آئودیلامبورگینی

دوئل لامبورگینی اوراکان و آئودی R8

در ادامهٔ برگزاری دور ششم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال امروز به یکی از جذاب‌ترین گروه‌ها یعنی گروه سوپراسپرت‌ها رسیده‌ایم. در دوئل قبلی این گروه دو سوپراسپرت آمریکایی یعنی دوج وایپر و شورلت کوروت در برابر یکدیگر قرار گرفتند که طی آن درمجموع تعداد ۱۷۶۶ رأی به ثبت رسیده است. در نظرسنجی سایت، وایپر با اخلافی جزئی جلوتر است اما در تلگرام این کوروت است که با اختلاف بیشتری بالاتر قرار دارد. بدین ترتیب نهایتاً با احتساب آراء هردو نظرسنجی، شورلت کوروت با کسب ۹۰۶ رأی یا ۵۱ درصد از کل آراء و اختلافی جزئی بر دوج وایپر با ۸۶۰ رأی پیروز می‌شود. امروز اما در ششمین دوئل گروه سوپراسپرت‌ها، دو سوپراسپرت هم‌خانواده یعنی لامبورگینی اوراکان و آئودی R8 در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

ب‌ام‌و i8

هوندا NSX

شورلت کوروت

دوج وایپر

؟

شورلت کوروت

آئودی R8

لامبورگینی اوراکان

فراری ۸۱۲

لامبورگینی اونتادور S

؟

لامبورگینی اونتادور S

مک‌لارن ۷۲۰S

فراری ۴۸۸

فراری کالیفرنیا

مک‌لارن ۵۷۰

مک‌لارن ۷۲۰S

فراری کالیفرنیا

نیسان GT-R

فورد GT

مرسدس-آام‌گ GT

پورشه ۹۱۱

؟

مرسدس-آام‌گ GT

آستون‌مارتین ونتیج

جگوار F تایپ

؟

لامبورگینی اوراکان

لامبورگینی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴ از جانشین مدل پرفروش گالاردو با نام اوراکان پرده‌برداری کرد. این سوپراسپرت جدید که از سه‌ماههٔ دوم سال ۲۰۱۴ به بازار آمد، با کد LP610-4 شناخته می‌شود که مثل دیگر محصولات لامبورگینی، عدد ۶۱۰ به قدرت و عدد ۴ به چهارچرخ محرک بودن آن اشاره دارد. لامبورگینی در این سوپراسپرت نیز مانند گالاردو از یک پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی استفاده کرده که با آئودی R8 مشترک است. همان‌طور که از کد اوراکان مشخص است، این موتور ۶۱۰ اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که ۵۶۰ نیوتن متر هم گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. اوراکان همانند سلفش در دو نسخهٔ کوپه و اسپایدر تولید می‌شود. همچنین لامبورگینی در سال ۲۰۱۶ مدل دیگری از اوراکان را هم با کد LP580-2 معرفی نمود که از همان پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 استفاده می‌کند اما قدرت آن به ۵۸۰ اسب بخار کاهش یافته و نیروی تولیدی آن فقط به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. همچنین این نسخهٔ ارزان‌تری از اوراکان بشمار می‌رود به‌نحوی‌که با قیمت ۲۰۱ هزار دلار، حدود ۴۰ هزار دلار از مدل LP610-4 ارزان‌تر است. در نمایشگاه ژنو امسال نیز عضو دیگری بنام LP640-4 پرفورمانته به خانوادهٔ اوراکان اضافه شد که وزن کمتر و قدرت بیشتری معادل ۶۴۰ اسب بخار دارد و مدتی هم توانست رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی پیست نوربرگ‌رینگ را بنام خود ثبت کند؛ بنابراین هم‌اکنون اوراکان در پنج نسخهٔ مختلف تولید می‌شود. این سوپراسپرت ایتالیایی همچنین موفق شد عنوان سوپراسپرت سال ۲۰۱۴ مجلهٔ تاپ گیر را به دست آوَرَد.

آئودی R8

آئودی با معرفی کانسپتی بنام لمانز کواترو در نمایشگاه ژنو ۲۰۰۳ پیش‌نمایشی از یک سوپراسپرت تولیدی را ارائه نمود. سپس نسخهٔ تولیدی این ماشین با نام R8 در نمایشگاه پاریس ۲۰۰۶ رونمایی شده و بدین ترتیب آئودی برای اولین بار پای به دنیای سوپراسپرت‌ها گذاشت. نسل اول R8 با دو پیشرانهٔ مختلف شامل یک واحد ۴.۲ لیتری V8 و یک نمونهٔ ۵.۲ لیتری V10 عرضه می‌شد که دومی با لامبورگینی گالاردو مشترک بود. نسل اول این سوپراسپرت آلمانی با تجربهٔ یک فیس‌لیفت و به‌روزرسانی در سال ۲۰۱۲ و همین‌طور عرضهٔ نسخه‌های مختلف تا سال ۲۰۱۵ روی خط تولید بود تا اینکه نوبت به نسل دوم رسید که برای اولین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ رونمایی شد. این نسل اما برخلاف نسل قبلی صرفاً با یک پیشرانه عرضه می‌شود و خبری از موتور هشت سیلندر نیست. همان‌طور که اشاره شد، پیشرانهٔ R8 با لامبورگینی اوراکان مشترک است که این یعنی در سینهٔ آن همان نیروگاه ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی قرار دارد؛ اما این موتور خود در دو نسخهٔ معمولی و پلاس ارائه می‌شود. نسخهٔ اول ۵۴۰ اسب بخار قدرت دارد اما R8 V10 Plus از لحاظ خروجی پیشرانهٔ دقیقاً با اوراکان LP610-4 برابر است و ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو بازهم دقیقاً مشابه اوراکان توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. البته آئودی یک نسخهٔ تمام الکتریکی از R8 را هم تولید کرد که ۴۵۵ اسب بخار قدرت داشت اما چندی پیش تولید آن به دلیل عدم استقبال پایان یافت. این سوپراسپرت آلمانی هم‌اکنون در دو نسخهٔ کوپه و اسپایدر تولید می‌شود.

 

 

مشخصات فنی

 

لامبورگینی اوراکان

آئودی R8 V10 Plus

ترکیب موتور وسط موتور وسط
پیشرانه ۵.۲ لیتری V10 ۵.۲ لیتری V10
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۶۱۰ اسب بخار ۶۱۰ اسب بخار
گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر ۵۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۲.۵ ثانیه ۲.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۴ ثانیه ۱۰.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۱۳ لیتر (ترکیبی) ۱۳ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۵۴۲ کیلوگرم ۱۶۷۱ کیلوگرم
نسبت وزن به قدرت ۲.۵ کیلو بر اسب بخار ۲.۷ کیلو بر اسب بخار
طول ۴.۴۶ متر ۴.۴۲ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۶۲ متر ۲.۶۵ متر
قیمت پایه ۲۴۱,۹۴۵ دلار ۱۹۲,۴۵۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9879953]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اول به لامبو رای دادم حالا میخوام برم متن بخونم

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. بی نام

      ۱ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (92 ديدگاه)

      دقیقا مثل من. اول به اوراکان رای دادم بعد رفتم مشخصاتشون و مقایسه کردم :-))

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. Alireza.a

      ۱۱ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (25 ديدگاه)

      سلام.اطلاعات این جدول درست نیست .مثل وزن، حداکثر سرعت، شتاب، نسبت وزن به قدرت???نامردای متعصب…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. رضا اعتمادیان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (257 ديدگاه)

    با اینکه عاشق آئودی هستم میخواستم علیرغم میل باطنی به لامبی رای بدم که یهو چشمم به قیمت افتاد : 50 هزار دلار فرق معامله است اینجا بود که دوباره فهمیدم آئودی همیشه حرف واسه گفتن داره ، فقط کو گوش شنوا
    تمام قد دوستت داریم آئودی

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. King918

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      برا منم فرقی زیاد نداشت ولی به ار 8 رای دادم نظر مجید اینجا جالبه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. سروش

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (135 ديدگاه)

      حرف شما درسته ولی به اینم توجه کنین که لامبو یه سوپرکار لوکسه. درسته که موتور و گیربکسشون یکیه ولی شتاب هوراکان تقریبا 1/4 کمتره و یکی از معدود خودروهای بدون توربوشارژره که صفر تا صدو تو 2.5 ثانیه میزنه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Alireza.a

        ۱۱ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (25 ديدگاه)

        سلام.بابا اشتباه زدن این مشخصاتو شتابشون دقیقا یکیه.r8 فقط 30 کیلو سنگینتره،البته چون لوکستره.سرعتشم 5 کیلومتر بیشتره.

        موافقم 0
        مخالفم 1
  3. عرفان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    بخاطر صدای منحصر بفرد گاو وحشی، ب هوراکان رای میدم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. آرش آمریکایی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (620 ديدگاه)

    والا هر دوش عشقن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. Kamran

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    داداش دقیقا منم همین کار رو کردم??

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Sam

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    آئودی r8 موتورش مال لامبو هست و اصلا هیچ توجیهی برای تولید دوتا ماشین با یک موتور یکسان توی یک کلاس توی گروه فولکس وجود نداره حتی آئودی برای متفاوت کردن صدای موتور هم هیچ تلاشی نکرده…
    قبلا هم گفتم آئودی r8 باید شخصیت مستقل تری داشته باشه مثلا یه موتور هیبرید تو مایهای nsx اما هرچی که از 2007 امدیم جلوتر هیچ پیشرفت خاصی نکرد…
    امید وارم نسل جدیدش حرف زیادی برای گفتن داشته باشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      حرفت متینه داداش
      آئودی میتونه همون موتور 8سیلندر رو با قدرت 560 اسب بزاره روی آر8. حالا من دارم میگم با قدرت 560اسب ولی اونا خیلی راحت میتونن 600اسب هم ازش بکشن بیرون.نکته خوبش اینه آر8 مستقل میشه.مثلا سوپر ماشین آئودی هسش نباید مشارکتی با هیچ شرکتی باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. علی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    من میخواستم به (((آئودی))) رأی بدم ولی چون اول انگشتم گزینه لامبو را لمس کرد و رأی من به سمت لامبو چرخید و اینو باید گذاشت به حساب شانس و اقبالش که همیشه میدرخشه .پس درود بر لامبورگینی اونم رنگ زردش.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. شاهین یزدین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    به هر کدوم رای بدیم انگار به آئودی رای دادیم موتور هر دو که برای آئودی هست ،صرفا ظاهر خیلی متفاوته که طبعا سلیقه ای هست.من به مهندسی آلمانها رای دادم

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. datsun

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3500 ديدگاه)

      درود
      این v10 متعلق به لامبورگینی بود و توسط این کمپانی تولید و توسعه داده شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. moein

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (894 ديدگاه)

      خیلی دوست دارم بدونم کی بهت گفته موتور واسه آئودیه؟؟??

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. شاهین

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      کی گفته موتور واس آئودیه؟ تو سال 2003 که گالاردو با همین موتور اومد به بازار آئودی کجا بود؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. مرصاد

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (96 ديدگاه)

    رای من که همیشه آئودی عزیزم بوده و هست و خواهد بود ○○○○
    سریعترین سیستم ترنسمیشن دنیا رو r8 داره
    ولی با این آمار ، احتمال زیاد حذف میشه و واقعا ناراحت ازین بابت

    البته باید قبول کنیم که هوراکان هم کم رقیبی نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Bayerische Motoren Werke (Daniel

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (952 ديدگاه)

      ((سریعترین سیستم ترنسمیشن دنیا رو r8 داره))
      فک کنم PDK پورشه سریعترین باشه
      اینطور نیست؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ahmad m

        ۳۰ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (62 ديدگاه)

        درود
        گیربکس DSG گروه فولکس واگن سریعترین گیربکس دنیاست..
        من به ائودی رای دادم ولی هوراکان هم عشقمه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. ایمان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3897 ديدگاه)

    سلاطین این گروه فراری ها هستن که متاسفانه ۲ تاشون حذف شدن ؛ ۸۱۲ سوپرفست تو این گروه باشه ولی یه ماشین دیگه اول بشه خیلی ناراحت کننده هست

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Meysam..LaFerrari

      ۱ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (581 ديدگاه)

      جالبه بهترین فراری ها حذف شدن و کالیفرنیا که خیلی از 812 و 488 سطحش پایینتره هنوز تو رقابته. نکته ی جالب دیگه حذف شدن 911 توربو اس هست! شاید اگه به من میگفتن تو این لیست رتبه بندی کن این سه ماشین رو برترین ها میدونستم ولی خب باید به نظر دوستان سایت احترام گذاشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sarvin

        ۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (23 ديدگاه)

        درسته مردم از فراری متنفرن
        تو باید به رای مردم احترام بزاری

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. محمد

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    مگه میشه به لامبو رای نداد با این طراحی جذاب و خشن با این صدای موتور.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      صداهاشون تقریبا مثل همه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. moein

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (894 ديدگاه)

    سوپر اسپرت یعنی لامبورگینی?
    بقیه اداش رو در میارن?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حمیدرضا

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    لامبورگینی محشره بی شک اونو انتخاب می کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Anderiaski

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    هردوشون یکیَن ولى آر٨ کاربردى ترو ارزونتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      موافقم، R8 بیشتر به درد استفاده روزمره میخوره اما لامبو برای رانندگی شهری کمی وحشیه و کنترلش به راحتی R8 نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. الف.ی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1642 ديدگاه)

    از سخت ترین دوئل هاست
    یه نکته درباره R8
    موتور ترند با آئودی به شتاب 2.6 ثانیه هم رسید ولی من به اوراکان رای میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Jast bentley continental

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (540 ديدگاه)

    لامبو مثل یه بوفالو وحشی می مونه که هیچ کس جلو دارش نیست بی نظیر شتاب ۲.۵ ثانیه چی کار کردی لامبو!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. R

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    اوراکان نه هوراکان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      من که آخرش نفهمیدم دقیقا اوراکان صحیحه یا هوراکان، نظر شما چیه دوستان؟! کدومش رو تصویب کنیم؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. hamid

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (280 ديدگاه)

    بعید میدونم چار دهم ثانیه آیودی شتابش کندتره باشه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. شاهین

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      سنگین تره آئودی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  19. شاهین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    با اینکه هردو ی پلتفرم هستن ولی لامبورگینی تونست بیشتر مانور بده و خودی نشون بده از طرفی هم هوراکان به عنوان ی سوپر اسپرت سایز کوچیک خیلی به دل میشینه کامله از هر لحاظ

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. Silver

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    جفتشونو دوست دارم هر دو عشقن
    بنابراین رای ندادم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Saman

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    ششدانگ لامبو اینکه دیگه کاملن مشخصه :-) ارباب دغلکاران قائودی :D خیلی طراحی زشتی داره و به اضافه استهلاک بالا و افت قیمت وحشتناک :-) طراحی لامبو مثل یه جنگنده هستش و اصلن قابل مقایسه با طراحی زشت آئودی نیست :-)

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Silver

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (226 ديدگاه)

      دوست گرانقدر
      موتورشون یکیه
      گیربکس هم همینطور
      چطوری ائودی استهلاک بالا تر داره ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      طراحی هم چیزیه که سلیقه ای هست میتونی طوری کامنت بذاری که در کنار نظر خودت به نظر دیگران هم احترام گذاشته باشی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      لطفا به منبع معتبر بیار که نوشته R8 از اوراکان استهلاک بیشتری داره. هر دو طراحی شیک و اسپورتی دارن، قطعات اصلی فنیشونم مشترکه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. علی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (223 ديدگاه)

    سلام باید بگم صفر تا صد اوراکان که زدید مدل پرفومانته وگرنه مدل معمولیش این طوری نیست.و توی درگ هر دو برابر میکنن فیلماش یوتیوب هست با اینکه آر8 سنگین تر هم هست .صدای موتور هر دو هم یکسان

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      شتاب ۰ تا ۱۰۰ اوراکان رو طبق بررسی کارانددرایو نوشتن که همون ۲.۵ ثانیه هست.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  23. M3csl

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    موتور و گیربکس لامبورگینی رو گذاشتن رو ائودی ک بگن مام بلدییم سوپر اسپرت بسازیم… آدم یاد پیکان پژو میوفته….هر کسی را بهر کاری ساختند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      آئودی رو دست کم نگیر داداش، صرفا چون هم خانواده هستن از موتور و گیربکس مشترک استفاده می‌کنن.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  24. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    هردوشون رو در یه حد می‌پسندم، R8 مجلسی‌تر! اوراکان وحشی‌تر. . . هر دو می‌تونن راننده رو ارضا کنن، اما اوراکان به خاطر برندش، کلا ماشین تو چشم‌تریه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  25. MjM

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (721 ديدگاه)

    دوقلوهای شیطانی! (نسل اول R8 با گالاردو رو میگفتن اون زمان!)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  26. ساسان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1040 ديدگاه)

    لامبورگینی هوراکان تو کلاس خودش یکی ازبهترینهاست واز نظرمن بهترین….کوچولوی وحشیٍ دوست داشتنی!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  27. Achtung

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (423 ديدگاه)

    اوراکان یه دنیای دیگست افسانه ایه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  28. آرش

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اودی خیلی خوبه خیلی!! منم دوسش دارم. ولی نه در حد لامبو!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Sepanta

    ۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    من هردو رو خیلی خیلی دوست دارم به همین دلیل از وقتی فهمیدم همچین دوئلی قراره باشه تصمیم گرفتم به هرکدوم که حتی 1 کیلومتر بیشتر میرفت به اون رای بدم
    پس با تمام احترام به ارباب حلقه ها
    به طوفان استوایی رای میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. we love lamborghini

    ۲۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چند ساله دارم با عشق لامبورگینی زندگی میکنم وباز هم زندگی خواهم کرد از هر مدل داره ظاهر خیلی خاصی داره غرش وحشی و ترسناکی داره شتابش هم که حرف نداره و در مقابل تمامی آئودی ها هیچه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا