آئودی

آغاز فراخوان‌های هشت‌گانه آئودی

کم‌کم گردوغبارهای مربوط به رسوایی دیزل گیت گروه خودروسازی فولکس‌واگن در حال زدوده شدن است؛ اما این اتفاق تا زمانی که خودروهای تحت تأثیر این قضیه فراخوان نشده و دستگاه‌های تقلب آلایندگی‌ها آن‌ها حذف نشود نخواهد افتاد و این چیزی است که آئودی در حال آماده شدن برای انجامش است.


با تأیید سازمان فدرال ترافیک موتوری آلمان یا همان KBA، آئودی در حال اعلام اولین فراخوان از هشت فراخوان برنامه ریزی شده برای خودروهای دیزلی می‌باشد. انتظار می‌رود فراخوان‌های یاد شده حدود ۱۵۱ هزار دستگاه خودرو در آلمان را تحت تأثیر قرار دهند.


در اولین حرکت شاهد فراخوان ۳۱۲۰۰ دستگاه آئودی A6 و A7 مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ استفاده کننده از پیشرانه ۳ لیتری TDI خواهیم بود. این فراخوان الزامی است اما آئودی گفته تأثیر منفی روی مصرف سوخت، آلایندگی دی‌اکسید کربن، خروجی پیشرانه، حداکثر گشتاور، آلایندگی صدا و مقاومت پیشرانه و سیستم اگزوز ندارد.


برند مارتنس که از مدیران آئودی و مسئول حل‌وفصل مشکلات خودروهای دیزلی این برند می‌باشد اعلام کرده است:

تعهد ما به حل‌وفصل بحران دیزلی‌ها بی‌وقفه در حال انجام است. پس از تحلیل‌های فنی ما می‌توانیم راه‌حل‌های خاص خود برای برآورده ساختن نیازهای فنی KBA را ارائه کنیم. ما تلاش داریم صداقت خود در برابر مشتریان را بیش از پیش نشان دهیم.


پیرو اولین فراخوانی که تا چند ساعت دیگر اعلام می‌شود، آئودی منتظر تأییدیه‌ی KBA برای آغاز هفت فراخوان باقی مانده به منظور حضور ۱۲۰ هزار محصول دیزلی دیگر خواهد ماند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. mahdy

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    فاجعه خییلی بزرگی بود این دیزل گیت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمىد

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (154 ديدگاه)

    فراخوانهاى 8 گانه
    فراخوانهاى فولکس و شرکتهاى تابعش تمومى ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا