آئودی

جولان آئودی RS4 آوانت جدید در نوربرگ رینگ

آئودی RS4 آوانت در کنار مرسدس-ای ام جی C63 پنج درب یکی از جذاب‌ترین استیشن‌هایی است که می‌توان خرید.


این خودرو از پلتفرمی فوق‌العاده استفاده کرده و از برخی بهبودهای فنی و بصری در مقایسه با مدل‌های استاندارد برخوردار بوده و البته در بطن آن یک پیشرانه قدرتمند قرار گرفته است.

آئودی RS4 آوانت
پیشرانه ۲.۹ لیتری توئین توربوی RS4 آوانت با خانواده RS5 مشترک بوده و قدرت ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این استیشن توانا برابر با ۴.۱ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. البته با سفارش پکیج دینامیک RS سفارشی می‌توان سقف سرعت را به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت رساند.


با این تفاسیر آئودی RS4 توانایی حمل کل خانواده در آخر هفته را داشته و البته هر زمانی که اقدام به فشردن پدال گاز بکنید خنده بر لبانتان بنشاند.

آئودی RS4 آوانت
اما آن چیزی که باعث هیجان واقعی با RS4 آوانت می‌شود حضور در یک پیست معروف و رکوردگیری است. این استیشن لوکس جمع‌وجور وارد جهنم سبز شده و توانسته یک دور این پیست معروف را در ۷ دقیقه و ۵۸.۵۲ ثانیه طی کند.


خب اذعان می‌کنیم این زمان خیلی چشمگیر نیست و انتظار داشتیم که این خودرو تحت‌فشار زیاد، خودی نشان دهد.

پیش از آنکه اقدام به تماشای ویدئوی زیر بکنید باید بگوییم رکورد ۷ دقیقه و ۵۸.۵۲ ثانیه‌ای RS4 آوانت بهتر از رکورد خودروهایی همچون شورولت کوروت C6، پورشه ۹۹۶ کررا S، لامبورگینی دیابلو GT و اولین نسل آئودی R8 4.2 FSI است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ساسان

    ۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1040 ديدگاه)

    درکلاس خودش فوقلادست.واز نظر من طراحیش نگیم بی نقص کم نقصی داره.فیبر کربنهایی که در داشبورت استفاده شده هرچه بیشتر ظاهرشو اسپرت کرده.چه پدالهای زیبایی هم داره.اینکلاس درکنار کلاس هاچبکهای داغ رو خیلی دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AventadorSVJ

    ۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    تو کلاس خودش عالیه ولی ابروی اسطوره هایی مثل دیابلو و کررا اس رو نبرین اونا اسطوره های بچگی ماست و اصلا قابل قیاس با آئودی نیستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا