آئودی

افزایش قیمت آئودی Q7 مدل 2020 در بازار آمریکا

آئودی اقدام به معرفی نسخه‌ی به‌روز شده شاسی‌بلند Q7 2020 کرده است. مدل‌های اروپایی این خودرو چند ماه پیش در بازار عرضه شده‌اند اما حالا شاهد معرفی آن در بازار آمریکا نیز هستیم. جدای از بدنه‌ای به‌روزتر و کابینی ارتقا یافته، Q7 آمریکایی به پیشرانه جدید ۶ سیلندر توربو نیز مجهز شده است. البته که این موارد با افزایش قیمت همراه بوده و مدل پایه پریمیوم بهای ۶۰۸۰۰ دلاری دارد. این قیمت نشان دهنده افزایش بیش از ۷ هزار دلاری نسبت به مدل سال قبل می‌باشد.


خب توجیه‌کننده این افزایش قیمت قابل‌توجه چیست؟ در آغاز باید گفت دیگر خبری از پیشرانه ۲ لیتری توربو نیست و خریداران Q7 شاهد استفاده از پیشرانه ۶ سیلندر با قدرت ۳۳۵ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری خواهند بود. این پیشرانه قدرت کاملا بیشتری نسبتاً به نمونه ۲ لیتری داشته و همچنین کمی قوی‌تر از پیشرانه ۶ سیلندر قبلی می‌باشد. البته وقتی Q7 پریمیوم ۲۰۱۹ را با این نمونه جدید مقایسه کنید افزایش قیمت حدود ۱۰۰۰ دلاری را خواهید دید که هضم آن آسان‌تر به نظر می‌رسد.


البته تنها مورد جدید درباره این شاسی‌بلند به پیشرانه آن مربوط نمی‌شود. Q7 به‌روز هم‌اکنون از جلوپنجره بزرگ‌تر استفاده می‌کند. کابین نیز دارای صفحات نمایش دیجیتالی بوده و از جمله تجهیزات استاندارد خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، سقف پانورامیک، صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده، کروز کنترل تطبیقی، دستیار ترافیک، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و دستیار اضطراری اشاره کرد.

قیمت مدل‌های پریمیوم پلاس و پرستیژ نیز برای مدل سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است. قیمت این دو خودرو هم‌اکنون به ترتیب از ۶۳۸۰۰ و ۷۱۲۰۰ شروع می‌شود که افزایش ۱۲۰۰ دلاری را نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. FLANKER

    ۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    ماشین های آلمانی اینقدر سرگرم موتور و ساسپنشن و این چیزان دیگه به رخ ماشین اهمیت نمیدن شنیدم کیا داره طراح افسانه ای لامبو مورسیه لاگو و گالاردو رو میاره کره ???? اوه مای????Luc Donckerwolke
    جای پیتر شرایر تازه از اونم راضی نیستن

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا