیدونم ب کدوم باید رای بدم
    جفتشون جالب هستن
    پس اینجا به آئودی رای میدم
    تلگرام به آکورا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. بیژن

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (255 ديدگاه)

    آکورا چرا دسته دنده نداره…؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Roham

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (728 ديدگاه)

    عجب!!!
    کارشناس نما هم دارین که!
    جناب دهقان خودت رو خسته نکن
    بعضی افراد فقط می خوان حرف خودشون رو به کرسی بنشونن
    حالا به هر قیمتی که شده!
    طرف حتی وقت نذاشته متن رو بخونه که ببینه ماشینی که گیر داده بهش تولید انبوه شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا