آئودی

شتاب‌گیری سوپرکار مانند آئودی RS6 آوانت 2021

آئودی اسپورت اخیراً تلاش‌های زیادی برای تزریق هیجان به سبد محصولات شاسی‌بلند ارباب حلقه‌ها انجام داده اما این به معنی فراموش کردن مدل‌های مطرح و همیشگی نیست. برای مثال RS6 آوانت جدید را در نظر بگیرید که ترکیبی از فضای داخلی زیاد یک استیشن و پرفورمنس یک سوپرکار و همچنین کیفیت خاص محصولات آئودی است. این خودرو از نظر تکنولوژی نیز کاملاً سطح بالا بوده و استایل زیبای آن نیز توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند.


بهترین نکته درباره‌ی RS6 جدید اینکه سرانجام وارد بازار آمریکا خواهد شد. اخیراً نمونه‌ای از این خودرو با حضور دو نفر در کابین تست شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را انجام داده است. همان‌گونه که آئودی ادعا می‌کند این خودرو برای انجام این وظیفه به ۳.۶ ثانیه زمان نیاز دارد. البته این در صورتی است که لانچ کنترل فعال شده باشد. البته باید گفت در تستی دیگر و با استفاده از وی باکس به رقم ۳.۴۸ ثانیه هم دست یافته شده که برای خودرویی بزرگ با وزن ۲۰۷۵ کیلوگرمی کاملاً قابل‌توجه می‌باشد.


به بحث استایل و طراحی می‌رسیم که تفاوت‌های قابل‌توجهی با A6 آوانت استاندارد دارد. در واقع طراح بدنه‌ی محصولات آئودی می‌گوید RS6 تنها سه بخش بدنه را از نمونه‌ی استاندارد گرفته که عبارت‌اند از درب‌های جلو، سقف و درب پشتی. همه‌چیز تغییر یافته که از جمله آن‌ها می‌توان به نمای جلوی گرفته شده از RS7 اسپورت بک اشاره کرد. اگزوزهای بزرگ نیز در اکثر مدل‌های RS آئودی دیده می‌شود و صدای بسیار جذاب پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو را به گوش حاضران می‌رسانند.


البته که خریدن چنین خودرویی هزینه‌ی بالایی خواهد داشت. آئودی فعلاً قیمت RS6 آوانت در آمریکا را اعلام نکرده اما بهای پایه آن در آلمان رقم قابل‌توجه ۱۱۷۵۰۰ یورویی است که بیش از دو برابر بهای A6 آوانت استاندارد می‌باشد. چهارمین نسل خودروی موردبحث همچنین گران‌تر از S6 آوانت TDI با قیمت ۷۹ هزار یورو می‌باشد اما خب با این پول شما خودرویی تمام‌عیار را مالک می‌شوید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    واقعا خوشگله واقعا وحشیه
    یه کلیپ دیگه ازش دیدم توی پیچ ها دریفت میزد با بهترین هندلینگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامی

      ۷ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (50 ديدگاه)

      آقا یکی از لذت های سایت همین سیستم لایکینگ بود. چرا از کار انداختینش؟ میشه در موردش توضیح بدین؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (877 ديدگاه)

    نمی دونم چرا ولی از استیشن ها تنفر خاصی دارم
    یه جورن که حال آدمو بهم میزنن

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. MAHDI

      ۷ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      منم به هیچ وجه استیشن هارو دوست ندارم!!!!
      تنها خودرویی که حالت استیشن هستش اما جذابه پورشه پانامرا هستش!!!
      و الا یا سدان ها و یا SUV های پرفومنس خیلی جذاب هستن!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهردادكمال

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    ماشالله یا پا لامبورگینی شده !!!!
    اگه ارم ائودیشو بکنین جاش گاو لامبورگینی بزنین کسی شاکی نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    هنر و مهندسی در حد اعلا … از یه استیشن چه سوپرکاری خلق کرده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1593 ديدگاه)

    به نظرم که خیلی جذابتر از پانامرا هست بخوام دقیق بگم زیباترین استیشنی هست که تا حالا دیدم تو عکس البته مدل مفهومی دوج مگنوم هم همیشه تو ذهنم میمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Sajjad

    ۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    آئودی توی طراحی یکی از بهتریناست.
    رنگ تیره کاملا با طراحی های تهاجمی آئودی همخوانی داره.
    در یک کلام ‌‌‌محشره و واقعا حرفی برای گفتن نمیزاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. یاس ی

    ۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1020 ديدگاه)

    لعنتی عجب هیولای جذابی. استیشن یعنی این.
    عجب جذبه ای داره. جوون میده با این سر به سر اسپورتها بزاری.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا