آئودی

معرفی فیس‌لیفت آئودی A4 با تغییراتی جزئی

آئودی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ مدل کامپکت A4 خود را در دو نسخهٔ سدان و آوانت (استیشن) برای مدل ۲۰۱۹ معرفی کرده است. البته تغییرات ظاهری A4 طی این فیس‌لیفت بسیار ظریف و جزئی هستند. درهرحال بزرگ‌ترین تغییر این ماشین، تجهیز آن به سپر جلوی جدیدی با ورودی‌های هوای جانبی پنج‌ضلعی در طرفین است. در این قسمت همچنین بخشی U شکل با تریم آلومینیوم مانند نیز به چشم می‌خورد. این قسمت جریان هوا را به داخل گلگیرهای جلو هدایت می‌کند.

علاوه بر این، در مدل‌های S-Line جلوپنجرهٔ جدیدی ارائه شده که خطوط افقی آن نمایی سه‌بعدی دارند. در قسمت عقب نیز تغییراتی جزئی اعمال شده است و حالا سر اگزوزهای ذوزنقه‌ای شکل بزرگ‌تری جایگزینی نمونه‌های دایره‌ای قبلی شده‌اند. در بین این سر اگزوزها هم دیفیوزر تجدیدنظر شده‌ای قرار گرفته که کوچک‌تر از قبل شده است. همچنین برای A4 مدل ۲۰۱۹ مجموعه‌ای از رینگ‌های آلیاژی جدید با اندازه‌هایی از ۱۶ تا ۱۹ اینچی هم ارائه شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید A4 مدل ۲۰۱۹ ارائهٔ پکیجی بنام S-Line Competition است که شامل رنگ آبی توربو، اسپویلر RS در مدل استیشن، رینگ‌های ۱۹ اینچی آئودی اسپرت، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ، تعلیق اسپرت و چراغ‌های جلوی LED می‌شود. در این پکیج همچنین تیغهٔ قسمت پایینی سپر جلو به رنگ نقره‌ای درآمده و لوگوی آئودی هم به قسمت پایینی درهای عقب اضافه می‌شود.

اما پکیج S-Line کامپیتیشن علاوه بر ارتقاءهای ظاهری، تغییراتی را هم در داخل A4 اعمال می‌کند که شامل مواردی چون صندلی‌های چرمی اسپرت، تریم کربنی RS و غربیلک فرمان سه پره می‌شود. کابین این مدل به‌صورت استاندارد با تریم مشکی‌رنگ ارائه می‌شود اما امکان سفارش صندلی‌های S اسپرت به رنگ قرمز ماگما یا دیگر رنگ‌ها هم وجود دارد.

آئودی هیچ‌گونه تغییرات فنی را برای A4 جدید اعلام نکرده و بنابراین پیشرانه‌های این خودرو بدون تغییر باقی‌مانده‌اند. لیست پیشرانه‌های A4 شامل طیف گسترده‌ای از موتورهای بنزینی و دیزلی می‌شود که از ۱.۴ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو آغاز شده و به ۳ لیتری V6 توربودیزل ختم می‌شود. همچنین در اروپا نسخه‌های گازسوز (CNG) این ماشین هم ارائه می‌شود. فروش آئودی A4 سدان و استیشن جدید در بازار داخلی آلمان از سه‌ماههٔ سوم سال جاری آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. عرفان

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    تا کی باید حسرت ابتدایی ترین سطح رفاه رو داشته باشیم؟
    تا کی سوار پراید و سمند بشیم؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Kian70

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (107 ديدگاه)

      وضعیتت مطمن باش سالهای سال همین خواهد بود
      تازه الان که تو تامین مواد اولیه غذایی و آب موندن
      میگن نباید توقع مردم رو بالا برد
      میگن مقاومت باید بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    سطح توقع مردم ایران یه کم زیادی بالاست.ازنظرصنعت خودروتمام کشور های دنیا خودروسازنیستن.تعداد انگشت شماری ازکشور هاسازننده خودروهستن والباقی مصرف کننده ان.واما فکرنکنم تمام مردم دنیا پورشه یافراری سواربشن.خیلی ازکشورهامردمشون ساده ترین خودروهاروسوار میشن.اگرهم ثرومتمندی دارن مثل ثروتمندهای ایران خودروهای خوب سوارمیشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (730 ديدگاه)

      حق هر کسی هست که خودروی خوب و ایمن سوار بشه این که جان مردم به بازی گرفته بشه با خودروهای بی کیفیت داخل نهایت ظلمه.هر کسی هم به خودش مربوطه چه خودرویی سوار بشه و باید حق انتخاب داشته باشه.اما حداقل همه باید خودروی ایمن سوار بشن که تو ایران قشر متوسط و ضعیف باید در خواب ببینند چنین چیزی رو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. sina.d

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (69 ديدگاه)

      توقع مردم زیاده!!!
      این که حق انتخاب داشته باشن توقع زیادیه!!اینکه ماشین صنعت و اقتصاد ایمن میخوان توقع زیادیه!!!یا اینکه نمیخوان چیزی بهشون تحمیل شه فقط هم به خاطر این که منفعت یک سری دزد و بی شرف توشه!!!
      تو هنوز درکی از توقع زیادی نداری

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. عطا

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (110 ديدگاه)

      اقا مهدی مثل اینکه قصد توهین دارید؟
      کی گفته ما ایرانی ها میخوایم کشورمون پورشه بسازه!!!! کی گفته میخوایم همه فراری و لامبورگینی سوار شن.؟ ما میخوایم به قیمت قیمت عادلانه ماشین بفروشن و اجازه واردات خودرو با درصد گمرکی کم رو بدن. اونوقت یه کسی که 600 میلیون میده به یه کره ای میتونه یه برند بسیار خوب مثل لکسوس سوار شه. و اونی که تو ایران یه میلیارد میده به ماشین میتونه بهترین و لوکس ترین ماشین رو سوار شه و در واقع کفی میاد بالا به زبون خودمون.
      اقای مهدی اگه بر فرض مثال خدا رو نکرده اگه بدونید فرضا پدرتون اگه با سمند تصادف کنه فوت میکنه ولی اگه با همین قیمت یه ماشین وارداتی خارجی سوار بشه و تصادف کنه چیزیش نشه به این وضع *خ** که الان توش هستیم اعتراضی نمیکنید ؟ بعد میگید سطح توقع مردم بالا هست؟عجب ! یکم عادلانه نگاه کنید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. javad

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (141 ديدگاه)

      مردم عادی اینجا سمند و پراید سوارمیشن
      اونور آب مردم عادی کمری و سوناتا سوارن درحالی که اینجا کمری برای پول دار هاست!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. javad

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (141 ديدگاه)

      هرچقدر با طراحی مدل سدان ارتباط برقرار نمیکنم از آوانتش خیلی خوشم میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. Alireza

      ۸ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (754 ديدگاه)

      اگه اینجوره که پس ما میتونیم با اونا رقابت کنیم گمرک رو صفر کنید اگه خودرو های خارجی در حد داخلیا نباشن فروش نمیرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. سام

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    کیفیت در بهترین سطح کاری…با نگاهی به داشبورد،کنسول وصندلی های آئودی A4 و مقایسه آن با رقبا می توان این خودرو را یک خط کش کیفی در این کلاس برشمرد.به نظرم کیفیت مونتاژ و نوع متریال به کار رفته حتی از بنز کلاس C و ب ام و سری 3 هم بهتر است.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا