آئودی

قیمت و مشخصات آئودی A8 2019

نسل جدید سدان پرچم‌دار آئودی A8 حدود یک سال پیش در اروپا معرفی شد و اندکی بعد هم جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این خودرو در آلمان منتشر شد اما هم‌اکنون قیمت و مشخصات A8 در آمریکا نیز اعلام شده است. ارباب حلقه‌ها بی سر و صدا پیکربندی آنلاین این خودرو را منتشر کرده و هم‌اکنون می‌دانیم قیمت پایه این سدان پیشرفته برابر با ۸۳۸۰۰ دلار است که به آن باید ۹۹۵ دلار هزینه‌های جانبی را نیز اضافه نمود.


با این پول شما به سدانی دست پیدا می‌کنید که از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری هیبرید ملایم توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر سود می‌برد. پیشرانه یاد شده شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۶ ثانیه‌ای و سقف سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعتی ایجاد می‌کند. آئودی سیستم تعلیق بادی تطبیقی پذیر را به همراه سیستم صوتی بنگ اند اولفسن، چراغ‌های جلوی تمام LED، سیستم ناوبری MMI با کاکپیت مجازی و رینگ‌های ۱۹ اینچی را به‌صورت استاندارد ارائه می‌کند.


آئودی A8 در مقایسه با نسخه پایه ب ام و سری ۷ (قیمت ۸۴۶۴۵ دلار) کمی گران‌تر بوده اما ارزان‌تر از مرسدس S کلاس با قیمت پایه ۹۰۸۹۵ دلاری می‌باشد.


اما چه کسی یک سدان لوکس فول سایز را در حالت پایه می‌خرد؟! ۱۰ رنگ بدنه را می‌توان انتخاب کرد و البته برای رینگ‌ها نیز ۲ طرح وجود دارد. همچنین پکیج نورپردازی این خودرو که شامل چراغ‌های جلوی ماتریکس LED و چراغ‌های عقب OLED می‌باشد بهای ۳۴۰۰ دلاری دارد.


آئودی A8 با طیف وسیعی از آپشن ها عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پکیج صندلی‌های عقب اجرایی ۷۵۵۰ دلاری، کنسول مرکزی کاملاً چرمی، میزهای تاشونده، استراحت گاه پا و حتی چراغ‌های مطالعه ماتریکس LED اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای صندلی ریلکس جانبی در عقب است که باعث ماساژ کامل پا خواهد شد.

انواع گوناگون چرم‌ها و عناصر تزئینی در دسترس خریداران می‌باشد. سیستم فرمان پذیری چهار چرخ با قیمت ۱۹۵۰ دلار، دید در شب با بهای ۲۳۰۰ دلار، پکیج آب‌وهوای سرد ۸۰۰ دلاری و پکیج اجرایی ۴۱۵۰ دلاری دربردارنده طیف وسیعی از امکانات هستند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از دوربین دید از بالا، هدآپ دیسپلی، صندلی‌های تهویه دار و ماساژور دار و شیشه دوجداره آکوستیک برای ایجاد حداکثر رفاه و سکوت در کابین.


با بررسی بیشتر پیکربندی آنلاین این سدان لوکس آلمانی می‌توانیم به نسخه قوی‌تر ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو برسیم که قدرت ۴۶۰ اسب بخاری دارد. نسل جدید A8 آخرین محصول آئودی است که با پیشرانه ۱۲ سیلندر عرضه شده اما متأسفانه این نسخه در آمریکا عرضه نمی‌شود. آئودی همچنین برنامه‌هایی برای معرفی مدل پلاگین هیبریدی A8 E-Tron دارد و انتظار می‌رود این خودرو در نسخه طویل‌تر و از ابتدای سال آینده وارد بازار شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Khan

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (362 ديدگاه)

    ماشینای مثل اس کلاس و این رو هم میشه با اون شرایط سه ساله و اینطوری خرید که بعد سه یا پنج سال پس میدی؟ مرسوم هست؟ حدودا ماهی چقدر هزینه اجاره اش میشه؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۳۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      مرسوم هست ولی خیلی مقرون به صرفه نیست. تو آلمان با یه پیش پزداخت حدود 100000 یورو و کرایه ماهانه حدود 1000 یورو میشه به این خودروها رسید. اعداد بالا تقریبی هست و کاملا بستگی به ارزش خودرو و شرایط لیزینگ داره

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. ا.سد.مرتضی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    خیلی دلنشینه فقط ای کاش جلوش شبیه هیوندا نبود

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. Soheilm

      ۳۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جلوی این شبیه هیوندای نیست ، جلوی هیوندای شبیه اینه.

      موافقم 2
      مخالفم 1
    2. علیx76

      ۳۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (340 ديدگاه)

      کاش جلوپنجره ش یکم کوچیکتر بود
      این جلو پنجره بنظرم بیشتر مناسب RS6 و مدلای اسپرته
      ولی از نمای سه رخ عقب واقعا بی نظیره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. آزاد

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2 ديدگاه)

      داداش مگه هیوندا چشه، هیوندا خودش غولیه، و تمام طراح هاش و مهندسینش آلمانی هستند، از جمله کسی مثل پیتر شرایر که هم طراح محصولات کیا هست و هم طراح آئودی، برو مطالعه کن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. ایلیا

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    از نظر تکنولوژی و مهندسی عالیه.
    ولی طراحی خارجیش دیگه خیلی ساده و یکنواخته.
    من عاشق طراحی ساده و ماندگارم ولی a8 دیگه از اونور بوم افتاده. حداقل توی عکسا شبیه ماشین نقاشی بچه های کلاس اول شده شاید از نزدیک زیبا تر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    خیلی بدم ازاین طرح اگزوزهای تقلبی آئودی میاد.وبعضی ازمدل های بنز.ماشین ارزون قیمت که نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Centenario

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (101 ديدگاه)

    یعنی چی میشه اگه جای اون آقا ، ما تو عکس بودیم !!؟؟ /(ノ゚ー゚)

    موافقم 4
    مخالفم 0
  6. net

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    اولین بار هست که ایودی تنوانست در کلاس سدان فوق لوکس بنز و بی ام و رو شکست بده.واقعا از همه لحاظ نسبت به بنز سری اس و بی ام و سری هفت ۷ برتری داره.در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان فوق لوکس جهان ایودی a8هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. net

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    ایودی a8تو این تصویر چه رینگ خوشکلی داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. omid622

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    شتابش با اینکه فول سایز هستش و ۶ سیلندر اونم ۳۳۵ اسب با ۵.۶ عالیه دیگه چه لزومی داره ۸ سیلندر و ۱۲ سیلندر بخریم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا